abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191797100
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:49 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Na een dag als vandaag vraag ik me af of die er nog steeds zo over denken.
Het is belangrijk voor het verwerken van je verlies. Dat is ook de reden dat slachtoffers wettelijk het recht hebben om in de rechtbank hun verhaal mogen doen tegenover de dader.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 2 maart 2020 @ 17:06:18 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_191797335
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nabestaanden van zijn slachtoffers willen dat Tanis hun verhaal aanhoort. Best logisch ook.
En dat ie ze dan gaat zitten uitlachen? Want dat gaat ie gewoon doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191797369
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 17:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dat ie ze dan gaat zitten uitlachen? Want dat gaat ie gewoon doen.
Ook dan.

Volgens mij is dat lachen gewoon een act. Hij zit opgekropt van woede en frustratie en wil doen alsof hij heel sterk is en alles geweldig vind, maar hij komt vooral over als een triest figuur.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 2 maart 2020 @ 17:55:28 #229
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_191798281
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Ja, zit nu alles terug te lezen. Vanavond ook bij Op1. @:coco.
present
What can change the nature of a man?
pi_191798363
Je hebt gewoon anti spuug maskers voor dat soort mensen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 2 maart 2020 @ 18:13:38 #231
338319 ZarB
Piña colada
pi_191798595
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef greatgonzo het volgende:
hoop maar dat het niet op ontoerekeningsvatbaar uitdraait.. dit zijn van die figuren die straks 5 jaar lang hun TBS begeleiders om de tuin kunnen leiden en dan weer opnieuw beginnen

#doettieandersnooit
Met een beetje geluk ontsnapt ie en eindigt hij net als die mafkees van gister. Voor dit soort types is de doodstraf de enige oplossing.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 2 maart 2020 @ 19:06:01 #232
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_191799621
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef Zipportal het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:51:12 Grote vraag is nu, komt Gökmen T. weer in de zaal zitten, of niet? #tramschutter reageer retweet
Nee, hij gaat direct de oven in.

[ afbeelding ]
^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_191799813
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:33 schreef greatgonzo het volgende:
hoop maar dat het niet op ontoerekeningsvatbaar uitdraait.. dit zijn van die figuren die straks 5 jaar lang hun TBS begeleiders om de tuin kunnen leiden en dan weer opnieuw beginnen

#doettieandersnooit
Daar is die veel te dom voor.
Die gast heeft het iq van een doperwt
pi_191799912
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is belangrijk voor het verwerken van je verlies. Dat is ook de reden dat slachtoffers wettelijk het recht hebben om in de rechtbank hun verhaal mogen doen tegenover de dader.
Klinkt redelijk. Maar zo’n evil clown en zijn respectloze houding maakt die verwerking niet makkelijk. Je hoopt spijt te zien of schaamte of in elk geval een beetje nederigheid. Zelfs Mohammed Bouyeri probeerde zich op een volwassen wijze te verantwoorden tegenover de ouders van Van Gogh. Dit insect lacht alle nabestaanden gewoon keihard uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door rododendronneke op 03-03-2020 06:12:32 ]
J’ai faim.
  maandag 2 maart 2020 @ 22:11:12 #235
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191803394
quote:
Bij de hervatting van de zaak werd T. weer in de zaal gebracht. Overlevenden van de schietpartij en de nabestaanden van de slachtoffers mogen hun verklaringen voorlezen. T. hoorde het lachend een geeuwend aan.
Vies varken.

quote:
Te zien is hoe T. passagiers op nog geen meter afstand neerschiet. Als hij zijn wapen herlaadt, vluchten passagiers door een ingetrapt raam naar buiten. Hij schiet gericht op hoofden en bovenlichamen, blijkt uit de beelden, terwijl hij rustig door het gangpad loopt.

Volgens getuigen riep T. bij het schieten ’Allah akbar’. Op de beelden is te zien dat de schutter tot twee keer toe zijn pistool herlaadt. Volgens meerdere getuigen haperde het wapen in de tram enkele keren. Tijdens dat herladen vluchten passagiers aan de voorzijde van de tram door een ingeslagen raam.
Je snapt toch bijna niet dat niemand wat doet, als hij nota bene op 1 meter afstand staat? Niet dat ik mezelf zo'n held vind, maar ik zou toch wel reageren voordat ik me zomaar door zo'n debiel laat afknallen.
  maandag 2 maart 2020 @ 22:14:27 #236
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191803440
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:16 schreef BeriBeri het volgende:
Daar is die veel te dom voor.
Die gast heeft het iq van een doperwt
Beetje respect voor een doperwt he :{w
pi_191804047
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

Vies varken.
[..]

Je snapt toch bijna niet dat niemand wat doet, als hij nota bene op 1 meter afstand staat? Niet dat ik mezelf zo'n held vind, maar ik zou toch wel reageren voordat ik me zomaar door zo'n debiel laat afknallen.
Er zijn getuigen die dat wel hebben overwogen maar bang waren dat hij een bom op zijn lijf had. Tsja..zoiets gaat zo snel. Geen idee hoe ik zou reageren.
  maandag 2 maart 2020 @ 23:24:52 #238
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191804604
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er zijn getuigen die dat wel hebben overwogen maar bang waren dat hij een bom op zijn lijf had. Tsja..zoiets gaat zo snel. Geen idee hoe ik zou reageren.
Ik zou er gewoon voor gaan. De tering voor hem. Hij was nota bene in zijn eentje.
pi_191805090
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 16:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk eerder gewoon door en door slecht. Er zal best wel een vorm van zwakzinnigheid aanwezig zijn bij hem, maar ik zie eigenlijk gewoon een tot op het bot verrot empathieloos wezen.
Klopt hij is gewoon een psychopaat.Zijn zwakzinnigheid heeft geen directe rol bij dit delict gespeeld maar alleen bijgedragen aan zijn sociale mislukking in de jaren daarvoor. Dat hij toen door die mislukking boos is geworden is juist normaal gedrag. Er zijn heel veel sociaal mislukte burgers, die daardoor boos worden op onze samenleving, die nou niet bepaald veel kansen biedt aan hun. Echter niet iedere mislukkeling pleegt zo'n massamoord.

Een kennis van mij is een justitie medewerker, die dit heerschap enige tijd begeleid heeft. Hij verwachtte zelf dat Gokman Tanis levenslang zou krijgen. Echter ik denk dat op basis van de psychiatrische rapportages hij de maximale gevangenisstraf van 30 jaar zal krijgen in combinatie met een TBS op basis van verminderde ontoerekeningsvatbaarheid.
Ik vind dat een te lichte straf. De maatschappij moet weer vele miljoenen investeren in zo'n moordenaar: Weggegooid geld met nul komma nul resultaat.
Wat denken andere Fokkers hierover?

Weer een nadeel van de TBS bij deze allerzwaarste gevallen is dat er bij TBS oplegging geen levenslange gevangenis straf maar alleen een tijdelijke vaak kortere gevangenisstraf kan worden opgelegd. Daar komt dan een probleem bij. Wat als zo'n gewelddadig persoon ineens heel rustig en normaal gaat functioneren gedurende het TBS traject? Dan wordt de TBS vaak snel beëindigd, terwijl de persoon vaak nauwelijks veranderd en zeker geen beter mens geworden is. Dat zagen wij jaren geleden bij de Heijn ontvoerder en moordenaar Ferdi E. Die liep toen na de start van de TBS al binnen 2 jaar al weer als vrij man buiten.

Het is ook onrechtvaardig en niet uit te leggen tegen andere TBSers als juist deze allerzwaarste categorie TBS-ers zo opmerkelijk snel weer "geneest" en losgelaten wordt op de samenleving.

Michael P. de moordenaar en verkrachter van Anne Faber die kreeg trouwens 28 jaar cel plus TBS. Dat heeft hij verdiend, maar als deze massamoordenaar Gokman Tanis, die geen enkele spijt heeft betuigd en ook de slachtoffers blijft uitlachen,
maar 2 jaar langer hoeft te zitten dan Michael P. ,die wel nog spijt heeft betuigd, is dat oneerlijk.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191805231
Ik vind het wel goed eigenlijk dat hij dit soort wangedrag blijft vertonen. Dat maakt het voor de rechtbank ook minder makkelijk om te gaan oordelen alsof hij 'zielig' is.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 00:35:22 #241
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191805271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:12 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt hij is gewoon een psychopaat.Zijn zwakzinnigheid heeft geen directe rol bij dit delict gespeeld maar alleen bijgedragen aan zijn sociale mislukking in de jaren daarvoor. Dat hij toen door die mislukking boos is geworden is juist normaal gedrag. Er zijn heel veel sociaal mislukte burgers, die daardoor boos worden op onze samenleving, die nou niet bepaald veel kansen biedt aan hun. Echter niet iedere mislukkeling pleegt zo'n massamoord.

Een kennis van mij is een justitie medewerker, die dit heerschap enige tijd begeleid heeft. Hij verwachtte zelf dat Gokman Tanis levenslang zou krijgen. Echter ik denk dat op basis van de psychiatrische rapportages hij de maximale gevangenisstraf van 30 jaar zal krijgen in combinatie met een TBS op basis van verminderde ontoerekeningsvatbaarheid.
Ik vind dat een te lichte straf. De maatschappij moet weer vele miljoenen investeren in zo'n moordenaar: Weggegooid geld met nul komma nul resultaat.
Wat denken andere Fokkers hierover?

Weer een nadeel van de TBS bij deze allerzwaarste gevallen is dat er bij TBS oplegging geen levenslange gevangenis straf maar alleen een tijdelijke vaak kortere gevangenisstraf kan worden opgelegd. Daar komt dan een probleem bij. Wat als zo'n gewelddadig persoon ineens heel rustig en normaal gaat functioneren gedurende het TBS traject? Dan wordt de TBS vaak snel beëindigd, terwijl de persoon vaak nauwelijks veranderd en zeker geen beter mens geworden is. Dat zagen wij jaren geleden bij de Heijn ontvoerder en moordenaar Ferdi E. Die liep toen na de start van de TBS al binnen 2 jaar al weer als vrij man buiten.

Het is ook onrechtvaardig en niet uit te leggen tegen andere TBSers als juist deze allerzwaarste categorie TBS-ers zo opmerkelijk snel weer "geneest" en losgelaten wordt op de samenleving.

Michael P. de moordenaar en verkrachter van Anne Faber die kreeg trouwens 28 jaar cel plus TBS. Dat heeft hij verdiend, maar als deze massamoordenaar Gokman Tanis, die geen enkele spijt heeft betuigd en ook de slachtoffers blijft uitlachen,
maar 2 jaar langer hoeft te zitten dan Michael P. ,die wel nog spijt heeft betuigd, is dat oneerlijk.
Je stuurt aan op de doodstraf?
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 00:37:29 #242
236264 crew  capricia
pi_191805290
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Je stuurt aan op de doodstraf?
Tja. Dat wordt lastig.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 maart 2020 @ 00:43:22 #243
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191805331
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Tja. Dat wordt lastig.
En niet wenselijk denk ik. Wie zijn wij om te oordelen, maar aan de andere kant zou je zo'n klootzak om zeep willen helpen.
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 00:44:54 #244
236264 crew  capricia
pi_191805339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:43 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

En niet wenselijk denk ik. Wie zijn wij om te oordelen, maar aan de andere kant zou je zo'n klootzak om zeep willen helpen.
We kennen hier geen doodstraf. Punt. (Voor mij. )
Dat deze gast compleet gestoord is, lijkt me duidelijk.
Gewoon levenslang opsluiten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 maart 2020 @ 00:46:49 #245
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191805356
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Voor mij ook, maarrr, soms...
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 00:48:05 #246
236264 crew  capricia
pi_191805367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Voor mij ook, maarrr, soms...
Ik had dat met Dutroux heel sterk.
Kan me voorstellen dat je dat hierbij ook kunt hebben. Gewoon puur evil. Zo voelt dat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 3 maart 2020 @ 00:48:14 #247
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_191805369
Inwikkelen in varkenshuiden en 'waterboarden' in varkensbloed ^O^
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 3 maart 2020 @ 01:02:03 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191805481
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 00:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Zonde van al het geld en alle moeite die er nog in hem gaan worden gestoken. Daar kun je ook heel veel mensen mee helpen die het hard nodig hebben.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 01:04:31 #249
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191805507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 01:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zonde van al het geld en alle moeite die er nog in hem gaan worden gestoken. Daar kun je ook heel veel mensen mee helpen die het hard nodig hebben.
Daar gaat het niet over, het is een gewetenskwestie. Haal jij de schakelaar om of ben jij zo laf om dat niet te doen?

EN kan je daarmee leven?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 03:08:14 #250
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')