abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187653727
Als een roker naast mij staat te paffen krijg ik echt direct last van mijn longen.

E sig ruik ik alleen maar kan ik prima mee leven
En bier al helemaal.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 21:47:07 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187653759
wat is er mis met je longen dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187653779
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:44 schreef Tailless het volgende:

[..]

Beweer je nu echt dat je geen last hebt van iemand die naast je rookt ?
Iemand die naast mij rookt overleeft dat geen 10 seconden. Maar dus nog nooit meegemaakt. Ga als dat mocht gebeuren gewoon even verderop staan. Waarom moet alles wat je meemaakt qua wat anderen doen perse een probleem vormen, dat bedoel ik meer. Dat houdt nooit op dan en dan ga je je elke dag ergeren aan het gedrag van anderen. Dat vind ik contraproductief en afbreuk doen aan de levensvreugde die attitude.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 21:50:14 #54
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187653838
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:44 schreef Tailless het volgende:

[..]

Beweer je nu echt dat je geen last hebt van iemand die naast je rookt ?
En wat dan nog? Die mentaliteit vind ik zo verknipt. Alsof je nergens meer last van mag hebben en dat je gelijk op je strepen moet gaan staan. Er gaan zoveel dingen niet zoals jij wil. Leven en laten leven.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 21:50:43 #55
117098 Hathor
Effe niet
pi_187653845
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Iemand die naast mij rookt overleeft dat geen 10 seconden.
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_187653874
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:50 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

En wat dan nog? Die mentaliteit vind ik zo verknipt. Alsof je nergens meer last van mag hebben en dat je gelijk op je strepen moet gaan staan. Er gaan zoveel dingen niet zoals jij wil. Leven en laten leven.
Precies BasEnAad (die clown en die acrobaat) :) Dat is ook mijn strekking. Als je bereidt bent om je te ergeren aan anderen ga je er aan onderdoor. Dat is dus geen gezonde benadering.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_187653934
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Iemand die naast mij rookt overleeft dat geen 10 seconden. Maar dus nog nooit meegemaakt. Ga als dat mocht gebeuren gewoon even verderop staan. Waarom moet alles wat je meemaakt qua wat anderen doen perse een probleem vormen, dat bedoel ik meer. Dat houdt nooit op dan en dan ga je je elke dag ergeren aan het gedrag van anderen. Dat vind ik contraproductief en afbreuk doen aan de levensvreugde die attitude.
Als je weg loopt heb je er blijkbaar last van he. Dus ja ik snap helemaal waarom die kankerstokjes zo onaantrekkelijk mogelijk willen maken.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 21:56:15 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187653967
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 19:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hear Hear.

Daarover gesproken, TS hoe is het met jouw alcoholconsumptie heutzutage?
Ik heb gedurende de vastenperiode geen alcohol gedronken. Dat beviel me eigenlijk erg goed. Nu drink ik met mate. Zo heb ik deze vrijdagavond buiten één Affligem Blond op en houd het daarbij. Ik bewaar mijn alcoholconsumptie wel voor sociale gelegenheden.
The End Times are wild
  vrijdag 28 juni 2019 @ 21:57:38 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187653987
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:06 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin.. :')
Rookwaren mogen niet in het zicht liggen in de supermarkt.. die liggen achter afdekking...
Batterijen hangen wel in het zicht.. en die zijn ook slecht voor je..
Ik zal een foto maken de volgende keer dat ik er ben!
The End Times are wild
pi_187654009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:50 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik vraag alleen welke minst storend is om aan te geven dat weinig mensen van die 3 opties een biertje kiezen.
En ik mag mij gewoon ergeren dat rokers hun verslaving mijn longen verziekt of mij op een andere plek moet laten staan(wat in drukke gebieden geen optie is)

Dus roken is prima maar denk ook eens aan de ander
  vrijdag 28 juni 2019 @ 22:02:41 #61
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187654086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zal een foto maken de volgende keer dat ik er ben!
Anders ga je wat nuttigs doen ofzo..
  vrijdag 28 juni 2019 @ 22:04:23 #62
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187654122
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:58 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik vraag alleen welke minst storend is om aan te geven dat weinig mensen van die 3 opties een biertje kiezen.
En ik mag mij gewoon ergeren dat rokers hun verslaving mijn longen verziekt of mij op een andere plek moet laten staan(wat in drukke gebieden geen optie is)

Dus roken is prima maar denk ook eens aan de ander
Zeiken is prima maar denk ook eens aan een ander..
pi_187656784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:01 schreef Hathor het volgende:

Maar het gaat allemaal nog niet snel genoeg begrijp ik?
Zo lang ik jongeren zie roken, betekent dat het te langzaam gaat. Ik bedoel hoelang hebben we het al over een rookvrije generatie? Als we nu drastische maatregelen nemen hebben we misschien wanneer de kids 18 zijn een kleine kans dat het een rookvrije generatie wordt, maar zo ver zijn we nog lang niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187657093
Mensen die roken moeten worden uitgesloten van alle medische behandeling aan longziekten.

Dan snijdt het mes aan twee kanten: ten eerste gaan die teringlijers eerder dood en ten tweede ontmoedigt het andere mensen (kinderen) om überhaupt te beginnen met roken.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 00:31:52 #65
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187657120
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 00:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen die roken moeten worden uitgesloten van alle medische behandeling aan longziekten.

Dan snijdt het mes aan twee kanten: ten eerste gaan die teringlijers eerder dood en ten tweede ontmoedigt het andere mensen (kinderen) om überhaupt te beginnen met roken.
Mensen die zeiken over anderen moeten ze als erfverharding gebruiken.. dat zal de wereld een stuk aangenamer maken..
pi_187657127
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 00:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mensen die zeiken over anderen moeten ze als erfverharding gebruiken.. dat zal de wereld een stuk aangenamer maken..
Wegens hun teergehalte is het beter om overleden rokers als erfverharding te gebruiken.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 00:34:10 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187657136
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 00:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wegens hun teergehalte is het beter om overleden rokers als erfverharding te gebruiken.
Nee hoor.. daar word de wereld niet beter van.. en die mensen zijn al dood..
pi_187657269
quote:

Dat gaat toch nooit gebeuren. Iedereen heeft recht op zorg. Ook mensen met een slechte lifestyle, want dat is waar we het over hebben. Als we mensen zorg gaan ontzeggen op basis van hun lifestyle kunnen we 80% van de Nederlanders zorg ontzeggen, omdat ze geen gezonde lifestyle vhebben.

We hebben te lang het roken maar gedoogd alsof het hartstikke okay was en nu weten wat de schadelijke gevolgen zijn van het roken zijn wij nog steeds super mild in onze ontmoedigingsbeleid. Maw ons beleid deugt niet aangezien de jeugd nog steeds strat met roken omdat het roken nog steeds veel te veel ruimte krijgt. De volwassen rokers mogen wmb rokend uitsterven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187657403
quote:

Mensen die drinken uitsluiten van medische behandeling aan lever en nierziekten? Mensen die in een diesel rijden uitsluiten van medische behandeling van botbreuken? Mensen die teveel in de zon zitten uitsluiten van behandeling aan huidkanker?
pi_187657478
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 00:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat gaat toch nooit gebeuren. Iedereen heeft recht op zorg. Ook mensen met een slechte lifestyle, want dat is waar we het over hebben. Als we mensen zorg gaan ontzeggen op basis van hun lifestyle kunnen we 80% van de Nederlanders zorg ontzeggen, omdat ze geen gezonde lifestyle vhebben.

We hebben te lang het roken maar gedoogd alsof het hartstikke okay was en nu weten wat de schadelijke gevolgen zijn van het roken zijn wij nog steeds super mild in onze ontmoedigingsbeleid. Maw ons beleid deugt niet aangezien de jeugd nog steeds strat met roken omdat het roken nog steeds veel te veel ruimte krijgt. De volwassen rokers mogen wmb rokend uitsterven.
Er zullen altijd weer jongeren zijn die beginnen met roken, net zoals er altijd weer jongeren zijn die voor het eerst een heroinespuit in hun aderen drukken, of een lijn coke naar binnen snuiven, of die aan hun eerste autorit in beschonken toestand beginnen, misschien zou je je er eens bij neer moeten leggen dat mensen zich niet gewillig laten sturen en dingen proberen te verbieden alleen maar averrechts werkt.
pi_187660062
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Het idee dat ineens alle tokkies niet meer roken vind ik ook wel raar eigenlijk.
Nee laat ze maar lekker doorpaffen zodat ze eerder sterven.
De echte tokkies zijn de niet-rokers, want zij moeten wel van de rokers mensen die hen voorzien van elektriciteit, benzine, olie en andere gemakken. Zijn dus te lui en niet intelligent genoeg om zelf de elektriciteit, benzine, olie en andere gemakken te maken, en toch willen de niet-rokers experimenten doen op mensen.
pi_187660095
quote:

Onzin. Roken is bij wet legaal. Dus er valt weinig te verbieden.

Elke opeenvolgende generatie begint met roken dus er is feitelijk weinig veranderd.

Er wordt onder de jeugd flink geblowd en dan hoort die opgestoken sigaret er automatisch bij.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:37:42 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187660098
Godsamme kijk die anti rokers hier een strakke plasser van krijgen dan. Naaiers zijn jullie. Maar vast wel lekker een biertje of in het weekend lekker zuipen in de kroeg.

Ik zou zo graag willen dat ze eens wat aan alcohol misbruik zouden doen. Maar nee hoor, dat is voor de mainstream en is allemaal niks mis mee.

Maar rook je? KETTER! STERF!

Fucking hypocriete bitches hier in NL
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:38:49 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187660109
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 00:55 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mensen die drinken uitsluiten van medische behandeling aan lever en nierziekten? Mensen die in een diesel rijden uitsluiten van medische behandeling van botbreuken? Mensen die teveel in de zon zitten uitsluiten van behandeling aan huidkanker?
.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187660172
Medicijnen vind je bij de apotheek, alcohol vind je bij de slijterij, waarom vind je dan de sigaret niet gewoon bij de sigarenboer. Zo was het vroeger en zo zou het altijd moeten zijn. Dus stop met al die verkooppunten van alcohol,medicijnen en sigaretten en start met de verkoop op enkel de speciaalzaken. Zo kun je het veel beter controleren, want kinderen hebben niks te zoeken bij de sigarenboer, de slijterij of de apotheek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')