Ik weet niet hoor ,maar ik was helemaal niet bezig met wie er op welke dag hier post , ik post hier gewoon muziekjes meer nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Alleen op Vrijdag en ach, IC mag dat wmb
Okay nevermind.quote:
Uhuhuquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie houdt van Prince en wie niet.
Ik ben toevallig een enorme fan van Prince (en dan hebben jullie nog mazzel want het had ook iets veel slechters kunnen zijn ^^)
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor ,maar ik was helemaal niet bezig met wie er op welke dag hier post , ik post hier gewoon muziekjes meer niet
en ik vond het op een gegeven moment vervelend worden ..
Jij bent echt knettergek.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay nevermind.
Ja dat ging overduidelijk over mij, net zoals je ineens opdook in The Voice topics and such ^^
Ik doe niet zo aan wisselwerking. Wel als het gezellig is, anders nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
En nee het gaat om de wisselwerking
Of iemand interessant is?quote:
Zat KW op Viva?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Of iemand interessant is?
Daar hoef je geen inet history voor na te gaan zoals je mijn Viva posts ging nalezen.
Ik ben interessant genoeg hier en zo niet. Dan laat je me links liggen.
Simple
Eh nee, ken het wel, maar dat is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:50 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij ook denk ik zo
Daar gaat het niet om, ik zat er ook, maar Killem gaat dan alles nalezen.
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Of iemand interessant is?
Daar hoef je geen inet history voor na te gaan zoals je mijn Viva posts ging nalezen.
Ik ben interessant genoeg hier, en zo niet. Dan laat je me links liggen.
Simple
Wow.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.
Ik kan hier ook alle dm’s van jou posten waarin je zegt je af te vragen hoe seks met mij zou zijn. Of de talloze keren dat je smeekte om een dick pic. Of de keren dan je insinueerde dat gewoon naar Limburg moest rijden om je een beurt te geven, want zo deed je dat vroeger immers ook. Gewoon afspreken en genaaid worden.
Moet ik doorgaan? Met je gekke getekende kut wenkbrauwen en kanker stokkie in je muil. Man man man wat ben jij een zielig kutwijf zeg. Ik snap wel dat ze jou van Viva hebben geflikkerd.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want alleen muzieklinkjes dumpen heb je geen reet aan.
Das verdomme een goed nummer, heb daar ooit een cd van gekocht !quote:
Zie hier het bewijs dat je een troll bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wow.
Mad?
Ja je mag doorgaan, ga lekker los ^^
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:58 schreef Bonken het volgende:
[..]Snap er ook niks van dat mensen zich vermaken met wat deuntjes neerplempen zonder enige interactie... maar ik keek net in het forum Mens erger je niet, en zag dat het nog erger kan
[..]
Das verdomme een goed nummer, heb daar ooit een cd van gekocht !
Dat ben ik niet en het ergert jou dat ik dat niet ben en dat je dat ook weet en voelt ^^quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat je een troll bent.
Ach maakt het uitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus je haalt iets van vorig jaar erbij. Toen ik je m’n nummer gaf omdat ik niet meer wilde typen. Meer was het niet en dat heb ik je nu al 1000x uitgelegd.
Ik kan hier ook alle dm’s van jou posten waarin je zegt je af te vragen hoe seks met mij zou zijn. Of de talloze keren dat je smeekte om een dick pic. Of de keren dan je insinueerde dat gewoon naar Limburg moest rijden om je een beurt te geven, want zo deed je dat vroeger immers ook. Gewoon afspreken en genaaid worden.
Moet ik doorgaan? Met je gekke getekende kut wenkbrauwen en kanker stokkie in je muil. Man man man wat ben jij een zielig kutwijf zeg. Ik snap wel dat ze jou van Viva hebben geflikkerd.
Is it? Als je er echt over nadenkt? ^^quote:
Punt is dat jij dingen verdraait en doet alsof ik achter je aan zat en dat ik nu zuur ben omdat je me hebt afgewezen. Grapjas.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:03 schreef lrishCassidy het volgende:
Mannen mogen nog steeds alles en vrouwen mogen niks toch Killem? ^^
Al gedragen ze zich hetzelfde online
CREEPY WOMEN!
Ik verdraai nul komma nul, mensen kunnen alles teruglezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Punt is dat jij dingen verdraait en doet alsof ik achter je aan zat en dat ik nu zuur ben omdat je me hebt afgewezen. Grapjas.
Ik ben al sinds O&N klaar met jou en dat heeft alles te maken met hoe jij je die nacht als een mongool hebt gedragen en dan een beetje de schuld in mijn schoenen proberen te schuiven omdat ik drugs gebruik.
Nah ik heb je in het afgelopen halve jaar ook wel van je valse kant gezien , zo onschuldig ben je nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:08 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Is it? Als je er echt over nadenkt? ^^
Ik heb ook nooit gedaan alsof ik niet gemeen kan zijn. Want ja dat kan ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah ik heb je in het afgelopen halve jaar ook wel van je valse kant gezien , zo onschuldig ben je niet
Je hebt hier vaak genoeg dingen gezegd , je beschuldigt hem van dingen probeert hem op een bepaalde manier neer te zetten, niet netjes , en dat doe je wel bewust
En dank voor je DM , hopelijk blijft het ook bij deze ene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |