Niet zelf een werkplaats hebben..quote:Op maandag 1 juli 2019 13:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet bij die garage waar je het op de balie legt in ieder geval, want geen wettig betaalmiddel meer he.
Regelmatig, voor scooter, auto'squote:Op maandag 1 juli 2019 11:40 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor
Wie hier heeft er ooit 3k cash betaald? En waar aan? Ik ben heel benieuwd
Heel moeilijk doen terwijl het aantal momenten waarop je ene dergelijk bedrag contant op tafel legt nihil is.quote:
Voor anderen beslissen wanneer ze hoeveel hoe vaak op welke manier betalen..quote:Op maandag 1 juli 2019 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heel moeilijk doen terwijl het aantal momenten waarop je ene dergelijk bedrag contant op tafel legt nihil is.
Dat voor anderen beslissen weet jij alles van toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor anderen beslissen wanneer ze hoeveel hoe vaak betalen..
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 1 juli 2019 14:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat voor anderen beslissen weet jij alles van toch?
Ik wil altijd met mijn vriendelijke en joviale glimlach betalen... Zeggen ze dat dat geen wettig betaalmiddel is! WTF! Er is zomaar beslist hoe ik moet betalen! Schande!quote:Op maandag 1 juli 2019 13:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Voor anderen beslissen wanneer ze hoeveel hoe vaak op welke manier betalen..
En dan is er niet eens subsidie voor de meerkosten..quote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil altijd met mijn vriendelijke en joviale glimlach betalen... Zeggen ze dat dat geen wettig betaalmiddel is! WTF! Er is zomaar beslist hoe ik moet betalen! Schande!
Uit de handel nemen betekent niet dat ze waardeloos worden. In 10 van de 19 eurolanden bvb staat er geen tijdslimiet op het inruilen van oude bankbiljetten (Belgische frank, Duitse mark...), voor Nederlandse guldens is de limiet 1 januari 2032.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat alle flappen die ze hebben ineens waardeloos zijn.
...? Wat bazel je?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan is er niet eens subsidie voor de meerkosten..![]()
Wel apart. 1400 euro is een godsvermogen en daar moet je dan "rijk" voor zijnquote:
Mijn eerste auto bijvoorbeeld. Weet niet meer hoeveel dat was maar ik denk zelfs meer dan 3K.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:40 schreef Yreal het volgende:
Echt hoor
Wie hier heeft er ooit 3k cash betaald? En waar aan? Ik ben heel benieuwd
Dan zet je die 3k op je rekening en betaal je die tv via pin. Lastig hoor.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste auto bijvoorbeeld. Weet niet meer hoeveel dat was maar ik denk zelfs meer dan 3K.
Ik vind het idioot dat je binnenkort niet meer met 3K cash ergens kunt betalen, zoveel is dat ook weer niet.
Stel je hebt net 3K ontvangen voor je auto die je op MP hebt verkocht, dan kun je dat bedrag dus NIET vervolgens in een winkel uitgeven om een nieuwe tv te kopen.
Heeft niks met lastig te maken, het gaat om het idee, contant betalen via MP mag wel maar dat geld wat je dan krijgt kun je niks mee.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zet je die 3k op je rekening en betaal je die tv via pin. Lastig hoor.
Daar komt het wel op neer, maar dan kun je natuurlijk 2.990 euro contant betalen en dan een tientje pinnenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste auto bijvoorbeeld. Weet niet meer hoeveel dat was maar ik denk zelfs meer dan 3K.
Ik vind het idioot dat je binnenkort niet meer met 3K cash ergens kunt betalen, zoveel is dat ook weer niet.
Stel je hebt net 3K ontvangen voor je auto die je op MP hebt verkocht, dan kun je dat bedrag dus NIET vervolgens in een winkel uitgeven om een nieuwe tv te kopen.
Storten op je rekeningquote:Op maandag 1 juli 2019 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft niks met lastig te maken, het gaat om het idee, contant betalen via MP mag wel maar dat geld wat je dan krijgt kun je niks mee.
Cash moet blijven, al was het maar om te voorkomen dat banken het in hun botte kop halen om negatieve spaarrentes te gaan heffen.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Dit. Je ziet hier ook alleen de fossielen tegen ageren.
Dat zal dan de verwachting zijn inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zet je die 3k op je rekening en betaal je die tv via pin. Lastig hoor.
Je kan er betalingen tot ¤3000 mee doen. De rest van het bedrag voor bv die tv kan je gewoon met pin betalen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft niks met lastig te maken, het gaat om het idee, contant betalen via MP mag wel maar dat geld wat je dan krijgt kun je niks mee.
Toch meer werk dan meteen iets voor kopen plus ik weet bijvoorbeeld bij mij in de buurt geen bankfiliaal waar dat zou kunnenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Storten op je rekening
(kost overigens wel geld tegenwoordig)
Of je betaalt ¤3000 contant en pint de rest bij.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat zal dan de verwachting zijn inderdaad.
En dan weer de kosten voor het storten. Die kosten zullen nu wel gaan stijgen, banken kennende.
Wat als het kabinet morgen besluit dat jij verboden wordt. Dat zouden veel mensen toejuichen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:21 schreef Nikonlover het volgende:
Wat als het kabinet morgen besluit dat naast de 500 euro biljetten ook die van 100 en 50 niet meer een wettig betaalmiddel zijn. Wat als ze bepalen dat alles giraal moet gaan. Dit is een gevaarlijke glijdende schaal voor privacy van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |