Dansje doen dan maar?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende: [..] Wat een vreemd nummer voor mij? De agressie... aiaiaiai
Ik ben een grote schijnvertoningquote:
Dat hoeft niet, maar jullie schieten allemaal in een stuip als ik online kom. Why?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een grote schijnvertoning
En ik vind jou een energie slurper
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een grote schijnvertoning
En ik vind jou een energie slurper
Cassidy is een vampire inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben er maar 1 keer in de week notabene ^^
Maar jij bent gewoon jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Cassidy is een vampire inderdaad
Julliequote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar jullie schieten allemaal in een stuip als ik online kom. Why?
Je bent 1 van de weinigen die daar open over isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik vind het leuk dat je er bent iig
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen die daar open over is
Heracles.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.
Best vreemd.
Jij hebt vooral elke week commentaar op mij.quote:
Door mij is dit topic veel levendiger geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen probleem met IC
Maar heb in het afgelopen half jaar een hoop SC bullshit voorbij zien komen in dit topic .
Dit topic is waar je muziekjes post , niet hele levens verhalen
Niet jullie , ik ben een jij
Ik vind Prince leuk hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.
Best vreemd.
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij hebt vooral elke week commentaar op mij.
Zelfs als ik niet eens online ben om mee te doen aan de discussie.
Alleen op Vrijdag en ach, IC mag dat wmbquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen probleem met IC
Maar heb in het afgelopen half jaar een hoop SC bullshit voorbij zien komen in dit topic .
Dit topic is waar je muziekjes post , niet hele levens verhalen
Niet jullie , ik ben een jij
Daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie houdt van Prince en wie niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Prince leuk hoor
Niet alles maar veel wel
Deze heb ik hier gisteren ook gepost, heerlijk
![]()
Oh lees even terug.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.
[ afbeelding ]
Echt serieus, sinds je merkt dat ik geen interesse in je heb doe je dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.
[ afbeelding ]
Bewijs of anders je muil houden. Rare fantast.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh lees even terug.
Deze week nog. Elke week bijna.
Lees jezelf terug. Ik las het deze week nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bewijs of anders je muil houden. Rare fantast.
Ja ja want ik smacht naar jou.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Echt serieus, sinds je merkt dat ik geen interesse in je heb doe je dat.
Nou nee ...niet echtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Door mij is dit topic veel levendiger geworden.
Want alleen muzieklinkjes dumpen heb je geen reet aan.
Als het zo door gaat wel, want ik ben een beetje klaar met dit.quote:
Nee trut, jij beschuldigt mij van iets dan moet jij met bewijs komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Lees jezelf terug. Ik las het deze week nog.
Lees de topics eens terugquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee ...niet echt
maar prima toch
quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
MUZ / Wat luister je nu? #2628 Met uiteraard alleen maar kwaliteit
Behalve op vrijdagavond/-nacht.
*ignorequote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wel, want ik ben een beetje klaar met dit.
Ik weet niet hoor ,maar ik was helemaal niet bezig met wie er op welke dag hier post , ik post hier gewoon muziekjes meer nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alleen op Vrijdag en ach, IC mag dat wmb
Okay nevermind.quote:
Uhuhuquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie houdt van Prince en wie niet.
Ik ben toevallig een enorme fan van Prince (en dan hebben jullie nog mazzel want het had ook iets veel slechters kunnen zijn ^^)
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor ,maar ik was helemaal niet bezig met wie er op welke dag hier post , ik post hier gewoon muziekjes meer niet
en ik vond het op een gegeven moment vervelend worden ..
Jij bent echt knettergek.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay nevermind.
Ja dat ging overduidelijk over mij, net zoals je ineens opdook in The Voice topics and such ^^
Ik doe niet zo aan wisselwerking. Wel als het gezellig is, anders nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
En nee het gaat om de wisselwerking
Of iemand interessant is?quote:
Zat KW op Viva?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Of iemand interessant is?
Daar hoef je geen inet history voor na te gaan zoals je mijn Viva posts ging nalezen.
Ik ben interessant genoeg hier en zo niet. Dan laat je me links liggen.
Simple
Eh nee, ken het wel, maar dat is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:50 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij ook denk ik zo
Daar gaat het niet om, ik zat er ook, maar Killem gaat dan alles nalezen.
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Of iemand interessant is?
Daar hoef je geen inet history voor na te gaan zoals je mijn Viva posts ging nalezen.
Ik ben interessant genoeg hier, en zo niet. Dan laat je me links liggen.
Simple
Wow.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.
Ik kan hier ook alle dm’s van jou posten waarin je zegt je af te vragen hoe seks met mij zou zijn. Of de talloze keren dat je smeekte om een dick pic. Of de keren dan je insinueerde dat gewoon naar Limburg moest rijden om je een beurt te geven, want zo deed je dat vroeger immers ook. Gewoon afspreken en genaaid worden.
Moet ik doorgaan? Met je gekke getekende kut wenkbrauwen en kanker stokkie in je muil. Man man man wat ben jij een zielig kutwijf zeg. Ik snap wel dat ze jou van Viva hebben geflikkerd.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want alleen muzieklinkjes dumpen heb je geen reet aan.
Das verdomme een goed nummer, heb daar ooit een cd van gekocht !quote:
Zie hier het bewijs dat je een troll bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wow.
Mad?
Ja je mag doorgaan, ga lekker los ^^
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:58 schreef Bonken het volgende:
[..]Snap er ook niks van dat mensen zich vermaken met wat deuntjes neerplempen zonder enige interactie... maar ik keek net in het forum Mens erger je niet, en zag dat het nog erger kan
[..]
Das verdomme een goed nummer, heb daar ooit een cd van gekocht !
Dat ben ik niet en het ergert jou dat ik dat niet ben en dat je dat ook weet en voelt ^^quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat je een troll bent.
Ach maakt het uitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.
Ik kan hier ook alle dm’s van jou posten waarin je zegt je af te vragen hoe seks met mij zou zijn. Of de talloze keren dat je smeekte om een dick pic. Of de keren dan je insinueerde dat gewoon naar Limburg moest rijden om je een beurt te geven, want zo deed je dat vroeger immers ook. Gewoon afspreken en genaaid worden.
Moet ik doorgaan? Met je gekke getekende kut wenkbrauwen en kanker stokkie in je muil. Man man man wat ben jij een zielig kutwijf zeg. Ik snap wel dat ze jou van Viva hebben geflikkerd.
Is it? Als je er echt over nadenkt? ^^quote:
Punt is dat jij dingen verdraait en doet alsof ik achter je aan zat en dat ik nu zuur ben omdat je me hebt afgewezen. Grapjas.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Mannen mogen nog steeds alles en vrouwen mogen niks toch Killem? ^^
Al gedragen ze zich hetzelfde online
CREEPY WOMEN!
Ik verdraai nul komma nul, mensen kunnen alles teruglezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Punt is dat jij dingen verdraait en doet alsof ik achter je aan zat en dat ik nu zuur ben omdat je me hebt afgewezen. Grapjas.
Ik ben al sinds O&N klaar met jou en dat heeft alles te maken met hoe jij je die nacht als een mongool hebt gedragen en dan een beetje de schuld in mijn schoenen proberen te schuiven omdat ik drugs gebruik.
Nah ik heb je in het afgelopen halve jaar ook wel van je valse kant gezien , zo onschuldig ben je nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Is it? Als je er echt over nadenkt? ^^
Ik heb ook nooit gedaan alsof ik niet gemeen kan zijn. Want ja dat kan ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah ik heb je in het afgelopen halve jaar ook wel van je valse kant gezien , zo onschuldig ben je niet
Je hebt hier vaak genoeg dingen gezegd , je beschuldigt hem van dingen probeert hem op een bepaalde manier neer te zetten, niet netjes , en dat doe je wel bewust
En dank voor je DM , hopelijk blijft het ook bij deze ene
Lezen trut. Ik ben boos omdat jij zaken verdraait. Jij speelt een smerig spelletje. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik verdraai nul komma nul, mensen kunnen alles teruglezen.
Ow je bent boos nog steeds om O&N. Serieus?
Jezus.
Vals had ik het over ..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gedaan alsof ik niet gemeen kan zijn. Want ja dat kan ik.
Maar dat is een algemeen goed voor mannen, om maar lullig te zijn, maar voor vrouwen geldt dat niet?
Trut. Classyquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lezen trut. Ik ben boos omdat jij zaken verdraait. Jij speelt een smerig spelletje. Daar hou ik niet van.
Ja precies ,, dit soort strekenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Oei, nu heb ik Killem én Puzzie tegen me ^^
Ik heb het netjes gehouden anders ga je weer janken en krijg ik een ban.quote:
Juist. Maar hij beschuldigt mij van? ^^quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies ,, dit soort streken
Nu zijn 'wij'het
maar veel erger is dat je hem van dingen beschuldigt die niet waar zijn, dat is wat ik bedoel met vals
Je kan alles zeggen in DM, daar krijg je geen ban voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gehouden anders ga je weer janken en krijg ik een ban.
Nee jij hemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Juist. Maar hij beschuldigt mij van? ^^
quote:
Nee zo was het niet maar ik snap dat je het zo wil zienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hij begon en ik ben vrouw genoeg om terug te slaan
Zo was het wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee zo was het niet maar ik snap dat je het zo wil zien
Das handiger
Wat lul je nou weer?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Nou is Limburg samen met met mij de boosdoener?
Echt wel !!quote:
Huh?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik reageer op je DM's en hoppa daar is Puzzie weer.
https://tripolissupport.nl/tripost/de-limburger/quote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik reageer op je DM's en hoppa daar is Puzzie weer.
Triest dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow jezus moet ik op zoek gaan naar Rotterdam nieuws?
Wat snap je niet? Eerst begrijp je niks van m’n dm’s en nu dit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:06 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ow jezus moet ik op zoek gaan naar Rotterdam nieuws?
Welnee johquote:Op zaterdag 29 juni 2019 05:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je valt over het woordje jullie?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Best vreemd.
Maar je wilt dus nu met mij beginnen?quote:
Ik altijd welquote:
Leuke combi is dat die twee ja.quote:
Ik heb een levensgroot portret van Dean Martin in mijn slaapkamer hangen, samen met Frank Sinatraquote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 30 juni 2019 01:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een levensgroot portret van Dean Martin in mijn slaapkamer hangen, samen met Frank Sinatra
Te warmtelam om foto's te maken, in de huiskamer hangt Audrey Hepburn samen met Jackie Kennedy, toch maar eens omwisselenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te warmtelam om foto's te maken, in de huiskamer hangt Audrey Hepburn samen met Jackie Kennedy, toch maar eens omwisselen![]()
Dank voor het inwrijvenquote:
Hmmm, denk dat het wel goed zit voor jou.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hmmm, denk dat het wel goed zit voor jou.
Mooi is die hehquote:Op zondag 30 juni 2019 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, die was ik vaag vergeten op een vreemde manier, misschien wel z'n mooiste, dankjewel.
Het is dat hij is gecremeerd, anders zou hij zich in z’n graf omdraaien.quote:
Zwak voor deze.quote:
Zure pruimquote:Op zondag 30 juni 2019 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat hij is gecremeerd, anders zou hij zich in z’n graf omdraaien.
Lekker voor hemquote:Op zondag 30 juni 2019 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is dat hij is gecremeerd, anders zou hij zich in z’n graf omdraaien.
Even mezelf quoten, laatste keer dat m'n toenmalige meisje bij me was sliep ze al na een lang avondje en toen ze wakker werd heb ik deze voor haar gedanst en gezongen, kreeg ik later te horen dat ze nog nooit zoiets liefs gezien had, was niet lief bedoeld maar snapte 'em achteraf wel, was weer 35 procent verliefdheid erbijquote:
Lekker dingquote:Op zondag 30 juni 2019 02:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mezelf quoten, laatste keer dat m'n toenmalige meisje bij me was sliep ze al na een lang avondje en toen ze wakker werd heb ik deze voor haar gedanst en gezongen, kreeg ik later te horen dat ze nog nooit zoiets liefs gezien had, was niet lief bedoeld maar snapte 'em achteraf wel, was weer 35 procent verliefdheid erbij
Ik dacht dat de Beegees voor huisvrouwen was.quote:
quote:
Ik werk 80 uur per week, pak soms midden in de nacht nog wat werk op als het nodig is, heb het liefst een Ford Mustang onder mijn kont, verwacht wel wat geile blikken als ik een kroeg binnen loop, als ik niet in het middelpunt sta ga ik me snel erg vervelen, kijk zes keer per dag naar mijn eigen reet in een spijkerbroek in de spiegel maar het liefst zou ik de rest van mijn leven huisvrouwen.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Beegees voor huisvrouwen was.![]()
Jaloers dus, lekker voor jequote:Op zondag 30 juni 2019 02:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk 80 uur per week, pak soms midden in de nacht nog wat werk op als het nodig is, heb het liefst een Ford Mustang onder mijn kont, verwacht wel wat geile blikken als ik een kroeg binnen loop, als ik niet in het middelpunt sta ga ik me snel erg vervelen, kijk zes keer per dag naar mijn eigen reet in een spijkerbroek in de spiegel maar het liefst zou ik de rest van mijn leven huisvrouwen.
Ja johquote:Op zondag 30 juni 2019 02:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaloers dus, lekker voor jeHou toch wel van je en Ford Mustang, godver.......
We are good, gewoon doorlopen, nothing to see here.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 03:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
We are good, gewoon doorlopen, nothing to see here.
Lekker toch?quote:Op zondag 30 juni 2019 03:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe denk ik aan dit plaatje door jou, of andersom om 07:05 op de snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |