Als er geen contract tot stand is gekomen kan je nog zoveel geld naar iemand gooien...quote:Op maandag 1 juli 2019 13:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee ik heb betaald agent, kijk het geld ligt daar..
Ja nu zijn alle criminelen opeens geen crimineel meer.. Ze zijn allemaal gestopt want die stress.. verschrikkelijk!quote:Op maandag 1 juli 2019 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen pinnen dan? De overgang van die auto en motor registreert het RDW toch al.
En de grap is dat je criminele een ongelooflijke hak zet door 500 euro briefjes uit roulatie te nemen. Gebruikt toch niemand, die zitten enkel alleen in die drugskoffertjes.
En de winkelier zegt: dat geld mag ik niet accepteren agent want het is boven de 3000 euro.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Probeer het eens, kijken hoe ver je komt.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De eerste die niet voor 3000 euro koopwaar wil verkopen moet ik nog tegenkomen.. Er zal dus altijd een oplossing geboden worden..quote:Op maandag 1 juli 2019 13:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ben je bereidt om dit in de praktijk te brengen?
Nee, maar ze zijn ineens wel tonnen met geld kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:09 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja nu zijn alle criminelen opeens geen crimineel meer.. Ze zijn allemaal gestopt want die stress.. verschrikkelijk!
Dan kan de winkel wel sluiten.. met zo'n grappenmakerquote:Op maandag 1 juli 2019 13:09 schreef grimselman het volgende:
[..]
En de winkelier zegt: dat geld mag ik niet accepteren agent want het is boven de 3000 euro.
Goed, dan betaalt de echte crimineel dus alsnog via een particulier of iemand die veinst dat te zijn. Of bedient zich van cryptocurrency, ruilhandel, druppelsgewijs betalen, onder de toonbank bij een louche bedrijf, etc. Ik betwijfel of dit nou zo'n grote slag toe brengt aan de die hard topcrimineel. En het verdwijnen van het 500 euro biljet is natuurlijk helemaal een lachertje. Neem je toch gewoon je toevlucht tot kleinere biljetten (als criminelen uberhaupt al veel gebruik van 500 euro briefjes maakten, waarom zou je voor je illegale activiteiten betaald willen worden met een biljet dat al bijna nergens geaccepteerd wordt)? Worden hoogstens de geldstapels wat dikker, lekker boeiend.quote:Het verbod op contante transacties boven de 3000 euro geldt alleen voor ondernemers als winkeliers en garagebedrijven. Als een particulier op bijvoorbeeld Marktplaats iets aanbiedt dat duurder is dan 3000 euro en er wordt cash afgerekend, geldt dat verbod niet.
De enige hak die je kan zetten is legalisatie van drugs.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen pinnen dan? De overgang van die auto en motor registreert het RDW toch al.
En de grap is dat je criminele een ongelooflijke hak zet door 500 euro briefjes uit roulatie te nemen. Gebruikt toch niemand, die zitten enkel alleen in die drugskoffertjes.
“Maar dat mag de verkoper niet aannemen meneer. U hebt dus niet betaald. Stapt u maar in, dan gaan we naar het bureau.”quote:Op maandag 1 juli 2019 13:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een pinpas is geen wettig betaalmiddel..quote:Op maandag 1 juli 2019 13:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Maar dat mag de verkoper niet aannemen meneer. U hebt dus niet betaald. Stapt u maar in, dan gaan we naar het bureau.”
Je legt toch ook geen pinpas op de Balie als je ergens niet kunt pinnen?
Hoezo?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn ineens wel tonnen met geld kwijt.
Dat ligt aan de situatie natuurlijk. Er kan best een overeenkomst tot stand komen. Maar TS pleegt dan wanprestatie.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als er geen contract tot stand is gekomen kan je nog zoveel geld naar iemand gooien...
Contante betalingen boven ¤3000 ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een pinpas is geen wettig betaalmiddel..
Contant straks ook niet meer boven de ¤3000quote:Op maandag 1 juli 2019 13:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een pinpas is geen wettig betaalmiddel..
"Ja maar die 2 uur pinstoring per jaar dan??? *huil* "quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef KoningPils het volgende:
Ik betaal alles met mijn pinpas. Ik heb niets te verbergen.
Want die flappen neemt niemand aan?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat alle flappen die ze hebben ineens waardeloos zijn.
Niet bij die garage waar je het op de balie legt in ieder geval, want geen wettig betaalmiddel meer he.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want die flappen neemt niemand aan?![]()
Ook daar zitten ze niet in.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:06 schreef Yreal het volgende:
Gebruikt toch niemand, die zitten enkel alleen in die drugskoffertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |