quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.
Maar zwakzinnig, zwakzinnig..
Dan denk ik eerder aan iemand als @:scrummie2.0
Best een matige voetballer toch ook eigenlijk. Heeft weinig in de melk te brokkelen bij United.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al best knap, dat je plan B bent voor Pogba.
mwa is een hele aardige speler hoor maar je ziet dat je ook aardige spelers om je heen nodig hebt om goed te functionerenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Best een matige voetballer toch ook eigenlijk. Heeft weinig in de melk te brokkelen bij United.
valt wel meequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen tropisch Roland. ZINDERENDE HITTE!!!!
Gaat hij nooit worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:50 schreef Tjacka het volgende:
Donny mag nog wel een stap in zijn ontwikkeling maken om goed genoeg te zijn voor Real.
daar woon ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk wel.
Jojoortje wel.quote:
beetje regen ookquote:
@GGMM vrijdag begint al slecht voor Scrummiequote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe iedereen je negeert. Laat ik je maar goedemorgen wensen.
Goedemorgen!
Hij heeft gewoon een slechte week. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm vrijdag begint al slecht voor Scrummie
Gouda niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:34 schreef KingRoland het volgende:
lenny
Ben jij ooit weleens naar breda of gouda geweest
Niks mis met mijn week hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een slechte week. Kan gebeuren
Nou, je krijgt er toch flink van langs deze week.quote:
Ik vind deze grap inmiddels aardig uitgekauwd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, je krijgt er toch flink van langs deze week.
Als je me je adres doorstuurt zal ik een pakketje naar je opsturen.
Beetje gay dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou, je krijgt er toch flink van langs deze week.
Als je me je adres doorstuurt zal ik een pakketje naar je opsturen.
Was geen grap.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze grap inmiddels aardig uitgekauwd.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het een lieve geste. (geste = gebaar Scrummie)
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze grap inmiddels aardig uitgekauwd.
Ga je live op Twitch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:02 schreef GGMM het volgende:
GoedemorgenMario Maker 2 dag!
[..]
Eens.
En als er nou geen andere dingen te verzinnen waren. Maar het gaat om om scrummie. Genoeg om belachelijk te maken lijkt me.
Klopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er is toch wel ooit wat verstuurd tussen VBL sc users? Tijgernootjes ofzo?
Flesje whiskey gekregen van @onlogischquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er is toch wel ooit wat verstuurd tussen VBL sc users? Tijgernootjes ofzo?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
Jongens, er is iets vreselijks gebeurd.
Ik ben afgemaakt door het twitteraccount van Telstar.
twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 11:05:04@telstar1963nv Dit boeit niemand. reageer retweet
Alles goed met Saskia?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
Veel plezier alvast ermee ouwe reus.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:30 schreef GGMM het volgende:
In anders nieuws; ik ben erg benieuwd of Mario Maker 2 vandaag wordt bezorgd.
Postnl zegt van wel.
Ik hou jullie op de hoogte!
Bedankt makker.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast ermee ouwe reus.
Oja, haxball bestaat ook nog.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt makker.
Mocht hij niet vandaag komen dan ben ik er vanavond bij met Haxball.
Kortom, elk nadeel heeft zijn voordeel
Koekoek. Dat twitteraccount kan wel leuk uit de hoek komen meestal.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg vandaag ook post. Nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:30 schreef GGMM het volgende:
Postnl zegt van wel.
Het is bij Postnl momenteel één grote teringzooi.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:30 schreef GGMM het volgende:
Postnl zegt van wel.
Hah, ik krijg via DHL. DhlGodenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Postnl momenteel één grote teringzooi.
DPD>DHL>PostNLquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hah, ik krijg via DHL. DhlGoden
@:ggmm
Dat idee kreeg ik al ja. De schoenen die ik besteld heb zijn al sinds dinsdag onderweg.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is bij Postnl momenteel één grote teringzooi.
Klootzak.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oja, haxball bestaat ook nog.
Ik hoop dat Mario Maker een dagje later komt!
Eens. DPD Goden. Jammer dat ze Willem II niet meer sponsoren. Althans, niet meer op het shirt.quote:
Pics van schoenen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al ja. De schoenen die ik besteld heb zijn al sinds dinsdag onderweg.
Ik ben woedend.
[..]
Klootzak.
Graag mij niet meer mentionen in het Willem II topic!quote:
Ribbelig.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van deze schoenen
Walgelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gayquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou het mooiste zijn als je kwam haxballen en vandaag Mario Maker 2 ook zou komen, maar het is geen perfecte wereld.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik al ja. De schoenen die ik besteld heb zijn al sinds dinsdag onderweg.
Ik ben woedend.
[..]
Klootzak.
Sorry maat. Dacht dat je dit nieuws over Tilburg wel kon waarderenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Graag mij niet meer mentionen in het Willem II topic!
Ik had bijna op je gereageerd daar en dan had ik het Willem II topic in myat gehad staan.
Eerlijk gezegd boeide het mij ook geen reet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry maat. Dacht dat je dit nieuws over Tilburg wel kon waarderen
Oh. Gelukkig vond je dat topic van die gast die zijn plant vitaminepillen geeft wel leuk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd boeide het mij ook geen reet.
Ga weg met je proleten programma.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
TV / [Veronica] Café Hendriks & Genee #3 Donniegod
O.a BaudetGod en Peter R.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros
@:johannes_vermeer @:onlogisch
Ben nog niet thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Pics van je schoenen graag.
VEEL PLEZIER!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
MARIO MAKER 2 IS BEZORGD.
IK HERHAAL
@:SCRUMMiE2.0
Oh en @:saind bedankt voor je like op Twitter!
Ik ben blij voor je vriend. Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
IK HERHAAL
Lijkt me een goede vraag voor Tong(rip)quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gouda niet.
En Breda uiteraard. Is niet zo ver voor mij.
Moest vroeger ook wel regelmatig voetballen tegen Baronie. Ken je die club, Roland?
Als marketingstudent wil ik weten op welke website jij hebt besteld en wat jij belangrijk vond voor de keuze.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
IK HERHAAL
Zwijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros
Jammer dat je me geen speelplezier toewenst!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent wil ik weten op welke website jij hebt besteld en wat jij belangrijk vond voor de keuze.
Saskia heeft je een fijn weekend toegewenst!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je me geen speelplezier toewenst!
Hoe dan ook: bol.com de snelle levering was voor mij een belangrijke overweging!
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Saskia heeft je een fijn weekend toegewenst!
Sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je me geen speelplezier toewenst!
Hoe dan ook: bol.com de snelle levering was voor mij een belangrijke overweging!
jammerquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was ik niet, maar ik sta wel achter @:I. Zijn keuze.
Gadverdammequote:
Een Bros én Super Mario Maker 2, wat is het toch een mooie dag vandaagquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros
Doe maar nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu Tong en HMF nog en we zijn compleet.
Nederlandse snacks beste snacks.quote:
die patat in kroket/kaassoufle is wel nieuw voor mij. geen idee of jij daar bekend mee was.quote:
genotquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:05 schreef Coco. het volgende:
Ik drink nu trouwens Coca Cola Zero
@:KingRoland
hoe laatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je ook zo kijken naar de topper #FraUSA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Wandelend stuk overgewicht.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:32 schreef KingRoland het volgende:
patatje oorlog + kroket + frikandel + kaassoufle is dan ook een fantastische combo. Gewoon als je terug komt van het uitgaan is dat wel echt genot met een blikje coca cola zero.
Tering zeg. Wat een genot.
Bizarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:59 schreef maxi-mus het volgende:
[Vraag wat je wil] aan een conservatieve hetero niet autistische man
Vuil ranzig goor varken dat je bent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een bros
Mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!!
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard @:Buitendam
straks met m'n zoons een biertje/lunch, zal niet te wild worden want ze moeten beiden vanavond werkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Vrienden.
Wat staat er vandaag op het programma?
Klein biertje dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
straks met m'n zoons een biertje/lunch, zal niet te wild worden want ze moeten beiden vanavond werken
Lekker man.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
straks met m'n zoons een biertje/lunch, zal niet te wild worden want ze moeten beiden vanavond werken
Zo eerst wat huishoudelijke zaken, dan boodschappen, Feyenoord, en daarna geen idee, afkoelen gok ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Vrienden.
Wat staat er vandaag op het programma?
Boodschappen net gedaan. Zal een duikje in het zwembad worden, biertje drinken en wat voetbal kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo eerst wat huishoudelijke zaken, dan boodschappen, Feyenoord, en daarna geen idee, afkoelen gok ik.
En jij?
Prima planning voor een hete zaterdag. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boodschappen net gedaan. Zal een duikje in het zwembad worden, biertje drinken en wat voetbal kijken.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima planning voor een hete zaterdag. Geniet ervan.
zo druk zeg maatquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boodschappen net gedaan. Zal een duikje in het zwembad worden, biertje drinken en wat voetbal kijken.
beter afspraak maken maatjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en even naar de kapper als het niet te druk is.
Lekker bezig maatquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
heb je hem bij joe rogan weleens gezienquote:
Nope. Worth watching?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb je hem bij joe rogan weleens gezien
Thanks. Staat opquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
lijkt me wel
(het is eigenlijk een podcast)
Fuck timemanagement, Musk maakt gave dingen. Neuralinkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Maar Joe stelt wel een terechte vraag over zijn time-management. Maar blijkbaar is Musk geen manager zoals ik 'm voor ogen had.
Maxi-mus, waaruit blijkt precies dat je zo conservatief bent?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:59 schreef maxi-mus het volgende:
[Vraag wat je wil] aan een conservatieve hetero niet autistische man
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maxi-mus, waaruit blijkt precies dat je zo conservatief bent?
Heb je nog geen gifjes gemaakt van die gozer?quote:
Ik ben niet zo van het doodwensen van iemand, maar hier zou ik toch bijna een uitzondering voor maken.quote:
Daar begin ik niet aan. Ik haat Harry.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog geen gifjes gemaakt van die gozer?
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Ik haat Harry.
:squote:
Jeetje.quote:
Als marketingstudent ben ik van mening dat we een ernstig tekort gaan krijgen aan AI mensen. Tevens moet de limiet van aantal studenten die AI studeren verdwijnenquote:
welke limietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat we een ernstig tekort gaan krijgen aan AI mensen. Tevens moet de limiet van aantal studenten die AI studeren verdwijnen
Als marketingstudent kan je je beter bij marketing houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik van mening dat we een ernstig tekort gaan krijgen aan AI mensen. Tevens moet de limiet van aantal studenten die AI studeren verdwijnen
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als marketingstudent kan je je beter bij marketing houden.
En jij kan beter je bek houdenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als marketingstudent kan je je beter bij marketing houden.
Puur kwaliteit. Bij mij verlopen ze soms wat minder.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Lekker maatquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Geklikt. Maar niet gekeken omdat ik eerst reclame kreeg. YouTubequote:
niet adblockenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Maar niet gekeken omdat ik eerst reclame kreeg. YouTube
oh nee dan niet inddquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit mobiel maat. Of gebruik je daar ook een block voor?
Ik heb net een pokebowl gegetenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma.
Goor dik varkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma.
Sorry chef,kom hier nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbalgerelateerde zaken in de SC
quote:Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nou???????
De enige speler met het Amsterdam dna. Hij is de uitverkorenen om het leeggekochte elftal tot grote hoogtes te stuwen.
@onlogischquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
UI weddenschappen zijn zeer zwak. Als Feyenoord morgen wint post ik nooit meer op fok.
Wil je gewaardeerde users niet wegjagen door ze aan hun woord te houden? Iedereen komt z'n afspraken wel eens niet naquote:
Snoeiharde, maar doordachte diss. Mooi dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je gewaardeerde users niet wegjagen door ze aan hun woord te houden? Iedereen komt z'n afspraken wel eens niet na
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op zondag 30 juni 2019 09:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je gewaardeerde users niet wegjagen door ze aan hun woord te houden? Iedereen komt z'n afspraken wel eens niet na
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
quote:Op zondag 30 juni 2019 09:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gemis zal waarschijnlijk opspelen tijdens de TV-toernooien wanneer je vermoeiende figuren rond hebt lopen die voor een vlaggetje juichen of gewoon vreselijk irritant zijn. Dan heb je een relativerend woordje van Zippy nodig.quote:
Er zal wel een 'Hmm, ik kan het vandaag maar beter bij Mariomaker 2 houden'-achtige post komen.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:29 schreef El-Stinho het volgende:
Johannes en Onlogisch grijpen GGMM stevig bij de strot. De kans lijkt me nihil dat GGMM hier een zinnige reply op kan geven.
Allemaal vloergenot ja.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat gemis zal waarschijnlijk opspelen tijdens de TV-toernooien wanneer je vermoeiende figuren rond hebt lopen die voor een vlaggetje juichen of gewoon vreselijk irritant zijn. Dan heb je een relativerend woordje van Zippy nodig.
En toch blijft GGMM het keer op keer proberen. Als je hem met een voetbalclub zou mogen vergelijken, is het toch wel AC Milan. Een hoog woordje mee willen spreken maar ondertussen keer op keer met zijn gezicht op het asfalt smakken. Ze leren er niets van, terwijl de rest van de wereld nog alleen maar om ze kan lachen en grinniken om de stupiditeit.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zal wel een 'Hmm, ik kan het vandaag maar beter bij Mariomaker 2 houden'-achtige post komen.
Als de irritante Flash maar niet komt opdagen dit weekend.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch blijft GGMM het keer op keer proberen. Als je hem met een voetbalclub zou mogen vergelijken, is het toch wel AC Milan. Een hoog woordje mee willen spreken maar ondertussen keer op keer met zijn gezicht op het asfalt smakken. Ze leren er niets van, terwijl de rest van de wereld nog alleen maar om ze kan lachen en grinniken om de stupiditeit.
Milan vind ik dan nog wel iets te hoog gegrepen, die hebben in hun goeie tijd nog prijzen gewonnen, ik zou voor FC Twente gaan, die hebben hun prijzen min of meer gestolen.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch blijft GGMM het keer op keer proberen. Als je hem met een voetbalclub zou mogen vergelijken, is het toch wel AC Milan. Een hoog woordje mee willen spreken maar ondertussen keer op keer met zijn gezicht op het asfalt smakken. Ze leren er niets van, terwijl de rest van de wereld nog alleen maar om ze kan lachen en grinniken om de stupiditeit.
Dat is ook weer zo. Accurate omschrijving.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan vind ik dan nog wel iets te hoog gegrepen, die hebben in hun goeie tijd nog prijzen gewonnen, ik zou voor FC Twente gaan, die hebben hun prijzen min of meer gestolen.
Ik zou persoonlijk gaan voor RKC Waalwijk: promoveert zo eens in de tien jaar op wonderbaarlijke wijze, maar kan het vervolgens nooit waarmaken om vervolgens via de achterdeur de bovenste regionen te moeten verlaten.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2019 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Milan vind ik dan nog wel iets te hoog gegrepen, die hebben in hun goeie tijd nog prijzen gewonnen, ik zou voor FC Twente gaan, die hebben hun prijzen min of meer gestolen.
Ik klierde je ook maar een beetje.quote:
ging over vergevenquote:Op zondag 30 juni 2019 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet een lange preek geweest zijn.
quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
Sodomiequote:Op zondag 30 juni 2019 16:14 schreef KingRoland het volgende:
deze week 3 zondes
ik ga niet vertellen wat dat waren
"Als iets niet lukt, begin dan gerust nog een keertje"quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
Wat een gast joh, die Gokmen. Apart draadje om te lezen.twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 10:23:10Het zit er op. Gökmen wil het woord nog, maar wordt weggevoerd. Een emotionele nabestaande schreeuwt naar hem. 'Je bent een lafaard. Een varken. Een tyfushond'. #tramaanslag reageer retweet
Wat een debielquote:Op maandag 1 juli 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een gast joh, die Gokmen. Apart draadje om te lezen.twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 01-07-2019 om 10:23:10Het zit er op. Gökmen wil het woord nog, maar wordt weggevoerd. Een emotionele nabestaande schreeuwt naar hem. 'Je bent een lafaard. Een varken. Een tyfushond'. #tramaanslag reageer retweet
Dat vind ik juist een te makkelijke straf.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom is het beter zo'n gast bij z'n arrestatie gewoon per ongeluk af te maken
Ja dat is toch een religie.quote:
doodmartelen is ook goed maar dat doen ze hier nietquote:Op maandag 1 juli 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een te makkelijke straf.
[..]
Ja dat is toch een religie.
En terecht wel.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
doodmartelen is ook goed maar dat doen ze hier niet
quote:Op maandag 1 juli 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht wel.
Gewoon zijn leven lang vastzetten zonder contact met anderen, dat is nog een veel ergere martelgang op den duur.
Hij zal wel TBS krijgen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]ik weet niet of levenslange eenzame opsluiting kan
thai style makreel saladequote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
piepersquote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
RECHT DOOR ZEEquote:Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
ik snap trouwens niet waarom mensen denken dat ik rechts ben. ik zeg het nogmaals ik ben niet rechts en ik ben ook niet links
Hoe heeft dit pareltje slechts 182 (nu 183) viewsquote:
Zalmburger gehad. Echt lekker.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee kanjer debielquote:Op maandag 1 juli 2019 21:28 schreef Arts-assistent het volgende:
Hallo willen jullie soms doen alsof ik er bij hoor, dan voel ik me geliefd.
Ik heb erg weinig karakter waardoor ik ook erg transparant ben. En voorspelbaar.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, deze transparantie mis ik in de huidige moderatie.
Welkomquote:Op maandag 1 juli 2019 21:28 schreef Arts-assistent het volgende:
Hallo willen jullie soms doen alsof ik er bij hoor, dan voel ik me geliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |