gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHH KATCHINNGN MONEEEEYSS
[ afbeelding ]
DANKZIJ MIJN TIPquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHH KATCHINNGN MONEEEEYSS
[ afbeelding ]
Italië kan nog scoren.quote:
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:
Gewoon je geld met de mensen hier delen.quote:
Veel bier gaat erin met dit weer he?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:34 schreef xzaz het volgende:
We zeilen op nl maar Italië is exht nog veel slexhter.
Ik vint ned best goet 2e helf.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:34 schreef xzaz het volgende:
We zeilen op nl maar Italië is exht nog veel slexhter.
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!quote:
Heb ik liever Patek Philippe. (lol)quote:
Ik onderschrijf zijn post volledig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:24 schreef Zipportal het volgende:
@:el-stinhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb wijselijk mijn mond gehouden, dus het is ook dankzij mijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!![]()
Het Arena effect.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
"uitverkocht" maar toch vrij veel lege plekken
Allemaal in het schaduw gaan schuilen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen zullen ze wel 4 miljoen kijkers claimen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
Jahaa.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik liever Patek Philippe. (lol)
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!![]()
Natuurlijk niet, maar er werd hier een tweet van hem geplaatst.quote:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik onderschrijf zijn post volledig.
quote:
Dat zeg ik. Perfecte vrije trapquote:
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 18:48:08Het doet mij erg pijn dat Kyle Anderson vandaag door Brown uit de World Matchplay is gegooid. Door dit resultaat wilde ik zelfmoord plegen maar ik heb er veel vertrouwen in dat Kyle Anderson dit jaar nog zijn eerste major gaat winnen dus ik ga geen zelfmoord plegen #rtl7darts reageer retweet
2-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 18:48:08Het doet mij erg pijn dat Kyle Anderson vandaag door Brown uit de World Matchplay is gegooid. Door dit resultaat wilde ik zelfmoord plegen maar ik heb er veel vertrouwen in dat Kyle Anderson dit jaar nog zijn eerste major gaat winnen dus ik ga geen zelfmoord plegen #rtl7darts reageer retweet
Eng eng eng.quote:
In de winterquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Weet iemand nou wat er gaat gebeuren met het WK 2022 in Qatar?
Daar heb je dagelijks te kampen met temperaturen rond de 45 a 50 graden.
Word in de winter gespeeldquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Er wordt in de winter gespeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
ZipGODquote:
Dikke lul.quote:
Mobiele airco's in het veldquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Is in de winterquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Joh.twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 29-06-2019 om 14:02:40En er komen drinkpauzes tijdens de wedstrijd vanwege de warmte! reageer retweet
Ik vind nog steeds dat ze dat WK moeten verplaatsen, een land zonder sportcultuur hoort geen WK host te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Rondvaart door de grachten. Springen op die woonboten!quote:
Geen probleem spijkerlul..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dikke lul.
Oeps, bijna expres versproken!
Dat is echt kut ja.quote:
Weet iemand nou wat er gaat gebeuren met het WK 2022 in Qatar?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef disasterbutton het volgende:
En dan ons verheugen op de nationale competitiequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rondvaart door de grachten. Springen op die woonboten!
Wanneer begint Matchplayquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Plus je eigen competitie komt wekenlang stil te liggen, slaat nergens op.quote:
Wesley Sneijder gaat bovenop auto's staan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
20 juli. Momenteel is de laatste Euro Tour die meetelt voor de ranking bezig. Gok maandagavond of dinsdag de loting.quote:
Airco in stadionquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wesley Sneijder gaat bovenop auto's staan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan ons verheugen op de nationale competitie
Oh nee wacht even..
FTFYquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wesley Sneijder gaat bovenop auto's staan slaan.
Niet in Noorwegenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Plus je eigen competitie komt wekenlang stil te liggen, slaat nergens op.
Maar kijk, dit bedoel ik nou met verdiend. Nú is het wel een verdiende overwinning voor NL, omdat ze nu veel beter voetballen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De Snollebollekes zijn een walgelijke parodie op muziek.
Alleen maar middagwedstrijden dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Vollenhoven het volgende:
Net een klein kind HA HA HAquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is vaker gebeurtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Warrick21 het volgende:
Ben ik de enige die het zo irritant vindt als de commentator conclusies aan het nemen is terwijl het spel nog niet eens voorbij is? Zou nog van alles kunnen gebeuren in de laatste paar minuten...
Iddquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Warrick21 het volgende:
Ben ik de enige die het zo irritant vindt als de commentator conclusies aan het nemen is terwijl het spel nog niet eens voorbij is? Zou nog van alles kunnen gebeuren in de laatste paar minuten...
Typisch Nederlands ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Warrick21 het volgende:
Heeft ze de afgelopen wedstrijden ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef RipCity het volgende:
Zou Shanice spelen in de volgende match?
Als ik zie in hoeveel spotjes Shanice zit, dan denk ik dat de KNVB/Wiegman gewoon onder de plak zitten bij de sponsoren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef RipCity het volgende:
Zou Shanice spelen in de volgende match?
Ik verwacht niet zo snel een comeback als de helft van de speelsters al tranen in de ogen hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:47 schreef Warrick21 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Typisch Nederlands ja.
Er is nog een commentator die graag conclusies trekt.
Heb je daar een duidelijk voorbeeld van?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Typisch Nederlands ja.
Er is nog een commentator die graag conclusies trekt.
Iedereen vindt het niet fijn om te horen, commentatoren moeten dat laten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Ik verwacht niet zo snel een comeback als de helft van de speelsters al tranen in de ogen hebben.
Is al gepost.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je daar een duidelijk voorbeeld van?
Ik kan me Ayolt nog herinneren over Marit Bouwmeester, tijdens de medalrace in Rio. Dat was ook tenenkrommend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:49 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Iedereen vindt het niet fijn om te horen, commentatoren moeten dat laten.
quote:
In de finale.quote:
En daarna lekker weer naar het erg sympathie Qatar.quote:
Denk dat ze vooraf hiervoor hadden getekend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:52 schreef kilon het volgende:
Denken dat dit Nederland wereldkampioen wordt. Straks tegen Duitsland zien we al die meiden harder janken dan die Italianen nu als ze er met 5-0 afgaan.
Of anders met 9-0 tegen Amerika.
Die lult niet meer!quote:
Ach, Griekenland is ooit Europees kampioen geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:52 schreef kilon het volgende:
Denken dat dit Nederland wereldkampioen wordt. Straks tegen Duitsland ien we al die meiden harder janken dan die Italianen nu als ze er met 5-0 afgaan.
Ze gaan voor winstquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Denk dat ze vooraf hiervoor hadden getekend.
Nederland is de beste ploeg van de wereld naar mijn mening op dit momentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:52 schreef kilon het volgende:
Denken dat dit Nederland wereldkampioen wordt. Straks tegen Duitsland zien we al die meiden harder janken dan die Italianen nu als ze er met 5-0 afgaan.
Heb je veel pijn om het vertrek van Luuk de Jong of kan je daar niet om malen?quote:
Leuke woordgrap van jou.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je veel pijn om het vertrek van Luuk de Jong of kan je daar niet om malen?
De laatste 5 minuten voor haar wissel was Shanice best aardig. Wat een tragiek.quote:
Hihihi humor om te lachen.quote:
Ze moeten dit gewoon aanpakken bij de spelregels.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef N00dles het volgende:
Dat tijdrekken bij de cornervlag vind ik zo onsportief en kut, heb je een kans op een 0-3, laat je die gaan uit een soort van angst voor een counter.
Je moet haar gewoon aanspelen als ze vrij staat, dan kan ze presteren, niet als ze door twee personen gedekt staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten voor haar wissel was Shanice best aardig. Wat een tragiek.
Als hij als stormram wordt gehaald, ben ik tevreden. Daar ga ik haast van uit met Lopetegui als coach.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke woordgrap van jou.
De Jong is geen bijzondere speler.
Het voetbalniveau is er de laatste jaren bij de dames niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze moeten dit gewoon aanpakken bij de spelregels.
Spelbederf of tijdstraffen..
Ben je er gelijk van af
Mooie kijksport.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik weer naar boogschieten kijken.
Moeten ze combineren. Voetbal/boogschieten/roeien.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 2e helft stond ze meerdere malen vrij, kreeg ze meerdere malen de bal... en het vervolg was waardeloos. Toen was een wissel zonder meer op zijn plaats.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon aanspelen als ze vrij staat, dan kan ze presteren, niet als ze door twee personen gedekt staat.
@1.01quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedden dat Wiegman gewoon weer start met vd Sanden?
Waarschijnlijk wel.....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vd Sanden zal starten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze hebben Mounas de Boer toch al gehaald?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als hij als stormram wordt gehaald, ben ik tevreden. Daar ga ik haast van uit met Lopetegui als coach.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef N00dles het volgende:
Maar ja, uitstel van executie, tegen de VS worden we weggespeeld.
Boogschieten zal wel midden in de nacht zijn. Veel plezierquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
18:30 CETquote:
Ja, maar ze schijnen nog een spits te willen halen. Schijnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben Mounas de Boer toch al gehaald?
oef dan is het nog steeds 30 graden of zoquote:
Wat een idioterie. Waarom geen avondwedstrijd om 9 uur, zeker in deze hitte?quote:
omdat japanners dan kunnen kijken, zo iets hoorde ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat een idioterie. Waarom geen avondwedstrijd om 9 uur, zeker in deze hitte?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
niet slecht toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Oranje wordt tweede waarschijnlijk. En dan toch een groot feest want 'niemand had dit durven dromen toen we begonnen'
Ik snap het ook niet. En morgen is er niks. Had dan zaterdag en zondag een wedstrijd om 21 uur gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tweede ondanks deze bondscoach zou wel echt een wonder zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Oranje wordt tweede waarschijnlijk. En dan toch een groot feest want 'niemand had dit durven dromen toen we begonnen'
Helemaal niet, ze maakte bijna nog een doelpunt. Ze kreeg ook veel applaus toen ze het veld verliet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De 2e helft stond ze meerdere malen vrij, kreeg ze meerdere malen de bal... en het vervolg was waardeloos. Toen was een wissel zonder meer op zijn plaats.
Dan is er te weinig rust voor de halve finalequote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En morgen is er niks. Had dan zaterdag en zondag een wedstrijd om 21 uur gedaan
Kunnen ze om 2 uur 's nachts kijken, wat attentquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat japanners dan kunnen kijken, zo iets hoorde ik
Dat zal het wel zijn danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is er te weinig rust voor de halve finale
Omdat er een kans was dat er Aziatische landen in deze wedstrijden terecht zouden komen, en 21:00 CET is midden in de nacht in Azië, dus geen kijkers, dus geen geld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou ging om die wedstrijd van zojuist.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Kunnen ze om 2 uur 's nachts kijken, wat attent
Maar goed dat we geen wereldkampioen worden, anders krijgen al die vrouwen een grote mond dat ze beter zijn dan de mannen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Waarbij ze ook niet kunnen voorspellen dat het zo bloedheet zou worden natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat er een kans was dat er Aziatische landen in deze wedstrijden terecht zouden komen, en 21:00 CET is midden in de nacht in Azië, dus geen kijkers, dus geen geld.
Dus het welzijn van spelers is van ondergeschikt belang aan geld. What else is new.
Nee, dat kan écht niet in Frankrijk eind juni. Max 12 graden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij ze ook niet kunnen voorspellen dat het zo bloedheet zou worden natuurlijk
Vorige wedstrijd wat het 20 graden hier, geloof ik..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat kan écht niet in Frankrijk eind juni. Max 12 graden.
Kutnummerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:12 schreef RipCity het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Dat nummer van Jan Smit is best okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |