Alles goed?quote:
Dezequote:Op woensdag 3 juli 2019 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel een zwak voor Victoria Coren Mitchell ,vrouw van David Mitchell
Vandaag weer contact denk je?quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze
Wel even paar uurtjes geslapen maar ben nog steeds pissig
Neequote:
Je maakt het ook wel spannend voor ons.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
Hij zei donderdagDus ik ga m spammen met alles wat nog op stapel lag en als ik het hoofd van de afdeling tegen kom ga ik even klagen
Ik ben echt heel erg boos nu en die kant kent hij niet maar ik ben er klaar meequote:
Oh lekker. Zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Immer geen zin.Gelukkig thuiswerken dus dat compenseert een beetje.
dat is toch drank?quote:
Ja, dat is wel het idee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat je je huis vol kan zetten
En ook een plant met mooie paarse bloemenquote:
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook een plant met mooie paarse bloemen.
Kruidje roer me niet, toch?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook een plant met mooie paarse bloemen.
dat klinkt een beetje viezigquote:
Handigquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.
ik denk gewoon als ik bij de hornbach sta: "oh, die is wel leuk"
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week doodquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.
ik denk gewoon als ik bij de hornbach sta: "oh, die is wel leuk"
Ik denk nu: Geen plek en vatbaar voor beestjes.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week dood'
Hoe is t met de spint? Weg? Alles dood?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk nu: Geen plek en vatbaar voor beestjes.
Nee, de planten houden het nog verrassend lang vol.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is t met de spint? Weg? Alles dood?
Jouw planten hebben wel vaak soa'squote:Op woensdag 3 juli 2019 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de planten houden het nog verrassend lang vol.
Nee, ik heb power cleans gedaan. En toen naar werk gegaan, daar gedoucht en nu zit ik achter mijn bureau.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ben je even volledig door de wasstraat gegaan?
Ik ga echt dom klinken maat wat is het verschil met een clean up press of hoe die heten?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, ik heb power cleans gedaan. En toen naar werk gegaan, daar gedoucht en nu zit ik achter mijn bureau.
daar kijk ik achteraf wel voor op het labeltjequote:Op woensdag 3 juli 2019 08:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig. Vooral omdat iedere plant t zelfde is qua verzorging
.
de laatste kamerplant die ik kocht houdt het al meer dan 2 jaar uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week dood'
Ik weet niet wat dat is. Maar ik denk dat dat gewoon een power clean/misschien meer een gewone clean gevolgd door een strict of push press is.quote:
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is. Maar ik denk dat dat gewoon een power clean/misschien meer een gewone clean gevolgd door een strict of push press is.
Ik zie ook zo'n Mr Muscle voor me.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?
Zie hyperlink in post #49quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?
quote:
hoeveel lift je?quote:
Waarom denk je dat het in je spam zit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké, lees net in de spam van een van m'n e-mailadressen dat ik twee maanden geleden een bericht heb ontvangen dat ik ben gehackt en dat ik bitcoins moet betalen etc etc. Ik heb niks gemerkt?
En omdat je niet hebt betaald zijn al je nudes naar al je contacten gemailed!quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké, lees net in de spam van een van m'n e-mailadressen dat ik twee maanden geleden een bericht heb ontvangen dat ik ben gehackt en dat ik bitcoins moet betalen etc etc. Ik heb niks gemerkt?
Nou, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
En omdat je niet hebt betaald zijn al je nudes naar al je contacten gemailed!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het in je spam zit.
mooiste was nog die tijd dat je beeldscherm vergrendelt werd met zo'n mooi "politie"berichtquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Geloofde je serieus dat je daadwerkelijk gehackt was?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Geloofde je serieus dat je daadwerkelijk gehackt was?
Ik ben niet zo populair.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:17 schreef Californium het volgende:
Mijn god, ik krijg op werk echt 5 keer per week een mailtje dat ik gehackt ben
Ja dat zijn de meest betrouwbare mailtjes ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaKrijg dit soort mails anders nooit
Hij leek ook van m'n eigen e-mailadres te komen.
Ik ook niet, maar onze mailadressen zwerven ergens online plus groot bedrijf. Ik open mijn spamfolder niet eens meerquote:
Ja mijn e-mailadres is vrijwel onbekend natuurlijk (!!).quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze mailadressen zwerven ergens online plus groot bedrijf. Ik open mijn spamfolder niet eens meer
Is goed voor jequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de jaarlijkse ontruimingsoefening ook weer gehad. Wel jammer dat de lift al ruim een week stuk is en ik vandaag dus al 2x mezelf de trappen op heb moeten slepen
Ik bedoelde dat het handig is omdat ze zo het hele bedrijf in 1 keer kunnen mailenquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn e-mailadres is vrijwel onbekend natuurlijk (!!).
Luie hond.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de jaarlijkse ontruimingsoefening ook weer gehad. Wel jammer dat de lift al ruim een week stuk is en ik vandaag dus al 2x mezelf de trappen op heb moeten slepen
Aansteller.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hopelijk verandert de weersvoorspelling voor mijn vakantiebestemming nog, weinig zin om een week in de regen te gaan fietsen.
Watjequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hopelijk verandert de weersvoorspelling voor mijn vakantiebestemming nog, weinig zin om een week in de regen te gaan fietsen.
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.quote:
Heerlijk dat vakantiegevoel, echt even wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.
Bent toch niet van suiker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.
Je oogst wat je zaaidquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Fietsen in de regen is wel kutquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dan niet zou gaan fietsen
Dat hoop ik ook. Is een voorspelling voor over 3 weken, dus zal vast nog wel veranderen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fietsen in de regen is wel kut. Hopelijk trekt t nog bij.
Oooh, de voorspelling voor mijn vakantie was ook regen en koud een maand voor ik ging, een week van tevoren zon en 25 graden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Is een voorspelling voor over 3 weken, dus zal vast nog wel veranderen.
die wandeling is in den haag?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga 37 km lopen zaterdag , landelijke training voor de nijmeegse vierdaagse, maar ik zou nooit op tijd in den haag zijn dus weekend in 'n wellness hotel in de buurt geboektvrijdag tot zondag
hmm, dat is me te ver wegquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup in en om. Georganiseerd door collega's aldaar.
Vierdaagsefeesten die vier je, die loop je niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is me te ver weg
maar je gaat de vierdaagse lopen?
gewoon beide.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten die vier je, die loop je niet.
Een poging tot jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is me te ver weg
maar je gaat de vierdaagse lopen?
nice.quote:
waarheid dezenquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten die vier je, die loop je niet.
Succes. Wanneer is het?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mag inderdaad, de 50 mag ook maar moet niet. Ik doe 4x40 iig voor de eerste keer.
16-19 juliquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Succes. Wanneer is het?
Ik wil het misschien ook nog eens gaan lopen.
Volgend jaar eerst een Kennedymars denk ik.
ah, dan heb ik nog net geen vakantiequote:
Cake Pigeon. Mooi.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dag 2, 3 en 4 komt letterlijk voor mijn huis langs. Met raam open slapen raad ik af.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
De 50km komt op dag 1 bijna langs mijn huis
Dat lijkt me niet zo handig inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dag 2, 3 en 4 komt letterlijk voor mijn huis langs. Met raam open slapen raad ik af.
dat moet je hier eens komen zeggen jonguhquote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er even niet en je zegt dit achter mijn rug over mij?
Doe het raam open en ik gooi al wandelend een biertje naar binnenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dag 2, 3 en 4 komt letterlijk voor mijn huis langs. Met raam open slapen raad ik af.
Genoeg opa's die met heupfles van kroeg naar kroeg lopen ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon beide.
50k lopen, je klem zuipen, 50k lopen, je klem zuipen, enz.
Dat zijn de betere vooruitzichten. Moet nog een kamer in Nimma scoren voor over twee weken. Liefst met bad. Niks chillers dan na een dag wandelen languit in bad met de benen omhoogquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga 37 km lopen zaterdag , landelijke training voor de nijmeegse vierdaagse, maar ik zou nooit op tijd in den haag zijn dus weekend in 'n wellness hotel in de buurt geboektvrijdag tot zondag
quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere vooruitzichten. Moet nog een kamer in Nimma scoren voor over twee weken. Liefst met bad. Niks chillers dan na een dag wandelen languit in bad met de benen omhoog
Draai je dan ook omquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er even niet en je zegt dit achter mijn rug over mij?
Draai je ze lf maar eens omquote:
Zoveel werkquote:
Kamperen met CL.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Tentje opzetten en pootjebaden in een sloot.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kamperen met CL.
Ik zie een nieuw boek![]()
Hoofdstuk 4. Over kutten met een gasbrander en rijst met gras eten omdat je pannetje is omgelazerdquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kamperen met CL.
Ik zie een nieuw boek![]()
Jezus ga dan toch niet zelf koken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoofdstuk 4. Over kutten met een gasbrander en rijst met gras eten omdat je pannetje is omgelazerd
Thuisbezorgd.nl met GPS coördinaten voor de bezorger.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga dan toch niet zelf koken.
dat hoort toch bij het camping leven?quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ga dan toch niet zelf koken.
Ey kuthoerquote:Op woensdag 3 juli 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Tentje opzetten en pootjebaden in een sloot.
Vaginaprostituequote:
Gvdquote:Op woensdag 3 juli 2019 14:48 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ogelijk-in-2023.html
Christus te paard.
mooi zoquote:Op woensdag 3 juli 2019 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard.
Lekker stoppen met innoveren. Gewoon niets doen. Goed plan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gvd. Volgens mij werkt het net goed.
Daar gaan weer miljoenen zinloos besteed worden.
Terug naar de strippenkaartquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker stoppen met innoveren. Gewoon niets doen. Goed plan.
Zoals in Londen. Zou wel makkelijk zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat er dan in de praktijk uit gaat zien. Gaat je bankpas dan je OV-chip vervangen?
If it ain't broke, don't fix it.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker stoppen met innoveren. Gewoon niets doen. Goed plan.
Of gewoon net zoals met je bonuskaart op je telefoon. Inchecken met een code op je scherm.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat er dan in de praktijk uit gaat zien. Gaat je bankpas dan je OV-chip vervangen?
Met dat NL-alert is het wel een ramp om maar iets te noemen. Maar daar krijg je dan weer géén alert over.quote:
Wil ik niet, foon kan leeg zijn, kaput, vergeten ed. Ik wil gewoon een passief pasje.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon net zoals met je bonuskaart op je telefoon. Inchecken met een code op je scherm.
Ja dit, ik vind het irritant dat alles met de telefoon moet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wil ik niet, foon kan leeg zijn, kaput, vergeten ed. Ik wil gewoon een passief pasje.
Buiten FOK hebben Vinnie en ik gewoon bruut harde kontseks hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zout koop jij eigenlijk per week?
Ga jij het huis uit zonder pinpas?quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, ik vind het irritant dat alles met de telefoon moet.
Mogt je willenquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Buiten FOK hebben Vinnie en ik gewoon bruut harde kontseks hoor
Wie ben jijquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hoeveel kilo zout koop jij eigenlijk per week?
Da's Tommy.quote:
Ik ga nooit het huis uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij het huis uit zonder pinpas?
Gewoon een chip in je pols en lekker bliepen.quote:
Hey babe.quote:
Nee man, zit op m'n werkquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Hallo lieverd, heb je je haar weer net zo mooi geverfd als een my little pony?
Altijd mijn wallet in mijn kontzak dus die heb ik wel immer bij ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij het huis uit zonder pinpas?
Het systeem is kapot, tenminste als je moet reizen met verschillende vervoerders. Dat moeten uitchecken bij de een en inchecken bij de ander is een idioterie van heb ik jou daar.quote:
Dat ligt niet aan de kaart maar aan de koppigheid van de vervoerders.quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het systeem is kapot, tenminste als je moet reizen met verschillende vervoerders. Dat moeten uitchecken bij de een en inchecken bij de ander is een idioterie van heb ik jou daar.
Same same.quote:
Techniek en het OV is nooit een goede combi. Dat of tig bedrijven moeten weer tig miljoen geld willen opstrijken voor een implementatie van nfc betalingen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard.
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same same.
Het duurde zo lang om t monster te verslaan! #DnD
Werkte wel chill. Online je cc aanmelden en gaan. De nota een maand later is alleen pijnlijk. Viel mij iig flink tegenquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in Londen. Zou wel makkelijk zijn.
Of Nederland moet eindelijk eens beslissen om niet zelf het wiel voor de zoveelste keer uit te willen vinden, wat vervolgens nooit lukt, maar gewoon eens elders gaan kijken naar goed werkende techniek.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Techniek en het OV is nooit een goede combi. Dat of tig bedrijven moeten weer tig miljoen geld willen opstrijken voor een implementatie van nfc betalingen.
Ik knal gewoon geld op de Oysterquote:Op woensdag 3 juli 2019 16:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Werkte wel chill. Online je cc aanmelden en gaan. De nota een maand later is alleen pijnlijk. Viel mij iig flink tegen
Was best prijzig om van Londen naar Leavesden te komen iig. Van een buitenwijk in Londen uit mijn airbnb naar downtown Londen viel wel mee met de dubbeldekker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knal gewoon geld op de OysterIk gebruik de cc liever niet om die reden.
Ja maar Leavesden is eigenlijk geen Londen meer te noemen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was best prijzig om van Londen naar Leavesden te komen iig. Van een buitenwijk in Londen uit mijn airbnb naar downtown Londen viel wel mee met de dubbeldekker.
Ik heb in Juni maar 6 dagen gewerktquote:
Die losers herkennen hun eerdere opmerkingen vaak niet eensquote:Op woensdag 3 juli 2019 17:11 schreef Californium het volgende:
Nou 1 kleine overwinning. Een oude versie was nu ineens wel goed.
Hij vond andere dingen belangrijker dus schijnbaar want ja
Maar morgen nog een meeting over laatste ding. En ga daar voet bij stuk houden
Dus ook al gezegd toen hij zei " Je kan dit nog doen" heb ik gezegd "nee dit eerst"
Schijnbaar niet nee....quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Die losers herkennen hun eerdere opmerkingen vaak niet eens
Zwart. Op. Wit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Die losers herkennen hun eerdere opmerkingen vaak niet eens
True, maar ik ben blij dat ik even ben gaan babbelenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2019 17:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog een dag en dan weekend.
Nog 12 dagen tot mijn actieve wandelvakantie
quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Oke mijn huis is echt niet de smerige teringbende zoals ik het hier vaak doe lijken, maar nu
Ben ik de vensterbank aan het afnemen, til een van de vijfduizend bloempotten op en daarachter ligt een keurig stapeltje dooie zwarte vliegjes. Ik heb ze niet geteld maar het waren er denk ik dertig of veertig. Alsof iemand ze bij elkaar had geveegd in een stapeltje. Dus ik kijk naar de plant die daar stond, een orchidee, en op een van de bladeren zit een licht spinnetje dat daar een soort dik nest van spinrag heeft geweven.
Dus ik ren even gillend door het huis terwijl ik de orchidee van het balkon yeet.
Waar google jij op?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
De fok-ads moeten echt even chillen
[ afbeelding ]
Wie heeft er ¤49.000,00 liggen?
De fuckquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Nergens op. Dat is het gekke. Ik heb niks van dit gegoogled maar nu zit ik vast op die websitequote:
Ze hebben een letterlijk Paard-schaakstukquote:
Als ik miljardair zou zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hebben een letterlijk Paard-schaakstuk![]()
https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945
Hou op hoorwie koopt dit?!
Dat is toch geen echt gekrompen hoofd?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:20 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat eind 19de eeuw. Dus ja en nee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch geen echt gekrompen hoofd?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nergens op. Dat is het gekke. Ik heb niks van dit gegoogled maar nu zit ik vast op die website
Ik dacht dat die dingen retezeldzaam waren en er heel veel nepperds in omloop waren. Net zoals guillotines.quote:
De eckte echte zijn zeldzaam. Maar rond die tijd maakte ze ook 'neppe' door gewoon lijken uit het mortuarium te jatten en daar een gekrompen hoofd van te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen retezeldzaam waren en er heel veel nepperds in omloop waren. Net zoals guillotines.
Dacht dat ze apenkoppen gebruikten om aan de vraag te voldoenquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
De eckte echte zijn zeldzaam. Maar rond die tijd maakte ze ook 'neppe' door gewoon lijken uit het mortuarium te jatten en daar een gekrompen hoofd van te maken.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 1 dode wezel in huis wel genoeg
Ook. En luiaardsquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat ze apenkoppen gebruikten om aan de vraag te voldoen
Leuk voor dat schaakbord op straat vlakbij de Paradisoquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hebben een letterlijk Paard-schaakstuk![]()
https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945
Hou op hoorwie koopt dit?!
Scheer de boel dan eensquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind 1 dode wezel in huis wel genoeg
omdat ik porno kijk kreeg ik allemaal 40+ dating advertsquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik vind de ads wel heel erg in your face ineens hier op fokvan alle kanten komen ze binnen
Ik heb nu een ad voor een outside hand wash shampoo voor auto's. Niet iets wat ik googlequote:Op woensdag 3 juli 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat ik porno kijk kreeg ik allemaal 40+ dating adverts
Gewoon abo nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:01 schreef Elvi het volgende:
Jezus ik vind de ads wel heel erg in your face ineens hier op fokvan alle kanten komen ze binnen
Jezus wat een verhaal.quote:
Nee voor nu op deze werkplek.quote:
jouw wekkerradio heeft een bewegingssensor?quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:15 schreef CherryLips het volgende:
Als er iemand langsloopt op de galerij flipt m'n wekkerradio helemaal.
Lijkt er wel op. Knap voor zo'n ding uit de jaren 90.quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw wekkerradio heeft een bewegingssensor?
Kan je dat niet als ziekteverlof of hoe dat ook heet opgeven?quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:28 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Heeft me aardig wat vrije dagen gekost
.
Nope.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je dat niet als ziekteverlof of hoe dat ook heet opgeven?
Wij hebben ook geen CAO maar ik kan dat gewoon als zorgverlof opgeven. Wellicht is het in jouw branche anders, maar dat zou wel erg klote zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:30 schreef Samzz het volgende:
Denk ik. Ik heb geen CAO, dus wetboek geldt en dan is t gewoon vrij opnemen dacht ik.
Van wat ik zo snel vind gaat dat alleen als het in CAO of contract is vastgelegd, of is afgesproken of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen CAO maar ik kan dat gewoon als zorgverlof opgeven. Wellicht is het in jouw branche anders, maar dat zou wel erg klote zijn.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik zo snel vind gaat dat alleen als het in CAO of contract is vastgelegd, of is afgesproken of zo.
Dus ja, ik heb pech.
Is wel zonde, is in totaal zo een hele dag aan losse uurtjes. Maar goed. Gezondheid is ook belangrijk.quote:
Ja uiteraard. Maar dat het niet zo geregeld is dat het als zorgverlof opgenomen kan worden, is wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel zonde, is in totaal zo een hele dag aan losse uurtjes. Maar goed. Gezondheid is ook belangrijk.
Ja dat is het wel.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar dat het niet zo geregeld is dat het als zorgverlof opgenomen kan worden, is wel een beetje jammer.
Jij vieze vuile....quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:03 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Mag uitslapen dus draai me zo lekker nog even om
Als ik een euro had gekregen voor elke keer dat iemand tegen me zei dat ie m'n halo kon zien......quote:
quote:
Je zou het HR handboek nog even kunnen bekijken als ze die hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel zonde, is in totaal zo een hele dag aan losse uurtjes. Maar goed. Gezondheid is ook belangrijk.
Watkseburt?quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:28 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis. Heeft me aardig wat vrije dagen gekost
.
Da he'k heul nog noit gespeuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |