Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jullie spelen wel erg op de man in met al dat gescheld en zo. Zullen jullie nu even groot voelen. Vergeet vooral niet om even met jullie vuisten op jullie borsten te kloppen.![]()
Het verschil tussen alle andere teams en RBR is dat RBR IN DE F1 een heus opleidingsteam heeft. Welke andere 8 teams hebben dat, vertel?? RBR heeft met STR altijd meer bewegingsruimte gehad door 4 zitjes te kunnen vullen en de situaties aan te kijken. Alle andere teams kunnen zich dat niet veroorloven. Ferrari begint er nu pas aan en Mercedes volgend jaar wellicht via Williams. Als je van die luxe niet goed gebruik weet te maken, is er toch echt iets mis binnen je management.
Red Bull moet kapot! Max wint immers niet. Kutteam, kutmanagement. Gewoon kut!!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef Marcoss het volgende:
Wat een lappen tekst op die laatste pagina van het vorige topic, moeten we dat allemaal gaan lezen?
En had Gasly nee gezegd? Wie dan in de RBR? Dat is toch niet het probleem van Gasly?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer over het contract van Max af, dan dat er door de pers naar buiten wordt gebracht. Zeg ook nergens meer te weten over dat contract. Marko heeft die clausule zelf ter sprake gebracht, dus die zal er vast wel zijn. Op een van de F1 sites is een artikel te vinden waar Marko daarover spreekt.
Zeg ook nergens dat alleen al vanwege deze vroege promovering RBR een kutteam is. Dat ik het een kutteam vind heeft meerdere redenen. Maar ga vooral door met het stoppen van allerlei woorden in mijn mond.
En had Gasly nee gezegd, wie hadden ze dan in moeten zetten vertel? Ik denk niet dat het geheel zijn eigen keuze was.
In het verleden is het wel regelmatig voorgekomen dat een coureur na een straf zelfs verder naar voren op de grid stond omdat anderen nog meer straf haddenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Gridstraf van 3 plekken en dan 2 plekken zakken op de grid
Hamilton is echt de grootste ooit!
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?
En ja, ze hebben een opleidings team en dat is ook het meest succesvolle van de afgelopen 15 jaar en dan nog is het blijkbaar niet goed genoeg en is Red Bull kut volgens jou. Als Red Bull TR weg doet dan is het beter? Wees blij dat ze talent een kans geven en niet kiezen voor geld en er rijders als Stroll of Kubica neerzetten. En moet je dan blij zijn als coureur met Mercedes? Geld zat maar ze maken carrieres kapot door coureurs een contract te laten tekenen en ze dan vervolgens niet te laten rijden.
Red Bull doet het gewoon prima, ze geven zijn duidelijk wat ze willen (wereldkampioenen/absolute toppers) en ze zijn goed geslaagd die te vinden (Vettel, Ricciardo, Max), en ja dan sneuvelen er ook wel eens coureurs die zich niet genoeg ontwikkelen. Maar dat is bij andere teams net zo, maar ondertussen hebben die coureurs die het net niet redden wel alle kans gehad om zich in de kijker te rijden bij andere teams (Sainz) en kunnen ze daarna ook gewoon verder met hun carriere
PS, jij bent ook niet bepaald slim.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Je scheld zelf op Red Bull en Helmut Marko maar als je dan (terecht) dom wordt genoemt ben je boos?
Klopt, maar in dit geval was er niemand voor Hamilton die ook een straf kreeg, dan is dit wel bijzonder.. Wist ook niet dat de regels zo waren, dacht dat ze altijd eerst de 1e straf toepasten, daarna een "nieuwe" grid ontstond en ze daarna verder gingen met straf 2 enzovoort. Maar blijkbaar gaat het iets anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het verleden is het wel regelmatig voorgekomen dat een coureur na een straf zelfs verder naar voren op de grid stond omdat anderen nog meer straf hadden
Tja, als Ricciardo al niet als echte topper wordt gezien in dit geval, ben je al wel heel snel klaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.
Ric is niet echt een topper in die zin. Geen enkel kampioenschap binnengehaald. Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
Ik blijf erbij dat Gasly niet de enige is die dingen te verwijten valt.
[..]
PS, jij bent ook niet bepaald slim.
Heel veel mensen hebben er moeite meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval was er niemand voor Hamilton die ook een straf kreeg, dan is dit wel bijzonder.. Wist ook niet dat de regels zo waren, dacht dat ze altijd eerst de 1e straf toepasten, daarna een "nieuwe" grid ontstond en ze daarna verder gingen met straf 2 enzovoort. Maar blijkbaar gaat het iets anders.
De logica is inderdaad ver te zoeken soms.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben er moeite meeChain Bear heeft er net ook vluchtig een video van gemaakt
RIC is geen topper neequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, als Ricciardo al niet als echte topper wordt gezien in dit geval, ben je al wel heel snel klaar natuurlijk.
Die Renault is gewoon een draak van een wagen. Geeft te denken wat Hulkenberg wellicht zou kunnen in een fatsoenlijke bolide.quote:
Als Max zijn auto zo goed was als de Vettel-jaren dan had hij nu net zoveel titels gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
nee. TL:DR.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef Marcoss het volgende:
Wat een lappen tekst op die laatste pagina van het vorige topic, moeten we dat allemaal gaan lezen?
dat kan niet, hij zit pas in z'n 4e seizoenquote:Op zondag 30 juni 2019 08:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Als Max zijn auto zo goed was als de Vettel-jaren dan had hij nu net zoveel titels gehad.
Nou ik heb in de jaren 90 anders vaak een 10 seconden stop&go penalty gezien. Je mocht dan ook niks aan de auto doen. Mocht je nog nieuwe banden of benzine nodig hebben kon je de volgende ronde nogmaals de pit in.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De logica is inderdaad ver te zoeken soms.
Wat was het in de jaren negentig toch nog lekker overzichtelijk. Geen gridstraffen voor motoren, foutjes, etc. Toen ging het gewoon nog om racen en werd tijdens de race ook niet elke actie bestraft. Begin ik nou een oude lul te worden of zijn ze doorgeslagen met straffen in de F1?
Vent. Alonso is een absolute topper en die lukte het ook niet in een mindere wagen. In theorie kan je in de F1 de beste van het veld zijn , jaren lang en nog geen kampioenschap binnenhalen omdat je het materiaal niet hebt. Er zijn er zat die wel de snelheid hadden maar het juiste stoeltje nooit hebben gehad omdat er nu eenmaal een beperkt aantal stoeltjes is. En daarom hebben we ook garnituur dat eigenlijk niet als absolute topper word gezien maar wel een WDC achter hun naam hebben. Rosberg for example.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Marko.. ben jij dat? Je reageert alsof RBR familie van je is.
Ric is niet echt een topper in die zin. Geen enkel kampioenschap binnengehaald. Het aantal echte RBR toppers staat momenteel op 1 (Vettel). Laat Max een kampioenschap binnenhalen, dan kunnen we hem aan de lijst toevoegen.
Ik blijf erbij dat Gasly niet de enige is die dingen te verwijten valt.
[..]
PS, jij bent ook niet bepaald slim.
5de seizoen F1 hoor. En ik had het niet over Max zijn Red Bull, maar over Max zijn auto.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan niet, hij zit pas in z'n 4e seizoen
niet een hele geweldige vergelijkingquote:Op zondag 30 juni 2019 10:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een F1 coureur is niet meer of minder als de trainer van een voetbalteam. En Max is de trainer van bijvoorbeeld AZ of Vitesse
Je probeert 1,5 uur het beste uit je beschikbare materiaal te halen, maar wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen.
Over het seizoen genomen behaal je de beste resultaten door steeds van de kleintjes te winnen maar om als trainer op te vallen wil je eigenlijk liever af en toe van een kleine verliezen (Groningen, Sauber) en keer een grote (Ajax, Mercedes) verslaan.
Ok, voor 99% dan. Een F1 coureur kan door zijn leven in de waagschaal te stellen er meer uit halen. Dat kan een voetbaltrainer niet. Die kan wel meer risico nemen maar niet met zijn leven.quote:
nee ook niet voor 99%, je zit al met het grote verschil dat er van iedere auto 2 zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok, voor 99% dan. Een F1 coureur kan door zijn leven in de waagschaal te stellen er meer uit halen. Dat kan een voetbaltrainer niet. Die kan wel meer risico nemen maar niet met zijn leven.
Omdat gekke regels.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom mag Hamilton nu weer een plek naar voren dan?
Wel rechtvaardiger. Waarom zou Norris moeten profiteren van een straf voor Hamilton als hij daar niet van zou profiteren als Magnussen geen straf had?quote:
Niks rechtvaardig. 3 plekken straf zou 3 plekken straf moeten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel rechtvaardiger. Waarom zou Norris moeten profiteren van een straf voor Hamilton als hij daar niet van zou profiteren als Magnussen geen straf had?
Die heeft hij ook. Hij kan er niets aan doen dat Magnussen ook naar achter wordt gezet.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks rechtvaardig. 3 plekken straf zou 3 plekken straf moeten zijn.
klopt ja, maar ik denk het niet, LEC staat op te zachte banden en MAX heeft niet de hoge bochtensnelheid om P1 vast te houden.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:05 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoop op winst voor Max of Leclerc. Ik gun beide de winst
Die derde plek wordt sowieso lastig met beide Mercedessen achter Max.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:00 schreef Breekfast het volgende:
Dat Hamilton op P4 in plaats van P5 mag starten kan nog wel eens een groot verschil maken voor de race. Stel dat hij bij de start Bottas al te pakken heeft, dan heeft Max al direct Hamilton in zijn nek zitten. Dan gaat het nog lastig worden. Grote kans dat de 3e plek vandaag het hoogst haalbare is.
Nou, mijn gevoel bij ajax en Mercedes komt anders aardig overeenquote:
Daarom Leclerck meteen voorbij.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die derde plek wordt sowieso lastig met beide Mercedessen achter Max.
Wat een ridicule vergelijking.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een F1 coureur is niet meer of minder als de trainer van een voetbalteam. En Max is de trainer van bijvoorbeeld AZ of Vitesse
Je probeert 1,5 uur het beste uit je beschikbare materiaal te halen, maar wat er niet in zit kun je er ook niet uithalen.
Over het seizoen genomen behaal je de beste resultaten door steeds van de kleintjes te winnen maar om als trainer op te vallen wil je eigenlijk liever af en toe van een kleine verliezen (Groningen, Sauber) en keer een grote (Ajax, Mercedes) verslaan.
Precies. En anders Leclerc pakken met betere banden-strategie.quote:
Omdat de straf van die andere eerst gedaan wordt en dan blijft dat plekje leeg, maar wel bezet zegmaar door niks en dan komt daarna de straf van hamilton en dan staat er niemand op dat plekje en dus schuift hij op naar p4.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:23 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap het niet, waarom mag Hamilton vanaf P4 starten?
@trein2000 Hierom dus.twitter:RachelBrookesTV twitterde op zaterdag 29-06-2019 om 20:36:29So @:LandoNorris will actually start fifth not fourth because of the way penalties are applied. A gap is left in the grid as each penalty is applied then the grid is closed up after all penalties have been applied and as such @:LewisHamilton starts 4th and not 5th. https://t.co/2KBsFQQjMO
reageer retweet
yes. de plek open laten is ook een optie, maar zo doen ze het blijkbaar.quote:
mwah, in het verleden pasten ze de straffen toe op volgorde waarbij na het toepassen van een straf een nieuwe gridvolgorde ontstond voordat de volgende straf toegepast werdquote:
Ik had het logischer gevonden als Hamilton gewoon P5 en Norris P4 zou starten.quote:
Alke straffen worden min of meer tegelijk uitgedeeld in plaats van dat het tijdstip van de straf een rol speelt.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat de straf van die andere eerst gedaan wordt en dan blijft dat plekje leeg, maar wel bezet zegmaar door niks en dan komt daarna de straf van hamilton en dan staat er niemand op dat plekje en dus schuift hij op naar p4.
Volstrekt debiel als je het mij vraagt. Dit is nieuw dit jaar? Kan me niet heugen uit het verleden dat dit zo werkte.
Nee, want dan zou Norris profiteren van een straf van Hamilton, waarvan hij niet zou profiteren als Magnussen geen straf had gehad.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had het logischer gevonden als Hamilton gewoon P5 en Norris P4 zou starten.
Nou profiteert Hamilton van een strafvermindering. Bij een straf is het normaal dat je daar nadeel van ondervind. Als een ander daar voordeel van heeft zou geen reden moeten zijn om dan de straf maar in te korten.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, want dan zou Norris profiteren van een straf van Hamilton, waarvan hij niet zou profiteren als Magnussen geen straf had gehad.
LeClerC start op de rode band en heeft een raketmotor. Zal dus lastig worden. Ik denk dat de kansen vooral liggen bij een overcut als hij eerder moet stoppen. Het is jammer dat Gasly hierin weer totaal geen rol gaat spelen.quote:
Dat is dus niet het geval.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou profiteert Hamilton van een strafvermindering. Bij een straf is het normaal dat je daar nadeel van ondervind. Als een ander daar voordeel van heeft zou geen reden moeten zijn om dan de straf maar in te korten.
Inderdaad. Was ook meer geluk dan wijsheid denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:03 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kiest die Magnussen dan opeens deze race uit om 5de te worden
Ik snap het ook wel, alleen stoort het de meeste mensen (denk ik) dat het net weer Hamilton er van profiteert.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval.
Omgekeerd als Hamilton eerder de penalty gehad zou hebben zou hij in het oude systeem achter Magnussen geplaatst worden en dan zou Magnussen naar achter gaan, met hetzelfde effect, dat Magnussen het voordeel zou hebben (P9).
In de nieuwe regels hebben ze het tijdstip van de straf eruit gehaald om het eerlijker te maken.
Newsflash: Magnussen is deze race geen 5de gewordenquote:Op zondag 30 juni 2019 13:03 schreef Marcoss het volgende:
Waarom kiest die Magnussen dan opeens deze race uit om 5de te worden
Dat weet jij helemaal nog nietquote:Op zondag 30 juni 2019 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Newsflash: Magnussen is deze race geen 5de geworden
Wedden voor een bak bier?quote:
Gasly rijdt wel met oude onderdelen ivm veel schade aan de auto's op vrijdag en ze bv de nieuwe neus alleen bij max er nu opgezet hebben wegens te kort aan onderdelen dus. Nieuwe neus zou aardig wat brengen tov de oude waar Gasly mee gekwalificeerd is.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:39 schreef Bensel het volgende:
ik vind dat Gasly het best goed gedaan heeft in de kwalificatie in zijn Torro Ross... oh wacht.,,
quote:Op zondag 30 juni 2019 13:54 schreef pmponer het volgende:
Eerst even de 2 wielers kijken hier in het prachtige Drenthe
En dus minder klagen over als Olav weer eens wat mist. Hij zit daar helemaal alleen op een schermpje van formaat waar je je voor zou schamen als je het op je slaapkamer hebt hangen zo klein.quote:
Jep, en naar buiten kijken gaat dus ook niet zo makkelijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus minder klagen over als Olav weer eens wat mist. Hij zit daar helemaal alleen op een schermpje van formaat waar je je voor zou schamen als je het op je slaapkamer hebt hangen zo klein.
Hij weigert zelf om met een 2e commentator te werken. Dus dat hij in zijn eentje zit is geen excuus.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus minder klagen over als Olav weer eens wat mist. Hij zit daar helemaal alleen
Dat weigert hij helemaal niet, je moet alleen wel iemand hebben waarmee je goed af kan stemmen, en niet gewoon elke josti daar naast zetten.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hij weigert zelf om met een 2e commentator te werken. Dus dat hij in zijn eentje zit is geen excuus.
ik denk dat hij wint, of vinales gaat hem eraf kegelenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zolang mm93 niet wint is het prima, anders is het net de F1
ik zou dat laatste niet eens erg vindenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
ik denk dat hij wint, of vinales gaat hem eraf kegelen
Bron?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hij weigert zelf om met een 2e commentator te werken. Dus dat hij in zijn eentje zit is geen excuus.
Zelfs als mm wint zijn moet hij er vaak nog voor vechten. Het is heel anders dan F1 waar de mercs voor aan wegrijden en niet meer ingehaald wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zolang mm93 niet wint is het prima, anders is het net de F1
Jij maakt er van dat Mol het niet accepteert. Dat maak jij er volledig zelf vanquote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
De proefballonnetjes waar hij met een co-presentator zat die geen navolging hebben.
mwah, dit seizoen is het al regelmatig gebeurd dat hij al vroeg de kop had en niemand meer in zijn buurt kon komenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:30 schreef opreis het volgende:
[..]
Zelfs als mm wint zijn moet hij er vaak nog voor vechten. Het is heel anders dan F1 waar de mercs voor aan wegrijden en niet meer ingehaald worden
Ik lees steeds die naam "Russel" en op een of andere manier kan ik de connectie met F1 niet maken.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Russell start vanuit de pitstraat
https://www.gptoday.net/n(...)ijk-vanuit-pitstraat
Het hele seizoen...quote:Op zondag 30 juni 2019 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lees steeds die naam "Russel" en op een of andere manier kan ik de connectie met F1 niet maken.
Deed ie ooit eerder mee?
Komt uit de F2 en rijdt al heel dit seizoen in de F1 (Williams)quote:Op zondag 30 juni 2019 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik lees steeds die naam "Russel" en op een of andere manier kan ik de connectie met F1 niet maken.
Deed ie ooit eerder mee?
Ahja, in die speciale klasse voor rijdende snelheidshindernissen. Nuttig.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Komt uit de F2 en rijdt al heel dit seizoen in de F1 (Williams)
Reddit motorsport streamsquote:Op zondag 30 juni 2019 14:40 schreef Snowsquall het volgende:
iemand al een ace linkje? Ik kan zelf geen reet vinden
Daarom haalde ik mijn posting weg.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke fout?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/George_Russell_(autocoureur)
Alweer een recordje te pakkenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongste front row in de geschiedenis vd F1 deze race
WAARHEIDquote:Op zondag 30 juni 2019 13:54 schreef pmponer het volgende:
Eerst even de 2 wielers kijken hier in het prachtige Drenthe
Wie maakte hier de kutopmerking naar een andere user? En geeft zijn fout niet toe, maar wist gewoon zijn post? Over "fijn mens" gesproken... 😂quote:Op zondag 30 juni 2019 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Daarom haalde ik mijn posting weg.
Wat ben jij toch een fijn mens
Je betaald maar gewoon zoals ieder ander.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:40 schreef Snowsquall het volgende:
Gewoon van iemand ziggoGo linkje regelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:40 schreef Snowsquall het volgende:
Geef mijn fout niet toe?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie maakte hier de kutopmerking naar een andere user? En geeft zijn fout niet toe, maar wist gewoon zijn post? Over "fijn mens" gesproken... 😂
Dat heb ik gedaan bij F1 TVpro en dan had ik nog geen beeld...of geluid af en toe!!quote:Op zondag 30 juni 2019 14:47 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Je betaald maar gewoon zoals ieder ander.
Jij wel dan?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:49 schreef Protoplanet het volgende:
Al die hinderlijke BN'ers die er niks te zoeken hebben
"YES, THIS IS MY FIRST RACE"quote:Op zondag 30 juni 2019 14:49 schreef Protoplanet het volgende:
Gister maakte ze zelf ook nog een typfout, maar dat maakt dan niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Geef mijn fout niet toe?
Dit keek me duidelijk zat. En ik schreef Russell gisteren ook al een keer fout. Is dit toegeven genoeg en anders hierbij: ik dacht de pitbull op een fout te betrappen en ik faalde jammerlijk
Blijf jij maar lekker iedereen die Leclerc fout schrijft verbeteren, je hebt hierbij wederom een overwinning.
Heeft Max niet inmiddels ook record van meeste F1 wins zonder poleposition?quote:
En de meeste interviews met Jack.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft Max niet inmiddels ook record van meeste F1 wins zonder poleposition?
De vorige keer ook niet maar hij kreeg wel de schuldquote:Op zondag 30 juni 2019 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niemand, maar hopelijk gaat Maks wel het nr1 bordje na de race raken
Sponsors niet snappenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:49 schreef Protoplanet het volgende:
Nou, ik zag op Twitter foto's en het ziet er een stuk voller/drukker uit dan ik had verwacht.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:53 schreef pmponer het volgende:
Oh ja dit is de gp met de ziggo dome, uitverkocht zeker...
Klopt.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Gister maakte ze zelf ook nog een typfout, maar dat maakt dan niet uit.
En 20 euro betalenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:55 schreef pmponer het volgende:
Bijzonder dat mensen daar naartoe gaan om een wedstrijd te kijken
En daarna nog 4 euro ofzo per biertjequote:
Dat is dan wel weer 20 euro waard.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het belangrijkste is dat Van Gameren ook in de Dome zit
Zit hij dan niet in de Ziggo studio? Dat is wel een voordeel.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het belangrijkste is dat Van Gameren ook in de Dome zit
quote:Op zondag 30 juni 2019 14:57 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Als die raak is op van Gameren dan is dat heul niet duur.
Zou mooi zijn, maar Leklerck start wel op de softs dus ik denk dat Verstappen vooral naar achteren moet kijkenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:55 schreef pmponer het volgende:
Max moet zo startten als de Vries vandaag.
Zijn ze ziek ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die mag je wel onthouden, die zijn er niet zo vaak.
kon niet anders omdat hij als een blinde aan de kant ging voor Kimiquote:
Ja denk ik ook, Leklerq zal wel wegschieten idd. Meer grip meer power meer talent ?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar Leklerck start wel op de softs dus ik denk dat Verstappen vooral naar achteren moet kijken
Hoop et ook niet. Die was echt dodelijk saai.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hopelijk niet zo saai als de vorige....
Ja toch al 2 van de 3 gezien die een film voldoende tot goed maaktquote:Op zondag 30 juni 2019 15:01 schreef Metalfreak het volgende:
Die trailer van die nieuwe Fast&Furious film![]()
![]()
![]()
![]()
in theorie kan hij ze allemaal winnen , in praktijk mag die blij zijn met 1 zege dit jaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Max zou deze kunnen winnen
ben benieuwd
The Rock die eigenhandig een helikopter uit de lucht trektquote:Op zondag 30 juni 2019 15:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja toch al 2 van de 3 gezien die een film voldoende tot goed maakt
namelijk
- schieten en helicopters
mis alleen de tieten nog
Ja ik ga hem 3d - imax kijken denk ikquote:Op zondag 30 juni 2019 15:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
The Rock die eigenhandig een helikopter uit de lucht trekt
Inderdaad zeg, wat een geratelquote:Op zondag 30 juni 2019 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ecclestone is ook een paar knikkers kwijt tegenwoordig @:Sky.
Je kunt wel merken waar het koud is vandaag, zo'n doordachte meningquote:Op zondag 30 juni 2019 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
in theorie kan hij ze allemaal winnen , in praktijk mag die blij zijn met 1 zege dit jaar.
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:07 schreef pmponer het volgende:
Ach laat hem toch, hij heeft maar een hele kleine monitor
Als Max er bij de start voor komt dan wint hij.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:07 schreef xzaz het volgende:
Max moet echt goed starten anders is het over.
P1 voor eerste bochtquote:Op zondag 30 juni 2019 15:07 schreef xzaz het volgende:
Max moet echt goed starten anders is het over.
Gelukkig is die geen luchtverkeersleiderquote:
de Hamilton klaag bingoquote:Op zondag 30 juni 2019 15:08 schreef xzaz het volgende:
Lewis gaat zeiken dat:
Het druk is
Hij iets hoort
Hij niet kan inhalen
Magnussen had ook straf.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Ik dacht ham op 5? Had toch 3 plekken straf gekregen?
Magnussen ook.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Drinking game...quote:
Magnussen kreeg eerst straf, van P5, 5 plekken naar P10quote:Op zondag 30 juni 2019 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Heeft later weer 1 plek teruggekregen na appeal.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dus ham effectief 2 plekken straf? Vreemd, had em dan achter norris verwacht.
Dat is voor vossquote:
https://old.reddit.com/r/(...)mpt_to_make_it_less/quote:Op zondag 30 juni 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
de sfeer en het groepsgevoel natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2019 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zag dat er een F1-live event in de Ziggo Dome is. Help me even, waarom zou je achterin een zaal naar een scherm gaan zitten terug waarop je precies hetzelfde ziet als thuis op een scherm waar je veel dichterbij zit
Omdat je dan gezellig in je oranje hempje liters bier kunt wegtikken?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zag dat er een F1-live event in de Ziggo Dome is. Help me even, waarom zou je achterin een zaal naar een scherm gaan zitten terug waarop je precies hetzelfde ziet als thuis op een scherm waar je veel dichterbij zit
Is tog gesellig man. Almaal juigen naar onze Maksiequote:Op zondag 30 juni 2019 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar 2 kilometer inderdaad.quote:
De echte F1 hooligans zitten daar.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat Tapquote:Op zondag 30 juni 2019 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2019 15:11 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Is tog gesellig man. Almaal juigen naar onze Maksie
En dat kan thuis niet omdat??quote:Op zondag 30 juni 2019 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig in je oranje hempje liters bier kunt wegtikken?
Dat kan thuis toch ook?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig in je oranje hempje liters bier kunt wegtikken?
Bedoel je de lui van vbl?quote:
Doe ff normaal johquote:Op zondag 30 juni 2019 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Stiekem is die oranje zee toch wel mooi om te zien
Merc gaat hem echt missenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:12 schreef xzaz het volgende:
Nikkilicht ontvlambaar type vond ik het maar.
Nope. Tegenwoordig tellen de tijden van het uitdelen van de straf niet meer mee. Nu worden ze gelijktijdig uitgedeeld waardoor Hamilton voor Norris blijft (wat ook het geval was geweest als Magnussen geen straf had gehad of later dan Hamilton).quote:Op zondag 30 juni 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Leclerc en Verstappen eruit in bocht één, dan wil ik een livestream van die Dome.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:12 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Allemaal ''kenners'' Zal me niet eens verbazen als er nog ruzie uitbreekt ook
Rellen zie ik. De ME is onderweg.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:14 schreef Protoplanet het volgende:
Hoe zou de sfeer in de Ziggo dome nu zijn
Net nog.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:14 schreef Adames het volgende:
wanneer heeft iemand voor het laatst zo'n slechte start gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |