Ik dacht dat de Beegees voor huisvrouwen was.quote:
quote:
Ik werk 80 uur per week, pak soms midden in de nacht nog wat werk op als het nodig is, heb het liefst een Ford Mustang onder mijn kont, verwacht wel wat geile blikken als ik een kroeg binnen loop, als ik niet in het middelpunt sta ga ik me snel erg vervelen, kijk zes keer per dag naar mijn eigen reet in een spijkerbroek in de spiegel maar het liefst zou ik de rest van mijn leven huisvrouwen.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Beegees voor huisvrouwen was.![]()
Jaloers dus, lekker voor jequote:Op zondag 30 juni 2019 02:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk 80 uur per week, pak soms midden in de nacht nog wat werk op als het nodig is, heb het liefst een Ford Mustang onder mijn kont, verwacht wel wat geile blikken als ik een kroeg binnen loop, als ik niet in het middelpunt sta ga ik me snel erg vervelen, kijk zes keer per dag naar mijn eigen reet in een spijkerbroek in de spiegel maar het liefst zou ik de rest van mijn leven huisvrouwen.
Ja johquote:Op zondag 30 juni 2019 02:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaloers dus, lekker voor jeHou toch wel van je en Ford Mustang, godver.......
We are good, gewoon doorlopen, nothing to see here.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 03:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
We are good, gewoon doorlopen, nothing to see here.
Lekker toch?quote:Op zondag 30 juni 2019 03:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe denk ik aan dit plaatje door jou, of andersom om 07:05 op de snelweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |