Alles goed?quote:
Dezequote:Op woensdag 3 juli 2019 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb ook wel een zwak voor Victoria Coren Mitchell ,vrouw van David Mitchell
Vandaag weer contact denk je?quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze
Wel even paar uurtjes geslapen maar ben nog steeds pissig
Neequote:
Je maakt het ook wel spannend voor ons.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
Hij zei donderdagDus ik ga m spammen met alles wat nog op stapel lag en als ik het hoofd van de afdeling tegen kom ga ik even klagen
Ik ben echt heel erg boos nu en die kant kent hij niet maar ik ben er klaar meequote:
Oh lekker. Zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Immer geen zin.Gelukkig thuiswerken dus dat compenseert een beetje.
dat is toch drank?quote:
Ja, dat is wel het idee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat je je huis vol kan zetten
En ook een plant met mooie paarse bloemenquote:
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook een plant met mooie paarse bloemen.
Kruidje roer me niet, toch?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook een plant met mooie paarse bloemen.
dat klinkt een beetje viezigquote:
Handigquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.
ik denk gewoon als ik bij de hornbach sta: "oh, die is wel leuk"
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week doodquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik kijk nooit naar de namen.
ik denk gewoon als ik bij de hornbach sta: "oh, die is wel leuk"
Ik denk nu: Geen plek en vatbaar voor beestjes.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week dood'
Hoe is t met de spint? Weg? Alles dood?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk nu: Geen plek en vatbaar voor beestjes.
Nee, de planten houden het nog verrassend lang vol.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is t met de spint? Weg? Alles dood?
Jouw planten hebben wel vaak soa'squote:Op woensdag 3 juli 2019 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de planten houden het nog verrassend lang vol.
Nee, ik heb power cleans gedaan. En toen naar werk gegaan, daar gedoucht en nu zit ik achter mijn bureau.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ben je even volledig door de wasstraat gegaan?
Ik ga echt dom klinken maat wat is het verschil met een clean up press of hoe die heten?quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee, ik heb power cleans gedaan. En toen naar werk gegaan, daar gedoucht en nu zit ik achter mijn bureau.
daar kijk ik achteraf wel voor op het labeltjequote:Op woensdag 3 juli 2019 08:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Handig. Vooral omdat iedere plant t zelfde is qua verzorging
.
de laatste kamerplant die ik kocht houdt het al meer dan 2 jaar uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk alleen 'heb ik binnen een week dood'
Ik weet niet wat dat is. Maar ik denk dat dat gewoon een power clean/misschien meer een gewone clean gevolgd door een strict of push press is.quote:
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is. Maar ik denk dat dat gewoon een power clean/misschien meer een gewone clean gevolgd door een strict of push press is.
Ik zie ook zo'n Mr Muscle voor me.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?
Zie hyperlink in post #49quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit over schoonmaken? of is dit een sportschool dingetje?
quote:
hoeveel lift je?quote:
Waarom denk je dat het in je spam zit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké, lees net in de spam van een van m'n e-mailadressen dat ik twee maanden geleden een bericht heb ontvangen dat ik ben gehackt en dat ik bitcoins moet betalen etc etc. Ik heb niks gemerkt?
En omdat je niet hebt betaald zijn al je nudes naar al je contacten gemailed!quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké, lees net in de spam van een van m'n e-mailadressen dat ik twee maanden geleden een bericht heb ontvangen dat ik ben gehackt en dat ik bitcoins moet betalen etc etc. Ik heb niks gemerkt?
Nou, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
En omdat je niet hebt betaald zijn al je nudes naar al je contacten gemailed!
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het in je spam zit.
mooiste was nog die tijd dat je beeldscherm vergrendelt werd met zo'n mooi "politie"berichtquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Geloofde je serieus dat je daadwerkelijk gehackt was?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Geloofde je serieus dat je daadwerkelijk gehackt was?
Ik ben niet zo populair.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:17 schreef Californium het volgende:
Mijn god, ik krijg op werk echt 5 keer per week een mailtje dat ik gehackt ben
Ja dat zijn de meest betrouwbare mailtjes ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaKrijg dit soort mails anders nooit
Hij leek ook van m'n eigen e-mailadres te komen.
Ik ook niet, maar onze mailadressen zwerven ergens online plus groot bedrijf. Ik open mijn spamfolder niet eens meerquote:
Ja mijn e-mailadres is vrijwel onbekend natuurlijk (!!).quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze mailadressen zwerven ergens online plus groot bedrijf. Ik open mijn spamfolder niet eens meer
Is goed voor jequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de jaarlijkse ontruimingsoefening ook weer gehad. Wel jammer dat de lift al ruim een week stuk is en ik vandaag dus al 2x mezelf de trappen op heb moeten slepen
Ik bedoelde dat het handig is omdat ze zo het hele bedrijf in 1 keer kunnen mailenquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn e-mailadres is vrijwel onbekend natuurlijk (!!).
Luie hond.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo, de jaarlijkse ontruimingsoefening ook weer gehad. Wel jammer dat de lift al ruim een week stuk is en ik vandaag dus al 2x mezelf de trappen op heb moeten slepen
Aansteller.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hopelijk verandert de weersvoorspelling voor mijn vakantiebestemming nog, weinig zin om een week in de regen te gaan fietsen.
Watjequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Hopelijk verandert de weersvoorspelling voor mijn vakantiebestemming nog, weinig zin om een week in de regen te gaan fietsen.
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.quote:
Heerlijk dat vakantiegevoel, echt even wat anders.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.
Bent toch niet van suiker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man, op vakantie en door de regen fietsen.
Je oogst wat je zaaidquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Fietsen in de regen is wel kutquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dan niet zou gaan fietsen
Dat hoop ik ook. Is een voorspelling voor over 3 weken, dus zal vast nog wel veranderen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fietsen in de regen is wel kut. Hopelijk trekt t nog bij.
Oooh, de voorspelling voor mijn vakantie was ook regen en koud een maand voor ik ging, een week van tevoren zon en 25 graden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Is een voorspelling voor over 3 weken, dus zal vast nog wel veranderen.
die wandeling is in den haag?quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga 37 km lopen zaterdag , landelijke training voor de nijmeegse vierdaagse, maar ik zou nooit op tijd in den haag zijn dus weekend in 'n wellness hotel in de buurt geboektvrijdag tot zondag
hmm, dat is me te ver wegquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jup in en om. Georganiseerd door collega's aldaar.
Vierdaagsefeesten die vier je, die loop je niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat is me te ver weg
maar je gaat de vierdaagse lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |