gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHH KATCHINNGN MONEEEEYSS
[ afbeelding ]
DANKZIJ MIJN TIPquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:31 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAHH KATCHINNGN MONEEEEYSS
[ afbeelding ]
Italië kan nog scoren.quote:
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:
Gewoon je geld met de mensen hier delen.quote:
Veel bier gaat erin met dit weer he?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:34 schreef xzaz het volgende:
We zeilen op nl maar Italië is exht nog veel slexhter.
Ik vint ned best goet 2e helf.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:34 schreef xzaz het volgende:
We zeilen op nl maar Italië is exht nog veel slexhter.
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!quote:
Heb ik liever Patek Philippe. (lol)quote:
Ik onderschrijf zijn post volledig.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:24 schreef Zipportal het volgende:
@:el-stinhoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb wijselijk mijn mond gehouden, dus het is ook dankzij mijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!![]()
Het Arena effect.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
"uitverkocht" maar toch vrij veel lege plekken
Allemaal in het schaduw gaan schuilen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen zullen ze wel 4 miljoen kijkers claimen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef OmniRocket het volgende:
Jahaa.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik liever Patek Philippe. (lol)
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:36 schreef N00dles het volgende:
[..]
Ik zei hem nog dat ik dacht dat het Martens zou worden, daarmee wilde ik omgekeerde psychologie gebruiken zodat hij zijn bet zou vasthouden op Miedema, dus ook een beetje dankzij mij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |