Lezen trut. Ik ben boos omdat jij zaken verdraait. Jij speelt een smerig spelletje. Daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik verdraai nul komma nul, mensen kunnen alles teruglezen.
Ow je bent boos nog steeds om O&N. Serieus?
Jezus.
Vals had ik het over ..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gedaan alsof ik niet gemeen kan zijn. Want ja dat kan ik.
Maar dat is een algemeen goed voor mannen, om maar lullig te zijn, maar voor vrouwen geldt dat niet?
Trut. Classyquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lezen trut. Ik ben boos omdat jij zaken verdraait. Jij speelt een smerig spelletje. Daar hou ik niet van.
Ja precies ,, dit soort strekenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Oei, nu heb ik Killem én Puzzie tegen me ^^
Ik heb het netjes gehouden anders ga je weer janken en krijg ik een ban.quote:
Juist. Maar hij beschuldigt mij van? ^^quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies ,, dit soort streken
Nu zijn 'wij'het
maar veel erger is dat je hem van dingen beschuldigt die niet waar zijn, dat is wat ik bedoel met vals
Je kan alles zeggen in DM, daar krijg je geen ban voor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het netjes gehouden anders ga je weer janken en krijg ik een ban.
Nee jij hemquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Juist. Maar hij beschuldigt mij van? ^^
quote:
Nee zo was het niet maar ik snap dat je het zo wil zienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hij begon en ik ben vrouw genoeg om terug te slaan
Zo was het wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee zo was het niet maar ik snap dat je het zo wil zien
Das handiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |