Ik sluit niet uit dat TS gewoon de vriendin van zijn broer wel lekker vindt en daardoor een beweging van haar in zijn richting geïnterpreteerd heeft als ‘willen zoenen’.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 04:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nuchter genoeg om dit topic aan te maken dus ik heb niet echt reden om eraan te twijfelen tbh
hahaha omg jahquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat TS gewoon de vriendin van zijn broer wel lekker vindt en daardoor een beweging van haar in zijn richting geïnterpreteerd heeft als ‘willen zoenen’.
Als haar lippen op zijn lippen geeindigd waren, ok. Maar dat was niet het geval.
Er is feitelijk niets gebeurt en intenties kun je hoogstens inschatten.
Misschien moet je ook eens beginnen met leven en dingen meemaken buiten je zolder om....quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:53 schreef kree het volgende:
Dit topic nomineer ik bij deze alvast van topic van het jaar trouwens
ja flikker toch op vent.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens beginnen met leven en dingen meemaken buiten je zolder om....
Hoop geblèr en bombarie terwijl er eigenlijk dus niks gebeurt is en het gewoon in TS zijn hoofd speelt allemaal gezien de narcist dat hij is.
Het mag wel een onsje minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja flikker toch op vent.
Mooie glazen bol heb je om het voor mij te bedenkenDoei als het je niet boeit? genoeg topics zat.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage aan de vraag
zou ook kunnen dat hij zo lam was dat het eigenlijk zijn eigen vriendin was die hem probeerde te zoenen!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat TS gewoon de vriendin van zijn broer wel lekker vindt en daardoor een beweging van haar in zijn richting geïnterpreteerd heeft als ‘willen zoenen’.
Als haar lippen op zijn lippen geeindigd waren, ok. Maar dat was niet het geval.
Er is feitelijk niets gebeurt en intenties kun je hoogstens inschatten.
nou ja ok, kan het ook lief vragen natuurlijk of ie aub dan wel weer weg wil gaan als er niksquote:
jhaha mannen onder elkaar is dit al helemaal opgelost zoiets maar er zitten vriendinnen bij en die maken het lastig wss hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:17 schreef sp3c het volgende:
zou wel wat zijn als het straks tijdens de bbq superawkward is en zijn pa ineens zijn hand opsteekt
dawassik, mannen onder elkaar toch?
wat?
Als ze keer boos is op TS kan ze doen alsof hij haar probeerde te zoenen, om TS dus even te naaien. Ze kan iets laten vallen naar een goede vriendin van haar die dan weer gaat roddelen met andere mensen waarna TS zn broer of TS zn vriendin het horen. Teveel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 05:03 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waarom zou de vriendin van zijn broer zichzelf verspreken?
ja semie onschuldig wel. Hmms gelukkig heeft ie niet die tijd verteld dat ie ff twijfelde.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ze keer boos is op TS kan ze doen alsof hij haar probeerde te zoenen, om TS dus even te naaien. Ze kan iets laten vallen naar een goede vriendin van haar die dan weer gaat roddelen met andere mensen waarna TS zn broer of TS zn vriendin het horen. Teveel mogelijkheden.
Maar je mist mn punt. Het is helemaal niet relevant hoe groot de kans is dat het uitkomt. TS is onschuldig, toch? Dus waarom verborgen houden? Hij heeft niets om zich voor te schamen. Dus liegen/achterhouden is dan het domste wat hij kan doen
en dat ook, hoewel ik had er mijn handen niet aan gebrand zoietsquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:24 schreef sp3c het volgende:
plus het is wel een belangrijk dingetje voor zijn broer om te weten wat voor vlees er in de kuip zit
Gevoelig snaartje geraakt? damn sonquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja flikker toch op vent.
Mooie glazen bol heb je om het voor mij te bedenkenDoei als het je niet boeit? genoeg topics zat.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage aan de vraag
zolang hij in die tijd niet ff stiekom in dr tetjes heeft geknepen is er niets aan de handquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja semie onschuldig wel. Hmms gelukkig heeft ie niet die tijd verteld dat ie ff twijfelde.
Voor de rest geen blaam enzo.
haha ja, kan er nog ff over doorgaan wel, maar laten we het maar hierbij houdenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gevoelig snaartje geraakt? damn son
Advies blijft staan. Start met leven.
oooowh maar hij wilde dat wel denk, maar ok er is een soort van grens wel en die is ie niet over gegaan, respect daarvoor iiigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang hij in die tijd niet ff stiekom in dr tetjes heeft geknepen is er niets aan de hand
een soort van grens?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
oooowh maar hij wilde dat wel denk, maar ok er is een soort van grens wel en die is ie niet over gegaan, respect daarvoor iiig
Haha ja hoe moet ik die uitleggen? Lijkt me duidelijk toch?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |