Gaat wel prima. Yup, Roowbin staat op de baan nu.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar, hoe gaat het verder, is Wimbledon al bezig?
@Davequote:
En nu nog in het Fransquote:Op maandag 1 juli 2019 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ohhh wat zou ik graag
een shampoofles willen zijn
iedere dag haren wassen
en voelen aan zo'n brein
Vandaar, dat ik graag, FA zou willen zijn
Jij zal wel een mooier handschrift hebbenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:13 schreef I. het volgende:
Misschien moet ik ook maar zo'n handgeschreven/gepaintte sollicitatie schrijven.
Denk het niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:14 schreef murp het volgende:
[..]
Jij zal wel een mooier handschrift hebben
Ik had in mijn achterhoofd de stem van Herman van Veen zitten...quote:
Tijd voor een schone onderbroek dan maar.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had in mijn achterhoofd de stem van Herman van Veen zitten...
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een schone onderbroek dan maar.
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een schone onderbroek dan maar.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zwoele stem van Herman van Veen. Ik kan me voorstellen dat dat best opwindend voor je is
Kefir is best lekker.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:22 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga voor het eerst in m'n leven een slok kefir nemen
Lunch oké, maar ik vind pannenkoeken nou niet bepaald onder de categorie 'avondeten' vallenquote:
Waarom niet? Je hebt ook pannenkoekenrestaurants, daar ga ik niet heen om te lunchen hoorquote:Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lunch oké, maar ik vind pannenkoeken nou niet bepaald onder de categorie 'avondeten' vallen
Nog nooit geweest. Ik zie zo'n lap gebakken beslag gewoon niet als avondetenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt ook pannenkoekenrestaurants, daar ga ik niet heen om te lunchen hoor
Gaat nogal lastig als je nu geen pannenkoeken voor je hebt heh.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Ik zie zo'n lap gebakken beslag gewoon niet als avondeten
Ook als ik het wel voor me zou hebbenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig als je nu geen pannenkoeken voor je hebt heh.
Want dan ga je het niet opeten, je weigert categorisch? Als je er een hapje van neemt is dat precies het moment dat je het ziet als avondetenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook als ik het wel voor me zou hebben
Maar dat is het punt, ik heb geen pannenkoeken voor me op het moment dat ik aan mijn avondeten begin.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want dan ga je het niet opeten, je weigert categorisch? Als je er een hapje van neemt is dat precies het moment dat je het ziet als avondeten
Daarom zeg ik:quote:Op maandag 1 juli 2019 17:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dat is het punt, ik heb geen pannenkoeken voor me op het moment dat ik aan mijn avondeten begin.
Maar oké, einde discussie over pannenkoeken
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig als je nu geen pannenkoeken voor je hebt heh.
neequote:Op maandag 1 juli 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die punt moet er naast en het streepje wat langer
Jammer.quote:
@Kopjechino vast en zekerquote:Op maandag 1 juli 2019 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer.
Heeft iemand mij dan tenminste gemist?
Nee als ontbijtquote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lunch oké, maar ik vind pannenkoeken nou niet bepaald onder de categorie 'avondeten' vallen
Ik zag je in myATquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey naatjequote:Op maandag 1 juli 2019 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zag je in myAT
Tevens
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootje
goed, goed, vorige week scriptie ingeleverd, nu is het grote wachten op cijfer begonnenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey naatje
hoe gaat het
Spannend, wat is de verwachting voor cijfer?quote:Op maandag 1 juli 2019 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed, goed, vorige week scriptie ingeleverd, nu is het grote wachten op cijfer begonnen
Je maakte een nare opmerkingquote:Op maandag 1 juli 2019 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goed, goed, vorige week scriptie ingeleverd, nu is het grote wachten op cijfer begonnen
Ik haal voor papers vaak een 8, dus ik hoop/verwacht een 8quote:Op maandag 1 juli 2019 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spannend, wat is de verwachting voor cijfer?Eindelijk volbracht
opgelucht?
Gekutquotequote:
Wel hoog cijfer dan, hopelijkquote:Op maandag 1 juli 2019 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haal voor papers vaak een 8, dus ik hoop/verwacht een 8
Kan het me niet voorstellen, maar eet smakelijkquote:Op maandag 1 juli 2019 18:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik eet zo couscous ik heb er abrikoos door gedaan hopelijk smaakt het
Ik ken je niet maar halloquote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Zijn jullie mij nou echt aan het negeren
Nee nietquote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Neequote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik denk dat het wel lekker is bij de spicy kip en groentequote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, maar eet smakelijk
ik weet niet wie jij als jouw vrienden ziet dus ik voelde mij niet aangesprokenquote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Wie weet!quote:Op maandag 1 juli 2019 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel lekker is bij de spicy kip en groente
Misschien vergelijkbaar met iemand die broer zegt tegen zijn matenquote:Op maandag 1 juli 2019 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij als jouw vrienden ziet dus ik voelde mij niet aangesproken
of niffoquote:Op maandag 1 juli 2019 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien vergelijkbaar met iemand die broer zegt tegen zijn maten
Maatquote:Op maandag 1 juli 2019 18:10 schreef Vollenhoven het volgende:
Dat moeten ze maar lekker privé doen danquote:
Het wordt tijd dat de studieruimtes weer van ons worden.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Jawel, maar het is wel een studieruimte, dus klein beetje storend
'van ons', wie is ons?quote:Op maandag 1 juli 2019 18:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de studieruimtes weer van ons worden.
Zeg je dat ook als ik keihard aan het fappen en kreunen ben achter m'n laptop in het openbaar?quote:
dan escaleert het waarschijnlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ik keihard aan het fappen en kreunen ben achter m'n laptop in het openbaar?
quote:Op maandag 1 juli 2019 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar lekker privé doen dan
Dan is het storend ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
Jawel, maar het is wel een studieruimte, dus klein beetje storend
Ja, waarschijnlijjk kom ik nog even meekijken en hijg ik in je oor terwijl ik over je schouder fap.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als ik keihard aan het fappen en kreunen ben achter m'n laptop in het openbaar?
Heeeeeey kiid is er ook weer.quote:
Omdat de UB's altijd vol zitten met internationals.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het geen borreaal is die nu een filmpje zit te kijken voor hema?
denk het ookquote:Op maandag 1 juli 2019 18:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan escaleert het waarschijnlijk
Heeeeey Kiid!quote:
Komt omdat er steeds minder geld richting onderwijs gaat, ik weet niet of Baudet met z'n rechtse agenda nou de persoon is om dat aan te pakkenquote:Op maandag 1 juli 2019 18:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Omdat de UB's altijd vol zitten met internationals.
Bespaar me de details alsjeblieftquote:Op maandag 1 juli 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ik ga zo ook eens even lekker prive genieten. Huehuehue.
ja gelukkig welquote:
Het beste lijkt mij om het onderwijs te privatiseren.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt omdat er steeds minder geld richting onderwijs gaat, ik weet niet of Baudet met z'n rechtse agenda nou de persoon is om dat aan te pakken
Ik heb het over eten.quote:
Deze week vind ik wel aangenamerquote:Op maandag 1 juli 2019 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
liever met deze dagen geen workmode maar chillmode maarja wat moet dat moet.
Want dat zal de internationals weren (lol). Het bedrijfsleven geeft uit zichzelf niet geld richting de geesteswetenschappen met als gevolg dat de geesteswetenschappen volop aan het internationaliseren zijn omdat ze door de overheid ook al zijn gekort, daar komen al die internationals vandaan en het afschaffen van de studie Nederlands.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het beste lijkt mij om het onderwijs te privatiseren.
Beter slapen ook nu koelt het iig avonds een stuk meer af. En het is nog steeds heerlijk weer zo met het zonnetje.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze week vind ik wel aangenamer
Nog 2 weken en dan kan ik weer in alle rust fokkenquote:Op maandag 1 juli 2019 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook eens even lekker prive genieten. Huehuehue.
[..]
Dan is het storend ja.
[..]
Ja, waarschijnlijjk kom ik nog even meekijken en hijg ik in je oor terwijl ik over je schouder fap.
[..]
Heeeeeey kiid is er ook weer.
Goed hoor al moet ik nu wel poepen alsof mijn leven ervan afhangt. En dan bedoel ik niet het Vlaamse 'poepen', maar gewoon ouderwets kleien.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeeeey Kiid!
Lang niet gesproken, hoe is het met jou?
Misschien wat beter voor jezelf gaan zorgen pik. Dan raakt je lichaam niet gelijk in de stress van een paar verdwaalde rupsjesquote:Op maandag 1 juli 2019 18:27 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal van die witte blaasjes op m'n rupsenwonden
Ziet er godse vies uit
Er staat echt veel wind vandaagquote:Op maandag 1 juli 2019 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik zie voor het eerst wolken vandaag
met dat hete weer waren de wolken niet aanwezig
Het zijn de haren van de rups. Ga maar lekker bij iemand anders bijdehand doen zonder dat je weet waar je het over hebtquote:Op maandag 1 juli 2019 18:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien wat beter voor jezelf gaan zorgen pik. Dan raakt je lichaam niet gelijk in de stress van een paar verdwaalde rupsjes
Ja 20 graden is perfect, s'avonds koelt het wel af tot 10, dat vind ik wel beetje te frisjesquote:Op maandag 1 juli 2019 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter slapen ook nu koelt het iig avonds een stuk meer af. En het is nog steeds heerlijk weer zo met het zonnetje.
Je bent mij aan het demoniseren.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want dat zal de internationals weren (lol). Het bedrijfsleven geeft uit zichzelf niet geld richting de geesteswetenschappen met als gevolg dat de geesteswetenschappen volop aan het internationaliseren zijn omdat ze door de overheid ook al zijn gekort, daar komen al die internationals vandaan en het afschaffen van de studie Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |