Je hebt iets tegen kloontjes?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Matig Kloontje, had die reactie gewoon verwacht
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparadequote:
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel tegen matige, m'n kloontje was dan ook als reactie op de kloontjesparade
Dts mee winnenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze ook, alleen weet ik niet wat ik er nu mee moet doen
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
hoiquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
ik zie het nog steeds niet zo in maisie
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachtsquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwelijke hyena's hebben een grotere penis dan de mannetjes.
Echt rare beesten.
raar jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een vreemde kennis om op te doen om half 2 snachts
Morgen lekker vrij?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
amazing
met jou dan keischerp?
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt rare beesten.
niet herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van die nachten dat je nieuwsgierig bent naar de genitaliën van carnivoren.
De laatste keer dat ik een date had is drie jaar geleden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Yes, wat ga je doen?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij?
Ja gaat priem, morgen wel lange dag
Als ze maar geen grotere heeft dan ik ALs ze maar geen grotere heeft dan ikquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar moest je vanavond aan denken terwijl je je date uitklede?
Van slapen kan je erg moe worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zin om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
lang
te
slapen, uitslapen natuurlijk wel, wakker worden en helemaal zen de hele dag niks doen![]()
Wat een kutwoord is priemquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Morgen lekker vrij?
Ja gaat priem, morgen wel lange dag
slaap kan ook anders werken, weer opladen mentaal ook goed voor de geestquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van slapen kan je erg moe worden.
Dit kloptquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
slaap kan ook anders werken, weer opladen mentaal ook goed voor de geest
Maar ik wel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar bedoel ik geen priemgetallen mee
ja dat is wel raar he..quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt![]()
Maar best gek dat we slapen zo fijn vinden als we het niet echt bewust meemaken.
Je gaat meestal moe slapen en (hopelijk) ben je uitgerust als je wakker wordt. Dit is toch een mooi vooruitzicht?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt![]()
Maar best gek dat we slapen zo fijn vinden als we het niet echt bewust meemaken.
En dan vaak nog steeds moe.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel raar he..
heb dat vaak als ik geen zin heb om te gaan werken bijvdan denk ik wil niet slapen want dan voor mijn gevoel ben ik zo weer wakker alsof het 5 min geleden is dat ik sliep
Als ik een dag vol met saaie & vervelende meetings heb, dan blijf ik ook liever in bed liggen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is wel raar he..
heb dat vaak als ik geen zin heb om te gaan werken bijvdan denk ik wil niet slapen want dan voor mijn gevoel ben ik zo weer wakker alsof het 5 min geleden is dat ik sliep
heel begrijpelijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik een dag vol met saaie & vervelende meetings heb, dan blijf ik ook liever in bed liggen.
Ik heb van de week een Excellijstje gemaakt met alle series die ik gezien heb (vast een paar vergeten), kwam op iets van 74 uit.quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal checken jongens,
kekke serie is dit
ga denk ik zo even kijken ja voor ik ga slapenquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
Ziet er wel goed uit. Is dat van amazon?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
kekke serie is dit
Tering. Al denk ik dat ik er ook wel op uitkwam op zich, maar dan tel ik ook alles mee wat ik als kind heb gezienquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb van de week een Excellijstje gemaakt met alle series die ik gezien heb (vast een paar vergeten), kwam op iets van 74 uit.
Dit boeit je vast niet, maar ik moest het even kwijt.
zekerquote:Op woensdag 3 juli 2019 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar beloofd is beloofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |