Hier nog wArm, boven alles t/o elkaar open, beneden nog maar ffies dicht.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:58 schreef AnneX het volgende:
Triple W is 3 x woordwaarde in scrabble / wordfeud. ofwel 3W![]()
Lekker buiten nu. Alleen ook voetjebal.
Ik voel me zo vreselijk met dit weer, ben kortademig, voel me ziek, zwak en misselijk, geen weer voor mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is dat fijn Bluezz, lekker weer jezelf zijn.
Hier is het ook nog bloedheet buiten, maar zit er toch, gewoon omdat het kan
Oef dan staat je hart even stil.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Bluezz... Je mist pas dingen als je het niet meer hebt, zoals energie...
Nederland-Zweden
Wij hebben bbq gedaan, dat vind lief echt niks aan maar ik had er zo'n zin in... Dus dan gaat het door he![]()
En toen ging de telefoon.. mem haar nummer. en toen dacht ik echt dat wij moesten komen om afscheid te moeten nemen...
Neem ik op, was het mijn moeder zelf... hoe lang kippenvleugels in de airfryer moeten![]()
![]()
Ja toch, toffe moeke heb ik ook. Ze laat het niet zomaar gaan hoor!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef dan staat je hart even stil.
Maar kippenvleugels 😂
Gewoon zeggen joh dan zoek ik weer een leuke uit als hij niet meer mooi isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja toch, toffe moeke heb ik ook. Ze laat het niet zomaar gaan hoor!
Wel zielig, mijn zus had een basic t'shirt meegenomen, makkelijk in bed. Die was 3.99 bij de zeeman ofzo... Zegt ze: Ja maar dat blijft nooit lang goed... En dan valt er zo''n pijnlijke stilte...
Helaas is ze can 44.7 kg 2 week geleden naar 41.7 gegaan
Ik heb gezegd, zoals altijd neem ik de afdankertjes we af...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon zeggen joh dan zoek ik weer een leuke uit als hij niet meer mooi is
Even de olifant in de kamer omzeilen
Ja het is het grote nietsdoen weer. Het lijkt ook of er minder zuurstof in de lucht zitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik voel me zo vreselijk met dit weer, ben kortademig, voel me ziek, zwak en misselijk, geen weer voor mij.
Dat is ook zo, per liter zitten in warme lucht minder zuurstof atomen dan in koude lucht. Ook minder stikstof btw. De verhouding veranderd niet, maar het is een merkbaar verschil bij bv Automotorenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja het is het grote nietsdoen weer. Het lijkt ook of er minder zuurstof in de lucht zit
Waar je zin in hebt, hier was het 36 graden vanmiddag, zal in Friesland minder zijn geweest?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Hier drukke dag gehad ; kozijn hersteld, ander kozijn geschuurd en gegrond, keukenkraam houtwerk gerepareerd, Mn pa kwam en hielp in de tuin. Hele dag buiten geklust dus, en pas net op de bank geland...
Achter huis 32 met een fijn beetje wind, steeds gezorgd niet in de zon te hoeven werkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt, hier was het 36 graden vanmiddag, zal in Friesland minder zijn geweest?
Oh joy, dit had ik vorige week, ik voel met je meequote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Wij waren op een verjaardag. Kindje werd 1. Ouders hadden HEEL ERG VEEL mensen uitgenodigd, het was bloedverziekend heet en benauwd in de tuin, en Melba had een kuthumeur want sliep gisteren pas om half twaalf.
Het was een unaniem was eclatant succes.
@:Bluezz fijn dat je je weer beter voelt!
Ik had begrepen dat het restaurant dicht ging vanwege de scheiding van de eigenaar, niet vanwege de kwaliteit. Maar nou hoeven we in elk geval niet te treuren dat ze straks dicht zijn. Silver liningsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:37 schreef AnneX het volgende:
@:Uniek...wapen je maar voor dit soort telefoontjes. Iedere keer de schrik en de opluchting. 😳
Tja, hóe dat werkt...wist ik het maar. Hier al vele T-shirts verzameld in de loop der jaren. 😢
Nou, lucky...dan weet je waarom het dichtgaat. Jammer.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
En toen ging de telefoon.. mem haar nummer. en toen dacht ik echt dat wij moesten komen om afscheid te moeten nemen...
Neem ik op, was het mijn moeder zelf... hoe lang kippenvleugels in de airfryer moeten![]()
![]()
Alles van te voren al geregeld natuurlijk.. en dan weet je van tevoren niet dat het zo heet isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Wij waren op een verjaardag. Kindje werd 1. Ouders hadden HEEL ERG VEEL mensen uitgenodigd, het was bloedverziekend heet en benauwd in de tuin, en Melba had een kuthumeur want sliep gisteren pas om half twaalf.
Het was een unaniem was eclatant succes.
@:Bluezz fijn dat je je weer beter voelt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik probeerde Ivo Niehe te quoten, maar dat was Unaniem Belachelijk succes realiseer ik me nuquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles van te voren al geregeld natuurlijk.. en dan weet je van tevoren niet dat het zo heet is
Moet ff opzoeken wat eclatant is.
Ik vind het nog steeds, ehm, lippenstiftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
Oh @:bluezz ook niet benaderd nee. Wel voor onderzoek naar Apneu maar daar heb ik daarna niks meer van gehoord?
Mijn galbastard zal er ooit nog wel uit moeten...
Enneh over lippenstift gesproken, zo dun als toen ben ik nu nog lang niet, maar ik vind rode lippenstift best leuk staan bij me (deed t vaak op voor concerten)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:58 schreef Bluezz het volgende:
De snitzel loop ik wel voor warm
Verder heb ik niet zo veel met Sisi, weet er ook niks vanmaar als je dat wel hebt is het natuurlijk superleuk
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:
Poah, schnitzel zoals het er uit hoort te zien
CULquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:03 schreef golfer het volgende:
Het Sissy-gehalte spreekt mij niet erg aan, die dan schnitzel weer wel.
Met sekt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
[..]
CUL![]()
![]()
Vriendin is erg van het Duitse vleesch, dus daar zijn al verschillende, soms ook herkenbare stukken beest op het bordje beland. Ik wilde vanavond eigenlijk hele forel, maar die was opDit was wel goed alternatief.
En ik ben verliefd geworden op rabarberschörle
Ik denk het. Rabarbersiroop met iets bubbeligs. Heerlijk, zeker met deze temperaturen.quote:
Shotje gin erdoor klinkt ook goedquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk het. Rabarbersiroop met iets bubbeligs. Heerlijk, zeker met deze temperaturen.
Niet meer een hype, was het wel. Blijft wel erg lekker vind ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier in D wordt je in iedere supermarkt doodgegooid met gin, zelfs de Aldi heeft meerdere soorten. Is het in NL zo een hype?
Maar alleen die van Rabarberbarberaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Rabarberschorle is gewoon half half rabarbersap en bubbelwater. Schorle betekent simpel dat je het verdunt met bubbel water. Zo heb je ook Weinschorle, en wordt er veel Apfelschorle gedronken. Ik ben ook gek op rabarberschorle!
Die serveerde alleen Rabarberbarberbarbaren hun schorle toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar alleen die van Rabarberbarbera
Nee, aan Rabarberbarberabarbarbarenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die serveerde alleen Rabarberbarberbarbaren hun schorle toch?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Die linker is volgens mij Andy uit Little Brittain
Tijdje terug was ik, sociale verplichting, op een bruiloft waar een bandje alleen maar dit soort muziek speelde.quote:
Ons leek Beieren altijd een vakantiebestemming voor bejaarden. Maar het is echt ontzettend mooi en zat te doen. En hele aardige mensen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
Dat voer en uitzicht daar klinkt goed! Moet ik ook eens heen
En fijn Bluezz, dat je zo opknapt
Ik ben daar onlangs de vrouwelijke versie van tegengekomen. Ik kon niet stoppen met staren. Ze had heel dun kort haar, ik vermoed door chemo. Achteraf denk ik dat ik wat te hard heb gestaard. Het was echt sprekend Matt Lucas.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Die linker is volgens mij Andy uit Little Brittain
Soms kom ik wel es "minder sociale" mensen tegen die volgens mij zo'n elektrische scootmobiel hebben omdat ze echt te lui zijn en je die dingen kon/kunt krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben daar onlangs de vrouwelijke versie van tegengekomen. Ik kon niet stoppen met staren. Ze had heel dun kort haar, ik vermoed door chemo. Achteraf denk ik dat ik wat te hard heb gestaard. Het was echt sprekend Matt Lucas.
Jep, lekker bier ook, goed eten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ons leek Beieren altijd een vakantiebestemming voor bejaarden. Maar het is echt ontzettend mooi en zat te doen. En hele aardige mensen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben daar onlangs de vrouwelijke versie van tegengekomen. Ik kon niet stoppen met staren. Ze had heel dun kort haar, ik vermoed door chemo. Achteraf denk ik dat ik wat te hard heb gestaard. Het was echt sprekend Matt Lucas.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren later waren we in Stuttgart in een museum, daar stond een houten standbeeld van een man, moderne kunst, dus ik zeg, kijk, der olle holtzmichel, en mijn man, aaahh, der lebt noch!
Paar zeer culturele echtparen daar in de zaal hebben ons toen met hun blikken gedood
Mutantenstadl en Lustige Masturbanten der Volksmusikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Lol. Was eens in een buiten dienst zijnde kalimijn van K&S. Daar is ook een ondergrondse concertzaal.
Tijdens de rondleiding daar ook langs gekomen. Werd wat verteld over de "Veransteltungen" en d'r werd een grap gemaakt over de "Wildeck Herzbuben", dat dat gedemonstreerd zou worden hoe het klonk enzo zo. Je hoorde alle Duitsers zuchten.
Dus ik begon te zingen "Herzileiiin, du musst nicht traurich sein". Die Duitsers keken me ook zo aan van "wtf?"![]()
Oh, voor wie ze niet kent, rasechte Duitsers, een veel beter stereotype van een Duitse musikant kun je niet vinden:
[ afbeelding ]
Had ik ook tijdenlang met de Alpen, bleek ook onzinquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ons leek Beieren altijd een vakantiebestemming voor bejaarden. Maar het is echt ontzettend mooi en zat te doen. En hele aardige mensen.
"this little girl is gonna have her tonsils removed"quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, Little Britain is al meer dan tien jaar geleden gestopt. Alsof het gisteren was.
Computer says no...
Im a lady, I do Lady Thingsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"this little girl is gonna have her tonsils removed"
"computer says no. I have her down for a double hip replacement"
![]()
Of dat oude mens zo alles laat lopen in de wachtkamer
Serieusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, Little Britain is al meer dan tien jaar geleden gestopt. Alsof het gisteren was.
Computer says no...
Wasda?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik werd in Beieren altijd aangezien voor Saupreiss
Een scheldwoord voor een Pruis, een noordduitserquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
She wos starin’ At me, she wos!
Ach ja, het volk uit Bayern zijn een beetje de Amsterdammers en/of Friezen van Duitslandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een scheldwoord voor een Pruis, een noordduitser
Heerlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb nog jaren met een vrouwlijke collega van me lopen geinen. Ineens een absurde vraag stellen: wil je kop koffie voor mij halen? En dan als je dan stomverbaasd keek, If you love me you would.
Oh mister Doggy!
Ahhhh Rabarberbarbarabarbarenbartbarbierbierbar?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, aan Rabarberbarberabarbarbaren
En aan de Rabarberbarberabarbarbarenbaardenbarbier als die dorst had
Dus jij lijkt opquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik werd in Beieren altijd aangezien voor Saupreiss
nee niet dat ik weet, maar sowieso natuurlijk niet de bedoeling dat die dingen ergens belanden, die moetzen ze gewoon in hun tas verzamelen en dan bij een depot in een bak gooien, dat wordt allemaal tig keer hergebruiktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:37 schreef AnneX het volgende:
Morgen is het beterder dan vandaag.
Nog nooit een volle week het terras en kussens en parasol continu buiten gehad.
Altijd opletten op een buitje.
@:Lie...is dit (al) besproken!? https://www.ad.nl/utrecht(...)ijk-fataal~abeabd17/
@:Uniek...wapen je maar voor dit soort telefoontjes. Iedere keer de schrik en de opluchting. 😳
Tja, hóe dat werkt...wist ik het maar. Hier al vele T-shirts verzameld in de loop der jaren. 😢
Nou, lucky...dan weet je waarom het dichtgaat. Jammer.
Over twee weken weet ik hetquote:
quote:
Het is nu één grote toerist trapquote:Op zondag 30 juni 2019 08:42 schreef liedetector het volgende:
Ben er ergens eind jaren 80 geweest en herinner me vooral het hemelbed.... oww en de klim er naartoe, toen was het geloof ik wel wat minder toeristisch dan nu enwas ook buiten het seizoen
Herkenbaar dat doorrijden. Hadden wij op de heenweg ook. Overal bordjes met bezienswaardigheden enquote:Op zondag 30 juni 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit als tiener ruzie gekregen met mijn ouders omdat ik héél melig werd van die afschuwelijke Duitse muziek die ze op kerstavond aan het kijken waren. Er mocht ook niets anders op tv. En toen begonnen mijn broer, mijn vriend en ik maar melige opmerkingen te maken. Nou, dat viel niet in goede aarde![]()
En kasteel Neuschwanstein heel vaak langs gereden op weg naar Oostenrijk, nooit binnen geweest. Leek me altijd wel wat, maar ja, we waren dan op doorreis en onderweg iets bekijken werd nooit aan gedacht.
Leuk hotel in Duitsland tegenover kerk. Herkenbaar +1quote:Op zondag 30 juni 2019 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nu inmiddels doof door de kerkklokken, welkom op een zondag in Beieren
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2019 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, we waren toch al wakker.quote:
zeker en ook hohenschwangauquote:Op zondag 30 juni 2019 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is nu één grote toerist trap
Zijn slaapkamer is wel awesome ja. Met verborgen deuren en alles. En plee die door kon spoelen
De klim hebben we ons bespaard door met paard en wagen naar boven te gaan. En terug met de bus. Vonden we dikke prima met ruim 30 graden.
Ben je ook op de Mariënbrücken geweest? Daar heb ik de totaalfoto van het kasteel gemaakt.
Hebben ze lekkere ontbijtjes? (het is tenslotte culquote:Op zondag 30 juni 2019 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, we waren toch al wakker.
En ik maakte me een beetje zorgen over het geluidsvolume van de radio van vriendin, maar dat probleem was toen ook meteen weg![]()
Nu ontbijten
Vroeger woonden we naast de kerk, ik vond het altijd wel wat hebben om van de klokken wakker te worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach, we waren toch al wakker.
En ik maakte me een beetje zorgen over het geluidsvolume van de radio van vriendin, maar dat probleem was toen ook meteen weg![]()
Nu ontbijten
Stress van het optreden? Ik zag het net, was mooi om te zienquote:Op zondag 30 juni 2019 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Wat een k*tnacht trouwens.
Uur op gezeten met maagpijn en daarna niet meer kunnen slapen van de warmtemisschien toch wat stress die er uit moest.
Geen bris Friesje?quote:Op zondag 30 juni 2019 09:25 schreef Myraela het volgende:
Ik werd vanochtend zo lekker wakker met een fris briesje door de kamer.
hier een windje een beetje (in tuin heerlijk) en wordt vandaag minder warm....quote:Op zondag 30 juni 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet eens meer wat een fris briesje is jongens.
Het is hier buiten al 27 graden. Binnen ook.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
hier een windje een beetje (in tuin heerlijk) en wordt vandaag minder warm....
binnen hier dikke 25 buiten echt minder warm, nu ook nog geen zon in de achtertuin dat helpt! Klein windje en hopen dat de bewolking (die beloofd is) ook echt snel een beetje komtquote:Op zondag 30 juni 2019 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is hier buiten al 27 graden. Binnen ook.
ik geef toe ik zit al vanaf een uur of 5 vanmorgen buiten! het begint nu warmer te worden, maar stuk beter dan binnen nog een uurtje denk ikquote:Op zondag 30 juni 2019 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
T waait hier wel maar het briesje is niet heel erg fris
Ja kan niet echt zeggen dat ik stress voelde, maar kennelijk dacht mijn lichaam er anders overquote:Op zondag 30 juni 2019 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stress van het optreden? Ik zag het net, was mooi om te zien
Voor een volle zaal spreken durf ik wel. Maar ik vreet me helemaal op als ik bijvoorbeeld een vreemde moet bellenquote:Op zondag 30 juni 2019 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het al knap als iemand überhaupt durft op te treden, wat dan ookIk zou mezelf helemaal opvreten van de zenuwen. En buikpijn hebben. En toch heb ik er geen enkele moeite mee om voor een volle zaal te spreken
![]()
Dusvoor Sarabi
Buikpijn van de zenuwen achteraf is wel stom van je lijf
Wij hebben weleens 20 minuten rijafstand gehad tussen twee campings omdat we zoveel toffe dingen tussendoor tegenkwamenquote:Op zondag 30 juni 2019 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar dat doorrijden. Hadden wij op de heenweg ook. Overal bordjes met bezienswaardigheden en
Hoiquote:Op zondag 30 juni 2019 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een volle zaal spreken durf ik wel. Maar ik vreet me helemaal op als ik bijvoorbeeld een vreemde moet bellen
Ja het is echt een ding he....quote:Op zondag 30 juni 2019 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
![]()
Ik blijf het debiel vinden die belangst, al is het een stuk minder geworden omdat ik afgelopen twee jaar wel moest
same!quote:Op zondag 30 juni 2019 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het is echt een ding he....
Mijn moeder en mijn man bellen is nog wel oké (maar dan nog het liefst zo kort mogelijk). Maar verder, nope nope nope.
Oh daar heb ik dan weer geen probleem mee, vooral mensen waar ik wat mee moet regelen of waar ik wat van moet hebben of afhankelijk van ben is dramaquote:Op zondag 30 juni 2019 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het is echt een ding he....
Mijn moeder en mijn man bellen is nog wel oké (maar dan nog het liefst zo kort mogelijk). Maar verder, nope nope nope.
Moet ie dan niet gewoon later naar bed als hij zo vaak vroeg wakker is?quote:Op zondag 30 juni 2019 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
As we speak luister ik naar de kerkklokken van de kerk tegenover ons huis. Elke werkdag gaat hij om 8 uur. Heb peuter zo geconditioneerd dat hij weet dat als de kerkklokken gaan het bijna tijd is om naar school te gaan... En in het weekend gaat hij de eerste keer om 10 voor tien... Dat vind ik perfect.
Niet dat uitslapen ons gegund is, natuurlijk. Vanmorgen was het 4.50...
ieuwwww vieze zut (maar idd mischien wel omdat zo zoet)quote:Op zondag 30 juni 2019 09:54 schreef Molo het volgende:
Zouden er ook blikken witte bonen in tomatensaus zijn met minder suiker erin?
Vind het heerlijk, maar die van Heinz toch net even te zoet
Ja dus past goed bij mij johquote:Op zondag 30 juni 2019 09:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
ieuwwww vieze zut (maar idd mischien wel omdat zo zoet)
Hahaha mooi wel zulke lijstjes, en hoe dat uiteindelijk uitpaktquote:Op zondag 30 juni 2019 09:58 schreef AnneX het volgende:
Niks mis met beierende kerkklokken. En dan ook nog slaan op halve uur en hele uur.
Ja, daar gaat-ie, bij de buren, voor de dienst van 10 uur.
Eerst een stuk of 12 auto’s die krakend rijdend door het grint.
En dan zijn de klokken van de RK op 500 m. al geweest.
Niet dat ik het gehoord heb, of de wind staat verkeerd.
Ik kan er gewoon doorheen slapen of hoor het ternauwernood ( meer). Bim bam.
Ooit als puber had ik een lijstje waarop belangrijke dingen stonden over een toekomstige woonplek.
Oa. noooooit oploskoffie drinken, boekenkasten en kerkklokken.
Helpt geen zak, helaas.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ie dan niet gewoon later naar bed als hij zo vaak vroeg wakker is?
quote:Op zondag 30 juni 2019 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn innerlijke Gargamel komt echt naar boven als ik aan kerkklokken denk.
boekenkasten???? hoe dan?quote:Op zondag 30 juni 2019 09:58 schreef AnneX het volgende:
Niks mis met beierende kerkklokken. En dan ook nog slaan op halve uur en hele uur.
Ja, daar gaat-ie, bij de buren, voor de dienst van 10 uur.
Eerst een stuk of 12 auto’s die krakend rijdend door het grint.
En dan zijn de klokken van de RK op 500 m. al geweest.
Niet dat ik het gehoord heb, of de wind staat verkeerd.
Ik kan er gewoon doorheen slapen of hoor het ternauwernood ( meer). Bim bam.
Ooit als puber had ik een lijstje waarop belangrijke dingen stonden over een toekomstige woonplek.
Oa. noooooit oploskoffie drinken, boekenkasten en kerkklokken.
sja er zijn mensen die geloven dat suiker er is in verschillende vormen en de een is de hel en de andere prima, ik vind het gewoon allemaal smerig en zoetstof is ook goor! krijg van allemaal een slijmerige keel en echt ieuw!quote:Op zondag 30 juni 2019 10:02 schreef Molo het volgende:
https://www.trouw.nl/rubr(...)&utm_source=copylink
Dit bullshit verhaal
Kneiterzoet van de dadels en rozijnen
Oh ja, ook nog zoetstofquote:Op zondag 30 juni 2019 10:03 schreef liedetector het volgende:
[..]
sja er zijn mensen die geloven dat suiker er is in verschillende vormen en de een is de hel en de andere prima, ik vind het gewoon allemaal smerig en zoetstof is ook goor! krijg van allemaal een slijmerige keel en echt ieuw!
Goede zakenmannen wel, dat waardeer ik altijd. Verder natuurlijk wel enorm doorgeslagen nonsens.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:02 schreef Molo het volgende:
Dit bullshit verhaal
Ben benieuwd hoe duurzaam dat bedrijfsplan is. Is een paar jaar leuk zo'n hippe naam en hype concept, maar erna?quote:Op zondag 30 juni 2019 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede zakenmannen wel, dat waardeer ik altijd. Verder natuurlijk wel enorm doorgeslagen nonsens.
Kasten met boeken?quote:
Misschien zat er wel iemand op hem, kan ookquote:Op zondag 30 juni 2019 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kasten met boeken?![]()
Zou Kreaotor leuk op een terrasje aan de Oude Gracht hebben gezeten vannacht of op ‘t Wed?
Precies. Het blijven innoveren is niet voor iedereen weggelegd. Van hype naar hype gaan is in het echte leven niet zo simpel als het lijkt. Het is nou niet zo dat ze influencer zijn en even een veel besproken relatie met bruiloft en kinderen kunnen regelen en dan weer voor jaren onder de pannen zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe duurzaam dat bedrijfsplan is. Is een paar jaar leuk zo'n hippe naam en hype concept, maar erna?
Serieus. Suiker = suiker = suiker. Kuthipsters.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:02 schreef Molo het volgende:
Dit bullshit verhaal
Telefoon opnemen vind ik helemaal prima.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Zou toch best een probleem hebben als ik een hekel aan telefoneren had (zeker op t werk). Het is tegenwoordig een stuk minder maar toen ik hier net begon kwamen er zo’n 40 tel per dag binnen en hoeveel ik er deed, geen idee maar wel heel veel.
En ja, die kleding is prachtig @:Sarabi, die kleur
Ai, da’s wel heel vroeg, was dat oudste of de jongste? Als het de oudste is, kan hij zichzelf al een beetje bezighouden?
Dacht ik ook al. Net als zou zout is, of het nu uit de zee of de Himalaya komtquote:Op zondag 30 juni 2019 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Serieus. Suiker = suiker = suiker. Kuthipsters.
Ik heb de procureur net uit de vriezer gehaald. Wij maken gyros vanavondquote:Op zondag 30 juni 2019 11:09 schreef liedetector het volgende:
zo, genoeg geluierd, maar eens kijken of ik een mooi stuk procureur vinden kan en meteen een berg bier inslaan, weekend FTW
zoiets dacht ik idd ook, maar goed hebben ze dat niet (of een te klein stuk) dan worden het denk ik spareribs ofzo.....of buikspek...ik ga een blik werpen iegquote:Op zondag 30 juni 2019 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb de procureur net uit de vriezer gehaald. Wij maken gyros vanavond
Ik vond een heel stuk procureur en ook mooie lapjes bij Nettorama. Ik heb het echt nooit eerder gezien bij een supermarkt, ik was blij verrast. De lapjes gaan vanavond op de barbecue. Ik moet alleen nog gyroskruiden maken. De kwark voor de tzaziki staat al uit te lekken.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
zoiets dacht ik idd ook, maar goed hebben ze dat niet (of een te klein stuk) dan worden het denk ik spareribs ofzo.....of buikspek...ik ga een blik werpen ieg
Ah mooi kaartje; het voelt hier warmer dan daar gemeld wordtquote:Op zondag 30 juni 2019 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai.
Ik wil verhuizen
https://www.buienradar.nl(...)/actuele-temperatuur
Was ie in Uquote:Op zondag 30 juni 2019 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kasten met boeken?![]()
Zou Kreaotor leuk op een terrasje aan de Oude Gracht hebben gezeten vannacht of op ‘t Wed?
Ben wel benieuwd naar de smaak. Zo heb ik ook al teveel van die repen gekocht, staan dan verleidelijke smaken op, maar ze smaken allemaal gewoon naar dadel.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:02 schreef Molo het volgende:
Dit bullshit verhaal
Woonde zij daar niet gewoon? In z'n mededeelzame periode, reizende, meen ik zoiets opgevangen te hebben.quote:
Is er ergens een filmpje te zien?quote:Op zondag 30 juni 2019 11:41 schreef Sarabi het volgende:
Onze slager lijkt geen buikspek te hebben, eens met hem gaan praten of ie het toch kan bestellen.
Eh oh, gemist.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Woonde zij daar niet gewoon? In z'n mededeelzame periode, reizende, meen ik zoiets opgevangen te hebben.
Hier staan nog wel wat kamers leegquote:Op zondag 30 juni 2019 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai.
Ik wil verhuizen
Van mijn buikspek?quote:Op zondag 30 juni 2019 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is er ergens een filmpje te zien?
En @:zenuwen, die had ik nooit met zingen, ook niet met de solo's, want het koor van 40 pers stond achter me. Had alleen wel altijd zorgen of mijn stem wel een beetje normaal klonk door die mic. omdat de band zo hard speelde altijd, dat je jezelf bijna niet kon horen
heel stuk bij de netto idd...prima voor 2 personenquote:Op zondag 30 juni 2019 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond een heel stuk procureur en ook mooie lapjes bij Nettorama. Ik heb het echt nooit eerder gezien bij een supermarkt, ik was blij verrast. De lapjes gaan vanavond op de barbecue. Ik moet alleen nog gyroskruiden maken. De kwark voor de tzaziki staat al uit te lekken.
Wij kijken op NF zone blanche, Franse serie, en daar noemen ze die gast van het O.M. de procureur. Klinkt zo vlezigquote:Op zondag 30 juni 2019 11:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
heel stuk bij de netto idd...prima voor 2 personen
Van je dansen!!quote:Op zondag 30 juni 2019 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van mijn buikspek?![]()
Zenuwen heb ik eigenlijk ook niet, behalve soms of mijn kostuum blijft zitten...
Geweldige film, maar het is wel echt een musicalquote:Op zondag 30 juni 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond naar RocketmanEn vooraf vlakbij de bios even op de bonnafooi een hapje doen.
Dit keer niet bij de Berenmaar mss bij de Italiaan die daar ook op het plein zit.
Ik hou niet van musicals in het theaterquote:Op zondag 30 juni 2019 11:59 schreef Sarabi het volgende:
Geweldige film, maar het is wel echt een musical
Dus zo lang je daar van houdt zit je goed.
Nee wel echt heel anders...quote:Op zondag 30 juni 2019 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van musicals
Maar ik dacht dat ie een beetje in de geest van die Queen film was
Die vond ik hardstikke leuk.
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vindenquote:Op zondag 30 juni 2019 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar ik ga af op deze recensie:
https://www.volkskrant.nl(...)fende-trap~b51f8b0a/
En ik hou van muziekdocu's en dat soort werk
We gaan het zien, ik heb er zin in.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden
De muzieknummers/scènes zijn echt heel goed gedaan
Ik heb nog wel een logeer bed over..quote:Op zondag 30 juni 2019 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai.
Ik wil verhuizen
Grootste tegenvaller ooit. Wat een verrot saaie filmquote:Op zondag 30 juni 2019 12:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee wel echt heel anders...
Meer LaLaLand, ken je die?
Het was ook niet mijn favorietquote:Op zondag 30 juni 2019 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Grootste tegenvaller ooit. Wat een verrot saaie film![]()
Tof dat optreden zo leuk was! Minder van je stress vannacht..
Die hoor je toch niet meer na een tijdje? Zowel bij mijn ouders als hier de kerkklok goed hoorbaar. In beide gevallen de klokkentoren goed zichtbaar. Het valt me eerder op als de klok niet luid. Dan is er iets mis.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ons vorige huis stond tussen drie kerken. Je kon uitslapen op zondag wel vergeten. Een van die klokken was nog vals ook, echt een rotgeluid.
Ik vind kerkklokken echt middeleeuwse onzin. In zo'n idyllisch toeristendorpje snap ik het wel. Daar is het onderdeel van het verdienmodel van de regio. Maar verder, kerkklokken![]()
![]()
Hij is wel iets meer mal en over the top dan Queen, maar dat past ook bij Eltonquote:Op zondag 30 juni 2019 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou niet van musicals in het theater
Maar ik dacht dat ie een beetje in de geest van die Queen film was
Die vond ik hardstikke leuk.
Wel als die bel zo vals en schel klinkt. Ze deden het gelukkig alleen maar op zondag en met uitvaarten. Dan zit er te weinig regelmaat in om er aan te wennen.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Die hoor je toch niet meer na een tijdje? Zowel bij mijn ouders als hier de kerkklok goed hoorbaar. In beide gevallen de klokkentoren goed zichtbaar. Het valt me eerder op als de klok niet luid. Dan is er iets mis.
Ohno, jaren in de buurt gewoond terwijl er niemand kwam die ik kende, en nu komen er wel mensen die ik leuk zou vinden en ben ik het vergeten.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:26 schreef Aure het volgende:
Wij vertrekken zo met kind richting metropolis festivalzal mij benieuwen of hij zijn gehoorbescherming op houdt.
Je ziet het drogen?quote:Op zondag 30 juni 2019 12:30 schreef fietsie het volgende:
Hier wachten tot de plamuur droog genoeg is om het een laatste keer bij te werken... Dan kan tegen het eind van de middag de eerste superdunne laag kleur erop.
Gister op kaal, al wat ouder hardhout met 20% verdunning heel dun grondverfje gedaan, echt net raken.quote:
Kan ik bij jou komen wonen?quote:Op zondag 30 juni 2019 11:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
zoiets dacht ik idd ook, maar goed hebben ze dat niet (of een te klein stuk) dan worden het denk ik spareribs ofzo.....of buikspek...ik ga een blik werpen ieg
Allemaal dik muf, weeïg en soort van smakeloos ondanks alle ingrediënten.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de smaak. Zo heb ik ook al teveel van die repen gekocht, staan dan verleidelijke smaken op, maar ze smaken allemaal gewoon naar dadel.
Oh ja, de kleine keuken.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:53 schreef Aure het volgende:
Ik smeer hier wel chocopasta van de kleine keuken ipv Nutella, maar vooral omdat ie notiger smaakt. Ik maak me geen illusies dat kokosbloesemsuiker nou veel gezonder is dan geraffineerde suiker.
Tegenover mijn huis zit een koffie/lunchzaak gespecialiseerd in 'zoet zonder suiker', alles is vegan, suikervrij en glutenvrij. Ik moet zeggen dat de 'bites' die ze daar maken wel echt lekker zijn. Maar de eigenaresse zegt zelf ook altijd dat het ook met haar producten een kwestie van eten met mate is, zoals met alles. Maar het loopt als een trein. Zij is echt op het juiste moment in de hype gestapt
Wat klinkt dit lekker allemaal zegquote:Op zondag 30 juni 2019 12:09 schreef mjan het volgende:
Hallo!Terug van vakantie en bijgelezen. Interessante gesprekken over de ggz, ouders, badjes, hitte, katten en olijvenpoeder.
Ik at gisteren een ijsje in Harderwijk bij Patrijs. Aanrader!Ik had chocoladesorbet (mede dankzij de positieve verhalen die ik hier las) en witte chocolade met kalamata olijven. Verder nam ik nog een hapje van het pistache- en kokosijs. Pistacheijs zoals het hoort te smaken! Ik was helemaal verbaasd, omdat ik dat in Nederland eigenlijk nooit meemaak en het daarom niet bestel. Prima ijs dus, vond het alleen iets te hard gekoeld, maar dat is te vergeven.
Waarom zo dun?quote:Op zondag 30 juni 2019 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gister op kaal, al wat ouder hardhout met 20% verdunning heel dun grondverfje gedaan, echt net raken.
Dan krijg je het idee dat je het bijna zou moeten kunnen zien dampen....
zie je zo...zal de fan vast ophangen!!!!! gezellig! nog voorkeuren? het wordt procureur dus een pulledpork variant..... maar heb je liever mais of andere groente ...... (flexibel hier)quote:
Mais is primaquote:Op zondag 30 juni 2019 13:09 schreef liedetector het volgende:
[..]
zie je zo...zal de fan vast ophangen!!!!! gezellig! nog voorkeuren? het wordt procureur dus een pulledpork variant..... maar heb je liever mais of andere groente ...... (flexibel hier)
Door de hitte zou niet verdunde verf de kans niet krijgen voldoende tijd te krijgen om te hechten.quote:
Oh op die manierquote:Op zondag 30 juni 2019 13:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Door de hitte zou niet verdunde verf de kans niet krijgen voldoende tijd te krijgen om te hechten.
Was advies van een schilder die veel op (te) hete plaatsen restauratiewerk heeft gedaan.
eigenlijk zelden...maak ik wel eens voor pulled chicken .... maar a;ls iets al vet is van zichzelf is een dry rub genoegquote:
Ik heb hier volgend weekend een lading zich overal mee bemoeiende ooms en tantes over de vloer, dus ik wilde iig blootliggend hout zichtbaar een kwastje gegeven hebbenquote:Op zondag 30 juni 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik begin er gewoon niet aan bij dat soort helletemperaturen
eens, zelfs de beste verf verteld mij dat het niet bevordelijk is voor schilderwerk, goed excuus om het dan te laten dusquote:Op zondag 30 juni 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
Ik begin er gewoon niet aan bij dat soort helletemperaturen
tering waar je je druk om maakt! zeker als hout niet best is denk ik laat maar ff bloot kan het vocht eruit ipv dat je het dichtsmeertquote:Op zondag 30 juni 2019 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier volgend weekend een lading zich overal mee bemoeiende ooms en tantes over de vloer, dus ik wilde iig blootliggend hout zichtbaar een kwastje gegeven hebben
Oe, dat zijn de bestenquote:Op zondag 30 juni 2019 13:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
eigenlijk zelden...maak ik wel eens voor pulled chicken .... maar a;ls iets al vet is van zichzelf is een dry rub genoeg
ik zie je zo wel verschijnen!!!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oe, dat zijn de besten![]()
![]()
Droog geroosterde pulled pork, bohhh
Hahahaquote:Op zondag 30 juni 2019 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier volgend weekend een lading zich overal mee bemoeiende ooms en tantes over de vloer, dus ik wilde iig blootliggend hout zichtbaar een kwastje gegeven hebben
Hoe lang ben je bezig met zoiets?quote:
Als het goed is is mn nieuwe voordeur dan net geleverd, kaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Zou een goeie oefeningen geweest zijn juist
Bordje ophangen dat ze het mogen schilderen als ze zich er te erg aan ergeren, klaar
Duur geintje dat!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als het goed is is mn nieuwe voordeur dan net geleverd, kaal.
Die mogen ze gronden.
Klinkt op zich als een perfect weekend wegquote:Op zondag 30 juni 2019 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Weekendje ardennen met vrienden...
Enige activiteiten zijn watergevechten, ouwehoeren, eten en drinken
Veel te warm voor wat anders.
Neuh valt mee, de winstmarge op deuren in de particuliere markt is 50 tot 75%.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Duur geintje dat!
Gaat het niet meer in de verkoop?
Ja, vond ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 30 juni 2019 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt op zich als een perfect weekend weg
low slow indirecte hitte met ongeveer een kilo denk ik dat 3 uur wel okay is.... langer kan maar merk ik dan...hangt van vet afquote:Op zondag 30 juni 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang ben je bezig met zoiets?
Twee keer in slowcooker gemaakt maar is toch andersssss
Een normaal werkende voordeur is op zich hendig jaquote:Op zondag 30 juni 2019 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh valt mee, de winstmarge op deuren in de particuliere markt is 50 tot 75%.
Gamma en consorten pakt zelfs nog iets meer.
Ik koop m netto.
Juist ivm verkoop; mijn huidige voordeur kan niet open zonder groot inbraakrisico te vormen, zit nu dichtgebout.
Zwitserland/Italië/Oostenrijk!quote:Op zondag 30 juni 2019 12:35 schreef AnneX het volgende:
Welkom terug Mjan: waar was je, behalve Harderwijk?
Heerlijk, en valt mee!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
low slow indirecte hitte met ongeveer een kilo denk ik dat 3 uur wel okay is.... langer kan maar merk ik dan...hangt van vet af
kan ie best wel.... vooral geduld! en niet te heetquote:Op zondag 30 juni 2019 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, en valt mee!
Koos maar een keer laten regelen, ik ben niet goed in alles rondom de BBQ
Tuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2019 13:34 schreef liedetector het volgende:
[..]
kan ie best wel.... vooral geduld! en niet te heet
Ik had de smaak wat puurder en intenser verwacht. Zeker wel lekker hoor, en leuk dat het sorbetijs is, maar ik werd er niet laaiend enthousiast van.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat klinkt dit lekker allemaal zeg![]()
Die kalamata olijven ook vooral bij de witte chocolade, heerlijk!
Hoe vond je de/het/een chocoladesorbet?
Verhuur je die ook?quote:
zonder achterom sorry Mjan ik denk dat ik weet waar je heen wil nlquote:Op zondag 30 juni 2019 13:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Verhuur je die ook?
Hoe is het met hond eigenlijk? Houdt ze nog steeds dapper stand?
Oh die was het bij mij wel, jammer!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:35 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik had de smaak wat puurder en intenser verwacht. Zeker wel lekker hoor, en leuk dat het sorbetijs is, maar ik werd er niet laaiend enthousiast van.
Ik ben in weken niet zo relaxt geweestquote:Op zondag 30 juni 2019 13:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt op zich als een perfect weekend weg
quote:Op zondag 30 juni 2019 13:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
zonder achterom sorry Mjan ik denk dat ik weet waar je heen wil nl
anders had ik het je eerder aangeboden, maar door het huis heen met een smalle doorgang lijkt me geen succesquote:
Ghehe, ik wilde nog typen dat het geen probleem is om door je huis heen te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2019 13:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
anders had ik het je eerder aangeboden, maar door het huis heen met een smalle doorgang lijkt me geen succes
voordeur met kleine hal haaks op deur huiskamer...fiets is al kutquote:Op zondag 30 juni 2019 13:42 schreef mjan het volgende:
[..]
Ghehe, ik wilde nog typen dat het geen probleem is om door je huis heen te rijden
Tralalaquote:Op zondag 30 juni 2019 13:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Zwitserland/Italië/Oostenrijk!
Heeft mrX nog iets gekocht gisteren op de rommelmarkt, of valt de schade mee dit keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week bezochten wij een schoolmuseum. http://www.educatorium.nl/nl/
Wij waren er toch.
Je doet nog steeds ijsproeftournées?
quote:Op zondag 30 juni 2019 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tralala
sja ik denk dat ik er zo weer vanaf zou zijn ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige week bezochten wij een schoolmuseum. http://www.educatorium.nl/nl/
Wij waren er toch.
In kruissteek, héquote:Op zondag 30 juni 2019 13:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
sja ik denk dat ik er zo weer vanaf zou zijn ook....
Wat kortquote:Op zondag 30 juni 2019 13:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
low slow indirecte hitte met ongeveer een kilo denk ik dat 3 uur wel okay is.... langer kan maar merk ik dan...hangt van vet af
depends hij is niet heel dik dit keer..... denk 880 gram en vooral wat langer... ligt er al op en zie wel hoe lang ie moetquote:Op zondag 30 juni 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat kortBij ons gaat zo'n stuk 6-7 uur.
Ik wil heel graag dat ijs van Mjan. Wat een hitte. Gelukkig hoeven we alleen nog maar op de bank te liggen.
Hij heeft er de bijnaam voor!quote:Op zondag 30 juni 2019 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Gaat mn X een tutorial kruissteek volgen AX
Wel gaafquote:Op zondag 30 juni 2019 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee wat ze met het ganzenbord gaan doen. Er kan mee gespeeld worden, het glas is verhard zodat kinderen er ook op kunnen zitten
Het is te voet al een uitdaging!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:43 schreef liedetector het volgende:
[..]
voordeur met kleine hal haaks op deur huiskamer...fiets is al kut
tsssk niets negatiefs over mijn lieflijk huisje als buuf van Mjan he!!!! pas op!quote:Op zondag 30 juni 2019 14:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is te voet al een uitdaging!
MI van mjan die er met de motor doorheen zou moeten:Nope, nope, nope.
Ik vind het juist positief, dude! Onhandige huizen zijn de beste huizenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:54 schreef liedetector het volgende:
[..]
tsssk niets negatiefs over mijn lieflijk huisje als buuf van Mjan he!!!! pas op!
grinnikt nog harder.... maar de schuur is wel serieus groot...... had dat een straatopgang gehad wist ik het welquote:Op zondag 30 juni 2019 14:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het juist positief, dude! Onhandige huizen zijn de beste huizen
Hier ergens in de buurt heeft iemand de voorgevel van een huis om laten bouwen tot beweegbare garagedeur.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
grinnikt nog harder.... maar de schuur is wel serieus groot...... had dat een straatopgang gehad wist ik het wel
dat is dan weer een omgeving waar je niet dood gevonden wil worden (pun intended)quote:Op zondag 30 juni 2019 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ergens in de buurt heeft iemand de voorgevel van een huis om laten bouwen tot beweegbare garagedeur.
[ afbeelding ]
Wauw. Wel heel inventief.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ergens in de buurt heeft iemand de voorgevel van een huis om laten bouwen tot beweegbare garagedeur.
[ afbeelding ]
Volgens mij mocht dat niet (beschermd stadsgezicht of zo)quote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou dan gewoon een garage laten bouwen ofzo en er niet een huis voor opgeven....
ahh zo.... nou ja hier is een schuur duurder dan daar een heel huis...wie het breed heeft etcquote:Op zondag 30 juni 2019 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht dat niet (beschermd stadsgezicht of zo)
is dat in de plaats van die veel te gehypte tent op de hoofdstraat?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:10 schreef borisz het volgende:
Straks eten bij La Mia de nieuwe Italiaan in Santpoort. In het kader van de verjaardag van moeders.
Voorheen zat Dingespoort er.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:26 schreef liedetector het volgende:
[..]
is dat in de plaats van die veel te gehypte tent op de hoofdstraat?
*ondertussen in veel te hete keuken ook nog rund gesneden en nu fles pompoen aan het slachten om nog een indiase curry te fabriceren.... waar bwn ik aan begonnen.....
dat zocht ik idd dingespoortquote:Op zondag 30 juni 2019 16:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Voorheen zat Dingespoort er.
Zelfde eigenaar als de Italiaanse delicatessenwinkel.
We gaan het zien. Ik heb er nog weinig over gelezen. Ben wel benieuwd.
So far so good..quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef fietsie het volgende:
Nou, nu nog even wachten tot Max 5 seconden straf krijgt.
"Nou Lieffie" 😅 ik ben blij dat de eigenaren met pensioen zijn gegaan. Het eten was er vreselijk idd.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat zocht ik idd dingespoort
*dat je ook weer weet waarom je nooit je horeca diploma doorgezet hebt (druipt met zweet door hete kutkeuken en is mn curry vooor morgen nog voor geen derde af (wat gesneden) ik functioneer dan echt niet meer gewoon...doorweekt
en iedereen in hun gezicht maar...wat leuk en lekker en wat fantastisch.... 1 x geweest en ik vond het echt minimaalquote:Op zondag 30 juni 2019 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
"Nou Lieffie" 😅 ik ben blij dat de eigenaren met pensioen zijn gegaan. Het eten was er vreselijk idd.
Zoonlief heeft nu wel op Plein1945 een zaak geopend.
quote:
FIA is nou niet bepaald een voorspelbare organisatie, wat dat betreft.quote:
Nee. Aan de kant waar vroeger de videotheek zat. Daar zit nu een Subway. Daarnaast zit nu dat restaurant.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
en iedereen in hun gezicht maar...wat leuk en lekker en wat fantastisch.... 1 x geweest en ik vond het echt minimaal
waar op '45 toch niet waar die slechte shaorma tent zat he?
ahhh ja! daar! gekke plek blijft dat! naast geels zeg maarquote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Aan de kant waar vroeger de videotheek zat. Daar zit nu een Subway. Daarnaast zit nu dat restaurant.
Nog een kwartiertje afwachten.....quote:Op zondag 30 juni 2019 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
FIA is nou niet bepaald een voorspelbare organisatie, wat dat betreft.
Zodat voldoende Hollanders van het circuit af zijn daar, en de FIA officials ver genoeg van het complex zijn weggereden...quote:
Hoe groot is dat huisje? Delft is relatief dichtbijquote:Op zondag 30 juni 2019 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Spanning ende sensatieTransformatiehuisje lijkt wat last te hebben van de warmte en heeft boem gedaan
Huizen worden nu ontruimd door ontploffingsgevaar
Maar goed....hopen dat ze de boel snel fixen
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bruingebakken mozzarella:
[ afbeelding ]
Geen succes. Wel lekker want gebakken in sucukvet.
Hier met fotoquote:Op zondag 30 juni 2019 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
Spanning ende sensatieTransformatiehuisje lijkt wat last te hebben van de warmte en heeft boem gedaan
Oei, hopelijk niet vol met pcb’squote:Op zondag 30 juni 2019 17:51 schreef PdeHoog het volgende:
dat heet dan sucks vet geen sucukquote:Op zondag 30 juni 2019 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Hier achter de flatquote:
Je Fok!t nu 4G op laptop accu?quote:
Ah ja :’) sorry hoor :’) het is warm :’)quote:
Telefoonquote:
Na 1985 niet meer toegestaan. Kleine kans dus. De trafo olie moet om de zoveel jaar vervangen worden.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Na 1985 niet meer toegestaan. Kleine kans dus. De trafo olie moet om de zoveel jaar vervangen worden.
Nog niets bekend hoor.. was wel een fake bericht via redditquote:Op zondag 30 juni 2019 18:34 schreef fietsie het volgende:
FIA doet echt het maximale wat ze kunnen om sponsoren af te laten haken en kijkers kwijt te raken: straf voor Max.
Hmz. Blijft een slechte zaak voor de sport.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog niets bekend hoor.. was wel een fake bericht via reddit
Er zat er hier ook al een te steigerenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog niets bekend hoor.. was wel een fake bericht via reddit
Het was natuurlijk ook erg gevaarlijk en negatief voor 1 van de twee meest invloedrijke teams.quote:
Zit je niet per ongeluk bij de Chinees?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit bij de snackbar naast Frans en Mariska Bauer. Wow
Aardige mensenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sterkte en gecondoleerdquote:Op zondag 30 juni 2019 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
QFTquote:Op zondag 30 juni 2019 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een van de sympathiekste BN'ers is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar dagen geleden had Molo het ogenschijnlijk over gebakken mozzarella. Dat bleek niet zo te zijn maar een aantal van ons waren geintrigeerd. En toen had ik een plakje mozzarella over en heb dat in de pan gegooid. Dat werd geen succes.quote:
In de steenoven op een stukje pizzadeeg lukt het wel om mozz helemaal te "ontvochten" tot gebakken oude kaas.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden had Molo het ogenschijnlijk over gebakken mozzarella. Dat bleek niet zo te zijn maar een aantal van ons waren geintrigeerd. En toen had ik een plakje mozzarella over en heb dat in de pan gegooid. Dat werd geen succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |