Bruma en Afellay nog niet bij selectie.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2019 om 17:46:16De allereerste opstelling van PSV dit seizoen, tegen Sion:Zoet; Dumfries Sainsbury Viergever Theunissen; Rosario Lammers Hendrix; Bergwijn Malen Gakpo reageer retweet
Mark heeft Malen daar toch veel gebruikt. Denk eigenlijk dat hij dat gewoon weer gaat doen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
Als Lammers door Van Bommel echt als 10 wordt gezien, dan zullen ze nog wel een spits gaan halen. Vincent Janssen incoming.
In de spits? Klopt, maar je hebt wel 2 spitsen nodig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Mark heeft Malen daar toch veel gebruikt. Denk eigenlijk dat hij dat gewoon weer gaat doen.
Piroe?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de spits? Klopt, maar je hebt wel 2 spitsen nodig.
Als je nu een Vincent Janssen haalt zit Malen of Lammers het hele jaar op de bank. Net zoals Lammers in 17-18 toen het gewoon draaide met Luuk als spits. Vandaar dat het me niet logisch lijkt om nog een spits te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, geen idee of ze al vinden dat hij ver genoeg is.
Mee eens wel. Moet Malen wel verlengen. Doet hij dat niet, dan is het een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als je nu een Vincent Janssen haalt zit Malen of Lammers het hele jaar op de bank. Net zoals Lammers in 17-18 toen het gewoon draaide met Luuk als spits. Vandaar dat het me niet logisch lijkt om nog een spits te halen.
Ja extreem idioot dat Guti niet speelt!!quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Hendrix en Rosario. De ellende gaat gewoon weer door dusNog een seizoen dit oogaids.
Ook dit is lachwekkend ja. Doe dan Zoet ofzo. Zelfs Hendrix is logischer.quote:
De andere opties waren Ramselaar of Sadilek. Zijn er een hoop niet bij (Guti, Afellay, Thomas, Pereiro etc.).quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Hendrix en Rosario. De ellende gaat gewoon weer door dusNog een seizoen dit oogaids.
Die is toch geblesseerd?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:13 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja extreem idioot dat Guti niet speelt!!
Ja. TehRocks doet interessant. Maar ik hoor iedereen hier zeggen dat er geen andere opties zijn maar volgens mij heeft ie gewoon de beschikking over Mauro Jr. Maar om een of andere reden ziet Mark het totaal niet in hem zitten. Echt zonde.quote:
Nee jij doet interessant. Mauro is toch geen CM. Die mist daar echt teveel voor.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja. TehRocks doet interessant. Maar ik hoor iedereen hier zeggen dat er geen andere opties zijn maar volgens mij heeft ie gewoon de beschikking over Mauro Jr. Maar om een of andere reden ziet Mark het totaal niet in hem zitten. Echt zonde.
Lekker Riktwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2019 om 18:38:24Mea culpa: Denzel Dumfries is geen aanvoerder van PSV vandaag, maar de keepers Zoet en Ruiter. Mijn fout, heb me op verkeerde mededeling gebaseerd. reageer retweet
Mauro lijkt op geen enkele positie kans te maken onder Mark. En dat is gewoon triest want dat was ons grootste talent. Ik mis Cocu.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee jij doet interessant. Mauro is toch geen CM. Die mist daar echt teveel voor.
Jij hebt hem gezien in jong PSV vorig seizoen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mauro lijkt op geen enkele positie kans te maken onder Mark. En dat is gewoon triest want dat was ons grootste talent. Ik mis Cocu.
Donequote:Op woensdag 3 juli 2019 19:11 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Kun je me eentje DMen? Krijg er geen gevonden. Bedankt.
Bedankt Hans, dit nemen we mee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Jullie hebben wel een heel matig team.
Alleen Zoet, Pereiro, Guti, Lozano (gaat weg). Zijn topclub waardig.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2019 om 19:59:11Opstelling PSV na rust: Ruiter - Teze Luckassen Soulas De Haas - Verreth Ihattaren Sadílek - Aboukhlal Piroe Mauro. reageer retweet
Wat een Goden-opstellingquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2019 om 19:59:11Opstelling PSV na rust: Ruiter - Teze Luckassen Soulas De Haas - Verreth Ihattaren Sadílek - Aboukhlal Piroe Mauro. reageer retweet
Correct.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Alleen Zoet, Pereiro, Guti, Lozano (gaat weg). Zijn topclub waardig.
Gaan ze ook niet doen. Lammers kan nu prima even op 10, that's it.quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Als je nu een Vincent Janssen haalt zit Malen of Lammers het hele jaar op de bank. Net zoals Lammers in 17-18 toen het gewoon draaide met Luuk als spits. Vandaar dat het me niet logisch lijkt om nog een spits te halen.
Weer zo'n licht in dit topic... Zal met lampjes te maken hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Alleen Zoet, Pereiro, Guti, Lozano (gaat weg) zijn topclub waardig.
Ach ik zeg het maar. Bij Feyenoord denken ze nog dat ze een topclub zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Weer zo'n licht in dit topic... Zal met lampjes te maken hebben.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:19 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ach ik zeg het maar. Bij Feyenoord denken ze nog dat ze een topclub zijn.
0-0 FTquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik mis het compleet omdat ik in de trein zit (Ik FOK! Alleen als ik trein). Hoe veel staat het?
Kan gebeuren.quote:
Het lek is boven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft de verdediging toch maar mooi de nul gehouden. Daar hoeven we dus niet meer in te investeren.
Met AZ of Feyenoord?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie het al, dit gaat een gevecht om de tweede plek worden.
Dat is gewoon jong PSV opvulling, eindigt ergens in de KKD.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet doen. Lammers kan nu prima even op 10, that's it.
Je schreef wat over die Theunissen, is dat niet wat? (waaaromnie?)
twitter:reonboeringa twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:06:59Van Bommel sprak na PSV-Sion de hoop uit dat de komst van Toni Lato snel wordt afgerond. 'En centraal willen we er nog iemand bij, dat is wel duidelijk.' reageer retweet
Want?quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat is gewoon jong PSV opvulling, eindigt ergens in de KKD.
Bedankt hans, ook dat nemen we mee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:14 schreef RipCity het volgende:
Sterkte alvast aan alle seizoenskaarthouderstwitter:reonboeringa twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:06:59Van Bommel sprak na PSV-Sion de hoop uit dat de komst van Toni Lato snel wordt afgerond. 'En centraal willen we er nog iemand bij, dat is wel duidelijk.' reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:39 schreef Scarface88 het volgende:
Mooie wedstrijd. We zijn klaar voor Basel denk ik wel. Gelukkig is de selectie tijdig op volle sterkte.
CL behalen is cruciaal dit seizoen. We hebben dat geld nodig. Het is met 19 dagen tot de wedstrijd tegen Basel nog lekker freewheelen in Verbier. Beetje van de zon genieten. Paar balletjes hooghouden, 's avonds lekker Fifa spelen. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:15 schreef Ciscus het volgende:
Wat doen jullie allemaal zenuwachtig, gaat het goed?
quote:PSV gaat zich versterken met Toni Lato, verzekert De Telegraaf in de nacht van woensdag op donderdag. De linkerverdediger van Valencia is woensdagavond op het vliegtuig gestapt en zal zich snel bij zijn nieuwe ploeggenoten in het Zwitserse Verbier voegen. Het is nog onduidelijk of het om een huur- of koopconstructie gaat, zo klinkt het.
Dus toch weltwitter:Dani_Merono twitterde op donderdag 04-07-2019 om 00:00:03?LATO ya en Holanda ?? para pasar reconocimiento con el PSV Eindhoven y firmar mañana (si no hay contratiempo) su nuevo contrato. Tal y como os contábamos esta mañana saldrá cedido. Le deseo lo mejor al fenómeno de @ToniLato3 AMUNT! https://t.co/CNdBAjHo2W reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |