Dansje doen dan maar?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende: [..] Wat een vreemd nummer voor mij? De agressie... aiaiaiai
Ik ben een grote schijnvertoningquote:
Dat hoeft niet, maar jullie schieten allemaal in een stuip als ik online kom. Why?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een grote schijnvertoning
En ik vind jou een energie slurper
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een grote schijnvertoning
En ik vind jou een energie slurper
Cassidy is een vampire inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben er maar 1 keer in de week notabene ^^
Maar jij bent gewoon jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Cassidy is een vampire inderdaad
Julliequote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar jullie schieten allemaal in een stuip als ik online kom. Why?
Je bent 1 van de weinigen die daar open over isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik vind het leuk dat je er bent iig
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen die daar open over is
Heracles.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.
Best vreemd.
Jij hebt vooral elke week commentaar op mij.quote:
Door mij is dit topic veel levendiger geworden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen probleem met IC
Maar heb in het afgelopen half jaar een hoop SC bullshit voorbij zien komen in dit topic .
Dit topic is waar je muziekjes post , niet hele levens verhalen
Niet jullie , ik ben een jij
Ik vind Prince leuk hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Elke keer als IK Prince post dan krijg ik commentaar van Heracles. Als anderen Prince posten dan amper.
Best vreemd.
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij hebt vooral elke week commentaar op mij.
Zelfs als ik niet eens online ben om mee te doen aan de discussie.
Alleen op Vrijdag en ach, IC mag dat wmbquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb overigens helemaal geen probleem met IC
Maar heb in het afgelopen half jaar een hoop SC bullshit voorbij zien komen in dit topic .
Dit topic is waar je muziekjes post , niet hele levens verhalen
Niet jullie , ik ben een jij
Daar gaat het niet om. Het gaat er niet om wie houdt van Prince en wie niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Prince leuk hoor
Niet alles maar veel wel
Deze heb ik hier gisteren ook gepost, heerlijk
![]()
Oh lees even terug.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.
[ afbeelding ]
Echt serieus, sinds je merkt dat ik geen interesse in je heb doe je dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lul niet. Kom maar met bewijs dat ik het afgelopen week over jou heb gehad.
[ afbeelding ]
Bewijs of anders je muil houden. Rare fantast.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Oh lees even terug.
Deze week nog. Elke week bijna.
Lees jezelf terug. Ik las het deze week nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bewijs of anders je muil houden. Rare fantast.
Ja ja want ik smacht naar jou.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Echt serieus, sinds je merkt dat ik geen interesse in je heb doe je dat.
Nou nee ...niet echtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Door mij is dit topic veel levendiger geworden.
Want alleen muzieklinkjes dumpen heb je geen reet aan.
Als het zo door gaat wel, want ik ben een beetje klaar met dit.quote:
Nee trut, jij beschuldigt mij van iets dan moet jij met bewijs komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Lees jezelf terug. Ik las het deze week nog.
Lees de topics eens terugquote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee ...niet echt
maar prima toch
quote:Op woensdag 26 juni 2019 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
MUZ / Wat luister je nu? #2628 Met uiteraard alleen maar kwaliteit
Behalve op vrijdagavond/-nacht.
*ignorequote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als het zo door gaat wel, want ik ben een beetje klaar met dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |