Kraakbeen, die texturen zijn helemaal de shit in Aziëquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die kippenpoten had ik met de Utrecht meet ook; dat leverde vooral de vraag op "wat moet ik hier nu aan lekker vinden" eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei je?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Ben al blij dat de nageltjes niet gelakt zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Werd net gebeld door het zkh. of ik mee wil doen aan een studie.
Ben benieuwd of Molo en/of Kwakzor hier ook voor benaderd zijn?Ik heb al geen galblaas meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zowel Kwak als ik hebben geen omleiding dus dan gaat dat onderzoek ook niet op.
Wel interessante studie! Ga je meedoen denk je?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja heb al toegezegd. Dinsdag moet ik nog even tekenen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:57 schreef Molo het volgende:
Ik heb al geen galblaas meer.
Maar zowel Kwak als ik hebben geen omleiding dus dan gaat dat onderzoek ook niet op.
Wel interessante studie! Ga je meedoen denk je?
Oh nee!!quote:
Ah top!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb al toegezegd. Dinsdag moet ik nog even tekenen.
Ik juich onderzoek altijd erg toe, dus ik hoef daar niet eens over na te denken eigenlijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee!!
Ik krijg altijd wat geril van mensen met gewone nagellak, laat staan dit!
(hetzelfde heb ik met lippenstift, zo gek ik weet niet wat dat is bij mij)
Vooral met knalrode kleurenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Bij lippenstift ja?
Goed dat wij elkaar nog nooit gemeet hebben dan
Gekookt of gebakken ei?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:03 schreef Bluezz het volgende:
@:Kaatje;
die olijvenpoeder op schapenkaas (+ ei + vkbrood) is een winner
Hard roze en rood met bessenkleurige ondertoonquote:
Sander S van Forzaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Het mag blijven staan![]()
https://www.noordhollands(...)yuvjrA5aDqrmhV1sF6Pc
Plamuur bedoel je? Zodat het extra opvalt dat de huid eronder niet babybilletjes glad was, terwijl dat zonder die plamuur hoogstwaarschijnlijk als "natuurlijke huid" totaal onopvallend geweest was?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Of van dat poeder of creme dat mensen op hun gezicht smeren, ik weet niet hoe het heet... vaak is het of te dik, of het houdt ergens halverwege de kin op en heb je alsnog een (gelukkig natuurlijk) wit nekkie die afsteekt bij je gezicht, vaak zie je ook van die smurrie op wangen die niet goed uitgemeerd is of zo? Of het zit te hoog, te rood.. echt zo jammer van de natuurlijke gelaatskleur van mensen
Mijn mening he
Plamuur jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Plamuur bedoel je? Zodat het extra opvalt dat de huid eronder niet babybilletjes glad was, terwijl dat zonder die plamuur hoogstwaarschijnlijk als "natuurlijke huid" totaal onopvallend geweest was?
(Disclaimer: zonder mensen die dit gebruiken voor ernstige litteken bedekking te willen kwetsen)
Maar t gros maakt zich er vooral huiverachtig mee imhoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plamuur ja
Tuurlijk, dat snap ik heel goed als je je beter voelt om het op je gezicht te smeren omwillen van een litteken of zo.
Ik zag een coll in de werkapp, zonder alle plamuur die ze altijd op heeft, echt een dikke laag en niet altijd even goed opgebracht en veels te veel (in mijn ogen he)quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar t gros maakt zich er vooral huiverachtig mee imho
Ik weet niet eens waar je het over hebt, die termen zijn aan mij voorbij gegaan...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:33 schreef Myraela het volgende:
Ik vind make-up over het algemeen echt prachtig, als mensen het dus goed aanbrengen. Maar ik weet echt niet waar mensen het geduld vandaan halen. En zelfs als ik eens m'n best doe met shapen, highlighter, kleurverloop in de oogschaduw, een wing en alles, dan lijkt het verpest zodra ik de deur uitstap.
Echt alle respect voor mensen die elke ochtend de tijd nemen om alles er weer op te smeren.
Mee eensquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(hetzelfde heb ik met lippenstift, zo gek ik weet niet wat dat is bij mij)
Dat zijn die twee waar ik het over heb ook. Die gebruiken in een maand meer make up dan ik in m’n hele leven (en ik gebruik wel make up ja)quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben lesbisch. Ik mag van mijn geloof geen make up gebruiken.
Wel is oksels scheren en tuinbroeken dragen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben lesbisch. Ik mag van mijn geloof geen make up gebruiken.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Mee eens
Lelijk is het niet, maar mensen met lippenstift vind ik instant onzoenbaar!
Ik snap je zin niet. Wel is wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wel is oksels scheren en tuinbroeken dragen?
#vooroordelen
Ligt dat er niet aan dat tijdens carnaval meestal standaarden lager liggen?quote:
Vanuit 'lesbisch geloof' zou je hem make Up mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet. Wel is wat?
Ik mag wel scheren en geen tuinbroeken dragen van mijn vrouw.
Ik snap je bedoeling wel, maar hier en daar valt wat weg of autocorrect ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit 'lesbisch geloof' zou je hem make Up mogen gebruiken.
Dus is de open deur of datzelfde geloof wel tuinbroeken en ongeschoren oksel voorstelt
Ja wilde ik ook nog vragen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:16 schreef minilot het volgende:
Molo, wat voor soort wetenschappelijk onderzoek bij Larf?#geïntrigeerd
Knapperig vind ik ze de bom. Zompig niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:22 schreef Aure het volgende:
Vriendin van mij is echt koningin der make-up. Het past ook wel bij haar, hoewel ik haar zonder ook prachtig vind, maar zelf mist ze dan iets
Oh en nog even over kippenpoten, snap ook nooit zo waarom dat nou zo fantastisch is. Eet het soms wel eens als we gaan dimsummen, maar bestel het nooit zelf eigenlijk.
SPOILER: mijn gedachten hieroverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:12 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Ik ben hier gisteravond/vanochtend even weggebleven![]()
Jullie hebben het wel heel lief voor me opgenomen.Ja! Precies!SPOILER: mijn gedachten hieroverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt gewoon recht op je gevoel. Punt.
En natuurlijk moet je niet op stel en sprong het contact verbreken. Dat is een ontzettend heftige beslissing en als je ook maar een sprankje twijfel hebt, moet je zoiets echt nooit doen.
Mijn moeder belde me vorige week (heb niet opgenomen) en ik was echt instant enorm over de zeik alleen al bij het idee van weer contact. Toen ik tot mezelf was gekomen, besefte ik dat ik dus de juiste beslissing heb genomen. Maar vooral in het geval van je ouders moet je in mijn ogen toch echt doorgaan tot je echt niet meer kunt voor je rigoureuze beslissingen neemt. Jij bent daar nog helemaal niet en ik hoop van harte dat je daar ook niet eens bij in de buurt komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
SPOILER: mijn gedachten hieroverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:12 schreef Tele6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja! Precies!
Jij hebt gewoon recht op je gevoel. Punt.
En natuurlijk moet je niet op stel en sprong het contact verbreken. Dat is een ontzettend heftige beslissing en als je ook maar een sprankje twijfel hebt, moet je zoiets echt nooit doen.
Mijn moeder belde me vorige week (heb niet opgenomen) en ik was echt instant enorm over de zeik alleen al bij het idee van weer contact. Toen ik tot mezelf was gekomen, besefte ik dat ik dus de juiste beslissing heb genomen. Maar vooral in het geval van je ouders moet je in mijn ogen toch echt doorgaan tot je echt niet meer kunt voor je rigoureuze beslissingen neemt. Jij bent daar nog helemaal niet en ik hoop van harte dat je daar ook niet eens bij in de buurt komt.Ja precies, ik hoop ook dat het nooit tot rigoureuze beslissingen hoeft te komen. Bovendien: mijn moeder heeft nu het brein en lijf van een 80-jarige (alleen niet het temperament en de wijsheid van een 80-jarige), dus je kunt over de toekomst niet veel zeggen, en ik wil niet spijt hebben later wanneer ze er niet meer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lieve Myraela
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[...]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag of ik spijt zou krijgen was heel lang mijn maatstaf om te beslissen of ik het contact zou verbreken. Inmiddels weet ik bijna zeker dat ik geen spijt zal hebben als ze er niet meer zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoop ook dat het nooit tot rigoureuze beslissingen hoeft te komen. Bovendien: mijn moeder heeft nu het brein en lijf van een 80-jarige (alleen niet het temperament en de wijsheid van een 80-jarige), dus je kunt over de toekomst niet veel zeggen, en ik wil niet spijt hebben later wanneer ze er niet meer is.
quote:Heftig verhaal. Ook voor je vader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myra![]()
Spoilers!
Gnosis is kennis, noso is ziekte en de a ervoor betekent het tegenovergestelde. Duurde ook een poosje voor dat ik hem had.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
A-no-sog-no-sie. Niet agossieagossie.
Anne als fotomodel
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
A-no-sog-no-sie. Niet agossieagossie.
Prosopagnosie doet het dan wel weer in een keer. Anosognosie moet ik echt per lettergreep overnemen en dubbel checken. Grappig wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Gnosis is kennis, noso is ziekte en de a ervoor betekent het tegenovergestelde. Duurde ook een poosje voor dat ik hem had.
Prosopagnosie heb ik ook een tijd over gedaan
Euh nee dat denk ik ook niet. Houden van is niet genoeg. Je kind moet ook doorhebben dat je van hem of haar houdt. Je moet je kind vertrouwen. Je moet je kind accepteren zoals het is. En dat is slechts de basis. Oh en zo af en toe eens toegeven dat moeders ook wel eens een foutje maken is ook vrij essentieel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:45 schreef minilot het volgende:
Er wordt vaak, onder meer in OUD, geopperd dat het uiteindelijk qua opvoeding allemaal niet zo uitmaakt, dat als je maar van je koter houdt het allemaal wel op z'n pootjes terecht komt. Ik geloof er geen klap van: veel teveel mensen die ongelofelijk in de knoei komen door beroerde issues met ouders die denken dat ze het goede deden.
Als je er achter bent, kun je me dan ook uitleggen hoe je het een 9 jarige weer aanleert, die het tot ze 8 was prima kon, dingen aan haakjes terughangen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Edit: niet dat ik verder snap hoe je kinderen op moet voeden. Ik was gisteren weer met stomheid geslagen dat een driejarige niet op zijn flikker kreeg toen hij een handdoek niet netjes op een haakje hing. Of hong zoals de peuter in kwestie zegt. Hij probeert verleden tijd uit en zegt gong en hong![]()
Wellicht dat het op z'n flikker geven in de ogen van L_S is dat ze er op de knieën op de grond naast gaat zitten, de handen op elkaar tussen de eigen knieën gekneld, en het kind indringend aankijkend heel vriendelijk toespreekt: "Kun je die handdoek ook al netjes ophangen?".quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:52 schreef minilot het volgende:
Ik zou denk ik eerder (onaangenaam) verbaasd zijn als een driejarige wél op z'n flikker kreeg voor zoiets futiels. Zo zie je maar
Ja dat is ook zo. Maar mijn opvoeding zegt wat anders. Het blijft bijzonder om dit soort dingen te beseffen. Tegelijkertijd vind ik het gek dat ik dit nu pas door heb.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:52 schreef minilot het volgende:
Ik zou denk ik eerder (onaangenaam) verbaasd zijn als een driejarige wél op z'n flikker kreeg voor zoiets futiels. Zo zie je maar
Euh nee, sorry. Schreeuwen, armen trekken en eventueel slaan. Eerstvolgende keer alvast preventief standjes geven en luidkeels verkondigen dat je kind zo lastig is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht dat het op z'n flikker geven in de ogen van L_S is dat ze er op de knieën op de grond naast gaat zitten, de handen op elkaar tussen de eigen knieën gekneld, en het kind indringend aankijkend heel vriendelijk toespreekt: "Kun je die handdoek ook al netjes ophangen?".
Het is maar net wat je beeld van op z'n flikker geven is he
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh nee, sorry. Schreeuwen, armen trekken en eventueel slaan. Eerstvolgende keer alvast preventief standjes geven en luidkeels verkondigen dat je kind zo lastig is.
Die andere methode heeft langetermijntechnisch denk ik een grotere succesratequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh nee, sorry. Schreeuwen, armen trekken en eventueel slaan. Eerstvolgende keer alvast preventief standjes geven en luidkeels verkondigen dat je kind zo lastig is.
Het is intussen wel duidelijk dat LS niet degene is die je daarvan moet overtuigen hè?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die andere methode heeft langetermijntechnisch denk ik een grotere succesrate
Duhquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is intussen wel duidelijk dat LS niet degene is die je daarvan moet overtuigen hè?
Jeez, wat afschuwelijk. Schrik me kapot hiervanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is intussen wel duidelijk dat LS niet degene is die je daarvan moet overtuigen hè?
Bij FTD (en sowieso veel letsel aan de frontaalkwab) zie je dat inderdaad ook vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die vriend van J met zijn FTD heeft denk ik ook anosognosie (in 1x goed!). Hij heeft totaal niet door dat er iets met hem aan de hand is. OP zich fijn voor hem.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou dat. Wat ellendig.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef Aure het volgende:
Jemig lucky, wat heb jij moeten doorstaan vroeger..![]()
Het lullige vooral is dat mijn moeder zo ongeveer de uitvinder van gaslighting is dus dat ze iedereen met het grootste gemak overtuigde van het feit dat haar kind zo extreem moeilijk opvoedbaar was. Dat neem ik haar misschien nog wel het meest kwalijk, dat ze altijd anderen aan het beïnvloeden was over mij. En uiteraard tegen mij zei dat iedereen het met haar eens was. Dat is echt nog zo veel fouter dan je kind rigide regels aanleren op momenten dat het daar nog niet aan toe is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het lullige is dat het vaak zat zo duidelijk of opvallend niet is.
Dat denk ik ook als ik de verhalen van Myraela en Tele6 lees...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:28 schreef Aure het volgende:
Ik kon als puber altijd enorm mopperen over mijn moeder (en nog steeds soms). Maar als ik dan al deze verhalen lees dan heb ik echt niet zoveel te klagen.
Ja, daar schreef je al kort over in het vorige topicquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:35 schreef Clubsoda het volgende:
Och meiden, het leven is soms ook een worsteling
Wat ik nog wilde toevoegen is dat bij hersenletsel het onvermogen om in te zien wat er aan de hand is, soms een onderdeel van de ziekte is. Dus dan heb je het niet over je ogen sluiten of moeilijke gedachte vermijden, maar echt een cognitief onvermogen om in te zien dat je anders bent dan anderen of dan voorheen. Je noemt het anosognosie en het is van sommige aandoeningen, zoals Alzheimer, een kern-kenmerk wat je ziet ontstaan naarmate de ziekte langer duurt. Je kunt daarin gewoon niet echt doordringen.
Tele, het spijt me dat mijn vakgenoten jullie zo hebben laten hangen. Het zou niet zo moeten zijn, ook als er niets uit de testen komt kun je nadenken over wat er aan de hand is en meedenken over oplossingen.
Ja precies. Ik ben er ook al zo lang van overtuigd dat ik lastig en raar ben. Dat niemand wat met me zal kunnen. Dat ik te veel ben.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het lullige vooral is dat mijn moeder zo ongeveer de uitvinder van gaslighting is dus dat ze iedereen met het grootste gemak overtuigde van het feit dat haar kind zo extreem moeilijk opvoedbaar was. Dat neem ik haar misschien nog wel het meest kwalijk, dat ze altijd anderen aan het beïnvloeden was over mij. En uiteraard tegen mij zei dat iedereen het met haar eens was. Dat is echt nog zo veel fouter dan je kind rigide regels aanleren op momenten dat het daar nog niet aan toe is.
Ik heb net yoga gedaan, en nu ben ik een elastiekjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er ook nog iemand iets leuks te vertellen eigenlijk?
Ben je eigenlijk ook wel eens met iets anders bezig qua activiteiten of gedachten? Zo op fok lijkt het alsof het je 24/7 opslokt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben er ook al zo lang van overtuigd dat ik lastig en raar ben. Dat niemand wat met me zal kunnen. Dat ik te veel ben.
Ik denk dat dat een van de dingen is die de meeste tijd nodig hebben om weg te gaan, omdat ik het zo sterk voel. Rationeel ben ik er zelfs nog niet helemaal - ik weet inmiddels wel dat iedereen raar is, maar ik denk nog steeds dat ik te veel ben en een last ben voor mijn omgeving.
Jaaaaaaa, date!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:53 schreef Kreator het volgende:
Boodschappen gedaan, vriend bezocht, straks naar vriendin om te eten. Morgen date, kan niet wachten.
Goeie laatste vakantiedag.
Ik vroeg het me ook net af, maar in elk geval yoga en boeken lezen, zo te zien!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook wel eens met iets anders bezig qua activiteiten of gedachten? Zo op fok lijkt het alsof het je 24/7 opslokt.
Zal wel moeten he.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, date!
Have fun! Hoe is het met de reisheimwee: trek je het idee van weer aan het werk moeten een beetje?![]()
Barrel!Hoe was de woestijn?
Jeeeeuj, vakantie! En LOL @ folderliefdequote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Vor iedereen met moeilijke moeders...
Mijn oudste heeft vatbaar vandaag zomervakantie! We hebben het gevierd door in de HEMA te gaan lunchen, en hij mocht in de speelgoedwinkel en klein cadeautje uitzoeken. Het meest blij was hij met de gratis foldertjes van de houten trein in de speelgoedwinkel. En om het feest compleet te maken eten we vanavond pannenkoeken!
Warmquote:
Is je date met de vakantieverkering of was dat Vietnam only?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal wel moeten he.. Zou zo weer vertrekken als ik de keus had.
Ha, cool, dank alvast!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zal, als ik thuis ben 2 reisverslagen maken.. 1 voor Trv en 1 voor CUL
What she saidquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is je date met de vakantieverkering of was dat Vietnam only?
Met die ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is je date met de vakantieverkering of was dat Vietnam only?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:08 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen treedt vanavond nog een keer op en kwam vroeg bij mij langs. Toen ie doorhad dat we gisteravond de voorstelling hadden gezien, schoot hij gelijk weer in de cabaretmodus en zei hij: "Sorry voor gisteravond, sorry voor alles. Het kwam er gewoon allemaal spontaan uit (...). Het lag waarschijnlijk aan het publiek. Sorry hoor. "
Precies. Verder is het wel gewoon een leuke vent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo'n grap waarvan je weet dat hij al 1000 keer gemaakt is.
Hoezo nu?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het zou zo verstandig zijn als ik nu boodschappen ga doen.
Ik heb wel eten hoor. Maar vandaag is het geen 34 graden. En het kan maar achter de rug zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo nu?
Heb je niks in huis?
Vandaag zijn 30 marktkramen opgebouwd voor de deur voor de jaarlijkse rommelmarkt.
Gelukkig zijn de kramen morgen om 14 uur opgeruimd, en de overgebleven meuk afgevoerd in een container.
Daarna kan ik boodschappen doen en daarna een stukje pre generale rep. met orkest voor volgende week.
Of in omgekeerde volgorde, afhankelijk van temperatuur.
Mn.X is goed aangekomen met een scheve auto: blijkbaar loopt gas uit bolveren 😳 bij extreme temperaturen.
Volgens de afschrijving inmiddels gerepareerd en is hij op stap met toevallig een automonteur.
Zeker. En er zijn al meer romantische foto's dan ik ooit heb gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AwwwOp vakantie ontmoet klinkt toch romantischer dan op Tinder.
Ik kan je wel mijn gemiddelde dagprogramma vertellen:quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ook wel eens met iets anders bezig qua activiteiten of gedachten? Zo op fok lijkt het alsof het je 24/7 opslokt.
Heel stuk toffer, ja. Ik heb altijd zo'n ongemakkelijk moment als ik moet uitleggen dat ik mijn vriend heb leren kennen via een forum.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
AwwwOp vakantie ontmoet klinkt toch romantischer dan op Tinder.
Morgen weer optredenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er ook nog iemand iets leuks te vertellen eigenlijk?
Ik ben zo'n kloot die met elastiekjes schietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb net yoga gedaan, en nu ben ik een elastiekje
Vrijdagmiddag seksquote:
Interestingquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja gezellig in de kantine met collega's
Oeh leuk * insert smiley met vleugels *quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kloot die met elastiekjes schietIk zie nu dus een vliegende tele voor me
Die [sub ], dat doet ze idd wel goed. Nóg een Tele-ervaring die ik mis.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook net af, maar in elk geval yoga en boeken lezen, zo te zien!
En met twee jongens tegelijk batsen natuurlijk![]()
![]()
Hij is door alle stress en een ongelukkige vrouw alcoholist geworden, dus nee.. gelukkiger niet. Het leven werd er zeer gecompliceerd door.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:27 schreef Isabeau het volgende:
@:Bluezz was je vader denk je gelukkiger met zijn eigen bedrijf?
En jeee voor zelf koken![]()
Ziet er
uit
Ik vermoed dat hij het zich dan waarschijnlijk allemaal anders had voorgesteldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Hij is door alle stress en een ongelukkige vrouw alcoholist geworden, dus nee.. gelukkiger niet. Het leven werd er zeer gecompliceerd door.
Broer en zus zijn ook in de zaak gegaan en door heel veel gedoe zien zij elkaar nooit meer.
Ja.. hij had een collega bij het RIV (M) waar we naast woonden in Bilthoven, die veel jonger was en die nieuw was en die ging meer verdienen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het zich dan waarschijnlijk allemaal anders had voorgesteld
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook net af, maar in elk geval yoga en boeken lezen, zo te zien!
En met twee jongens tegelijk batsen natuurlijk![]()
![]()
Najah die was toen 18 en had al een vriendje. En zij wilden dat kleine irritante zusje ook niet steeds om zich heenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:35 schreef Tele6 het volgende:
Bluezz![]()
Naar ook voor je veertienjarige zus. Dat is niet een leeftijd waarop iemand die verantwoordelijkheden zou moeten hebben. Ik heb dat soort dingen moeten doen voor mijn broertje, en echt. Buhhhh.![]()
Omgekeerde volgorde lijkt me niet handig.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoezo nu?
Heb je niks in huis?
Vandaag zijn 30 marktkramen opgebouwd voor de deur voor de jaarlijkse rommelmarkt.
Gelukkig zijn de kramen morgen om 14 uur opgeruimd, en de overgebleven meuk afgevoerd in een container.
Daarna kan ik boodschappen doen en daarna een stukje pre generale rep. met orkest voor 2 muzikale voorstellingen volgende week.
Of in omgekeerde volgorde, afhankelijk van temperatuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Omgekeerde volgorde lijkt me niet handig.
🤪SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. Onduidelijk. Óf boodschappen eerst óf ná de repetitie.
Jumbo is open tot 20? uur.
Bed verschoond, was draait.
Nieuwe truc toepassen: de afzuigkap heeft een giga capaciteit: als de zon weg is en het frisser is: afzuig aan en daarmee de warme lucht afvoeren koude lucht het huis íntrekken.![]()
Goed je best gedaan, bloes
[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 28-06-2019 19:54:12 ]
Champignon is geen groentequote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Jouw eten ziet er goed uit Bluezz (en golfer waarschijnlijk)
Ik had couscous met gebakken groenten en kikkererwten. Ik heb één plakje champignon gesignaleerd tussen de gebakken groenten
Oh haha, zo is m'n oma ook met koken. Ze heeft er een enorme hekel aan, maar lekker dat het isquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik net zulke ouders gehad als Isa. Ben trouwens het resultaat van een vakantieliefdeEr was natuurlijk wel eens wat ( meestal veroorzaakt door de moeder van mijn moeder die ook echt niet lief/leuk was). Stugge vader (beetje sociaal niet handig) maar dol op z’n kinderen en kleinkinderen en een hele lieve moeder, zorgend, waarvan ik altijd dacht dat ze dol was op koken (kon ze lekker), 3 weken voor ze overleed hadden we het er over. Nee, ik had er een bloedhekel aan, maar hou wel van lekker eten. Dus dan maar zo goed mogelijk, maar iedere dag weer dat ellendige koken
Klink in het Engels toch smakelijker. fungus.quote:
Ach, het went wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Klink in het Engels toch smakelijker. fungus.
Mijn ouders hebben elkaar ook op vakantie ontmoetquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heb ik net zulke ouders gehad als Isa. Ben trouwens het resultaat van een vakantieliefdeEr was natuurlijk wel eens wat ( meestal veroorzaakt door de moeder van mijn moeder die ook echt niet lief/leuk was). Stugge vader (beetje sociaal niet handig) maar dol op z’n kinderen en kleinkinderen en een hele lieve moeder, zorgend, waarvan ik altijd dacht dat ze dol was op koken (kon ze lekker), 3 weken voor ze overleed hadden we het er over. Nee, ik had er een bloedhekel aan, maar hou wel van lekker eten. Dus dan maar zo goed mogelijk, maar iedere dag weer dat ellendige koken
Mijn vader was reisleider (hij had een baan maar dit was gratis vakantie voor hem) en mijn moeder gast. Treinreis naar Oostenrijk en ze waren Nederland nog niet uit en de medereizigers wisten al dat ze smoorverliefd warenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben elkaar ook op vakantie ontmoetTwee keer zelfs! Eerste keer elkaar alleen maar gezien en opgemerkt. Een jaar later op een totaaaal andere camping (eerste keer Limburg, tweede keer Gelderland) herkenden ze elkaar en probeerden uit te vinden waar ze elkaar toch van kenden. Van een vakantie een jaar eerder dus
Ze besloten ook maar dat het de bedoeling was dat ze toen bij elkaar kwamen, maar dat ze dat toen niet hadden begrepen
Foundationquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Of van dat poeder of creme dat mensen op hun gezicht smeren, ik weet niet hoe het heet... vaak is het of te dik, of het houdt ergens halverwege de kin op en heb je alsnog een (gelukkig natuurlijk) wit nekkie die afsteekt bij je gezicht, vaak zie je ook van die smurrie op wangen die niet goed uitgemeerd is of zo? Of het zit te hoog, te rood.. echt zo jammer van de natuurlijke gelaatskleur van mensen
Mijn mening he
Dat geeft wel leuke verhalen/herinneringen, als er van alles mis gaatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Mijn ouders hebben elkaar óók op vakantie leren kennen!
(Voor m'n moeders ongeluk al.)
Een goedkope wandelvakantie waarbij van alles misging)
Controlegroep voor studie naar ontwikkeling van kinderen met een specifieke genetische aandoening. Ik app je wel foto van haar met EEG kapje opquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:16 schreef minilot het volgende:
Molo, wat voor soort wetenschappelijk onderzoek bij Larf?#geïntrigeerd
Een man die piano (muziek) speelt vind ik ook al snel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef AnneX het volgende:
Moeders was verloofd met de buurjongen in Grun. ( die later onze achterbuurman werd en zijn zoon bij mij in de klas, Eddie).
Zij logeerde bij tante in Heemstede, er was een verjaardagsfeestje en de broer van de buurvrouw speelde zo leuk piano op het feestje. Dat werd dus mijn vader.
Dat vond ik altijd wel een leuk verhaal.
Ja, psies.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een man die piano (muziek) speelt vind ik ook al snel aantrekkelijkIk snap moeders wel.
Smelt er toch zo af?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef Sarabi het volgende:
En foundation brrrr 'mag' het morgen weer op, altijd fijn met 35graden.
Optreden? Dat zal best een warm avondje worden danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef Sarabi het volgende:
Ieder instrument wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
Oow. Stom dat ik saxofoon ben gaan spelen na een aantal jaren pianoles dus![]()
Ik zocht ook al bij Knauff of er een maximale verwerkingstemperatuur wasquote:
36,6°quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zocht ook al bij Knauff of er een maximale verwerkingstemperatuur was
Gelukkig heb je niet al te veel kleding aanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef Sarabi het volgende:
We gaan het zien....deze die ik nu heb is wel heel luchtig gelukkigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Smelt er toch zo af?
Dinsdag had ik iig nul make up op, zwetende bakkes, blurghhh
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Optreden? Dat zal best een warm avondje worden dan
Eenschquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:04 schreef AnneX het volgende:
Ieder instrument wat mij betreft.
Gewoon muzikaal
Netjes gedaan vergeleken bij mijn bovenbuurdamesquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Netjes gedaan vergeleken bij mijn bovenbuurdames
Ik maak niet eens een grapje. De ene doet het wel redelijk, de ander gebruikt volgens mij een lineaal, achter de oorlijn hoeft niets. Kleurgebruik klopt ook niet, gelige make up bij een vrij bleke huid (en dan zo’n strakke lijnquote:
Mijn schoonzus (Indiase, uit het zuiden) koopt blanke vrouwen foundation en smeert het dan op die wijze op haar gezicht zoals jij beschrijft.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik maak niet eens een grapje. De ene doet het wel redelijk, de ander gebruikt volgens mij een lineaal, achter de oorlijn hoeft niets. Kleurgebruik klopt ook niet, gelige make up bij een vrij bleke huid (en dan zo’n strakke lijn
De dames zouden moeten ruilenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn schoonzus (Indiase, uit het zuiden) koopt blanke vrouwen foundation en smeert het dan op die wijze op haar gezicht zoals jij beschrijft.
Zooooooo zonde en lelijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:57 schreef AnneX het volgende:
Voor LonaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Hij was vast heel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:01 schreef Aure het volgende:
Wat een leuke ontmoetingenmijn ouders hebben elkaar op hun werk leren kennen
Ik heb mijn liefde ontmoet tijdens uitgaan terwijl ik onder invloed was van het een en anderHij aaide over mijn hoofd terwijl ik aan het dansen was en nu is het 7 jaar later en hebben we een kind
![]()
Dit zie ik helemaal voor mequote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:01 schreef Aure het volgende:
Wat een leuke ontmoetingenmijn ouders hebben elkaar op hun werk leren kennen
Ik heb mijn liefde ontmoet tijdens uitgaan terwijl ik onder invloed was van het een en anderHij aaide over mijn hoofd terwijl ik aan het dansen was en nu is het 7 jaar later en hebben we een kind
![]()
Die laatste zin was fijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit zie ik helemaal voor me![]()
Mogge.
Mijn nacht was ingewikkeld. Ik was met Isa, Lein en P ergens naar onderweg. We hebben geloof ik iedere treinstation van Nederland gezien. In Amsterdam Zuid Oost hadden we een belangeijke bespreking maar eerst moest ik abri's ophangen maar mijn tape was op en de lift was kapot.
We zijn ook nog even naar Drenthe gegaan met de sprinter omdat het kleine nichtje van Isa mee deed aan een soort avondvierdaagse. Ze zat in het zitje van een winkelwagentje en wij moesten haar duwen. Er was een man doe stonk. En een nieuw soort treinstel dat uitklapte als een Amerikaanse camper.
En toen werd ik wakker gemaakt door J die vertelde dat de roodborstjes een nest gemaakt hebben in zijn klusbroek. Dat was geen droom.
Dan mag je wel een flinke oven hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:53 schreef Tele6 het volgende:
Trusten Isa
Ik droomde dat ik een enorme moussaka ging maken in de badkuip
Da's handig zegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan mag je wel een flinke oven hebben.
Heb afgelopen week ovenschalen/bakblikken laten maken op het werk. De accomodatie die we altijd huren had hele mooie die precies net zo groot waren als de oven, maar ze hebben tegenwoordig een net iets kleinere oven, zonder zulke schalen. Als je voor 70 man moet koken wil je alle ruimte benutten
En goedkoop. ¤50 voor materiaal, en een tientje aan metworst. De voorman van constructie zeurt altijd om etenquote:
Klinkt goed ditquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Egopost vanaf de voet van een Zuid-Duitse berg:
Sprookjeskasteel gezien (Neuschwanstein), met kabelbaan een berg op met schitterende uitzichten.
En toen bleek er in ons dorp een musical te draaien. Over het leven van koning Ludwig de tweede, die dat sprookjeskasteel heeft gebouwd. En een zeer vriendschappelijke relatie had met Sisi. Ach, nu we er toch zijn....
Het was ge-wel-digSchitterende enscenering. Het zwembad van Soldaat van Oranje is een pierebadje, vergeleken met het bad wat daar op het podium lag (en waarin gedoken werd) en de cast bestond uit vele bekende namen. Genoten
![]()
Vandaag doorreisdag, maar we kwamen erachter dat er dit weekend een historisch festival is in de binnenstad.
Ons appartement ligt aan de hoofdstraat, de parade komt hier langs. Dus gevraagd of we later konden uitchecken (volgend adres is maar anderhalf uur rijden. Naar het meer waar Ludwig dood is gevonden). Geen probleem. En of we dan misschien wilden aanschuiven aan de keizerstafel die daar opgesteld staat
Wat vervelend allemaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sprookjeskasteel gezien (Neuschwanstein), met kabelbaan een berg op met schitterende uitzichten.
En toen bleek er in ons dorp een musical te draaien. Over het leven van koning Ludwig de tweede, die dat sprookjeskasteel heeft gebouwd. En een zeer vriendschappelijke relatie had met Sisi. Ach, nu we er toch zijn....
Het was ge-wel-digSchitterende enscenering. Het zwembad van Soldaat van Oranje is een pierebadje, vergeleken met het bad wat daar op het podium lag (en waarin gedoken werd) en de cast bestond uit vele bekende namen. Genoten
![]()
Vandaag doorreisdag, maar we kwamen erachter dat er dit weekend een historisch festival is in de binnenstad.
Ons appartement ligt aan de hoofdstraat, de parade komt hier langs. Dus gevraagd of we later konden uitchecken (volgend adres is maar anderhalf uur rijden. Naar het meer waar Ludwig dood is gevonden). Geen probleem. En of we dan misschien wilden aanschuiven aan de keizerstafel die daar opgesteld staat
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:11 schreef AnneX het volgende:
Wat een dromen geweld komt er voorbij![]()
@:Tele: humor, stuur je wat hierheen?
En Cat! Je viel met je neus in de boter. Goed begin van de vakantie👍
Voor de deur is het rommelfeestje aan de gang, inclusief het lokale zelfgebouwde draaiorgel. 😳 met veel hoge tonen.
Mn.X heeft al wat gescore’d en is nu hobbywerken tot vanmiddag.
Dan is de boel gelukkig opgeruimd. Blik vanuit slaapkamerraam:Denk jij nou echt altijd zo? Als het maar weer gauw opgeruimd is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hé, ja zeg. Nu je het zegt... Inderdaad😳 dat valt op.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk jij nou echt altijd zo? Als het maar weer gauw opgeruimd is?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé, ja zeg. Nu je het zegt... Inderdaad😳 dat valt op.
Ah dat is balen wel als dat erachter zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zulke verschillen tussen jullieOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Met mijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit zie ik helemaal voor meOnder invloed
![]()
Mogge.
Mijn nacht was ingewikkeld. Ik was met Isa, Lein en P ergens naar onderweg. We hebben geloof ik iedere treinstation van Nederland gezien. In Amsterdam Zuid Oost hadden we een belangeijke bespreking maar eerst moest ik abri's ophangen maar mijn tape was op en de lift was kapot.
We zijn ook nog even naar Drenthe gegaan met de sprinter omdat het kleine nichtje van Isa mee deed aan een soort avondvierdaagse. Ze zat in het zitje van een winkelwagentje en wij moesten haar duwen. Er was een man doe stonk. En een nieuw soort treinstel dat uitklapte als een Amerikaanse camper.
En toen werd ik wakker gemaakt door J die vertelde dat de roodborstjes een nest gemaakt hebben in zijn klusbroek. Dat was geen droom.
Daar was ik vorig jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:52 schreef TAV74 het volgende:
WeekendEn weer eens bijgelezen.
Al die verhalen over ouders, interessant om te lezen. Ik ben wel gezegend geweest met een ontzettend stabiele thuisbasis besef ik me maar eens weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Helaasch. Mn.X weet hetquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet MnX exact wat hij in de loop van de tijd allemaal gekocht heeft? Mijn vader was ook een beetje een hoarder, mijn moeder totaal niet en die gooide hun hele leven samen steeds wat weg. En hij merkte het nauwelijks.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Ja echt heel lang. Mijn “tweede ouders” (ben met die mensen opgegroeid) waren woensdag 62 jaar getrouwd. Ze worden wel snel ouder, dover, minder alert maar goed gezond. En zijn om het te vieren een weekje op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat klinkt goed voorbereid.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Tuinfeest met bbq voor overwegend ouderen: zwembadjes voor de voeten en watersproei-ventilatortjes staan klaar. Kleurige 'ijsblokjes' voor in de badjes liggen in de vriezer.. klaar voor vanmiddag dus![]()
Wat leuk!!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja echt heel lang. Mijn “tweede ouders” (ben met die mensen opgegroeid) waren woensdag 62 jaar getrouwd. Ze worden wel snel ouder, dover, minder alert maar goed gezond. En zijn om het te vieren een weekje op vakantie.
Neuh van die plastic dingen van de Action.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt goed voorbereid.
Ben wel benieuwd naar de kleurige ijsblokjes...komt vast wel een foto van?![]()
Want doe je dat met kleurstof?
Ow.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neuh van die plastic dingen van de Action.
Mooi dat dat nog kan en ze dat willen. M'n oma (92) vind zich zelf wel al 20 jaar te oud om weg te gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:
En zijn om het te vieren een weekje op vakantie.
Deze mensen (83 en 84 geloof ik) gaan nog zeker 4 keer per jaar echt op vakantie. Daarnaast minimaal net zo vaak, maar meestal vaker, een midweek naar vrienden of familie in diverse delen van Nederland. En in de herfstvakantie met de hele familie incl 2 achterkleinkinderen een week naar Griekenland. En met die 2 achterkleinkinderen gaan ze ook iedere week zwemmen. 2 of 3 jaar geleden hebben ze nog een rondreis zuidafrika gedaan en het jaar erop door china. Heerlijk, op die manier oud worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mooi dat dat nog kan en ze dat willen. M'n oma (92) vind zich zelf wel al 20 jaar te oud om weg te gaan.
Nog langer geleden gingen ze wel es met zo'n busreis naar Oostenrijk of Zwitserland.
Denk dat m'n opa wel had gewild.
Oh wauw, krasse knarrenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze mensen (83 en 84 geloof ik) gaan nog zeker 4 keer per jaar echt op vakantie. Daarnaast minimaal net zo vaak, maar meestal vaker, een midweek naar vrienden of familie in diverse delen van Nederland. En in de herfstvakantie met de hele familie incl 2 achterkleinkinderen een week naar Griekenland. En met die 2 achterkleinkinderen gaan ze ook iedere week zwemmen. 2 of 3 jaar geleden hebben ze nog een rondreis zuidafrika gedaan en het jaar erop door china. Heerlijk, op die manier oud worden.
Misschien had ze er nog altijd een beetje moeite mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wauw, krasse knarren
Twee broers en een zus van m'n oma organiseerden meestal elk jaar een dagje weg met de hele familie, alle andere broers/zussen, kinderen en kleinkinderen. Dat vond ze al te veel.
Dat d'r dochter is overleden in '92, ja dat is sneu natuurlijk, maar op een gegeven moment moet je ook weer een beetje gaan leven hoor
Ja maak dat dan bespreekbaar ofzo. Van thuis blijven wordt het ook niet beter. Én m'n opa had het vast wel leuk gevonden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien had ze er nog altijd een beetje moeite mee?
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:27 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit het zand van recreatiestrandje de Merwelanden. Ik bevind mij tussen schepje en emmertje. Het meer voor mijn neus is van een uitstekende temperatuur en een heel stuk kwalvrijer dan de Noordzee een paar weken geleden
Günther heeft het in z'n nakie in het water danig naar z'n zin en strakjes patatje met mayonaise als lunch.
Zomer, ik dig het wel
Deze mensen zijn hun toen 36 jarige zoon verloren, 24 jaar geleden. Denk ook wel dat het een beetje vluchtgedrag isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh wauw, krasse knarren
Twee broers en een zus van m'n oma organiseerden meestal elk jaar een dagje weg met de hele familie, alle andere broers/zussen, kinderen en kleinkinderen. Dat vond ze al te veel.
Dat d'r dochter is overleden in '92, ja dat is sneu natuurlijk, maar op een gegeven moment moet je ook weer een beetje gaan leven hoor
Heb jij gister wat van die meteoor gemerkt? Wij zaten buiten maar niets gehoord of gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe luie zaterdag in huis. Te warm buiten, beetje brak. F heb ik helemaal nog niet gezien, die ligt nog in bed.
Hier net alles dichtgedaan. Buiten is het warmer dan binnenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik doe luie zaterdag in huis. Te warm buiten, beetje brak. F heb ik helemaal nog niet gezien, die ligt nog in bed.
Wat knusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Tuinfeest met bbq voor overwegend ouderen: zwembadjes voor de voeten en watersproei-ventilatortjes staan klaar. Kleurige 'ijsblokjes' voor in de badjes liggen in de vriezer.. klaar voor vanmiddag dus![]()
Grote open tent staat er dus overal schaduw.quote:
Leuk hoor, t zal best warm worden maar iedereen heeft het warm. Vast een heel leuk gezicht straks, iedereen met de voetjes is de badjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Grote open tent staat er dus overal schaduw.achterin ligt het 2e gazon wel in de zon voor de liefhebber..
Ja, gaaf!quote:
Bij jullie thuis?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij alleen even op de fiets ihk van de beweging naar de vis- en groentejuwelier in het dorp en verder lekker uitgebreid de krant lezen binnen met de ventilator aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:00 schreef Lonaa het volgende:
Van mij krijgt hij mee: “huis is vol - geld is op - we hebben niks nodig”...😠 en zijn eigen kreet laatst:quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:21 schreef Bluezz het volgende:
@:AX mnX zou een bezoekverbod moeten krijgen aan rommelmarkten![]()
Jammer ook dat ie nog weet wat ie allemaal heeft.
Ik ben van de totaal andere kant, gooi nog wel eens in opruimbuien dingen weg waarvan ik later denk...mmmm toch maar even moeten bewaren
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van mij krijgt hij mee: “huis is vol - geld is op - we hebben niks nodig”...😠 en zijn eigen kreet laatst:
”bezit van de zaak is einde van het vermaak”...en toen niet geboden.
Wél met skype de veiling gevolgd.
Vraag: hóe veel reserve dakpannen hebben mensen liggen voor een volgende storm?
Tralala.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]ik denk eerder, hoeveel mensen hebben reserve dakpannen liggen?
heb je een dakpan die vrij bijzonder is is dat wel nuttig (collega van mij in vinkeveen had laatst die windhoos en dikke 400 pannen van het dak en was blij dat ie er 200 had liggen bv..... kon ie zn huis ieg weeer waterdicht krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach...first world problems...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of... oeps, ik wilde ze verplaatsen naar een beter plekje en ze zijn allemaal kapotgevallen![]()
Maar toch niet zelf gespaard?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een miljoen dakpannen, schoorsteentegeltjes, kantpannen, waterslagen en vooral heel veel bakstenen in alle soorten en maten. Ze duiken ook overal op.
O god nee. Ik heb denk ik zeker 1,5 kuub van dat spul weggegooid. De hele tuin afgestruind naar meer. En een half jaar later ligt er weer overal een random baksteen. Ik begin er echt aan te twijfelen of die dingen zich niet vermenigvuldigen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
O god nee. Ik heb denk ik zeker 1,5 kuub van dat spul weggegooid. De hele tuin afgestruind naar meer. En een half jaar later ligt er weer overal een random baksteen. Ik begin er echt aan te twijfelen of die dingen zich niet vermenigvuldigen.
die kan ik me dus goed voorstellen dat je blij bent er een x aantal van te hebben, niet alles is ook even makkelijk qua soort om meer te vindenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:32 schreef AnneX het volgende:
De rooie pannen van voorhuis zijn uit 1902, oudhollands en soms gaar.
Nope. Ik was denk ik ook buiten want in de stad, maar niks.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb jij gister wat van die meteoor gemerkt? Wij zaten buiten maar niets gehoord of gezien
Ons?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:32 schreef AnneX het volgende:
De rooie pannen van voorhuis zijn uit 1902, oudhollands en soms gaar.
De zwarte van het dak van de aanbouw zijn zwart en gangbaar.
Omdat daar 2 veluxramen ingingen, kwamen er 2 x 9 pannen uit. Affijn.
Lucky..dat is een boel.
Hé, bedacht mij zojuist dat er nog ingevroren citroenpartjes liggen na de tip vorig zomer van ...yeah.
Een half pak dakpannen kun je toch niet meer retour doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Neuh, van Isa's vriendin M. uit Grun, en ik kan potverdrie niet op haar foknaam komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons?
Wij vriezen er nu steeds 3 in. 3 Citroenen, boenen, in dikke plakken, pitjes eruit en weken lang lekker in je water
Freecell?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neuh, van Isa's vriendin M. uit Grun, en ik kan potverdrie niet op haar foknaam komen.![]()
Daarna bedachten jullie de verse versie.
Ik kreeg de indruk dN Mn.AnneX ze regelmatig bijkooptquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een half pak dakpannen kun je toch niet meer retour doen.
Wij hebben d'r ook nog wel enkele tientallen liggen
grappig qua dakpannen las ik het niet zo...juist een hoop andere zooi (anyway teveeel zooi dus)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dN Mn.AnneX ze regelmatig bijkoopt
Nou, aan het begin had ik er een hard hoofd in.quote:
Ja, hier is er ook weinig meer gebeurd dan slapen en hangen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanmiddag ook uren geslapen terwijl m'n vriend F1 aan het kijken was. Echt een luie dag.
Wat is TW?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:05 schreef AnneX het volgende:
Ja, Freecell kwam met de ingevroren citroenpartjes.
Net ontdekt: met blote voeten op de toiletvloertegels TW resulteert in ijskoude voeten.
Zo klein en hulpeloos nog + zo intens warm, ik zou daar ook een kwaaie baby van wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:46 schreef Lot_1 het volgende:
Wij eten zo pizza, zelf belegd, met kant en klaar pizzadeeg. Salade erbij
Het is een worstel-dag met de baby. Het is een heel relaxed kind gewoonlijk, maar vandaag is hij snel boos. Heeft vanmorgen wel lekker lang in de wandelwagen buiten geslapen. Wij hebben wat lang gras gemaaid, bijeengeharkt en de coniferenhaag gesnoeid. Was best heet voor zulk werkNu is er van de chaos bijhouden weinig gekomen; binnen is alles weer ontploft. Moet morgen maar even.
Zeggen dat dat heel erg pijn doet en heet is. Soms maak ik ervan dat je been er afvalt als je het aanraakt ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:35 schreef minilot het volgende:
@:Molo
Protip gevraagd: hoe houden jullie Larf bij de barbecue vandaan?![]()
Hier de hele ochtend gezwommen, begin van de middag weer thuis en gedrieën een dut'je' tot 18:30. Ahem. Siësta.Net boodschappen gehaald voor kleinschalige barbecue met het broertje van J. morgen en straks maak ik simpele jalapeñocheeseburgers + Affligem Blond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |