SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oh sorry, dat had ik ff niet door.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hadden het nu over de lengte van het hele lichaam Roozjee
Zou het!?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lang. Diepgelegen aderen... Ben jij mijn verloren broer.
Laat de zuipsjuit, eh, sjuipzuit, schuiziup, schuitsjuip, zuipschuit maar uitvaren.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het!?
Moeten ze bij jou ook altijd flink in je arm roeren met de naald totdat ze eindelijk een plek vinden waar het levenssap op enigszins vrijwillige wijze de gedeeltelijke exodus kan voltooien?
Tím kap nahquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had vandaag een korte broek aan, zo een waarvan de broekspijpen ongeveer tot kniehoogte komen. Ik moest toch af en toe kijken of de kapitein binnenboord bleef
Bloedbank? Of medisch onderzoek?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
I feel you brother
Ik moet dinsdag weer..
En terecht. Mensenquote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef Greys het volgende:
En kennelijk mocht een of andere klapmongool een paar honderd meter verderop buiten een examenfeestje geven met de muziek op standje 'de héle wijk mag lekker met de ramen dicht slapen door mij terwijl het buiten nog 24 graden is en iedereen de moord stikt van de hitte in z'n nest maar who cares about anderen als ik m'n feestje maar heb dan doen ze allemaal de ramen maar dicht jatoggg'.
Ik haat mensen soms echt zó.
Er is een schip met weeskinderen geskaspei... gekaskspei... gepakskei... gesksaskspei...quote:Op zondag 30 juni 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat de zuipsjuit, eh, sjuipzuit, schuiziup, schuitsjuip, zuipschuit maar uitvaren.
Onderzoek. Ik moest vorige maand ook al maar 1 van de waardes was niet helemaal in orde dus nou moet ik weer. Ik denk dat de waarde hoog was door lichaamsinspanning een dag eerder.quote:
Hij is gezonken.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is een schip met weeskinderen geskaspei... gekaskspei... gepakskei... gesksaskspei...
Oh.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Onderzoek. Ik moest vorige maand ook al maar 1 van de waardes was niet helemaal in orde dus nou moet ik weer. Ik denk dat de waarde hoog was door lichaamsinspanning een dag eerder.
Okay, okay, het is niet helemaal waar wat ik net postte. Ik had een lange broek aanquote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ze hadden hier laatst bij de Lidl ook van die pakjes krekels en meelwormen.
Was toch nieuwsgierig, gekocht.
Zit ze nu te eten en ze zijn nog verrassend goed te doen.
Ze hebben er wel flink wat kruiden opgemikt.
Valt reuze mee hè.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een geruststellende gedachte: ze leven niet meerquote:Op zondag 30 juni 2019 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de wereld niet meer kan bijhouden
Bij een Aziatisch restaurant wel eens gefrituurde (geloof ik) sprinkhaan op. Dat ging ook bestquote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beetje wel want het alternatief is dat ik in de dagen voor de vorige test een hartaanval heb gehadquote:
Dat scheelt, maar toch!quote:Op zondag 30 juni 2019 00:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een geruststellende gedachte: ze leven niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |