Jup.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef Aure het volgende:
Ik open dit topic en meter instant zin in gesmolten kaas
Is ze nog steeds aan het kwijlen?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Lonaa het volgende:
Beter is Ziva gewoon meh omdat het warm is. Als ze van de week nog steeds niet d'r eigen stomme zelf is moeten we toch maar weer naar de DA
Nee. Ik heb d'r 3 dagen ontstekingsremmer/pijnstiller gegeven en dat ging vanaf het eerste moment beter. Niet meer kwijlen, wel eten, hard mauwen. Maar ze is...sloom-ish. Minder energiek. En dat kan natuurlijk heel goed de warmte zijn (nog steeds 28 graden in huis), of misschien toch iets anders aan de hand.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is ze nog steeds aan het kwijlen?
Misschien is ze gewoon nog aan het bijkomen van de meds?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Ik heb d'r 3 dagen ontstekingsremmer/pijnstiller gegeven en dat ging vanaf het eerste moment beter. Niet meer kwijlen, wel eten, hard mauwen. Maar ze is...sloom-ish. Minder energiek. En dat kan natuurlijk heel goed de warmte zijn (nog steeds 28 graden in huis), of misschien toch iets anders aan de hand.
Ze eet wel enzo. Maar, mja. Even kijken van de week
Kan ookquote:Op zondag 30 juni 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon nog aan het bijkomen van de meds?
Hebben ze de temperatuur opgenomen de vorige keer? Hopelijk is het puur de warmte, drinkt ze zat?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:46 schreef Lonaa het volgende:
Nee. Ik heb d'r 3 dagen ontstekingsremmer/pijnstiller gegeven en dat ging vanaf het eerste moment beter. Niet meer kwijlen, wel eten, hard mauwen. Maar ze is...sloom-ish. Minder energiek. En dat kan natuurlijk heel goed de warmte zijn (nog steeds 28 graden in huis), of misschien toch iets anders aan de hand.
Ze eet wel enzo. Maar, mja. Even kijken van de week
Nee, maar ze voelde niet heel warm aan d'r oren en zuls. Ze drinkt wel.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben ze de temperatuur opgenomen de vorige keer? Hopelijk is het puur de warmte, drinkt ze zat?
quote:Op zondag 30 juni 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het ook nog heel even aanzien, Lonaa. In ieder geval tot het iets koeler is. En als je ziek bent geweest dan kan het sowieso wel een paar dagen duren voor je niet meer zo moe bent. Werkt vast ook zo bij kattenAls ze maar eet en drinkt.
De dames hier liggen ook veel meer te slapen, knokken veel minder, zijn wat lomer. Zolang ze drinken en eten maak ik me nog niet veel zorgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar ze voelde niet heel warm aan d'r oren en zuls. Ze drinkt wel.
Ik had al zo'n gevoelquote:Op zondag 30 juni 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Vond de Queenfilm vele malen fijner om naar te kijken
Ja, gelukkig wel.quote:
Nee, daar hoop ik ook op/ga ik ook van uit, maar met het kwijlen in mn achterhoofd toch even wat extra oplettenquote:Op zondag 30 juni 2019 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De dames hier liggen ook veel meer te slapen, knokken veel minder, zijn wat lomer. Zolang ze drinken en eten maak ik me nog niet veel zorgen.
Wat fijn zeg!quote:Op zondag 30 juni 2019 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.Ik was echt bang dat het niet goed zou komen, maar uiteindelijk sloegen de medicijnen toch aan. Nu stoppen we hem vol met extra veel eten, en hij is alweer z'n miauwende vrolijke zelf en ligt weer de hele dag bij me.
Morgen nog een controle bij de dierenarts, maar ik denk dat het wel goed zit.
We hadden ze moeten tellen!!! 😎quote:Op zondag 30 juni 2019 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel
Kreeg wel meteen zin om allerlei foute zonnebrillen te kopen.
Wat fijn!!quote:Op zondag 30 juni 2019 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.Ik was echt bang dat het niet goed zou komen, maar uiteindelijk sloegen de medicijnen toch aan. Nu stoppen we hem vol met extra veel eten, en hij is alweer z'n miauwende vrolijke zelf en ligt weer de hele dag bij me.
Toch nog even uit vorig topic. Was dit een regionaal signaal of een ongelukje?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij deed in elk geval aardig tegen de mensen me wie hij in gesprek was. Ouders van school. Zijn kind gaat naar het vwo. Met de fiets want daar is nog nooit iemand slechter op geworden.
Met! Natuurlijk is zoiets een ongelukjequote:Op zondag 30 juni 2019 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch nog even uit vorig topic. Was dit een regionaal signaal of een ongelukje?
Want een ramp toch als slaap stuk is.quote:Op maandag 1 juli 2019 05:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jep hier ook. Gelukkig 1 dag werken.
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2019 21:42 schreef Lonaa het volgende:
Beter is Ziva gewoon meh omdat het warm is. Als ze van de week nog steeds niet d'r eigen stomme zelf is moeten we toch maar weer naar de DA
quote:Op maandag 1 juli 2019 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een knul een lift gegeven op de fiets vanmorgenHij was zo brutaal om te roepen dat hij graag achterop wilde bij 'de mooie vrouw'. Tsja, zoveel charme kon ik niet weerstaan.
Scheelde hem zeker een half uur lopenquote:
Heh.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een knul een lift gegeven op de fiets vanmorgenHij was zo brutaal om te roepen dat hij graag achterop wilde bij 'de mooie vrouw'. Tsja, zoveel charme kon ik niet weerstaan.
Cutequote:Op maandag 1 juli 2019 09:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Scheelde hem zeker een half uur lopen
Hij stelde zich ook netjes voor en gaf aan dat onze naam zijn eerste jeugdliefde was geweest.
Ja, moest wel flink harder trappen!quote:Op maandag 1 juli 2019 09:04 schreef Sarabi het volgende:
Cuteen jij hebt weer een extra workout gehad
Ja, dat hoorde ik al van de fysiotherapeut van mijn moeder. Hier ook alles uitverkocht. Ik had gelukkig nog.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
De lokale krant meldt dat er in heel Enschede eigenlijk geen aloe vera gel of menthol gel te koop meer is.#rups.
Ik heb nog wel, maar minder dan ik zou willenquote:Op maandag 1 juli 2019 09:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik al van de fysiotherapeut van mijn moeder. Hier ook alles uitverkocht. Ik had gelukkig nog.
Anders roep je maar en dan opsturen vanuit een andere regio?quote:Op maandag 1 juli 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
De lokale krant meldt dat er in heel Enschede eigenlijk geen aloe vera gel of menthol gel te koop meer is.#rups.
Hmm voor degene in hoge nood kan ik weleens kijken bij ons de grote (rand)stad.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel, maar minder dan ik zou willen
Als het zover komt, I will.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Anders roep je maar en dan opsturen vanuit een andere regio?![]()
Goed om te lezen dat de katten het weer doen.
heb je plannen kaat?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
![]()
Theorie examen brommer is binnen
![]()
![]()
![]()
Gister ging het ene na het andere proefexamen baggerslecht. Geen één keer gehaald. En nu maar 3 fout #zoblij
Strakke actie van die knul. En voor de Aloë kan ik ook natuurlijk kijken. Maar ik heb begrepen dat het over een week of 2 klaar is. En ook iets gelezen over föhnen
Nadat ik niet meer de fietsbeweging kon maken door de cyste (bleek) in mijn knieholte leek het me handig om toch nog iets aan eigen vervoer te hebben. Nu was ik steeds afhankelijk van collega's om me te halen en brengen. En dat kan wel even maar moet niet te lang duren.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb je plannen kaat?
hier neteen heel nest jonge mezen in de boom, klinken echt heel anders dan hun ouders...wat een schatjes!
klinkt als een goed plan iddquote:Op maandag 1 juli 2019 10:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nadat ik niet meer de fietsbeweging kon maken door de cyste (bleek) in mijn knieholte leek het me handig om toch nog iets aan eigen vervoer te hebben. Nu was ik steeds afhankelijk van collega's om me te halen en brengen. En dat kan wel even maar moet niet te lang duren.
Nu de knie het weer doet is het iets minder urgent, maar ik was er mee begonnen en nu wil ik het ook afmaken. Wil, tzt, dan een electrische snorscooter kopen.
Beter mee verlegen dan om verlegen. Heb, als ik ook de praktijk haal (nu al buikpijn), gewoon de tijd om rond te kijken en op een mooie aanbieding te wachten.quote:
komt vast wel goed...je kan ook fietsen toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter mee verlegen dan om verlegen. Heb, als ik ook de praktijk haal (nu al buikpijn), gewoon de tijd om rond te kijken en op een mooie aanbieding te wachten.
Hier ook weinig overlast.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:29 schreef Lot_1 het volgende:
Hier is er weinig overlast van de rups. Heb er ook nog niets van gemerkt.
quote:Op maandag 1 juli 2019 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
![]()
Theorie examen brommer is binnen
![]()
![]()
![]()
Gister ging het ene na het andere proefexamen baggerslecht. Geen één keer gehaald. En nu maar 3 fout #zoblij
Goed bezig! En gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 juli 2019 10:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter mee verlegen dan om verlegen. Heb, als ik ook de praktijk haal (nu al buikpijn), gewoon de tijd om rond te kijken en op een mooie aanbieding te wachten.
Ik heb geen flauw idee wat je nou net dat laatste bedoelt eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 10:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yay Kaatje!
Lot, ben je nog een beetje in je bubbel terug gekropen?
Heerlijk festival hequote:Op maandag 1 juli 2019 10:42 schreef Aure het volgende:
Ha Isa, wat een leuke actie
Metropolis gister was echt heeeerlijk, perfect weer (zon, windje, lekker). Iedereen had het naar zijn zin, geen idee wat ik heb gehoord, maar zon, muziek, bier = sowieso top![]()
En yay voor douchen LotWat ben ik blij dat ik die van mij tegenwoordig gewoon hoppa naast mij op de vloer onder de douche kan zetten met één van zijn triljoen waterspeeltjes. Douchen is opeens weer easypeasy.
Het was ook een vraag aan Lotquote:Op maandag 1 juli 2019 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je nou net dat laatste bedoelt eigenlijk
Openbaar forum dit datquote:Op maandag 1 juli 2019 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was ook een vraag aan Lot
Ze was door die borstontsteking uit haar babybubbel en daar baalde ze van. Ik vraag me af of dat weer wat bijgetrokken is.
Ik heb geen idee hoe of wat met die bubbel maar het schijnt belangrijk te zijn en zo lang mogelijk te moeten duren.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Openbaar forum dit dat
En ok, die bubbel heb ik nooit gehad maar zo'n ziekenhuisopname is wel enorm heftig zo vlak na geboorte ja
Mwah, verschillende mensen, verschillende opvattingen etcquote:Op maandag 1 juli 2019 11:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat met die bubbel maar het schijnt belangrijk te zijn en zo lang mogelijk te moeten duren.
Dat zal best. Het is geheel niet mijn area of expertise.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah, verschillende mensen, verschillende opvattingen etc
Dat schijnt heel mooi te zijn. Veel plezier daar.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:22 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, bleek dat mn.X op de rommelmarkt ook nog een klein digitale camera te hebben gescore'd, inclusief snoertjes, accu's etc.
Ach voor ¤5...staan daar nog een hele trits vakantiefoto’s(?) op van de vorige eigenaar.
Ik heb niks gehoordquote:Op maandag 1 juli 2019 12:01 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig het maandelijkse luchtalarm lijkt er wel een feestje van te maken, zulk een enthousiast geloei
met alles open hier zelfs niet heftig te horenquote:Op maandag 1 juli 2019 12:01 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig het maandelijkse luchtalarm lijkt er wel een feestje van te maken, zulk een enthousiast geloei
Ik ken maar weinig mensen uit Riga.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar wonen toch ook vriendjes van Ludolf? Veel plezier...
Heerlijke temp. met 23o en gewoon een zomerjurkje verruild voor lange broek.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poeh, het zweet gutst van mijn lijf. Dat had ik niet verwacht met deze heerlijke temperatuur. Maar mijn dagelijkse tuinkwartier zit er weer op.
Ach, haal ik door elkaar. Stand corrected.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen uit Riga.
En een van die mensen woont nu in Barrels woonplaats
In Vilnius ken ik meer mensen.
Flinke fripse woei! Maar wel heerlijk!quote:Op maandag 1 juli 2019 12:37 schreef AnneX het volgende:
Heerlijke temp. met 23o en gewoon een zomerjurkje verruild voor lange broek.Brrrr.
quote:Op maandag 1 juli 2019 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Flinke fripse woei! Maar wel heerlijk!
Bijkomend voordeel van vandaag:
Zelf je tasje inpakken voor het zkh, ipv briefjes en appjes voor g waar en wat en hoe en welk
Wanneer moet je je melden? Morgenochtend nuchter of vandaag al?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Flinke fripse woei! Maar wel heerlijk!
Bijkomend voordeel van vandaag:
Zelf je tasje inpakken voor het zkh, ipv briefjes en appjes voor g waar en wat en hoe en welk
Ik bel zometeen tussen 2 en 3 met het zkh hoe laat ik me morgen (nuchter sowieso) moet melden.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer moet je je melden? Morgenochtend nuchter of vandaag al?
Recept?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze eerste zelfgemaakte gyros was geweldig. Er is
Hoemp procureur, is enige wat ik meekreeg.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:27 schreef Bramito het volgende:
[..]
Recept?
Bereiding?
Foto's?
ANYTHING!!!!!!!!!!!
Dank je! Er stond een mysterieuze aantekening op mijn to do lijst en ik snapte niet wat het was. Maar het was het uitschrijven van het gyrosrecept.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:27 schreef Bramito het volgende:
[..]
Recept?
Bereiding?
Foto's?
ANYTHING!!!!!!!!!!!
Ja. Ze nemen het in behandeling en al (...) binnen 16 weken !!! krijg ik antwoord.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:18 schreef AnneX het volgende:
@:golfer: heb je eigenlijk al antwoord op je bezwaar tegen pvb wegens té hard rijden?
Moet je andersom eens doen. Betalen van de boete neem ik in behandeling en over 16 weken laat ik het wel wetenquote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ze nemen het in behandeling en al (...) binnen 16 weken !!! krijg ik antwoord.
Een jaar na dato waren we bij de kantonrechter en konden met een dashboard filmpje tonen dat de boete voor té hard rijden onterecht was.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Ze nemen het in behandeling en al (...) binnen 16 weken !!! krijg ik antwoord.
Ik denk dat ik het omschreef als iets met een roze wolk waar ik vanaf donderde? Ben meestal niet zo van het gebruik van de term 'bubbel' maar het zou kunnen dat ik er zo erg in zat dat ik zulke terminologie meende te moeten inzettenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het was ook een vraag aan Lot
Ze was door die borstontsteking uit haar babybubbel en daar baalde ze van. Ik vraag me af of dat weer wat bijgetrokken is.
Succes morgen! Heb je het idee dat het aansterken voor de operatie je is gelukt?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bel zometeen tussen 2 en 3 met het zkh hoe laat ik me morgen (nuchter sowieso) moet melden.
Dat ruik ik zelden meer! Het wordt nu toch geïnjecteerd of iets dergelijks?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:52 schreef AnneX het volgende:
Even wennen weer: goede temp. en bewolkt: “kom, laten we gaan gieren”, zei de boer.
Gek genoeg, mijn voorkeur boven de diverse buren bbq’s ‘s avonds.
Insert smiley met neus dicht.
Roze wolk, bubbel, het is voor mij eigenlijk hetzelfdequote:Op maandag 1 juli 2019 15:08 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het omschreef als iets met een roze wolk waar ik vanaf donderde? Ben meestal niet zo van het gebruik van de term 'bubbel' maar het zou kunnen dat ik er zo erg in zat dat ik zulke terminologie meende te moeten inzetten
De tik van de ziekenhuisopname was groot. Van enorm veel vertrouwen in alles (mijn lichaam, ons gezin, de baby) ben ik me er iets te bewust van geworden dat je kwetsbaar bent. Dat zorgde de eerste dagen er na wel voor wat paniek als ik bijvoorbeeld iets meende te voelen. Nu is dat weer genormaliseerd maar de 'high' die ik in de kraamweek had is niet meer terug gekomen. Fysiek gaat het wel helemaal weer goed.
Het is wel enorm mooi, zo'n jonkje erbij. Hij wordt (meestal) rustig bij mij. Heeft veel fascinerende gezichtsuitdrukkingen. Kan volledig ontspannen door allerlei drukte heen slapen. Maakt vreemde geluiden (geknor, gemekker, gekraak). Ik moet er wel aan wennen dat je volledige ritme om hem draait. Te lang alleen rekening met mezelf hoeven houdenMaar als ik me er aan overgeef, is het ook heerlijk: de focus van je leven is ineens heel helder.
Ja, ik denk het wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:09 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Succes morgen! Heb je het idee dat het aansterken voor de operatie je is gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je beschrijft dat je van je wolk afviel, maar het is ook nogal niet wat en zo onverwacht! Dat is normaal zonder baby ook al resetten 2.0 kan ik je vertellen
Niets is meer 'hetzelfde' als voor je spoedopname. Ik leef nog steeds met iets in de lucht.. ik weet niet goed wat het is, maar voel me nog steeds in mijn brein niet als vóór mn spoedopname.
Denk ook vaak terug aan wat er allemaal gebeurd is, hoe het was in het zkh en hoe ziek ik was. Krijg het gewoon mijn kop niet uit, dat heeft tijd nodig.. bij jou ook
Fijn dat het met A. goed gaat![]()
Ja dat kan nog wel eens tot verrassingen leiden, niet alles wordt goed benoemd!quote:Op maandag 1 juli 2019 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ha, ik had even mijn medisch dossier bij het ziekenhuis opgevraagd met digiD..
Fractuur bekken: opmerking erbij... atrose bij onderrrug en heup
Fractuur schouderblad: artrose schouder
Nog nooit iemand die mij dat verteld heeft.. Wist wel dat ik atrose in mijn linkerhand heb, tenminste dat zei de huisarts maar die had al achtergrond info
Ja tuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 16:37 schreef AnneX het volgende:
@:bloes: mooie tijd voor opname.
Van de week sprak ik iemand met een vergelijkbaar verhaal qua spoedopname.
Zij had daarna psychologische hulp bij verwerken, en benoemde het nu als ptss.
Het hakt erin, ja.
In ieder geval is de conditie weer goed en na de operatie komt de rest ook weer goed hoor!
Heup een beetje en hand.. Maar dat mag helemaal geen naam hebben gelukkig.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:08 schreef AnneX het volgende:
@:Uniek...Sta je raar te kijken als je dit leest.
Heb je ook last van onderrug en schouder als Au en bewegingsbeperking? #medisch
Jaja, jij wandelde door met een bekkenfractuur, bikkel.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heup een beetje en hand.. Maar dat mag helemaal geen naam hebben gelukkig.
Hoe is het met u?
Paddo’s 😜 als preventieve pijnstilling.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef Bluezz het volgende:
g maakt nu mijn laatste avondmaal op verzoek: Paddorisotto![]()
Goede keuze, wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Goede keuze!quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerquote:Op maandag 1 juli 2019 17:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond tapas eten. Ik kijk er al weken naar uit, dus hopelijk valt het niet tegen.
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LekkerIk moet ook eens iemand regelen om tapas mee te eten.
Als alles zonder complicaties verloopt moet ik 1 nacht blijven (is onder gehele narcose helaas).Ik las dat in andere zkh het soms wel polikl. is.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
En succes morgen Bluez! Beterschap erna.. is de operatie poliklinisch?
Heftig jaquote:Op maandag 1 juli 2019 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Succes Bluezz!
Ik heb ook een vriendin met ptss als gevolg van een ziekenhuisopname. Ze had ineens een longembolie.
De meeste mensen krijgen dat gelukkig ook nietquote:Op maandag 1 juli 2019 18:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heftig ja
Ik heb in mn leven al zoveel heftigs meegemaakt zonder er echt iets psychisch aan over gehouden te hebben, dat het me sterk lijkt als ik hier PTSS aan overhoud.
Nee zeg gelukkig niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen dat gelukkig ook niet
Succes en alvast beterschap. Dat je maar gewoon fris en fruitig wakker wordt en zo weer op de been bentquote:Op maandag 1 juli 2019 18:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als alles zonder complicaties verloopt moet ik 1 nacht blijven (is onder gehele narcose helaas).Ik las dat in andere zkh het soms wel polikl. is.
Ptss is heel goed te behandelen. Zo zonde om trauma te houden als niet nodig.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ook een vriendin met ptss als gevolg van een ziekenhuisopname. Ze had ineens een longembolie.
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LekkerIk moet ook eens iemand regelen om tapas mee te eten.
En hier nog een liefhebberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 1 juli 2019 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Hoor ik daar tapasmeet?PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 1 juli 2019 18:56 schreef Lonaa het volgende:
Hoor ik daar tapasmeet?Ik wil wel met je tapasmeeten. Kan mooi een keer uit mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is nog steeds een tapasrestaurant in Enschede waar ik nog nooit geweest ben en wel eens heen wilquote:
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil wel met je tapasmeeten. Kan mooi een keer uit mijn werk
Welke?? Waar?quote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is nog steeds een tapasrestaurant in Enschede waar ik nog nooit geweest ben en wel eens heen wil
Bedoel je el corru?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
El Churro. Die zit net buiten het centrum. Hier om de hoek
Mijn vriendin is behandeld en alles gaat weer okquote:Op maandag 1 juli 2019 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ptss is heel goed te behandelen. Zo zonde om trauma te houden als niet nodig.
quote:Op maandag 1 juli 2019 19:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn vriendin is behandeld en alles gaat weer okHet duurde eigenlijk niet eens heel lang alles bij elkaar.
Ze zijn al om 16 uur open. Kan iedereen met het OV nog op een makkelijke manier thuiskomenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:04 schreef Barreltje het volgende:
We kunnen ook een simultaan tapas meet doen.. 1 in het westen en 1 in het oosten..![]()
Ik werk tot 17.00quote:Op maandag 1 juli 2019 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze zijn al om 16 uur open. Kan iedereen met het OV nog op een makkelijke manier thuiskomen
Dan werk ik tot 19.00quote:
Ik plan voorlopig niets meer in de weekenden. Ben veel te druk.. En doordeweeks zit ik al in Enschede dus ik meet Loon wel een keer apartquote:Op maandag 1 juli 2019 19:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dan werk ik tot 19.00![]()
Ik dacht omdat sunny er bij zou zijn dat het doordeweeks zou zijn..
Had ik het dus toch goed..quote:Op maandag 1 juli 2019 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik plan voorlopig niets meer in de weekenden. Ben veel te druk.. En doordeweeks zit ik al in Enschede dus ik meet Loon wel een keer apart
quote:Op maandag 1 juli 2019 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik plan voorlopig niets meer in de weekenden. Ben veel te druk.. En doordeweeks zit ik al in Enschede dus ik meet Loon wel een keer apart
Ik zoverre dat ik doordeweeks bedoelde jaquote:
Trippend naar de ondergang?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:24 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:12 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Dat ruik ik zelden meer! Het wordt nu toch geïnjecteerd of iets dergelijks?
Barbecue-geurenNooit naar Kroatië/Servië gaan Anne, daar ruik je continu de geur van gebraden vlees
Hoe gaat dat in z'n werk? Moeten mensen dan heel heel heeeeel veel bier proeven?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:28 schreef Sarabi het volgende:
![]()
![]()
nog een paar nachtjes slapen en dan is het NK bier brouwen.
Eens kijken of we het resultaat van vorig jaar kunnen verbeteren.
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 1 juli 2019 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in z'n werk? Moeten mensen dan heel heel heeeeel veel bier proeven?
Ik zag al allemaal zatte mensen op het podium staan stotteren wie er gewonnen had.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Maar dat doen ze niet ter plekke, dat hebben ze al een paar weken geleden gedaan.
We krijgen nu alleen de uitslag te horen.
quote:Op maandag 1 juli 2019 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag al allemaal zatte mensen op het podium staan stotteren wie er gewonnen had.
Succes morgen! Voor de chirurg vooral, voor jou hopelijk zo relaxt mogelijk het ziekenhuis inquote:
Wauwquote:Op maandag 1 juli 2019 20:27 schreef borisz het volgende:
Coco Gauff - 15 jaar- stuurt Venus Williams - 39 jaar - naar huis. Toen Gauff geboren werd had Venus al twee Wimbledon-titels gewonnen.
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:27 schreef borisz het volgende:
Coco Gauff - 15 jaar- stuurt Venus Williams - 39 jaar - naar huis. Toen Gauff geboren werd had Venus al twee Wimbledon-titels gewonnen.
Ik vind dat serieus de leukste tijd van het jaar. Beetje lamzakken op het werk en tour luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Kut
Binnenkort beginnen de Tour en Wimbledon weer. Is Radio 1 helemaal niet meer te gebruiken om ff nieuws te luisteren.
Leuke wedstrijdquote:Op maandag 1 juli 2019 20:27 schreef borisz het volgende:
Helemaal prima, van mijn mag er 24/7 365 sport worden uitgezonden op de radio, maar zet het op een sportzender.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus de leukste tijd van het jaar. Beetje lamzakken op het werk en tour luisteren.
Iedereen is met vakantie en jaar i klaar. Dan ga ik ijsjes halen voor mijn afdeling en hebben we even schijt aan de hectiek die het hele jar speelt.
Als ik die jingles hoor word ik al helemaal relaxed.
Maar ik vind dat wel lekker tussen het nieuws door dus.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal prima, van mijn mag er 24/7 365 sport worden uitgezonden op de radio, maar zet het op een sportzender.
Gaat niet. Kan me niet opsplitsen.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:04 schreef Barreltje het volgende:
We kunnen ook een simultaan tapas meet doen.. 1 in het westen en 1 in het oosten..![]()
Alles in een zakje laten stoppen en langs laten brengenquote:
En ik dus niet. Verschillen we van mening.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Maar ik vind dat wel lekker tussen het nieuws door dus.
Nu heb je de mogelijkheid om Skyradio aan te zettenquote:Op maandag 1 juli 2019 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal prima, van mijn mag er 24/7 365 sport worden uitgezonden op de radio, maar zet het op een sportzender.
Radio 1 is ook DE nieuws en sportzenderquote:Op maandag 1 juli 2019 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Kut
Binnenkort beginnen de Tour en Wimbledon weer. Is Radio 1 helemaal niet meer te gebruiken om ff nieuws te luisteren.
quote:Op maandag 1 juli 2019 21:09 schreef TAV74 het volgende:
Radio Tour de FranceInstant zomergevoel en nostalgie
Ieder zijn ding, ik erger me kapot aan de kutmuziek op 3. En 4, is dat niet klassiek?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik dus niet. Verschillen we van mening.
Sportzender mag best iedere uur nieuws brengen, doen radio 4 en 3 ook
Ik doe niet aan sport kijken, maar me dunkt dat dat jonkie dan voor ze even oud is als Williams bij haar geboorte wel 10 Wimbledontitels in haar zak kan hebben?quote:Op maandag 1 juli 2019 20:27 schreef borisz het volgende:
Iedereen die er een beetje verstand van heeft verwacht dat die Coco over een paar jaar het vrouwentennis domineert.quote:Op maandag 1 juli 2019 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe niet aan sport kijken, maar me dunkt dat dat jonkie dan voor ze even oud is als Williams bij haar geboorte wel 10 Wimbledontitels in haar zak kan hebben?
Hebben ze je opgesloten?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:54 schreef minilot het volgende:
Moggeh Barrel!
Ik zit in het zwembad te wachten tot over een paar minuten de deuren naar de kleedkamers opengaan
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga weer de jaarlijkse fietsvierdaagse doen vanaf vandaag. Nu met beide ouders![]()
Zo gezellig altijd. Ben VERUIT de jongste en al de oudjes mij voorbij racen op hun e-bike. Fantastisch
Nou dat zeker! Afgelopen 2 jaar was het gemiddeld 28 graden en bij sommige stukken zat ik wel echt te puffen en wilde zo graag t water in.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar jij gebruikt ál je fietsspierkracht
Veel plezier deze week. Het weer is ook niet meer zo afschuwelijk heet en geen regen
Ochtendhumeurtje?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Er staat een boze onderhoudsmonteur in mijn washok heel luid ruzie te maken met iemand van zijn werk (magazijn?). ok...
Er zijn onderdelen niet meegegeven of zo waar hij wel om gevraagd had. Zijn toon is best pedantquote:
Je hebt een hele nacht achter de rug, dan is dit zwaar irritant ja. Moet nu wel gestopt zijn. Hoop ik voor je! Welterusten Isaquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn onderdelen niet meegegeven of zo waar hij wel om gevraagd had. Zijn toon is best pedant![]()
Maar ik geloof dat hij nu weg wil gaan en een andere keer wil terug komen. Erm, ik wil naar bed ja
Ik weet officieel nog van niets, dit is alles via eenzijdig gesprek.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Van die stillevens sochtends op het perron... die 1000 vragen in mijn hoofd oproepen.
[ afbeelding ]
En zeggen dat hij heel lief moet zijn voor je.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:29 schreef Bluezz het volgende:
Txx allemaal en idd succes voor het OK team. Ik zal de chirurg even diep in de ogen kijken
No clue.. ik kom altijd met evenveel schoenen thuis als dat ik wegging.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:22 schreef Candaasje het volgende:
Succes Bluezz!![]()
@ uhmmpie
Ik vraag me dat ook altijd af bij schoenen langs de snelweg...... het zijn er soms echt veel....Hoe dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
No clue.. ik kom altijd met evenveel schoenen thuis als dat ik wegging.Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat is lang geleden
Hmm laatste keer dat ik een leuke arts had... stikte ik vervolgens bijna.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zeggen dat hij heel lief moet zijn voor je.
Hmm not me.. maar dacht dat het aan mij lag omdat ik er ook maar weinig was.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand Tele de laatste dagen nog online gezien?
Je begrijpt dat ik (en ik niet alleen waarschijnlijk) nu heel nieuwsgierig ben naar dat verhaal.quote:
Er was drank in het spel, en ik geloof nog steeds dat er ook iets in mijn drankje is gedaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik (en ik niet alleen waarschijnlijk) nu heel nieuwsgierig ben naar dat verhaal.
Gisteren even volgens mij.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik ben een keer gaan stotteren als een bakvis toen een McDreamy arts zich aan me voorstelde. Hij had zo op tv gekund als de Woest Aantrekkelijke Dokter. Ik was al in de 30quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm laatste keer dat ik een leuke arts had... stikte ik vervolgens bijna.
En die verpleger maar roepen: gewoon ademhalen!
Achteraf is het erg grappig.. op dat moment iets minder.
Beste man maakte een grapje terwijl hij een slang in mn long duwde.. waardoor ik in de lach schoot en er een dot slijm losschoot.
Die vervolgens natuurlijk vakkundig het resterende deel luchtpijp zo goed als afsloot.
Gedenkwaardig onderzoek.. dat dan weer wel
Mijn vorige oogarts was ook zo'n heerlijke man. Prachtige ogen. Ook ooit eens naar een noodtandarts geweest, ook zo'n heerlijk uitzicht. Zou er bijna van praktijk voor wisselen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een keer gaan stotteren als een bakvis toen een McDreamy arts zich aan me voorstelde. Hij had zo op tv gekund als de Woest Aantrekkelijke Dokter. Ik was al in de 30Ik vroeg me ook af of hij dat nou vaker had met collega's en patiënten.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, ik krijg een kaartje van mijn tante. 'Ik heb sinds kort een iPhone maar ik snap Whatsapp nog niet dus ik stuur maar een kaart"
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een keer gaan stotteren als een bakvis toen een McDreamy arts zich aan me voorstelde. Hij had zo op tv gekund als de Woest Aantrekkelijke Dokter. Ik was al in de 30Ik vroeg me ook af of hij dat nou vaker had met collega's en patiënten.
Ik ben er hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:40 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Och joh, wat een ellende. Dat helpt jou toch ook niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er hoor
Lief dat je aan me denkt
Ik had de afgelopen dagen weer wat drama met m'n moeder, vandaar dat ik geen puf had om hier mee te doen
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben er hoor
Lief dat je aan me denkt
Ik had de afgelopen dagen weer wat drama met m'n moeder, vandaar dat ik geen puf had om hier mee te doen
Ik ben een keer een verhaal tegengekomen op internet (dus geen idee of het geloofwaardig is).quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:22 schreef Candaasje het volgende:
Succes Bluezz!![]()
@ uhmmpie
Ik vraag me dat ook altijd af bij schoenen langs de snelweg...... het zijn er soms echt veel....Hoe dan?
Ja precies. Het helpt me alleen maar verder in de war. Ik overweeg serieus om haar een limiet te stellen hoe vaak we bellen of mailen -- de afgelopen week heeft ze me dagelijks of zelfs tweemaal op een dag gemaild, want "ik maak me zorgen over jou en dat is jouw schuld en daar moet jij wat aan doen"quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och joh, wat een ellende. Dat helpt jou toch ook niet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben een keer een verhaal tegengekomen op internet (dus geen idee of het geloofwaardig is).
Een vader vertelt dat zijn vijfjarige dochter graag in de auto haar schoenen uittrekt. Voor korte ritjes verbiedt hij dat haar, omdat het dan zo lang duurt voor ze ze weer aan heeft. Dat gaat een tijdje goed, totdat hij de autodeur voor haar opendoet en ziet dat ze wéér geen schoenen aan heeft! Maar waar zijn die schoenen dan? Dochter: "Ik wist dat je kwaad zou worden als je mijn schoenen uit zou zien, dus ik heb ze uit het raam van de auto gegooid!"
Nee, dat niet. Maar een groot aantal verzekerden is onderverzekerd omdat ze solvabiliteitsproblemen hebben.quote:
Dat zou wel een heel goede les in grenzen aangeven zijn. Om de dag een mail of telefoontje op een afgesproken tijdstip. Anders wordt er niet opgenomen en de mail verwijderd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Het helpt me alleen maar verder in de war. Ik overweeg serieus om haar een limiet te stellen hoe vaak we bellen of mailen -- de afgelopen week heeft ze me dagelijks of zelfs tweemaal op een dag gemaild, want "ik maak me zorgen over jou en dat is jouw schuld en daar moet jij wat aan doen"
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar een groot aantal verzekerden is onderverzekerd omdat ze solvabiliteitsproblemen hebben.
Het heeft zeker geen zin om te zeggen dat je haar mails als spam gaat aanmerken zodat je het niet hoeft te lezen? Verdorie, jij hebt nu hulp nodig en dit helpt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Het helpt me alleen maar verder in de war. Ik overweeg serieus om haar een limiet te stellen hoe vaak we bellen of mailen -- de afgelopen week heeft ze me dagelijks of zelfs tweemaal op een dag gemaild, want "ik maak me zorgen over jou en dat is jouw schuld en daar moet jij wat aan doen"
Zelfs dat niet. Ik had haar nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 06:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelfs niet naar Megan van het voeballuh?
[ afbeelding ]
B. heeft ook een brief ontvangen omdat ze ooit in het verleden een pakketpolis had bij de AVVL (overgenomen door Yarden). Maar gelukkig hebben we daarnaast al in het verleden ook een aanvullende geld-verzekering afgesloten, dus alles bij elkaar is zij voldoende verzekerd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:51 schreef Kaatje1 het volgende:
dus. Wij waren vanaf onze geboorte daar al verzekerd. Zag dat ik post van ze krijg vandaag. Maar eens goed lezen. Aan de andere kant, als mensen een feestje willen op mijn crematie moeten ze zelf maar meebetalen.
Huh... rare mensen.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voormalig medewerkerkster van mijn man gaat al 20 jaar (ofnog langer) ieder jaar naar Kroatië op vakantie met een bevriend echtpaar. Nog nooit speenvarken gegeten van de grill. Ze zou het graag doen, maar de vrienden willen dat niet, die willen alleen maar in het hotel eten...
Mijn theorie over schoenen van volwassen vrouwen is dat ze bij het uitgaan erachter kwamen dat de schoenen niet lekker liepen, en dat ze met hun dronken verstand de schoenen op willekeurige plekken achtergelaten hebben. Maar dat verklaart alleen schoenen in de stad en op stations en zo, niet op de snelweg.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]Zou best kunnen hoor
Ik zie alleen ook vaak grotere schoenenIntrigrerend wel.
En bleuh@ je moeder.
Belt ze je op je mobiel, of moet ze via de verpleging bellen? In het eerste geval: ik zou je telefoon vaker echt uit zetten en wegleggen (desnoods voor een X aantal uur aan de verpleging geven als je het lastig vindt. Een studiegenote geeft vaak haar aan telefoon aan mij tijdens colleges, werkt wel goed) en het andere geval: afspreken met de verpleging dat ze het afkappen?
Lijkt me een prima optie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Ze gaat me nu op dinsdagavond bellen en verder niet. Over mails hebben we niks afgesproken; ik hoop dat ze zich met deze belafspraak koest kan houden.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel goede les in grenzen aangeven zijn. Om de dag een mail of telefoontje op een afgesproken tijdstip. Anders wordt er niet opgenomen en de mail verwijderd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Ze gaat me nu op dinsdagavond bellen en verder niet. Over mails hebben we niks afgesproken; ik hoop dat ze zich met deze belafspraak koest kan houden.
Dat ga ik inderdaad doen als haar vele mails nu niet stoppen. Een keer in de week een kort en zinnig bericht is prima, dus ik hoop dat ze naar me luistert en dat weer gewoon gaat doen. We zien wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het heeft zeker geen zin om te zeggen dat je haar mails als spam gaat aanmerken zodat je het niet hoeft te lezen? Verdorie, jij hebt nu hulp nodig en dit helpt niet.
Net even buiten geluncht...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is heerlijk buiten. In de kas is het wel iets te warm maar dat is juist de bedoeling natuurlijk.
Het is alleen wat lawaaiig hier. De achterburen hebben het kamp van de lokale basisschool in de tuin want ze konden op hun normale lokatie noet terecht vanwege de rups.
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Net even buiten geluncht...
beetje een motivatieprobleem nu.
Maar als ik dit vandaag niet doe... zit ik morgen dit alsnog te doen maar dan met continu afleiding. Dus toch maar ergens weer wat werkzin vandaan halen.
Ja, ik moet ook echt weer in actie komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Net even buiten geluncht...
beetje een motivatieprobleem nu.
Maar als ik dit vandaag niet doe... zit ik morgen dit alsnog te doen maar dan met continu afleiding. Dus toch maar ergens weer wat werkzin vandaan halen.
je huis verkopen aan de woningbouw? wow! dat klinkt al een constructie die meestal andersom is, dan nog komt het voor dat je aan de gemeente bv moet verkopen omdat die plannen op de locatie hebben, maar dit is voor mij een nieuwequote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Shit. Huurhuis tegengekomen dat zo op het eerste gezicht qua locatie en eisen perfect aan onze eisen lijkt te voldoen. Tuin, rustige/groene straat, prima bouwstijl, niet te groot, en in 2016 gebouwd.
Maar ja... dan moet vriend wel intern gaan solliciteren (lang verhaal, maar zijn vaste locatie is sowieso niet waar hij wil blijven) en we moeten ons eigen huis dan ook nog verkopen (aan de woningbouw, maar die mag er 3 maanden voor uittrekken). Dus dan zal dat huis vast allang weer weg zijn.
Afijn...eerst maar op vakantie. We zien daarna wel of het huis er nog staat
Koopgarantregelingquote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:23 schreef liedetector het volgende:
[..]
je huis verkopen aan de woningbouw? wow! dat klinkt al een constructie die meestal andersom is, dan nog komt het voor dat je aan de gemeente bv moet verkopen omdat die plannen op de locatie hebben, maar dit is voor mij een nieuwe
Is dat hier?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Shit. Huurhuis tegengekomen dat zo op het eerste gezicht qua locatie en eisen perfect aan onze eisen lijkt te voldoen. Tuin, rustige/groene straat, prima bouwstijl, niet te groot, en in 2016 gebouwd.
Maar ja... dan moet vriend wel intern gaan solliciteren (lang verhaal, maar zijn vaste locatie is sowieso niet waar hij wil blijven) en we moeten ons eigen huis dan ook nog verkopen (aan de woningbouw, maar die mag er 3 maanden voor uittrekken). Dus dan zal dat huis vast allang weer weg zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, meer richting Eindhoven i..m.v. werk van mijn vriendquote:
We zullen zien inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:34 schreef Sarabi het volgende:
Koopgarant wilden wij eerst ook nog doen, maar vonden het uiteindelijk te veel haken en ogen hebben.
Succes er mee Candaasje en hopelijk blijft het huurhuis nog even beschikbaar/komt er nog iets leukers voorbij.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
Bluezz update:Ahw, fijn dat het goed gegaan is. Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bluezz update:Goed nieuws! Onding is wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Ik reageerde laatst op een koophuis day al een week op funda stond.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:15 schreef Candaasje het volgende:
Bluezz update:Beterschap daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontbijt om 16: 50 uur???quote:Op dinsdag 2 juli 2019 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar eerst ontbijt bovenop een bergtop in een restaurantje
Nee, morgenvroegquote:
Bluezz update:Super! Dikke kus voor B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere porties liggen al in de vriezer![]()
hebben ze daar een punt of denk jij van niet? anders kan je denken ik zoek een ander bedrijf en laat mn beste kant zien, maar wellicht hebben ze wel een punt? (ik kan nog geen kwast vasthouden dus geen idee waar ik het over heb) *lees geen idee wat de functie precies is*quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef Barreltje het volgende:
en heeft al besloten en er is niks meer aan te doen.. ik zit ook nog eens in het pakket dat als ik ergens anders wil solliciteren om daar te gaan schilderen dat men dan mijn bedrijf belt en dat er dan gezegd wordt dat ik nog niet genoeg schilder ervaring heb en dus eerst maar leerling schilder moet zijn.
Balen... en de schildersgroep is nogal een niche denk ik, dus ze zullen elkaar inderdaad wel weten te vinden bij een solliciatiequote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:26 schreef Barreltje het volgende:
Verder is de badkamer bijna af![]()
En had ik weer een stom gesprek met de hoofd schilder @ werk.. ik moet dus nu toch wel een jaar leerling schilder worden..![]()
Men heeft al besloten en er is niks meer aan te doen.. ik zit ook nog eens in het pakket dat als ik ergens anders wil solliciteren om daar te gaan schilderen dat men dan mijn bedrijf belt en dat er dan gezegd wordt dat ik nog niet genoeg schilder ervaring heb en dus eerst maar leerling schilder moet zijn.. dus weg kan ik ook niet.. redelijk schaakmat dus..
Tenzij is dus iets anders ga doen maar dat wil ik niet.. dus.. nu zit er niks anders op dan de allerbeste leerling schilder ooit te worden en ze te laten zien dat ze het allemaal gewoon helemaal mis hadden..
Super!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn eerste jaar van nieuwe job ging als een speer![]()
bijna 12 maanden rond al..
Zet em op dus Barrel!
Envoor duf konijn B
ooit wel eens een ingeklapte long gehad (vaker maar toen nooit opgenomen geweest want wist het niet) en opgenomen, ik dacht alleen maar stirjdvaardig weg hier...... trauma nee, maar ok geen klein kind thuis helpt misschien wel meequote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:21 schreef mjan het volgende:
Poeh, Barrel, ik vind jouw leidinggevenden altijd zo wispelturig overkomen. Ik had het idee dat er al andere afspraken met jou waren gemaakt? Zou mij heel veel irritatie opleveren (understatement). Maar goed, schouders eronder en vooruit kijken dan maar.
Hoezee voor Bluezz! Hopelijk snel opknappen weer. Interessant trouwens om te lezen wat zo'n plotselinge opname doet met iemand, ook bij Lot. Kwetsbaarheid die je ineens zo nadrukkelijk voelt. Of nou ja, dat is mijn interpretatie.
Hey. Ik was zaterdag nog bij Martino om een ijsje te halen. Wel gek dat je daar niet meer woont. Was leuk om weer eens in het dorp rond te kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef mjan het volgende:
Goed idee, Lucky, dat zelf inmaken. Ik moet eigenlijk ook eens aan de augurk, want mijn lief heeft altijd opmerkingen op de potten uit de winkel (te zoet, te zuur, te zacht, te zout).
Ja, je kunt zo goed naar eigen smaak inmaken. En ook experimenteren met kruiden. Ik ontloop nu natuurlijk ook ui en knoflook.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:43 schreef mjan het volgende:
Goed idee, Lucky, dat zelf inmaken. Ik moet eigenlijk ook eens aan de augurk, want mijn lief heeft altijd opmerkingen op de potten uit de winkel (te zoet, te zuur, te zacht, te zout).
Wel in NL?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Super!
Ik ben aan het kijken naar een andere baan. Wil in de buurt werken, minder tijd onderweg verbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de nekjesRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:20 schreef Barreltje het volgende:
Kiek tan!
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de nekjesSpoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |