abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187757367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar no way dat zijn vriendin en zijn broer dat excuus zouden aanvaarden. Veel beter dat hij het vooraf gewoon heeft aangekaart, dan heeft hij het tenminste in eigen handen ipv dat hij altijd moet hopen dat die vriendin zichzelf nooit verspreekt of zo. En eerlijkheid binnen relaties etc.
quote:

[..]

Maar no way dat zijn vriendin en zijn broer dat excuus zouden aanvaarden. Veel beter dat hij het vooraf gewoon heeft aangekaart, dan heeft hij het tenminste in eigen handen ipv dat hij altijd moet hopen dat die vriendin zichzelf nooit verspreekt of zo. En eerlijkheid binnen relaties etc.
Natuurlijk eeriljkheid binnen relaties. Maar de kans dat het uitkwam was een stuk minder groot als hij zelf zijn mond had gehouden. Ik heb het mijn vriendin uitlgelegd, wat er allemaal is gebeurd en het eerste wat zij zei: Hij had dus gewoon zijn mond dicht moeten houden.

En als zijn vriendin het hiermee niet eens is zou ik toch eens achter zijn oren krabben of dit wel de relatie is waar ie zelf in wil zitten. Hij is degene die zijn hoofd wegdraaide. Dus hij zit niet fout.

Als zijn broer het niet eens was met die uitleg, dan moet ie bij zijn vriendin zijn en niet bij TS.

Maar dan nog, waarom zou het uitkomen? Als het uit zou komen, komt het van die vriendin van die broer vandaan. Het enige moment dat ik dat zie gebeuren is als ze slaande ruzie over iets vergeljikbaars heeft met de broer van TS.
'JA TS..blablabla'

Als het dan bij TS terechtkomt zegt ie 'Ho, zij zoende mij en ik draaide mijn hoofd weg'

PUNT. Meer is niet nodig. TS is geen uitleg verschuldigd. Die vriendin, ja die wel. Maar die houdt haar mond wel. Waarom jezelf in zo'n lastige situatie brengen? En dus ook jezelf in je vingers snijden.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
  Spellchecker donderdag 4 juli 2019 @ 21:48:32 #202
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187757419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:44 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk eeriljkheid binnen relaties. Maar de kans dat het uitkwam was een stuk minder groot als hij zelf zijn mond had gehouden. Ik heb het mijn vriendin uitlgelegd, wat er allemaal is gebeurd en het eerste wat zij zei: Hij had dus gewoon zijn mond dicht moeten houden.

En als zijn vriendin het hiermee niet eens is zou ik toch eens achter zijn oren krabben of dit wel de relatie is waar ie zelf in wil zitten. Hij is degene die zijn hoofd wegdraaide. Dus hij zit niet fout.

Als zijn broer het niet eens was met die uitleg, dan moet ie bij zijn vriendin zijn en niet bij TS.

Maar dan nog, waarom zou het uitkomen? Als het uit zou komen, komt het van die vriendin van die broer vandaan. Het enige moment dat ik dat zie gebeuren is als ze slaande ruzie over iets vergeljikbaars heeft met de broer van TS.
'JA TS..blablabla'

Als het dan bij TS terechtkomt zegt ie 'Ho, zij zoende mij en ik draaide mijn hoofd weg'

PUNT. Meer is niet nodig. TS is geen uitleg verschuldigd. Die vriendin, ja die wel. Maar die houdt haar mond wel. Waarom jezelf in zo'n lastige situatie brengen? En dus ook jezelf in je vingers snijden.
Wat zei jij? Ik vraag dit voor een vriend? :D
pi_187757483
quote:

[..]

[..]

'JA TS..blablabla'

Je mond houden tegenover je eigen broer....
pi_187757576
Ik had eerst met m'n broer gepraat en daarna m'n vriendin ingelicht wat er speelde.

Andere volgorde dus.
Somebody that I used to know
pi_187757582
quote:

[..]

[..]

Natuurlijk eeriljkheid binnen relaties. Maar de kans dat het uitkwam was een stuk minder groot als hij zelf zijn mond had gehouden.
Geen ''maar'' imo. Hoef je het niet mee eens te zijn hoor, zo bedoel ik het niet, maar in mijn ogen is eerlijkheid binnen een relatie vrijwel altijd de juiste weg. Hoe groot de kans is dat het op andere manieren uit zou kunnen komen is helemaal niet relevant. TS heeft zelf immers niks verkeerds gedaan, dat zeg je zelf ook. Dus waarom zou hij het verborgen moeten houden voor zijn vriendin? Hij is toch onschuldig? En dat zag zijn vriendin ook in volgens mij. Juist als hij het niet zou vertellen zou hij half impliceren dat hij wat te verbergen heeft. En zie het dan achteraf maar eens uit te leggen. Dan kan je wel zeggen dat die verantwoordelijkheid bij die andere meid ligt, maar zo simpel is het op zo'n moment echt niet. Dan is het een ''he said/she said''. En ja, dan zou vriendin van TS hem ook moeten vertrouwen, maar ik zou dan in de schoenen van vriendin TS eerder zoiets hebben van: ''als het echt zo onschuldig was vanuit jouw kant, waarom heb je het dan niet meteen verteld''?

quote:
Ik heb het mijn vriendin uitlgelegd, wat er allemaal is gebeurd en het eerste wat zij zei: Hij had dus gewoon zijn mond dicht moeten houden.
En ik heb het topic dan weer aan mijn man laten lezen die meteen in lachen uitbarstte omdat er mensen waren die TS ervan wilden overtuigden om stil te blijven. Iedereen kijkt er anders naar uiteindelijk.

quote:
En als zijn vriendin het hiermee niet eens is zou ik toch eens achter zijn oren krabben of dit wel de relatie is waar ie zelf in wil zitten
En deze zin snap ik niet, sorry :@ Bedoel je dat hij twijfels over zijn eigen relatie moet krijgen als zijn vriendin het niet relax zou vinden dat hij niet eerlijk is? Lees ik het zo goed? Lijkt me vrij logisch binnen relaties, toch? Dat je ontevreden bent als je partner iets verzwijgt....nogal krom dat TS dan aan die vriendin zou moeten twijfelen. Als ik het goed lees dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2019 22:00:19 ]
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 22:03:12 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187757642
ik zie echt geen enkele reden om je mond dicht te houden als de vriendin van je broer iemand anders probeert te zoenen

dat moet die gast gewoon weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker donderdag 4 juli 2019 @ 22:04:14 #207
197773 crew  maily
pi_187757658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:03 schreef sp3c het volgende:
ik zie echt geen enkele reden om je mond dicht te houden als de vriendin van je broer iemand anders jou probeert te zoenen

Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 22:08:02 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187757707
wie dan ook
  donderdag 4 juli 2019 @ 22:08:36 #209
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_187757710
Verzonnen topics :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_187757867
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:03 schreef sp3c het volgende:
ik zie echt geen enkele reden om je mond dicht te houden als de vriendin van je broer iemand anders probeert te zoenen

Ik zou het voor een keer laten voor wat het was. Gezien de omstandigheden, dronken enzo.
Maar een tweede keer zou ik wel vertellen. Dan is het geen toeval of ongeluk meer.
pi_187758019
Ok moet ff teruglezen ;) was er een officiele update van TS onderhand na broer confro die vandaag op de planning stond?
Do what you love, love what you do!
pi_187758216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 17:39 schreef sp3c het volgende:
ja toch?

er is niets gebeurd roept iedereen dan ... maar er is wel wat gebeurt
hij is er achter gekomen dat de vriendin van zijn broer zelfs bij zijn ouders thuis nog vreemd gaat als ze de kans krijgt ... met zijn broertje :')

en dan is de consensus schijnbaar "joh dat hoeftie helemaal niet te weten man, straks krijg jij nog ruzie"

kaalscheren dat wijf man, gewoon in de woonkamer, open haard aan, snacks op tafel alles

"
haha je bedoelt dit grappig neem ik aan? :P
Dat is helemaal het verhaal niet hoor zoals ik het zie. TS werd aangerand door die meid en omdat ie eerlijk wil zijn zit ie nu in de nesten?
pi_187758290
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,

Ik heb vanmiddag met mijn broer gesproken. Goed gesprek gehad en het daarna opgebiecht. Heb precies verteld hoe het is gelopen. Hij vond het zich moeilijk voor te stellen maar had al eens eerder haar loyaliteit in twijfel getrokken maar nooit echt vast kunnen stellen.

We hebben het uitgebreid over zijn relatie gehad, goede gesprekken. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij met haar zou praten.

Nou komt het. Ik krijg net een appje van mijn broer. Ze ontkent de hele boel. Volgens mijn broer doet ze net alsof ze van niets weet. Ik heb ook het idee dat ze hem straks zo gek maakt dat ze hem geloofd.

Dit kan nog wel eens gezellig worden zaterdag.
aha ja nou dat was te verwachten natuurlijk, wel cool dat je broer het snapt iig. Tis nu wel weer meer het balletje richting vriendin en hem.

Dus is goed uitgepakt voor je als nog?
Jij bent er nu iig sowieso wel vanaf naar je vriendin en ook naar je broer.

Haha mooie uitkomst wel. Maar ok alsnog blijft het weer cliffhanger voor de rest natuurlijk, dus we gaan ff door. Maar niet meer jij nu die er midden in zit :)
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 22:46:36 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758319
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:41 schreef kree het volgende:

[..]

haha je bedoelt dit grappig neem ik aan? :P
Dat is helemaal het verhaal niet hoor zoals ik het zie. TS werd aangerand door die meid en omdat ie eerlijk wil zijn zit ie nu in de nesten?
ik zie er niets grappigs in eerlijk gezegd

de vriendin van zijn broer probeert hem te zoenen en de consensus is dat de broer in kwestie dat helemaal niet hoeft te weten

fuck die shit :')
pi_187758353
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Nee, althans nu niet meer en dat is het geluk dat je broer je snapt dus. Dat heb je dus goed ingeschat.
Dat ze natuurlijk niet gaat zeggen van ja ik was het dat was al te verwachten van te voren natuurlijk.

Maar je hebt nu eigenlijk alles gedaan wat voor jou ook het meest eerlijke was naar iedereen, dus geen blaam voor jou hoor? (ja die halve seconde wel, maar ok die vergeten we maar)

Maargoed ok, tja hoe dit verder gaat lopen

Denk broer ruzie met zijn vriendin wel ofzo...?
pi_187758439
Dit topic nomineer ik bij deze alvast van topic van het jaar trouwens _O_
pi_187758454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:53 schreef kree het volgende:
Dit topic nomineer ik bij deze alvast van topic van het jaar trouwens _O_
Zo bijzonder is het toch niet?
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 22:58:57 #218
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758544
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

nee gebeurt geen reet

zijn broer zijn vriendin probeert hem te zoenen, hij zegt nee, vertelt het aan zijn broer en zijn vriendin zoals het hoort ... opgelost

hopelijk is die bbq nog wat
pi_187758562
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Nou vond dit toch wel aardig apart verhaal enzo.
En het is in feite nog niet ten einde, maar nu is het niet zozeer TS meer die de schuld heeft.

(en met nadruk dus, dat heeft ermee te maken dat TS zijn broer blijkbaar wel ok heeft ingeschat. Ik had het persoonlijk nl een andere kant op zien gaan allemaal) maargoed ok.

Zou ook niet weten wat dan nog eraan te doen, Behalve het er maar bij te laten.
Kan me nog ruzie voorstellen tussen vriendin broer en zijn broer wel.

maarja...
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:03:08 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758620
dan moet je aan de relatie tussen jou en jouw broer gaan werken hoor
pi_187758644
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:03 schreef sp3c het volgende:
dan moet je aan de relatie tussen jou en jouw broer gaan werken hoor
hoezo? die is blijkbaar wel ok nl als ik het allemaal ff goed begrijp?

Die vriendin van hem (van TS zijn broer dus) is wel beetje het probleem nu?
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:06:12 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758671
nee als jij het de andere kant op ziet gaan dan moet jij aan de relatie met jouw broer werken want blijkbaar is er weinig vertrouwen

en de vriendin van de broer van TS was altijd al het probleem, TS deed niets fout in dit verhaal, de broer ook niet en de vriendin van TS ook niet
pi_187758700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee gebeurt geen reet

zijn broer zijn vriendin probeert hem te zoenen, hij zegt nee, vertelt het aan zijn broer en zijn vriendin zoals het hoort ... opgelost

Ik bedoelde wat er zo bijzonder is aan dit topic dat het het topic van het jaar moet worden. Ik heb veel bijzonderder voorbij zien komen.

Maar eind goed al goed, hopelijk. Gebeurd is gebeurd.
pi_187758701
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:06 schreef sp3c het volgende:
nee als jij het de andere kant op ziet gaan dan moet jij aan de relatie met jouw broer werken want blijkbaar is er weinig vertrouwen

en de vriendin van de broer van TS was altijd al het probleem, TS deed niets fout in dit verhaal, de broer ook niet en de vriendin van TS ook niet
euh nee?

Ik zie niks mis met vertrouwen tussen broers zo als dit zo gaat?
Of ik begrijp je nu helemaal verkeerd?
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:10:18 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758730
quote:
5s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:08 schreef kree het volgende:

[..]

euh nee?

Ik zie niks mis met vertrouwen tussen broers zo als dit zo gaat?
Of ik begrijp je nu helemaal verkeerd?
nee de broers in kwestie gaan prima

jij hebt blijkbaar een probleem met vertrouwen dat je het niet zou zeggen uit angst voor problemen

zou ik aan werken
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:10:45 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758737
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:08 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik bedoelde wat er zo bijzonder is aan dit topic dat het het topic van het jaar moet worden. Ik heb veel bijzonderder voorbij zien komen.

Maar eind goed al goed, hopelijk. Gebeurd is gebeurd.
ik snapte hem, er is niet zo heel veel bijzonders gebeurd, prima opgelost
  Spellchecker donderdag 4 juli 2019 @ 23:12:19 #227
197773 crew  maily
pi_187758768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nog even die BBQ afwachten ....
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:12:41 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758772
sowieso
pi_187758776
quote:

[..]

nee de broers in kwestie gaan prima

jij hebt blijkbaar een probleem met vertrouwen dat je het niet zou zeggen uit angst voor problemen

zou ik aan werken
euh haha ok nu ga je gelijk ver, het zou van de hele situatie afhangen. /
Maar even alleen uitgaande van de OP dan. Nee ik had het niet gezegd tegen mijn vriendin (die ik niet heb trouwens)

Wat ik wel had gedaan die vriendin van die broer er eerst op aangesproken hebben.
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:13:30 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758787
die vriendin boeit niet, loyaliteit is altijd aan mijn broer, die moet dat soort dingen weten
pi_187758802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:13 schreef sp3c het volgende:
die vriendin boeit niet, loyaliteit is altijd aan mijn broer, die moet dat soort dingen weten
eens maar dat zeg ik toch ook :)
Maar het was niet nodig geweest had ie eerst gewoon met die vriendin van broer had gesproken?

Dit allemaal niet, onmogelijk zelf moeilijker gemaakt wel door eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Maarja nu loopt dit goed af gelukkig. Maar dat is niet de algemene standaard denk ik ook ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 04-07-2019 23:20:49 ]
pi_187758816
quote:

[..]

Ik snap ook jou achtergedachte. Ik snap de principe, de moraal.
Maar ze waren aangeschoten en het was de eerste keer. Om problemen te voorkomen zou ik haar het voordeel van de twijfel geven. Iedereen maakt fouten. Maar als het een tweede keer gebeurt zou ik het niet laten.
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:21:07 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758920
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:15 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik snap ook jou achtergedachte. Ik snap de principe, de moraal.
Maar ze waren aangeschoten en het was de eerste keer. Om problemen te voorkomen zou ik haar het voordeel van de twijfel geven. Iedereen maakt fouten. Maar als het een tweede keer gebeurt zou ik het niet laten.
maar je weet toch niet of dit de eerste keer was?

het was de eerste keer met TS, door zijn reactie ook de laatste keer
zit je broer nog steeds met een vriendin die met wat drank op iets te vrolijk gaat lopen doen tegen de verkeerde mensen
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:25:15 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187758996
persoonlijk had ik er ter plekke zo'n groot probleem van gemaakt dat ik het niet meer uit hoefde te leggen aan wie dan ook

wtf doe jij nâh dan!!
hooooeerrrrrrrr

en kaalscheren
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 23:27:27 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187759033
deels gewoon om te zien wat er gaat gebeuren natuurlijk, dat dan weer wel _O-
pi_187759051
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar je weet toch niet of dit de eerste keer was?

het was de eerste keer met TS, door zijn reactie ook de laatste keer
zit je broer nog steeds met een vriendin die met wat drank op iets te vrolijk gaat lopen doen tegen de verkeerde mensen
Dat weet je niet zeker hè.

Maar hij heeft het nu eenmaal al verteld en zijn broer was niet eens verrast.
Dus dit is nog wel goed gelopen met de broer.
Evengoed kon de broer heel anders hebben gereageerd.
pi_187759091
Eerlijk shmeerlijk
pi_187759092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:27 schreef sp3c het volgende:
deels gewoon om te zien wat er gaat gebeuren natuurlijk, dat dan weer wel _O-
Jij houdt van drama
  donderdag 4 juli 2019 @ 23:38:31 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187759224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:25 schreef sp3c het volgende:
persoonlijk had ik er ter plekke zo'n groot probleem van gemaakt dat ik het niet meer uit hoefde te leggen aan wie dan ook

wtf doe jij nâh dan!!
hooooeerrrrrrrr

en kaalscheren
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_187759834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 22:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee gebeurt geen reet

Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het waarnemingsvermogen van iemand in beschonken toestand.
pi_187759853
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:30 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Jij houdt van drama
Nouja moet eerlijk toegeven ik ook wel. Ok maar heb mijn best gedaan dit hele topic al van wat ik denk wat het beste zou zijn, Dus als eerst de vraag van de TS dus.

Maar ok, dit verhaal is nog niet helemaal ten einde natuurlijk, hoop eigenlijk wel dat er daar ook nog even wat updates van komen :P

Uiteindelijk kende TS zijn broer gelukkig goed genoeg ervoor om het te kunnen vertellen.
Maar hier is de drama niet mee over?
iig tussen broer en vriendin dus nu wss. Hahaha
  Moderator vrijdag 5 juli 2019 @ 00:51:20 #242
441859 crew  Lenny77
pi_187760031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Ze gaat je nooit appen joh! Dan heb je ook nog bewijs tegen haar en nu weet ze dat jij alles meteen door kletst (wat niet slecht is in dit geval, hoewel ik erover had gezwegen).
Maar iedereen zegt hier dat alles goed komt, maar dat is dus niet zo. Er gaat vanaf nu een heel vieze sfeer zijn! Vriendin van ts die vriendin van broer in het oog gaat houden, vriendin van broer die ts gaat verwensen met haar blik, broer die zijn vriendin en ts in het oog gaat houden en ts die bloednerveus gaat zijn. Plus natuurlijk de rest van de familie die iets voelt maar het niet kan plaatsen. En zo te lezen zien ze elkaar vaak :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 5 juli 2019 @ 04:45:23 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187760534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 00:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het waarnemingsvermogen van iemand in beschonken toestand.
nuchter genoeg om dit topic aan te maken dus ik heb niet echt reden om eraan te twijfelen tbh
pi_187760548
quote:

[..]

Waarom zou de vriendin van zijn broer zichzelf verspreken?
pi_187760927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef maily het volgende:

[..]

Nog even die BBQ afwachten ....
Dat is inderdaad de eindknaller _O_
Hè vriendin van broer van ts, kun je mij even de worstjes aangeven ?
Ik was hier...
pi_187760983
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 07:50 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de eindknaller _O_
Hè vriendin van broer van ts, kun je mij even de worstjes aangeven ?
hahaha ja je fantasie kan aardig op hol slaan wel bij dit soort dingen enzo.
Gehehe. Nouja we zullen het horen denk wel :)

Ik zie het zo voor me idd, oefff de vraag is alsnog weet die vriendin van broer het sowieso eigenlijk nog wel of was ze te lam ervoor en allang vergeten?

Hahaha daarom alleen al was ff persoonlijk met haar praten eerst handiger geweest.

Maar ok nu is het een ander verhaal geworden natuurlijk want iig 3 (4 als je broer zijn vriendin mee gaat tellen) die het weten.

Dus tjsa mijn voorspellingsradar doet het ff niet meer nu hahaha

[ Bericht 11% gewijzigd door kree op 05-07-2019 08:05:48 ]
  Spellchecker vrijdag 5 juli 2019 @ 08:07:56 #247
197773 crew  maily
pi_187761027
Zou iedereen weer blijven slapen? *)
pi_187761034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:07 schreef maily het volgende:
Zou iedereen weer blijven slapen? *)
haha stokert dat je bent jij :P

Gehehe tis wel een aardig goeie vraag dit wel enzo. :)
pi_187761115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:00 schreef kree het volgende:

[..]

hahaha ja je fantasie kan aardig op hol slaan wel bij dit soort dingen enzo.
Gehehe. Nouja we zullen het horen denk wel :)

Ik zie het zo voor me idd, oefff de vraag is alsnog weet die vriendin van broer het sowieso eigenlijk nog wel of was ze te lam ervoor en allang vergeten?

Hahaha daarom alleen al was ff persoonlijk met haar praten eerst handiger geweest.

Maar ok nu is het een ander verhaal geworden natuurlijk want iig 3 (4 als je broer zijn vriendin mee gaat tellen) die het weten.

Dus tjsa mijn voorspellingsradar doet het ff niet meer nu hahaha
Ik denk dat zij het zeker nog weet :P
Ik was hier...
pi_187761142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 08:22 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ik denk dat zij het zeker nog weet :P
wss wel ja, maar nu weet ts zijn broer het ook.
Wat zal ze gaan doen dan? Ontkennen ofzo?
Of juist weer TS de schuld geven hahaha

Nee jongens en meiden dit topic is nog niet over hahahaha :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')