Je hebt iets tegen kloontjes?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Matig Kloontje, had die reactie gewoon verwacht
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparadequote:
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparade
Dts mee winnenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
hoiquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachtsquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwelijke hyena's hebben een grotere penis dan de mannetjes.
Echt rare beesten.
raar jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Morgen lekker vrij?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
amazing
met jou dan keischerp?
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
niet herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.
De laatste keer dat ik een date had is drie jaar geleden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Yes, wat ga je doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij?
Ja gaat priem, morgen wel lange dag
Als ze maar geen grotere heeft dan ik ALs ze maar geen grotere heeft dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Van slapen kan je erg moe worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zin om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
lang
te
slapen, uitslapen natuurlijk wel, wakker worden en helemaal zen de hele dag niks doen![]()
Wat een kutwoord is priemquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij?
Ja gaat priem, morgen wel lange dag
slaap kan ook anders werken, weer opladen mentaal ook goed voor de geestquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van slapen kan je erg moe worden.
Dit kloptquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap kan ook anders werken, weer opladen mentaal ook goed voor de geest
Maar ik wel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar bedoel ik geen priemgetallen mee
ja dat is wel raar he..quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt![]()
Maar best gek dat we slapen zo fijn vinden als we het niet echt bewust meemaken.
Je gaat meestal moe slapen en (hopelijk) ben je uitgerust als je wakker wordt. Dit is toch een mooi vooruitzicht?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt![]()
Maar best gek dat we slapen zo fijn vinden als we het niet echt bewust meemaken.
En dan vaak nog steeds moe.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel raar he..
heb dat vaak als ik geen zin heb om te gaan werken bijvdan denk ik wil niet slapen want dan voor mijn gevoel ben ik zo weer wakker alsof het 5 min geleden is dat ik sliep
Als ik een dag vol met saaie & vervelende meetings heb, dan blijf ik ook liever in bed liggen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel raar he..
heb dat vaak als ik geen zin heb om te gaan werken bijvdan denk ik wil niet slapen want dan voor mijn gevoel ben ik zo weer wakker alsof het 5 min geleden is dat ik sliep
heel begrijpelijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een dag vol met saaie & vervelende meetings heb, dan blijf ik ook liever in bed liggen.
Ik heb van de week een Excellijstje gemaakt met alle series die ik gezien heb (vast een paar vergeten), kwam op iets van 74 uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal checken jongens,
kekke serie is dit
ga denk ik zo even kijken ja voor ik ga slapenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
Ziet er wel goed uit. Is dat van amazon?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
Tering. Al denk ik dat ik er ook wel op uitkwam op zich, maar dan tel ik ook alles mee wat ik als kind heb gezienquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb van de week een Excellijstje gemaakt met alle series die ik gezien heb (vast een paar vergeten), kwam op iets van 74 uit.
Dit boeit je vast niet, maar ik moest het even kwijt.
zekerquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar beloofd is beloofd
Yes. Bazenregisseur ookquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Is dat van amazon?
waar kan je dit zien?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
lekker slapenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Kwartiertje blijf ik nog wakker denk ik, meer niet
Nou ja, downloaden?quote:
Nee hoor, viel helemaal mee, had zelfs slippers aan (wel met sokken) en was niet koudquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zeker![]()
was het koud op de fiets?
Ja ik heb niet alles meegeteld wat ik als kind gezien heb, meer alle series die ik heb gekeken vanaf 2012 zo ongeveer. Staan ook wel miniseries tussen en series waarbij ik ben afgehaakt na een aantal eps.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering. Al denk ik dat ik er ook wel op uitkwam op zich, maar dan tel ik ook alles mee wat ik als kind heb gezien
Maar dit is wel een pareltje in wording hoor
ik heb amazon primequote:Op woensdag 3 juli 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, downloaden?![]()
Of Amazon Prime mocht je dat hebben of willen betalen
Ja zo kan ik het ookquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet alles meegeteld wat ik als kind gezien heb, meer alle series die ik heb gekeken vanaf 2012 zo ongeveer. Staan ook wel miniseries tussen en series waarbij ik ben afgehaakt na een aantal eps.
Ik heb het gratis bij primequote:Op woensdag 3 juli 2019 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb amazon prime
maar sommige dingen kan je gratis kijken daarop, voor die zal wel betalen worden(ga ik niet doen)
NICEquote:
Ja, het is niet echt een serie om in slaap te vallenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
NICE
maar ik weet niet of ik daar chill van kan slapen, want kijk alleen serie meestal voor het slapen gaan en val ermee in slaap zegmaar
Toch maar een oude aflevering van Bob Ross opzettenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
NICE
maar ik weet niet of ik daar chill van kan slapen, want kijk alleen serie meestal voor het slapen gaan en val ermee in slaap zegmaar
Nja zijn maar drie series ofzo waar ik echt na een aantal afleveringen in het eerste seizoen ben afgehaakt. Heb ik ook wel bijgehouden tot hoever ik ben gekomenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ookAl valt een gemiddelde van 10 series per jaar nog mee, denk dat de meeste seriefreaks op het dubbele zitten
Wow. Dat vond ik echt een van de betere series die ik afgelopen tijd gekeken heb.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zijn maar drie series ofzo waar ik echt na een aantal afleveringen in het eerste seizoen ben afgehaakt. Heb ik ook wel bijgehouden tot hoever ik ben gekomen![]()
Maar ik ben nog wel kieskeurig wat ik kijk, net Quicksand afgekeken en dat vond ik ook maar meh.
Ik vond het niks bijzonders, en het einde erg matig.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow. Dat vond ik echt een van de betere series die ik afgelopen tijd gekeken heb.
hahahahquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch maar een oude aflevering van Bob Ross opzetten
Als ik iets ga kijken dan kijk ik de hele serie tot het eind tot het voorbij is en zap ik terug naar het punt waar ik in slaap was gevallenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is niet echt een serie om in slaap te vallen
Eerste ep duurt 1.5 uur, en qua setting en sfeer is het niet echt iets om met half dichtvallende ogen te kijken
quote:
Hij moet toch ergens zijn coke verslaving studieboeken van betalen?quote:De planten worden verzorgd door studenten die de zomer in Nederland zijn en medewerkers van de bibliotheek.
Volgens mij bestaat dat al hoor, een kattenhotelquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
planten hotel. Als ik er ook mijn kat zou kunnen parkeren zou het helemaal makkelijk zijn
Morgen weer naar de betonnen jungle?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar de geïnterviewde heb ik wel goed contact mee vanuit radio project
Dan denk ik niet dat deze iets voor jou isquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hahahahja of iets docu's achtigs werkt altijd goed
het liefst discovery channel achtig iets met waar ze iets onderzoeken ofzo
[..]
Als ik iets ga kijken dan kijk ik de hele serie tot het eind tot het voorbij is en zap ik terug naar het punt waar ik in slaap was gevallen
Lekker elke dag stront scheppen en dweilen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
https://jfk.men/news/puppys-knuffelen-puri-garden-hotel/
Liever puppyhotel
Zou hier vaste baan willen hebben tot mijn pensioen
Ik heb al 2 jaar geen coke aangeraaktquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:53 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Hij moet toch ergens zijn coke verslaving studieboeken van betalen?
Ik kijk van alles, dus je weet het niet voordat je het probeertquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat deze iets voor jou is
Of als je veel servers moet installerenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een dag vol met saaie & vervelende meetings heb, dan blijf ik ook liever in bed liggen.
Ach dat doen de meeste in de verpleging ook. Alleen werk je dan met schattige puppy's in plaats van demente bejaarden die hun huis onderschijtenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker elke dag stront scheppen en dweilen.
Uiteraardquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morgen weer naar de betonnen jungle?
Puppy's zijn wel energiek hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat doen de meeste in de verpleging ook. Alleen werk je dan met schattige puppy's in plaats van demente bejaarden die hun huis onderschijten
Dierentuin kan ook nogquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach dat doen de meeste in de verpleging ook. Alleen werk je dan met schattige puppy's in plaats van demente bejaarden die hun huis onderschijten
De EUR voelt wat dat betreft wel vertrouwd aan of nietquote:
Klopt wel ja. Maar een hond om je heen brengt ook veel positieve effecten met zich meequote:
Daarvoor sta ik wel een uurtje eerder opquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of als je veel servers moet installeren
Past niet bij mij, voel honden ook slecht aan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Maar een hond om je heen brengt ook veel positieve effecten met zich mee
Honden zijn ook niet de slimste beestenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past niet bij mij, voel honden ook slecht aan.
Meer een kattenpersoon hè.
Oja dat is je passie natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor sta ik wel een uurtje eerder op
Katten hebben wel minder opvoeding nodig jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past niet bij mij, voel honden ook slecht aan.
Meer een kattenpersoon hè.
Oh dat maakt niet zo'n verschil.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Honden zijn ook niet de slimste beesten
Ook al doe ik dat al jaren niet meer, maar laat quotidien dat maar niet horenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja dat is je passie natuurlijk
Toen ik ging studeren wilde ik liever de EUR, maar inhoudelijk vond ik het minder. Ik heb voor de VU gekozen omdat het zo lijkt op de EURquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De EUR voelt wat dat betreft wel vertrouwd aan of niet
honden zijn domme kuddedieren, katten zijn iets slimmere eigenwijze eenlingen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat maakt niet zo'n verschil.
Maar honden zijn meer extravert en katten meer introvert.
Ik vind het wel leuk altijd dat dieren ook een eigen, unieke persoonlijkheid kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Katten hebben wel minder opvoeding nodig ja![]()
Ik dacht in den beginne dat ik katten niks zou vinden maar ben er ook wel gek op geworden hoor. Vind beide tof
Dat is ook de grapquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al doe ik dat al jaren niet meer, maar laat quotidien dat maar niet horen
Jij kiest je huisdier op intelligentie uit?quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
honden zijn domme kuddedieren, katten zijn iets slimmere eigenwijze eenlingen.
Katten kunnen ook wel echt dom zijn tho.quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren wilde ik liever de EUR, maar inhoudelijk vond ik het minder. Ik heb voor de VU gekozen omdat het zo lijkt op de EUR
Nee, gewoon een observatiequote:Op woensdag 3 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kiest je huisdier op intelligentie uit?
quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral vanwege hun eigenwijsheid jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten kunnen ook wel echt dom zijn tho.
Lijkt me best chill werk eigenlijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug achter je loket
Lekker een uur voor een dichte deur staan miauwen terwijl er ergens anders gewoon een plek open staat om binnen te komenquote:
Ja, of in het geval van de katten van mn moeder, vooral nog proberen op het randje van het balkon te springen terwijl je er al 2 keer overheen gedonderd bent en je poot hebt gebrokenquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker een uur voor een dichte deur staan miauwen terwijl er ergens anders gewoon een plek open staat om binnen te komen
Ik heb een vriendin gehad die een tijdje bij het UVW in Leiden heeft gewerkt en niet echt balie werk deed, maar wel spreekuur met "klanten" had. Daar zaten soms wel lastige zaken tussen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me best chill werk eigenlijk
Die lopen gewoon door een gesloten deur heenquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Daarom olifant nemen, die zijn wel slim
Dat is weer heel anders dan gemeentebaliequote:Op woensdag 3 juli 2019 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin gehad die een tijdje bij het UVW in Leiden heeft gewerkt en niet echt balie werk deed, maar wel spreekuur met "klanten" had. Daar zaten soms wel lastige zaken tussen.
Niet voor quotidien.quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is weer heel anders dan gemeentebalie
Olifanten zijn echt toffe beesten jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:11 schreef hemarookworst het volgende:
Daarom olifant nemen, die zijn wel slim
True, ik hoef ze verder ook niet als huisdierquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je roept wel anders als ze per ongeluk op je bank hebben gepoept
Is dat dezelfde olifant die ze in de spiegel zien staan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
Velen hebben al een olifant op de bank zitten, alleen zonder de intelligentie
Kanquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat dezelfde olifant die ze in de spiegel zien staan?
Moi aussiequote:
Die everton deed het wel aardig volgens mij jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
beetje jammer dat neres niet speelt, maar wel terecht denk ik
Aussi inderdaadquote:
Oehhhh dat is nog wel een aardige oddquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die everton deed het wel aardig volgens mij ja
Kreeg freebetje van toto zag ik. Voor de grap op hattrick Messi gezet @:125
Redelijk onmogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oehhhh dat is nog wel een aardige odd
Wie gaat er door denk je
Noujaquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Redelijk onmogelijk natuurlijkal acht ik Argentinië niet kansloos ondanks dat lachwekkende elftal. Brazilië speelt ook kut
Leuke serie. Dank je voor de tipquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
De nada. Lekker duister sfeertje he?quote:
quote:
quote:
Waar speelt die Acuna? Wat een nutteloze kutspeler is dat zegquote:
Gewoon even nachtje niet rukken bedoel jequote:
Heb m'n piem vannacht nog niet aangeraakt. Ik heb gewoon teveel te doen, te zien, en te laten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even nachtje niet rukken bedoel je
Wat heb je allemaal te doen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:19 schreef I. het volgende:
[..]
Heb m'n piem vannacht nog niet aangeraakt. Ik heb gewoon teveel te doen, te zien, en te laten.
Google zegt me net bij sportingquote:Op woensdag 3 juli 2019 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar speelt die Acuna? Wat een nutteloze kutspeler is dat zeg
Gesprekken, slapen, dingen terugkijken, teruglezen, leren, nog meer leren, time-outen, wandelen, nog meer time-outen, huilen in een hoekje, en overleven.quote:
Leren?quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:28 schreef I. het volgende:
[..]
Gesprekken, slapen, dingen terugkijken, teruglezen, leren, nog meer leren, time-outen, wandelen, nog meer time-outen, huilen in een hoekje, en overleven.
Ja. Piano, en ik moet langzamerhand weer een beetje gaan bijleren, want te lang niet meer bezig geweest met m'n werkdingen.quote:
Nog een weekje thoquote:Op woensdag 3 juli 2019 03:28 schreef I. het volgende:
[..]
Gesprekken, slapen, dingen terugkijken, teruglezen, leren, nog meer leren, time-outen, wandelen, nog meer time-outen, huilen in een hoekje, en overleven.
Hoe doe je dat dan? Online courses ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:31 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Piano, en ik moet langzamerhand weer een beetje gaan bijleren, want te lang niet meer bezig geweest met m'n werkdingen.
Beetje. Kan zeker fout gaan, maar hoort er bij. Wat het nu is, is ook al vrij weinig..quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje zenuwachtig ook? Of kan er niet veel fout gaan
Piano met een appje aangesloten op piano, het is nu nog echt de basis. En developen idd via online courses.quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Online courses ofzo?
Komt wel goed, ik duim voor je.quote:Op woensdag 3 juli 2019 03:50 schreef I. het volgende:
[..]
Beetje. Kan zeker fout gaan, maar hoort er bij. Wat het nu is, is ook al vrij weinig..
[..]
Piano met een appje aangesloten op piano, het is nu nog echt de basis. En developen idd via online courses.
Maar ook wel een beetje traag. Snap wel dat het de sfeer een beetje creepy maakt, maar soms...quote:
Is ook de stijl van hem. Heb je Drive weleens gezien?quote:Op woensdag 3 juli 2019 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ook wel een beetje traag. Snap wel dat het de sfeer een beetje creepy maakt, maar soms...
Nee, maar ik denk dat ik wel even ga opzoeken wat hij nog meer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 04:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook de stijl van hem. Heb je Drive weleens gezien?
Drive, Only God Forgives en The Neon Demon moet je maar ff checken.quote:Op woensdag 3 juli 2019 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ik wel even ga opzoeken wat hij nog meer heeft gemaakt.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 04:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drive, Only God Forgives en The Neon Demon moet je maar ff checken.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeg dan!
Mijn god wat ben ik gaar en moe![]()
![]()
Nog iemand die hetzelfde er over denktquote:
Alcoholistquote:Op woensdag 3 juli 2019 07:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel veel gratis bier en dan nog zelf 3 leffe bruin en een Guinness gisteren...
Denk je....quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik ga vandaag niet drinken hoor, denk ik.
ik welquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik ga vandaag niet drinken hoor, denk ik.
na de training en/of tijdnes het vrouwenvoetbal.quote:
cockringquote:Op woensdag 3 juli 2019 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Op zoek naar mannensieraden, heb noodgedwongen eens wat tijd over, iemand suggesties?
Vergadering omtrent radio, ergens vandaag waarschijnlijk naar de afstudeertentoonstelling op de Rietveld academie (kennis van me studeert af). Verder hoop ik gewoon iets van info te krijgen over scriptie, maar ja... En ik hoop dat ik wat werk kan verzetten aangaande ontwikkeling minor retorica.quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ons dat weet ik niet zo goed. Denk in dat geval prima weer.
Wat brengt jou vandaag?
Lolquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga misschien een boos stukje schrijven over verbod op drugsgebruik in heel veel gemeenten, ik voel een vlijmscherpe opinie aankomen.
Dat hoorde ik net inderdaad op de radio, hij noemde zich beroepsblowerquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga misschien een boos stukje schrijven over verbod op drugsgebruik in heel veel gemeenten, ik voel een vlijmscherpe opinie aankomen.
Je moet toch wat.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net inderdaad op de radio, hij noemde zich beroepsblower
griep ?quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben echt abnormaal moe en heb het gevoel of ik elk moment in slaap kan vallen. Ik heb het ook enorm koud en kippenvel blergh
Terugslagje overmatig drugsgebruik.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben echt abnormaal moe en heb het gevoel of ik elk moment in slaap kan vallen. Ik heb het ook enorm koud en kippenvel blergh
Neequote:Op woensdag 3 juli 2019 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terugslagje overmatig drugsgebruik.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 09:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ons dat weet ik niet zo goed. Denk in dat geval prima weer.
Wat brengt jou vandaag?
R.I.P.quote:Op woensdag 3 juli 2019 10:33 schreef Solotovski het volgende:
Tijdje geleden is een achterneefje van me gekookt, had akelig wat "foute" drugs naar binnen gewerkt, is hij overdag met erg warm weer in een veld gaan dansen, bij autopsie bleken zijn hersenen verkleefd, als een gebakken ei, knappe lieve jongen maar geen ruggengraat en hij was pas 27 helaas.quote:
Word jij niet moe van jezelfquote:Op woensdag 3 juli 2019 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje geleden is een achterneefje van me gekookt, had akelig wat "foute" drugs naar binnen gewerkt, is hij overdag met erg warm weer in een veld gaan dansen, bij autopsie bleken zijn hersenen verkleefd, als een gebakken ei, knappe lieve jongen maar geen ruggengraat en hij was pas 27 helaas.
Ga toch maar eens met een arts praten, we hebben bijna 2 miljoen verslaafden in Nederland dus de kennis en kunde is aanwezig, niets om je voor te schamen.
T is hier geen klbsc hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tegengas hier tussen de drugssnotneusjes.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje tegengas hier tussen de drugssnotneusjes.
Ga maar lekker naar huis.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:30 schreef Solotovski het volgende:
Chill als je baas zegt ga maar lekker naar huis
Ja precies zoquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Lastig, een voetbalster is een vrouwelijke voetballer maar wat als ze dan nog een ster is ook, voetbalsterster?
En als je haar arie wil aanduiden, voetbalstersterster.
stervoetbalsterquote:Op woensdag 3 juli 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
Lastig, een voetbalster is een vrouwelijke voetballer maar wat als ze dan nog een ster is ook, voetbalsterster?
En als je haar arie wil aanduiden, voetbalstersterster.
B tochquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb net iemand op Tinder mijn cupmaat verteld. Ik blijf mezelf verbazen.
Alle vrouwen zijn hoeren
en hij stuurde je meteen een foto?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Heb maar gelijk de lengte en dikte van zijn penis gevraagd
Vertel ons alles!quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Heb maar gelijk de lengte en dikte van zijn penis gevraagd
Gelukkig nietquote:
Dat doe ik tochquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vertel ons alles!
Ik moet ook nog zo'n meetlint kopen voor de dikte.
wel een bevredigend antwoord?quote:
Niet onbelangrijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:14 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt flips
Ik ga vanavond ook even een condoom passen.
zou je willen knul. Zou je willen..quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van het weekend zal het haar wel bevredigen.
Uiteraardquote:
Zit al 2 weken zonder seks dus moet wat fixenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van het weekend zal het haar wel bevredigen.
Wat onderdanig weer, je kunt toch ook zeggen, knappe vrouw die blij en geil op mijn piel mag hupsen.quote:
Zolang het maar niet in de weg staat voor echte liefde.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
Zit al 2 weken zonder seks dus moet wat fixen
Wat ben je ook een schatquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Diepvries broodnodig aan het ontdooien, sta friet te bakken voor de halve straat dus
2 weken veel vindenquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
nooit misdienaar geweest?quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit ja. Ooit eens 16 jaar zonder seks gezeten
quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
En dan kiezen sommige alsnog voor mijquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben zoveel keuze vriend
Correctquote:Op woensdag 3 juli 2019 15:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent ook fantastisch natuurlijk.
Cali heeft ook echt een probleem met poep.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot Trump morgen zijn dikke gevaarlijke Sherman tank laat zien.
shithole statequote:Op woensdag 3 juli 2019 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cali heeft ook echt een probleem met poep.
Overal op straat ligt schijt, en het wordt niet meer opgeruimd.
Wel eens van die kaartjes gezien van de grote steden, en dan waar er overal mensenpoep op straat is gerapporteerd. Hele wijken bruin
Een wereldmacht in verval.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cali heeft ook echt een probleem met poep.
Overal op straat ligt schijt, en het wordt niet meer opgeruimd.
Wel eens van die kaartjes gezien van de grote steden, en dan waar er overal mensenpoep op straat is gerapporteerd. Hele wijken bruin
Dat kan hè. Hoi amaquote:
zit je solo nou te fatshamen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 18:55 schreef dud0r het volgende:
Ach meid toch. Ik wens je veel sterkte in deze zware tijd.
Kunnen we wel doenquote:
Denk het ook niet. Weinig veelvuldig drugsgebruikers die dik zijnquote:
ligt aan de drugs thoquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Weinig veelvuldig drugsgebruikers die dik zijn
Wat ik er zo van lees is solo niet echt van het blowen maar meer van het hardere spulquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt aan de drugs tho
als je veel pep wegtikt dan zal je niet heel dik zijn nee
maar van blowen val je ook niet echt af
Goed planquote:
volgens mij zegt hij geen nee tegen een groene rakker hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ik er zo van lees is solo niet echt van het blowen maar meer van het hardere spul
Oh dat ook niet maar gaat z'n voorkeur uit naar ander spulquote:Op woensdag 3 juli 2019 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij zegt hij geen nee tegen een groene rakker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |