SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Blijft pijnlijk. Ook die filmpjes dat iedereen al aan het aftellen was en feest aan het vieren. Pijnlijker momentje voor jullie dan 2007 en 2016. Maar ik weet hoe het voelt. 2005 PSV tegen Milan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 00:35 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Liever 95 minuten dit seizoen...
#Tottenham #fail #minuut 95Land of the free. Home of the brave.![]()
ik zou er zo weer voor tekenen hoor deze pijnlijkheid komen seizoen. Ik vrees dat we er weer heel lang op moeten wachten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 03:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijft pijnlijk. Ook die filmpjes dat iedereen al aan het aftellen was en feest aan het vieren. Pijnlijker momentje voor jullie dan 2007 en 2016. Maar ik weet hoe het voelt. 2005 PSV tegen Milan.![]()
Een paar heldhaftige potjes in de laatste fase Europa League zou mij aankomend seizoen ook wel kunnen bekoren. Zou wel heel graag die Europa League finale weer willen halen, als ik de hoop op ander Europees succes even laat varen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou er zo weer voor tekenen hoor deze pijnlijkheid komen seizoen. Ik vrees dat we er weer heel lang op moeten wachten.
-nee-![]()
absoluut, maar je begint weer bijna helemaal op 0 en dat is toch wel hard, kijk naar een Juve dat er gewoon weer wat spelers bijhaalt in een poging de CL te gaan winnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een paar heldhaftige potjes in de laatste fase Europa League zou mij aankomend seizoen ook wel kunnen bekoren. Zou wel heel graag die Europa League finale weer willen halen, als ik de hoop op ander Europees succes even laat varen.![]()
Dan harken we deze periode misschien wel 200 miljoen euro binnen maar dan zijn we nog steeds te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken. Met zo’n dikke bankrekening hoop je toch dat er iets kan veranderen, maar we gaan nog steeds ieder jaar met psv hard moeten knokken voor een kampioenschap, en dat is misschien maar goed ook want Europees lijkt er niks aan onze doelstelling te kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, maar je begint weer bijna helemaal op 0 en dat is toch wel hard, kijk naar een Juve dat er gewoon weer wat spelers bijhaalt in een poging de CL te gaan winnen.
Nog steeds maar hopen op een leuke groepsfase CL, en als het tegenzit dan maar kijken wat we kunnen doen in de EL. Dat deden we met Frons ook al.
-nee-![]()
Frenkie de Jong en De ligt zijn redelijk op te vangenquote:Ook Hakim Ziyech verkast naar Sevilla: ‘95% zeker’
Hakim Ziyech gisteravond in actie bij de Afrika Cup tegen Ivoorkust.
Hakim Ziyech gisteravond in actie bij de Afrika Cup tegen Ivoorkust. EPA
Bij Ajax zijn ze er nog niet zo zeker van, maar Spaanse media weten het vrijwel zeker: na PSV-aanvoerder Luuk de Jong komt ook Hakim Ziyech naar Sevilla. Volgens Cadena Cope tekent de Marokkaans international meteen na de strijd om de Afrika Cup een contract in Estadio Ramn Snchez Pizjun. Volgens het Spaanse radiostation is de komt van Ziyech zelfs ‘95 procent zeker'.
Zyech is overvangbaar
Ajax zal minimaal 40 procent achteruit gaan als Zyech vertrekt.
IK zie de kansen van Feyenoord voor de titel met 20 % stijgen als Zyech vertrekt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
van 0 naar 20?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Frenkie de Jong en De ligt zijn redelijk op te vangen
Zyech is overvangbaar
Ajax zal minimaal 40 procent achteruit gaan als Zyech vertrekt.
IK zie de kansen van Feyenoord voor de titel met 20 % stijgen als Zyech vertrekt![]()
![]()
zeg datquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
20% meer dan 0% is ook 0%. Nou ja, dan klopt het wel aardig.![]()
![]()
Wij kunnen ons aller Ajax tegen onze grote vriend Andersen weer eens aanschouwen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Magallan nu wel een paar aardige inspeelpasses zie geven
Dit middenveld is wel rukMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
AndersenGODquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Tagliano het volgende:
Wij kunnen ons aller Ajax tegen onze grote vriend Andersen weer eens aanschouwenOh.![]()
Die is er al volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een 'Ajax is een parodie op een voetbalclub' topic.Oh.![]()
Het is goed dat dit middenveld zo goed als de derde garnituur is, daardoor ontstaan zoveel ruimtes en moeten verdedigers instappen, krijg je zo'n kans voor Andersen. En aanvallend mis je gewoon goed drukzetten en wat creativiteit op het middenveld
Helpt ook niet dat Cerny en Labyad op de flanken staan in dat laatste opzicht, maargoedMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die middenvelders staan allemaal veel te diep in de opbouw, dus vraag me af wat het plan van Ten Hag daar zo mee is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:35 schreef Tagliano het volgende:
Het is goed dat dit middenveld zo goed als de derde garnituur is, daardoor ontstaan zoveel ruimtes en moeten verdedigers instappen, krijg je zo'n kans voor Andersen. En aanvallend mis je gewoon goed drukzetten en wat creativiteit op het middenveld
Helpt ook niet dat Cerny en Labyad op de flanken staan in dat laatste opzicht, maargoed
Maar goed dit middenveld gaan we alleen in Jong Ajax kunnen zien komend seizoen (alleen dan met Gravenberch ipv De Wit lijkt me)Oh.![]()
Ja precies, daarom kan ik dit ook niet zo serieus nemen allemaal. Het zegt hooguit dat je op het middenveld echt nog wat moet halen als er iemand van de "normale" A-selectie vertrekt. Eens kijken hoe ze zich in dat jaartje ontwikkelen (en het scheelt voor ieder van die middenvelders natuurlijk wel of ze in hun eentje een potje meedoen met bijvoorbeeld Ziyech en Schone naast je dan twee talentjes zoals nu)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die middenvelders staan allemaal veel te diep in de opbouw, dus vraag me af wat het plan van Ten Hag daar zo mee is.
Maar goed dit middenveld gaan we alleen in Jong Ajax kunnen zien komend seizoen (alleen dan met Gravenberch ipv De Wit lijkt me)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zit ik die vent nog een beetje van de positieve kant te bekijken krijg je ditMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zelfs als het doel twee keer zo hoog was twijfel ik of die erin was gegaanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat klopt wel ja, ben wel benieuwd of die Victor Jensen nog stappen kan maken als controleur. Wel een speler met een prima techniek en voetballend vermogen in potentie.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies, daarom kan ik dit ook niet zo serieus nemen allemaal. Het zegt hooguit dat je op het middenveld echt nog wat moet halen als er iemand van de "normale" A-selectie vertrekt. Eens kijken hoe ze zich in dat jaartje ontwikkelen (en het scheelt voor ieder van die middenvelders natuurlijk wel of ze in hun eentje een potje meedoen met bijvoorbeeld Ziyech en Schone naast je dan twee talentjes zoals nu)Oh.![]()
Maggasjan kan echt niet verdedigen. Wordt wr met gemak voorbij gelopen/uitgekapt/voorbij gedribbeld.![]()
Bij hem mis ik wel (althans vandaag) echt een dribbel om daarmee iemand anders vrij te spelenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, ben wel benieuwd of die Victor Jensen nog stappen kan maken als controleur. Wel een speler met een prima techniek en voetballend vermogen in potentie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Magallan - Pierie als centrum kan echt niet.quote:
Ben je mooi klaar mee als je back-ups, lekker billenknijpen bij schorsingen en blessures.Oh.![]()
Wel grappig dat dit team zich makkelijker onder druk uit lijkt te spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Leuke aanval wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Wel grappig dat dit team zich makkelijker onder druk uit lijkt te spelenOh.![]()
Niks mis meequote:
Deze goal geven aan de nr 8 ipv nr 11 duidt er wel op dat er minimaal 1 blinde vink aanwezig is daarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hele middenveld was matigquote:
Hij speelt de tweede helft ook trouwensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nja, dit is zo´n samenstelling met een hele diepe ondergrens.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:08 schreef Tagliano het volgende:
Wel grappig dat dit team zich makkelijker onder druk uit lijkt te spelen"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Klopt en dat is ook prima verder, toch lijken ze wat fitter en elkaar wat makkelijker te vinden. Hier zitten misschien ook wel wat meer spelers bij die al veel langer samen spelen waardoor het ook niks zegt allemaalquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja, dit is zo´n samenstelling met een hele diepe ondergrens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal Dani de Wit het ooit redden in Ajax 1?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jasper ter Heijde vervangen door Dennis Johnsen
Omroepstergodin
Deze spelers bepalen ook vooral de breedte van de selectie. Daarom ook wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook prima verder, toch lijken ze wat fitter en elkaar wat makkelijker te vinden. Hier zitten misschien ook wel wat meer spelers bij die al veel langer samen spelen waardoor het ook niks zegt allemaal"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
Zal Dani de Wit het ooit redden in Ajax 1?Oh.![]()
Ik kijk niet, maar zag hem in de basis. Maar geen 11 vervangers dit keer?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hele middenveld was matig
Hij speelt de tweede helft ook trouwensWaarom is ter Heijde mee echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:23 schreef Tagliano het volgende:
Jasper ter Heijde vervangen door Dennis Johnsen
Omroepstergodin
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dest, Lang, Schuurs en Traor uit dit team kunnen nog wel wat toevoegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze spelers bepalen ook vooral de breedte van de selectie. Daarom ook wel leuk om te kijken.
De rest (nog) niet.Oh.![]()
Blijkbaar speelde De Wit een uurtje, inmiddels vervangenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar zag hem in de basis. Maar geen 11 vervangers dit keer?
[..]
Waarom is ter Heijde mee echt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zit toch gewoon in de selectie van Jong Ajax? Ajax -19 speelt nu ook een toernooitje dus daar kunnen ook geen spelers vandaan komen.quote:Oh.![]()
Zonder geluid en namen achterop weet ik nauwelijks wie er voor Ajax op het veld staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij moet blij zijn met Groningen 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:22 schreef FireFox1 het volgende:
Zal Dani de Wit het ooit redden in Ajax 1?Groot fan van User Wotte![]()
Daar ben ik al de trotse eigenaar vanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Tijd voor een 'Ajax is een parodie op een voetbalclub' topic.Groot fan van User Wotte![]()
Dat die er niets van kunnen was toch al bekend. Martinez schijnt te kunnen dienen als back-up voor Blind. Voor de rechterkant moet je hopen op een goede aankoop. En dan heb je eventueel Veltman daar nog voor in noodgevallen en moet je hopen op ontwikkeling bij Schuurs.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Magallan - Pierie als centrum kan echt niet.
Ben je mooi klaar mee als je back-ups, lekker billenknijpen bij schorsingen en blessures.
Maar als je Ten Hag zo positief hoort zijn over Eiting (lol) valt niet uit te sluiten dat ze de opvolging van De Ligt (of in het geval van Eiting die van De Jong) veel te licht opvatten. Aan de andere kant: dat die twee nu weer spelen zou er op kunnen duiden dat ze snel gewogen worden en dan neem ik aan dat het niet lang kan duren voordat ze te licht bevonden worden.![]()
Pierie zie ik zich nog wel ontwikkelen tot backje, beetje hetzelfde idee als VeltmanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Staat er ook nog een tweeling op het veld voor extra verwarring.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:36 schreef Monolith het volgende:
Zonder geluid en namen achterop weet ik nauwelijks wie er voor Ajax op het veld staan.Oh.![]()
Als je het geluid wel aan hebt staan haalt de omroepster alle rugnummers en namen door elkaar dus dat maakt ook niet zo uitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:36 schreef Monolith het volgende:
Zonder geluid en namen achterop weet ik nauwelijks wie er voor Ajax op het veld staan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er mag uit dit team nog wel wat rommel weg, ook zo'n Labyad gewoon verkopen want dat gaat niks meer worden. Dan zou ik nog eerder zijn minuten geven aan iemand als Noa Lang (ook al vind ik dat geen waanzinnig talent).quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat die er niets van kunnen was toch al bekend. Martinez schijnt te kunnen dienen als back-up voor Blind. Voor de rechterkant moet je hopen op een goede aankoop. En dan heb je eventueel Veltman daar nog voor in noodgevallen en moet je hopen op ontwikkeling bij Schuurs.
Maar als je Ten Hag zo positief hoort zijn over Eiting (lol) valt niet uit te sluiten dat ze de opvolging van De Ligt (of in het geval van Eiting die van De Jong) veel te licht opvatten. Aan de andere kant: dat die twee nu weer spelen zou er op kunnen duiden dat ze snel gewogen worden en dan neem ik aan dat het niet lang kan duren voordat ze te licht bevonden worden.
Eiting als basisspeler zie ik ook niet zitten, dat is een speler die alleen leuk is in balbezit (en zelfs dan valt het vaak nog tegen).Oh.![]()
Ja zou alleen op die positie kunnen. Voetballend iets beter, maar verdedigend slechter dan Veltman.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:41 schreef Tagliano het volgende:
Pierie zie ik zich nog wel ontwikkelen tot backje, beetje hetzelfde idee als Veltman![]()
Dat is een onbezonnen beslissing geweest om hem te laten gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:35 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Wber zou nu nog wel fijn geweest zijn voor de CV positie.![]()
![]()
tja. Wat weet ten hag er nou van. Staat hoogstens een uur of vijf per dag met die jongens op het veld en kent alle ins and outs. Bovendien heeft ie er allle belang bij om met een matig mogelijke selectie aan het seizoen te beginnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar als je Ten Hag zo positief hoort zijn over Eiting (lol) valt niet uit te sluiten dat ze de opvolging van De Ligt (of in het geval van Eiting die van De Jong) veel te licht opvatten. Aan de andere kant: dat die twee nu weer spelen zou er op kunnen duiden dat ze snel gewogen worden en dan neem ik aan dat het niet lang kan duren voordat ze te licht bevonden worden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
''mAaR iEdeReEn scHriJfT hEm aL aF nA aNdErHaLvE wEdStRiJd''quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:31 schreef Landgeld het volgende:
Magallan al bij veel tegengoals betrokken inmiddels... Man man man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iedereen wist dat ie slecht was, behalve de mensen bij Ajax.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:31 schreef Landgeld het volgende:
Magallan al bij veel tegengoals betrokken inmiddels... Man man man.![]()
![]()
Pierie is de blanke Aaron Mokoena?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''mAaR iEdeReEn scHriJfT hEm aL aF nA aNdErHaLvE wEdStRiJd'''Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
John Nieuwenburgquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pierie is de blanke Aaron Mokoena?RED ONS HENNIEGOD![]()
Leuk om Lucas Andersen weer eens te zien voetballen. Verder wel benieuwd naar Traore, die maakt toch vaak een goede indruk.![]()
Met zo'n dooddoener kun je elke discussie hier wel stoppen h.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:16 schreef manny het volgende:
[..]
tja. Wat weet ten hag er nou van. Staat hoogstens een uur of vijf per dag met die jongens op het veld en kent alle ins and outs. Bovendien heeft ie er allle belang bij om met een matig mogelijke selectie aan het seizoen te beginnen.![]()
Wat een toptrainer, die vent.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Woutersgod zette hem altijd op rechtsback'Wish I was old and a little sentimental'
Frank de Boer leek daadwerkelijk de selectie te willen saboteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:16 schreef manny het volgende:
[..]
tja. Wat weet ten hag er nou van. Staat hoogstens een uur of vijf per dag met die jongens op het veld en kent alle ins and outs. Bovendien heeft ie er allle belang bij om met een matig mogelijke selectie aan het seizoen te beginnen.![]()
Best netjes voor iemand die 5 wedstrijden tot nu toe voor Ajax heeft gespeeld. En dat waren meestal maar een paar minuten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:31 schreef Landgeld het volgende:
Magallan al bij veel tegengoals betrokken inmiddels... Man man man.
Magallan kan heus wel wat. Die heeft de finale van de Zuid-Amerikaanse Champions League nog gehaald met Boca.
Heeft alleen wat tijd nodig.![]()
Magalln wil meer speeltijd bij Ajax: "Mijn stempel drukken"
18:35 – Lisandro Magalln kende een ongelukkig eerste halfjaar bij Ajax, dat hem in de winterstop van het afgelopen seizoen overnam van Boca Juniors. De Argentijn wil komend seizoen meer indruk maken in Amsterdam.
Dat vertelt de centrumverdediger tegen Ajax Life. Het eerste halfjaar was niet heel makkelijk voor hem. "De afgelopen maanden heb ik inderdaad kunnen wennen. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is toch anders. Ik zal elke dag alles moeten geven, zodat ik de lat voor mezelf en de anderen steeds hoger kan leggen. Ik speelde de laatste maanden maar twee officile wedstrijden. Als een speler veel wedstrijden speelt, krijgt hij meer zelfvertrouwen en kan hij nog meer van zichzelf laten zien."
Door het sterke centrum Matthijs de Ligt en Daley Blind kwam Magalln er afgelopen seizoen niet aan te pas, maar dat kan nu anders worden. "Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk wedstrijden spelen en mijn stempel op de ploeg drukken door zowel op als naast het veld mijn ploeggenoten te steunen en helpen. Dat wil iedere speler natuurlijk, De trainer beslist. We moeten allemaal klaarstaan om te presteren als de trainer ons wil gebruiken."![]()
Ik wil ook meer speeltijd voor Magallanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:00 schreef Adames het volgende:
18:35 – Lisandro Magalln kende een ongelukkig eerste halfjaar bij Ajax, dat hem in de winterstop van het afgelopen seizoen overnam van Boca Juniors. De Argentijn wil komend seizoen meer indruk maken in Amsterdam.
Dat vertelt de centrumverdediger tegen Ajax Life. Het eerste halfjaar was niet heel makkelijk voor hem. "De afgelopen maanden heb ik inderdaad kunnen wennen. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is toch anders. Ik zal elke dag alles moeten geven, zodat ik de lat voor mezelf en de anderen steeds hoger kan leggen. Ik speelde de laatste maanden maar twee officile wedstrijden. Als een speler veel wedstrijden speelt, krijgt hij meer zelfvertrouwen en kan hij nog meer van zichzelf laten zien."
Door het sterke centrum Matthijs de Ligt en Daley Blind kwam Magalln er afgelopen seizoen niet aan te pas, maar dat kan nu anders worden. "Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk wedstrijden spelen en mijn stempel op de ploeg drukken door zowel op als naast het veld mijn ploeggenoten te steunen en helpen. Dat wil iedere speler natuurlijk, De trainer beslist. We moeten allemaal klaarstaan om te presteren als de trainer ons wil gebruiken."![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wil ook meer speeltijd voor Magallan![]()
![]()
![]()
En Veltman zag zichzelf al als de vervanger van De Ligt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:00 schreef Adames het volgende:
Door het sterke centrum Matthijs de Ligt en Daley Blind kwam Magalln er afgelopen seizoen niet aan te pas, maar dat kan nu anders worden. "Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk wedstrijden spelen en mijn stempel op de ploeg drukken door zowel op als naast het veld mijn ploeggenoten te steunen en helpen. Dat wil iedere speler natuurlijk, De trainer beslist. We moeten allemaal klaarstaan om te presteren als de trainer ons wil gebruiken."Oh.![]()
die moet vooral geen aanvoerder willen zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Veltman zag zichzelf al als de vervanger van De Ligt.![]()
Eens. maar, zeker na afgelopen seizoen schat ik Erik toch echt wel een paar treetjes hoger in dan vriend Frank.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Frank de Boer leek daadwerkelijk de selectie te willen saboteren.proberen is de eerste stap naar falen
Wat lees ik hier nou???????quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
die moet vooral geen aanvoerder willen zijn
De enige speler met het Amsterdam dna. Hij is de uitverkorenen om het leeggekochte elftal tot grote hoogtes te stuwen.![]()
Wow ben je terug op FOK!quote:Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nou???????
De enige speler met het Amsterdam dna. Hij is de uitverkorenen om het leeggekochte elftal tot grote hoogtes te stuwen.Oh.![]()
Zoveel vragen. Ben je positief verrast en gebruik je een uitroepteken, mist er een vraagteken of schrijf je fok maar mist er een punt.quote:![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lees ik hier nou???????
De enige speler met het Amsterdam dna. Hij is de uitverkorenen om het leeggekochte elftal tot grote hoogtes te stuwen.![]()
Ben je er weer![]()
Gouden duoquote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je ook met Danny Blind als TD'Wish I was old and a little sentimental'
vi.NLquote:Erfenis De Ligt: 'Hij laat geen gat, maar een krater achter bij Ajax'
Rare teksten voor een doorsnee verdeger maar dat terzijde.
Hij is toch nog helemaal niet verkocht? Of heb ik wat gemist...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Waarom wordt Veltman eigenlijk met zachte hand richting uitgang geleid? Wat mij betreft is die op rechtsback een meer dan prima stand-in of eventueel basisspeler.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Omdat ajax door wil selecteren....quote:Op zondag 30 juni 2019 10:57 schreef -XOR- het volgende:
Waarom wordt Veltman eigenlijk met zachte hand richting uitgang geleid? Wat mij betreft is die op rechtsback een meer dan prima stand-in of eventueel basisspeler."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hoi klaasquote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat ajax door wil selecteren....![]()
Welkom terug.![]()
Dat weet ik inderdaad maar ik vind het wat rcksichtslos, zeker als Veltman zich zou kunnen schikken in een rol als back-up. Zo heel makkelijk zijn goede backs ook niet te vinden en voor je het weet koop je voor een miljoentje of 8 weer een Kristensen.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat ajax door wil selecteren....Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Veltman wil helemaal geen back up zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 11:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad maar ik vind het wat rcksichtslos, zeker als Veltman zich zou kunnen schikken in een rol als back-up. Zo heel makkelijk zijn goede backs ook niet te vinden en voor je het weet koop je voor een miljoentje of 8 weer een Kristensen.
Ik denk dat de conclusie van beide partijen is getrokken dat Veltman weg moet/wil...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
dat zou inderdaad goed kunnen maar ik vind het jammer. Prima speler, is het afgelopen seizoen gewoon goed teruggekomen.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Veltman wil helemaal geen back up zijn
Ik denk dat de conclusie van beide partijen is getrokken dat Veltman weg moet/wil....Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ah, user Heinz probeert grappig te doen, wat ten koste zou moeten gaan van @klaasweetalles .quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik was helemaal klaar met em. Maar moet eerlijk bekennen dat ie wel goed is teruggekomen afgelopen seizoen. Ben benieuwd of ie dit jaar in de basis eindigt (en het goed gaat doen...)quote:Op zondag 30 juni 2019 11:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat zou inderdaad goed kunnen maar ik vind het jammer. Prima speler, is het afgelopen seizoen gewoon goed teruggekomen.proberen is de eerste stap naar falen
Omdat Dest er ook aankomt en we ook nog Mazraoui voor die positie hebben, Veltman is uiteindelijk ook gewoon te bleu voor die rechtsbackpositie over een heel seizoen. En hij wil zelf ook nog een keer naar het buitenland en dat is voor hem makkelijker als hij transfervrij is.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:57 schreef -XOR- het volgende:
Waarom wordt Veltman eigenlijk met zachte hand richting uitgang geleid? Wat mij betreft is die op rechtsback een meer dan prima stand-in of eventueel basisspeler.
Ik vind het wel vrij logisch allemaal.Oh.![]()
Zo wat was de verdediging gisteren in de eerste helft slecht zeg. Vooral op het middenveld en op de flanken was het niks.
Al blijf ik wel hoop houden in Magallan, al begint het wel een Van der Hoorn te worden.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2019 15:43:33 ]![]()
Pierie is trouwens echt een miskoop. Liep gewoon een beetje rond te huppelen en zit met de mentaliteit dat hij er al is.![]()
Is nog niks van te zeggen. Nog heel jong, laat hem maar 2 jaar wennen en dan zien we wel verder.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:45 schreef Vollenhoven het volgende:
Pierie is trouwens echt een miskoop. Liep gewoon een beetje rond te huppelen en zit met de mentaliteit dat hij er al is.
Schuurs speelde overigens erg goed. Die komt er wel, mits hij kansjes gaat krijgen.
Het probleem met Magallan is dat het een statische verdediger is. Een sloper, maar geen voetballer. Je kan zo'n speler er prima bij hebben, maar dan moet je dat wel heel goed afstemmen met de rest van je verdediging en hem zeker niet laten voetballen, maar gewoon laten beuken.![]()
Zal eens tijd worden. Ik zie z'n naam nu al maandenlang voorbij komen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef skysherrif het volgende:
Alvarez lijkt wel echt de vervanger van de ligt te worden
Dan heb je Blind, Magallan, Alvarez, Schuurs en Pierie als centrale verdedigers. En eventueel Veltman.
Ik mis De Ligt nu al.![]()
![]()
Schuurs kan wel voetballen. Gaf een aantal hele strakke crosspassen ook. Moet alleen meer fysiek sterk worden, maar zit wel potentie in die jongen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden. Ik zie z'n naam nu al maandenlang voorbij komen.
Dan heb je Blind, Magallan, Alvarez, Schuurs en Pierie als centrale verdedigers. En eventueel Veltman.
Ik mis De Ligt nu al.![]()
Hij heeft de body van BROBBEY nodig.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schuurs kan wel voetballen. Gaf een aantal hele strakke crosspassen ook. Moet alleen meer fysiek sterk worden, maar zit wel potentie in die jongen.![]()
Het punt is alleen dat Ajax op elke positie goede voetballers moet hebben om het spelletje uit te voeren en daar vol voor te gaan, als je n dissonant hebt in de as werkt het al niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is nog niks van te zeggen. Nog heel jong, laat hem maar 2 jaar wennen en dan zien we wel verder.
Schuurs speelde overigens erg goed. Die komt er wel, mits hij kansjes gaat krijgen.
Het probleem met Magallan is dat het een statische verdediger is. Een sloper, maar geen voetballer. Je kan zo'n speler er prima bij hebben, maar dan moet je dat wel heel goed afstemmen met de rest van je verdediging en hem zeker niet laten voetballen, maar gewoon laten beuken.Oh.![]()
Werkt wel, maar dan moet je een tikje anders gaan spelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Ajax op elke positie goede voetballers moet hebben om het spelletje uit te voeren en daar vol voor te gaan, als je n dissonant hebt in de as werkt het al niet.![]()
Na maanden van geruchten lijkt er op korte termijn duidelijkheid te komen over de toekomst van Matthijs de Ligt. Verschillende media in Itali, waaronder het Turijnse Tuttosport, melden zondag namelijk dat Juventus helemaal akkoord is met zaakwaarnemer Mino Raiola. De verwachting is dan ook dat De Ligt maandag zal worden gepresenteerd door de Italiaanse grootmacht.
De Ligt wordt al weken in verband gebracht met een overstap naar La Vecchia Signora, dat het eveneens genteresseerde Barcelona, Manchester United en Paris Saint-Germain uiteindelijk af weet te troeven. Juventus hint zondagmiddag met een cryptische tweet eveneens naar een grote gebeurtenis op maandag, al zou de boodschap van de club ook betrekking kunnen hebben op andere zaken.twitter:juventusfcen twitterde op zondag 30-06-2019 om 13:00:00Ignite our tomorrow. https://t.co/he53x9NOiF reageer retweet
![]()
Ajax ontvangt naar verluidt een vast bedrag van 67 miljoen euro voor de negentienjarige verdediger. Dit bedrag kan door middel van een aantal bonussen nog met dertien miljoen euro oplopen, waardoor er maximaal tachtig miljoen euro gemoeid kan zijn met de overstap van de Golden Boy. De Ligt gaat volgens de berichten uit Itali zelf een vast salaris van acht miljoen euro verdienen, dat hij via een bonusconstructie nog met vier miljoen aan kan vullen.![]()
En Martinez kan er ook nog spelenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden. Ik zie z'n naam nu al maandenlang voorbij komen.
Ik mis De Ligt nu al.
Oh.![]()
Maar ik vind Magalln verder zowel verdedigend als opbouwend niet goed genoeg, dus zie het met hem sowieso niet werken. Dat heb ik liever dat Schuurs gewoon de kans krijgt om zich te ontwikkelen in het eerste, maar dat was een paar seizoenen geleden natuurlijk makkelijker geweest met minder geld.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkt wel, maar dan moet je een tikje anders gaan spelen.Oh.![]()
Magallan is er een voor sloopwerkzaamheden, meer niet. Type Stam (alhoewel die dan weer beter kon voetballen).quote:Op zondag 30 juni 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik vind Magalln verder zowel verdedigend als opbouwend niet goed genoeg, dus zie het met hem sowieso niet werken. Dat heb ik liever dat Schuurs gewoon de kans krijgt om zich te ontwikkelen in het eerste, maar dat was een paar seizoenen geleden natuurlijk makkelijker geweest met minder geld.![]()
Bij Martinez heb ik ook gewoon meteen een goed gevoel, al zal hij komend seizoen vooral als back-up fungeren voor zowel Blind als Tagliafico. Maar Blind zal ook wel eens op het middenveld gaan spelen als daar niemand meer bij komt.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Martinezgod. Dat is een bijtertje en je hebt die Timber etc ook nog natuurlijk.Oh.![]()
En in welke situatie heb je dat nodig? Hij viel in tegen PSV-thuis en verneukte het nog bijna door direct een verkeerde pass te geven en thuis tegen Tottenham viel hij op zijn gat op het beslissende moment. Dus waar heb je die sloopwerkzaamheden dan voor nodig? RKC-thuis?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Magallan is er een voor sloopwerkzaamheden, meer niet. Type Stam (alhoewel die dan weer beter kon voetballen).Oh.![]()
Denk dat Bergwijn nog komt en ik heb zeer hoge verwachtingen van Scherpen in de toekomst. Is qua prijs de beste koop denk ik. Zie ook niet in wie er anders de keeper van NL moet worden, buiten hem. Heeft alles mee, maar een enorm kutjaar achter de rug natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Martinez heb ik ook gewoon meteen een goed gevoel, al zal hij komend seizoen vooral als back-up fungeren voor zowel Blind als Tagliafico. Maar Blind zal ook wel eens op het middenveld gaan spelen als daar niemand meer bij komt.![]()
Marin, Tadic, Blind;quote:Op zondag 30 juni 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Martinez heb ik ook gewoon meteen een goed gevoel, al zal hij komend seizoen vooral als back-up fungeren voor zowel Blind als Tagliafico. Maar Blind zal ook wel eens op het middenveld gaan spelen als daar niemand meer bij komt.
Neres/Bergwijn, Dolberg, Promes.
Zoiets?![]()
In principe in de CL. Dat hij uitgleed was natuurlijk knap lullig, alhoewel de fout natuurlijk was dat die bal daar helemaal niet moest komen. Verder wegschieten de volgende keer Onanaquote:Op zondag 30 juni 2019 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En in welke situatie heb je dat nodig? Hij viel in tegen PSV-thuis en verneukte het nog bijna door direct een verkeerde pass te geven en thuis tegen Tottenham viel hij op zijn gat op het beslissende moment. Dus waar heb je die sloopwerkzaamheden dan voor nodig? RKC-thuis?![]()
![]()
Denk eerder Neres/Bergwijn - Tadic - Promesquote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Marin, Tadic, Blind;
Zoiets?
Marin - Gravenberch (die gaat snel komen) - Vd Beek/Blind![]()
Oh jawel hoor. Alhoewel slopers. Ik zou zeggen statische verdedigers. Wielaert was ook zon type, alhoewel die geen sloper was, maar wel een statische verdediger. Wielaertquote:Op zondag 30 juni 2019 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft nooit slopers gehad in de verdediging. Of misschien heel lang geleden.![]()
![]()
Stam was een sloper. Wielaert was gewoon niveau NEC.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alhoewel slopers. Ik zou zeggen statische verdedigers. Wielaert was ook zon type, alhoewel die geen sloper was, maar wel een statische verdediger. Wielaert![]()
Beide wel statische verdedigers tho.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stam was een sloper. Wielaert was gewoon niveau NEC.![]()
Lijkt me eigenlijk sterk dat Bergwijn nu komt zolang er niemand vertrekt (of op het punt staat te vertrekken).quote:Op zondag 30 juni 2019 15:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat Bergwijn nog komt en ik heb zeer hoge verwachtingen van Scherpen in de toekomst. Is qua prijs de beste koop denk ik. Zie ook niet in wie er anders de keeper van NL moet worden, buiten hem. Heeft alles mee, maar een enorm kutjaar achter de rug natuurlijk.
Onana
Dest - Alvarez - Blind - Tagliafico
Mazraoui - Marin
Neres - v/d Beek - Promes
Tadic
Varela
Veltman - Magallan - Pierie - Martinez
Schne - Gravenberch
Khn - Labyad - Band
DolbergOh.![]()
De Ligt gaat weg, zie tweet van Juventusquote:Op zondag 30 juni 2019 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk sterk dat Bergwijn nu komt zolang er niemand vertrekt (of op het punt staat te vertrekken).
Onana
Dest - Alvarez - Blind - Tagliafico
Mazraoui - Marin
Neres - v/d Beek - Promes
Tadic
Varela
Veltman - Magallan - Pierie - Martinez
Schne - Gravenberch
Khn - Labyad - Band
DolbergGravenberch > Mazraoui trouwens als ik mag kiezen.
![]()
Ja maar daarom lijkt me dat Bergwijn alleen komt als Neres ook vertrekt, want of het moet heel erg veel rouleren worden of een dure aankoop komt vaak op de bank. Al hoort concurrentie erbij natuurlijk, maar Bergwijn komt alleen als hij rond de 30 miljoen moet kosten lijkt me en die gaat niet even vaak banken.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Marin, Tadic, Blind;
Zoiets?Oh.![]()
De fout was dat ze aan dat idiote tijdrekken bezig waren bij die cornervlag ipv dat ze gewoon bleven voetballen om nog een goal erbij te maken.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe in de CL. Dat hij uitgleed was natuurlijk knap lullig, alhoewel de fout natuurlijk was dat die bal daar helemaal niet moest komen. Verder wegschieten de volgende keer OnanaOh.![]()
Je moet wel een sterkere bank hebben natuurlijk en als je met enige regelmaat weer wat wilt presteren in Europa, dan zul je toch spelers die voor veel geld zijn aangekocht moeten laten banken.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom lijkt me dat Bergwijn alleen komt als Neres ook vertrekt, want of het moet heel erg veel rouleren worden of een dure aankoop komt vaak op de bank. Al hoort concurrentie erbij natuurlijk, maar Bergwijn komt alleen als hij rond de 30 miljoen moet kosten lijkt me en die gaat niet even vaak banken.![]()
Tijdrekken kan wel, maar dan moet je het wel goed doen natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De fout was dat ze aan dat idiote tijdrekken bezig waren bij die cornervlag ipv dat ze gewoon bleven voetballen om nog een goal erbij te maken.![]()
![]()
Ja met het vertrek van De Ligt hield ik al rekening h, net als dat Ziyech nog wel gaat. Maar dan wordt het weer puzzelen. Hoop wel dat Donny gewoon nog een jaartje blijft eigenlijk, maar snap het wel als Ajax geen 60 miljoen voor hem weigert.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Ligt gaat weg, zie tweet van JuventusGravenberch > Mazraoui trouwens als ik mag kiezen.
Gravenberch zie ik veel potentie in, maar de vraag is of hij zich op 10 moet richten of juist als n van de controleurs in dit systeem (of Ten Hag gaat het omgooien door weer met een 6 te spelen). En hij is ook wel gecharmeerd van Lang, kan best dat die in de hierarchie boven Labyad komt te staan die het niet gaat redden.Oh.![]()
Gravenberch is een CM of CVM en zeker geen AMC (10). Lang is TECHNISCH gezien een vd beste spelers. Ventje heeft een wereldtechniek, alleen ziet het soms niet en mentaal etc. Kan een hele goede worden, maar de vraag is of dat ooit gaat gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met het vertrek van De Ligt hield ik al rekening h, net als dat Ziyech nog wel gaat. Maar dan wordt het weer puzzelen. Hoop wel dat Donny gewoon nog een jaartje blijft eigenlijk, maar snap het wel als Ajax geen 60 miljoen voor hem weigert.
Gravenberch zie ik veel potentie in, maar de vraag is of hij zich op 10 moet richten of juist als n van de controleurs in dit systeem (of Ten Hag gaat het omgooien door weer met een 6 te spelen). En hij is ook wel gecharmeerd van Lang, kan best dat die in de hierarchie boven Labyad komt te staan die het niet gaat redden.
Ziyech weg? Niet naar een topclub in ieder geval. Er is gewoon nergens plek voor hem, behalve bij Arsenal dan, maar dat is geen topclub.![]()
Daarom schrijf ik dus Neres/Bergwijn. Een van de twee speelt volgend jaar bij Ajax, gok ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom lijkt me dat Bergwijn alleen komt als Neres ook vertrekt, want of het moet heel erg veel rouleren worden of een dure aankoop komt vaak op de bank. Al hoort concurrentie erbij natuurlijk, maar Bergwijn komt alleen als hij rond de 30 miljoen moet kosten lijkt me en die gaat niet even vaak banken.![]()
Sevilla.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch is een CM of CVM en zeker geen AMC (10). Lang is TECHNISCH gezien een vd beste spelers. Ventje heeft een wereldtechniek, alleen ziet het soms niet en mentaal etc. Kan een hele goede worden, maar de vraag is of dat ooit gaat gebeuren.
Ziyech weg? Niet naar een topclub in ieder geval. Er is gewoon nergens plek voor hem, behalve bij Arsenal dan, maar dat is geen topclub.![]()
In principe zou Neres en Bergwijn gewoon kunnen. Je moet ook wat achter de hand hebben als je verder wilt komen in Europa of willen we weer Eiting op gaan stellen ofzoquote:Op zondag 30 juni 2019 16:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik dus Neres/Bergwijn. Een van de twee speelt volgend jaar bij Ajax, gok ik.
Kuhn komt er trouwens ook aan. Die gaat sowieso een keer spelen aankomend seizoen of het seizoen erna. Schijnt een vd grootste talenten uit Duitsland te zijn uit zijn lichting.![]()
Denk het niet. Zijn eigen woorden zijn dat hij naar een club wilt die dus beter presteert als Ajax. Dan moet je dus niet naar Sevilla.quote:![]()
Wielaert / Oleguer, topcentrum destijdsquote:Op zondag 30 juni 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Alhoewel slopers. Ik zou zeggen statische verdedigers. Wielaert was ook zon type, alhoewel die geen sloper was, maar wel een statische verdediger. Wielaert
MMA is not a crime !![]()
Nooit (of niet vaak) samen gespeeld toch? Volgens mij kwam Wielaert en nam de basisplaats over van Oleguer. Vertonghen was natuurlijk het andere deel van het centrum.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:55 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Wielaert / Oleguer, topcentrum destijds![]()
Vertonghen was toen juist geblesseerd of speelde op het middenveld/linksback.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nooit (of niet vaak) samen gespeeld toch? Volgens mij kwam Wielaert en nam de basisplaats over van Oleguer. Vertonghen was natuurlijk het andere deel van het centrum.Oh.![]()
Bij Lang heb ik wel altijd het idee dat zijn wapens net niet goed genoeg zijn om een topper te worden.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch is een CM of CVM en zeker geen AMC (10). Lang is TECHNISCH gezien een vd beste spelers. Ventje heeft een wereldtechniek, alleen ziet het soms niet en mentaal etc. Kan een hele goede worden, maar de vraag is of dat ooit gaat gebeuren.
Ziyech weg? Niet naar een topclub in ieder geval. Er is gewoon nergens plek voor hem, behalve bij Arsenal dan, maar dat is geen topclub.Oh.![]()
Mentaal moet hij gekneden worden en dan kan het eruit komen. Technisch is het heel goed.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Lang heb ik wel altijd het idee dat zijn wapens net niet goed genoeg zijn om een topper te worden.![]()
Daarom moet je nooit daadwerkelijk geloven wat er in de vroegte van een voorbereiding wordt geschreven, zoals eergisteren. Ten Hag kon moeilijk zeggen dat hij Magallan of Schuurs tien keer niets vond.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef skysherrif het volgende:
Alvarez lijkt wel echt de vervanger van de ligt te worden♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
haha nee dat nam ik ook totaal niet serieus inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom moet je nooit daadwerkelijk geloven wat er in de vroegte van een voorbereiding wordt geschreven, zoals eergisteren. Ten Hag kon moeilijk zeggen dat hij Magallan of Schuurs tien keer niets vond.
Leek me al wel duidelijk dat met onze huidige financiele positie en doelstelllingen gewoon een vevanger gingen halen voor de ligt. Meer de vraag wie het zou worden.![]()
Ziyech moet eerst een tussenstapje maken bij Crystal Palacequote:Op zondag 30 juni 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2019 17:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziyech moet eerst een tussenstapje maken bij Crystal Palace![]()
![]()
Kuhn was toch kut deze voorbereiding?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe zou Neres en Bergwijn gewoon kunnen. Je moet ook wat achter de hand hebben als je verder wilt komen in Europa of willen we weer Eiting op gaan stellen ofzo
Kuhn komt er trouwens ook aan. Die gaat sowieso een keer spelen aankomend seizoen of het seizoen erna. Schijnt een vd grootste talenten uit Duitsland te zijn uit zijn lichting.![]()
ik noem een jan wouters, michel kreek, edgar davids, taflicao (hoe schrijf je dat ) , sanchez, jan van halst, jaap stam en er zijn er vast meerquote:Op zondag 30 juni 2019 16:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax heeft nooit slopers gehad in de verdediging. Of misschien heel lang geleden.proberen is de eerste stap naar falen
jan van halstquote:Op zondag 30 juni 2019 18:18 schreef manny het volgende:
[..]
ik noem een jan wouters, michel kreek, edgar davids, taflicao (hoe schrijf je dat ) , sanchez, jan van halst, jaap stam en er zijn er vast meer![]()
![]()
Davids, Tagliafico, Sanchez en Kreek waren gewoon goede voetballers die toevallig ook sterk of fel waren. Maakt ze niet gelijk een 'sloper'. Van Halst wel, maar die kon er weer weinig van.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:18 schreef manny het volgende:
[..]
ik noem een jan wouters, michel kreek, edgar davids, taflicao (hoe schrijf je dat ) , sanchez, jan van halst, jaap stam en er zijn er vast meer![]()
Liverpool heeft vast nog wel een zak met geld.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Zijn eigen woorden zijn dat hij naar een club wilt die dus beter presteert als Ajax. Dan moet je dus niet naar Sevilla.![]()
Geen plek voor hem. Er zijn maar weinig clubs waar hij ook echt KAN spelen. Arsenal alleen i guess.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Liverpool heeft vast nog wel een zak met geld.![]()
In de verdediging zit het bij Liverpool wel goed. Tenzij ze De Ligt willen halen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen plek voor hem. Er zijn maar weinig clubs waar hij ook echt KAN spelen. Arsenal alleen i guess.
Maar vorig jaar werd er toch te vaak gelijk gespeeld. Mede omdat het middenveld te dynamisch is en de voorhoede te weinig wordt bereikt.
Een middenveld met Henderson, Wijnaldum en Ziyech is om klaar van te komen.![]()
Keita etc doen niet meer mee?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:49 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
In de verdediging zit het bij Liverpool wel goed. Tenzij ze De Ligt willen halen.
Maar vorig jaar werd er toch te vaak gelijk gespeeld. Mede omdat het middenveld te dynamisch is en de voorhoede te weinig wordt bereikt.
Een middenveld met Henderson, Wijnaldum en Ziyech is om klaar van te komen.![]()
Niemand heeft gezegd dat Maggelsjan goed zou zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:06 schreef DeeBee het volgende:
Kan die Alvarez er wel wat van? Magallan zou ook goed zijn...RED ONS HENNIEGOD![]()
Ziyech zou daar alleen vanaf de flanken gaan spelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:49 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
In de verdediging zit het bij Liverpool wel goed. Tenzij ze De Ligt willen halen.
Een middenveld met Henderson, Wijnaldum en Ziyech is om klaar van te komen.
En Fabinho en Keta zullen daar wel vaker op het middenveld gaan spelen, Oxlade-Chamberlain ook nog.Oh.![]()
Volgens wie zou Magalln goed zijn?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:06 schreef DeeBee het volgende:
Kan die Alvarez er wel wat van? Magallan zou ook goed zijn...
Alle Boca-fans waren blij dat hij opgerot was.Oh.![]()
Overmarsquote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens wie zou Magalln goed zijn?![]()
Ajax gaat wel lekker met die Latijn-Amerikaanse toer. Hopelijk scoren ze ook nog wat leuks uit Argentini of Brazili. Ik noem een Rodrigo Nestor of De La Vega.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Belachelijk laag bedrag voor de beste cv van de wereld. Had minimaal 90 miljoen moeten zijn. Die zaakwaarnemer pakt natuurlijk de resterende 15 miljoen.
Daarnaast is juve een schijtclub van de hoogste orde.![]()
Wacht nou eerst maar af welk bedrag er op Ajax.nl staat, de media zit er zo vaak naast en Ajax moet het gelukkig gewoon melden vanwege de beurs.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Belachelijk laag bedrag voor de beste cv van de wereld. Had minimaal 90 miljoen moeten zijn. Die zaakwaarnemer pakt natuurlijk de resterende 15 miljoen.
Daarnaast is juve een schijtclub van de hoogste orde.Oh.![]()
Deze madheid is genot. Raiolagod.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Daarnaast is juve een schijtclub van de hoogste orde.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat Maggelsjan goed zou zijn.Had dan NettoGod even geappt, jongons! Nu zitten we met hem opgescheept.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens wie zou Magalln goed zijn?
Alle Boca-fans waren blij dat hij opgerot was.
Dat is toch wel een beetje een misser gebleken... Alvarez lijkt een ander type speler, fiks aantal interlands ook al voor z'n leeftijd, toch wel de categorie waarin je het moet zoeken denk ik.
Jack does it in real time...![]()
Lekkere beelden toch weer. Altijd maar weten hoeveel tijd en ruimte er is, nooit happen in duels, zelfs als ie een beetje cocky gaat doen maakt ie nog dezelfde beslissingen, die gaat het wel halen daar bij barcaquote:-nee-![]()
Ja bij die Alvarez heb ik wel een beter gevoel, al zal die ook wel zijn verbeterpunten hebbenquote:Op zondag 30 juni 2019 20:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Had dan NettoGod even geappt, jongons! Nu zitten we met hem opgescheept.
Dat is toch wel een beetje een misser gebleken... Alvarez lijkt een ander type speler, fiks aantal interlands ook al voor z'n leeftijd, toch wel de categorie waarin je het moet zoeken denk ik.VI Pro zal wel met een goede analyse komen als het rond is.
Oh.![]()
Beste cv van de wereld. Gelachen.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Daarnaast is juve een schijtclub van de hoogste orde.![]()
Vind Veltman over het algemeen een uiterst degelijke back voor Ajax. Maar goed, als hij op weinig speeltijd kan rekenen snap ik dat ie weg gaat. Is rechtsback nou echt zijn favo positie geworden of wil hij nog steeds het liefst centraal? Als back kan hij naar een gelijkwaardige club als Ajax. Als centrale verdediger moet ie aan een trap lager denken.![]()
Capello vindt hem ook de beste van de wereldquote:
En aangezien hij weet dat Feyenoord uit het land van Ajax komt, neem ik zijn mening altijd zeer serieus.![]()
Begrijpelijk.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Capello vindt hem ook de beste van de wereld
En aangezien hij weet dat Feyenoord uit het land van Ajax komt, neem ik zijn mening altijd zeer serieus.![]()
Er wordt tegenwoordig niet eens meer naar de jeugd gekeken....quote:Ajax zet vol in op de komst van Edson lvarez als vervanger van Matthijs de Ligt. De 21-jarige Mexicaan stond ook in de belangstelling van PSV, maar de Eindhovenaren vinden de vraagprijs van Club Amrica van vijftien miljoen euro te hoog en schakelen door.
wat een beleid"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Noem de jeugdspelers eens die nu geen kans meer krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig niet eens meer naar de jeugd gekeken....
wat een beleidOh.![]()
Sven Botman.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem de jeugdspelers eens die nu geen kans meer krijgen.
En natuurlijk Perr Schuurs, zelf opgeleid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus omdat psv te weinig geld heeft voor degelijke spelers en Ajax er met de buit vandoor gaat, is Ajax ineens de club die niet meer naar eigen jeugd kijkt?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een beleid
Maat, heb je eigenlijk wel door wat je zegt?Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Hou eens opquote:Op zondag 30 juni 2019 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus omdat psv te weinig geld heeft voor degelijke spelers en Ajax er met de buit vandoor gaat, is Ajax ineens de club die niet meer naar eigen jeugd kijkt?
Maat, heb je eigenlijk wel door wat je zegt?![]()
Hoop echt dat ze die Botman ook snel wegdoen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sven Botman.
En natuurlijk Perr Schuurs, zelf opgeleid.Oh.![]()
Geloof dat ze ook nog zoeen gare Zuid-Afrikaan hebben rondlopen centraal.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze die Botman ook snel wegdoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Thethani en Solomons ja, echt heel veel van die jeugdaankopen hebben gefaaldquote:Op zondag 30 juni 2019 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat ze ook nog zoeen gare Zuid-Afrikaan hebben rondlopen centraal.
Oh.![]()
Ajax is gewoon een ander beleid gaan voeren.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus omdat psv te weinig geld heeft voor degelijke spelers en Ajax er met de buit vandoor gaat, is Ajax ineens de club die niet meer naar eigen jeugd kijkt?
Maat, heb je eigenlijk wel door wat je zegt?
Het is inmiddels gewoon geaccepteerd dit soort aankopen. Na vorig seizoen vind iedereen het gewoon."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
en daar moeten we niet blij mee zijn? Het gaat gewoon om een bepaald niveau, als je de speler niet in huis hebt moet je die halenquote:Op maandag 1 juli 2019 05:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax is gewoon een ander beleid gaan voeren.
Het is inmiddels gewoon geaccepteerd dit soort aankopen. Na vorig seizoen vind iedereen het gewoon.![]()
Die jeugd is er op dit moment niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat een beleidWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
inderdaad, of ze moeten nog wat kopenquote:Op maandag 1 juli 2019 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jeugd is er op dit moment niet.![]()
![]()
twitter:juventusfcen twitterde op maandag 01-07-2019 om 09:28:30.@Adriien_Rabiiot📍is here for his Juventus Medical! https://t.co/LZKCDM1IFn reageer retweet
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Wel fijn dat we voor dagelijkse goede stukken over Ajax niet meer de Azijnbode hoeven te lezen.
Freek Jansengod.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Krijgt zo'n Freek bij het AD nou echt meer mogelijkheden dan bij VI? Hij maakt die stap vast niet voor niets, maar heb niet zo'n best beeld van de verhoudingen in die wereld.![]()
Bij VI is de laatste jaren heel veel veranderd, dat is niet per se ten goede gekomen van het merk en het blad. Heeft ook al geleid tot andere journalisten die hun heil ergens anders zijn gaan zoeken. En stap je bij VI weg dan zijn Telesport en AD Sportwereld de enige twee andere 'grotere' opties.![]()
Pieter Zwart is tegenwoordig de Johan Derksen van VI toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:45 schreef Itisbangin het volgende:
Bij VI is de laatste jaren heel veel veranderd, dat is niet per se ten goede gekomen van het merk en het blad. Heeft ook al geleid tot andere journalisten die hun heil ergens anders zijn gaan zoeken. En stap je bij VI weg dan zijn Telesport en AD Sportwereld de enige twee andere 'grotere' opties.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ze hebben meerdere hoofdredacteuren nuquote:Op maandag 1 juli 2019 10:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Pieter Zwart is tegenwoordig de Johan Derksen van VI toch?![]()
Denk dat AD wel wat meer betaalt ja. Is natuurlijk niet eenvoudig om te overleven voor een sportblad. Sportweek was een superieur tijdschrift en ging ook failliet.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:12 schreef Klaphark het volgende:
Krijgt zo'n Freek bij het AD nou echt meer mogelijkheden dan bij VI? Hij maakt die stap vast niet voor niets, maar heb niet zo'n best beeld van de verhoudingen in die wereld.![]()
Onder andere, ze hebben er meerdere. Dat levert niet per se heel vaak succes op. Zeker niet bij een 'instituut' zoals VI.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Pieter Zwart is tegenwoordig de Johan Derksen van VI toch?
De analyses van Zwart waren/zijn altijd best interessant, maar als je al 20 jaar in het vak zit en zo'n 'wijsneus' gaat je uitleggen waarom je het al jaren anders had moeten doen. Dat wekt vrevel. Geen idee of dat met Janssen ook zo is geweest. Wat je wel ziet is dat het FC Afkicken-kliekje meer voet aan de grond krijgt in de voetbalwereld, is niet iedereen blij mee. Of het nou terecht is of niet.![]()
het grootste probleem is dat als de vi uitkomt we alles al wetenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:20 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Onder andere, ze hebben er meerdere. Dat levert niet per se heel vaak succes op. Zeker niet bij een 'instituut' zoals VI.
De analyses van Zwart waren/zijn altijd best interessant, maar als je al 20 jaar in het vak zit en zo'n 'wijsneus' gaat je uitleggen waarom je het al jaren anders had moeten doen. Dat wekt vrevel. Geen idee of dat met Janssen ook zo is geweest. Wat je wel ziet is dat het FC Afkicken-kliekje meer voet aan de grond krijgt in de voetbalwereld, is niet iedereen blij mee. Of het nou terecht is of niet.![]()
Ja dat medium is ook achterhaald voor de nieuwtjes.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
het grootste probleem is dat als de vi uitkomt we alles al weten
Maar soms is het nog wel interessant voor bepaalde stukken verdieping, interviews met bepaalde mensen of leuke columns. Al kan je dat nu allemaal vinden op VI Pro natuurlijk, wat wel een prima platform is.Oh.![]()
Wie is er niet blij mee dat het FC Afkicken-kliekje meer voet aan de grond krijgt dan? Zal ook allemaal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:20 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Onder andere, ze hebben er meerdere. Dat levert niet per se heel vaak succes op. Zeker niet bij een 'instituut' zoals VI.
De analyses van Zwart waren/zijn altijd best interessant, maar als je al 20 jaar in het vak zit en zo'n 'wijsneus' gaat je uitleggen waarom je het al jaren anders had moeten doen. Dat wekt vrevel. Geen idee of dat met Janssen ook zo is geweest. Wat je wel ziet is dat het FC Afkicken-kliekje meer voet aan de grond krijgt in de voetbalwereld, is niet iedereen blij mee. Of het nou terecht is of niet.
En volgens mij kon Janssen prima samenwerken met Pietertje maar wilde hij gewoon werken in een nieuwe omgeving en zal zijn takenpakket vast ook wel anders liggen.Oh.![]()
is ook niet duur voor 2,50/maand, niet dat ik het heb want dat over analyseren komt me de oren af en toe uit maar er is blijkbaar een markt voor.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat medium is ook achterhaald voor de nieuwtjes.
Maar soms is het nog wel interessant voor bepaalde stukken verdieping, interviews met bepaalde mensen of leuke columns. Al kan je dat nu allemaal vinden op VI Pro natuurlijk, wat wel een prima platform is.![]()
Wel interessant om alvast een scoutingsrapport te lezen over een buitenlandse aankoop van Ajax hoor, of gewoon een verslag hoe het de afgelopen periode achter de schermen is gegaan.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet duur voor 2,50/maand, niet dat ik het heb want dat over analyseren komt me de oren af en toe uit maar er is blijkbaar een markt voor.
Al komen de belangrijkste punten daarvan vaak ook op andere voetbalsites of Twitter.Oh.![]()
Heb ook zo een 2 maanden test ding kaart gehad voor VI pro. Mixed feelings. Enerzijds goede analyses en minder van dat "als je dit soort wedstrijden weet te winnen" journalistiek. Van de andere kant ook daar, bijvoorbeeld in die zomeruitgave van ze, suffe rijtjes met "het stadion van de toekomst" dat met een uurtje wikipedia en drie mooie plaatjes in elkaar is gezet. Of "het elftal van de toekomst" waarin dan weer juist niet naar de data wordt gekeken...quote:Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat medium is ook achterhaald voor de nieuwtjes.
Maar soms is het nog wel interessant voor bepaalde stukken verdieping, interviews met bepaalde mensen of leuke columns. Al kan je dat nu allemaal vinden op VI Pro natuurlijk, wat wel een prima platform is.proberen is de eerste stap naar falen
Ik denk dat we sowieso even moeten wachten tot de Copa America en de Afrika Cup zijn afgelopen voordat we daar meer van horen.![]()
Denk Ziyech wel en Neres niet als ik zo de berichten de laatste tijd hoor. Al zou ik het liever andersom zien en dan zelfs nog Bergwijn als vervanger van Neres.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denken jullie dat Ziyech en Neres nog vertrekken?![]()
Als je ziet dat Ziyech Sevilla waarschijnlijk al afwijst vraag ik me af of hij wel gaat vertrekken. De topclubs gaan hem niet kopen denk ik, dan kom je bij categorie Arsenal. Maar of Hakim daar wel heen wil?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hoop ik wel anders zijn ze sowieso niet meer in Europa te vinden komend seizoen.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga uit van een vertrek van Van de Beek, Ziyech en Neres. Alles dat blijft is mooi meegenomen.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech gaat alleen als er een absolute topclub komt die ook nog eens aanvallend speelt, dus dat is nog maar afwachten of die langskomen. Naar Sevilla gaat hij niet vertrekken denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk Ziyech wel en Neres niet als ik zo de berichten de laatste tijd hoor. Al zou ik het liever andersom zien en dan zelfs nog Bergwijn als vervanger van Neres.
Als je voor Neres 60 miljoen kan krijgen en dan Bergwijn kan halen voor 30 miljoen zou ik het wel doen denk ik.Las wel dat Arsenal altijd een favoriete club was van Hakim dankzij hun speelwijze, denk dat hij daar wel voor open staat. Dacht ook dat Bayern nog interesse in hem had omdat die ook wat spelers nodig hebben op de flanken, zou ik ook wel een mooie keuze vinden voor hem. Al heb ik liever dat hij blijft natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je ziet dat Ziyech Sevilla waarschijnlijk al afwijst vraag ik me af of hij wel gaat vertrekken. De topclubs gaan hem niet kopen denk ik, dan kom je bij categorie Arsenal. Maar of Hakim daar wel heen wil?Oh.![]()
Arsenal mede vanwege Ozil maar zolang die daar zit halen ze hem niet denk ikquote:Op maandag 1 juli 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech gaat alleen als er een absolute topclub komt die ook nog eens aanvallend speelt, dus dat is nog maar afwachten of die langskomen. Naar Sevilla gaat hij niet vertrekken denk ik.
Als je voor Neres 60 miljoen kan krijgen en dan Bergwijn kan halen voor 30 miljoen zou ik het wel doen denk ik.
[..]
Las wel dat Arsenal altijd een favoriete club was van Hakim dankzij hun speelwijze, denk dat hij daar wel voor open staat. Dacht ook dat Bayern nog interesse in hem had omdat die ook wat spelers nodig hebben op de flanken, zou ik ook wel een mooie keuze vinden voor hem. Al heb ik liever dat hij blijft natuurlijk.![]()
Die hebben een budgettair probleem, ja. Het is sowieso te duur voor Arsenal om hem zomaar weg te doen.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arsenal mede vanwege Ozil maar zolang die daar zit halen ze hem niet denk ik♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Arsenal zie ik ook niet gebeuren, tenzij ze zil ergens weten te lozen in Turkije of zo. Maar kan me inderdaad ook wel herinneren dat Ziyech een voorkeur uitsprak voor Arsenal, volgens mij was dat tijdens zo'n Q&A samen met Justin Kluivert nog.
![]()
Hij zal iig aardig verdienen, maar niet spelen om de prijzen.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:25 schreef Dejannn het volgende:
Arsenal zie ik ook niet gebeuren, tenzij ze zil ergens weten te lozen in Turkije of zo. Maar kan me inderdaad ook wel herinneren dat Ziyech een voorkeur uitsprak voor Arsenal, volgens mij was dat tijdens zo'n Q&A samen met Justin Kluivert nog.
Maar dat is nou eenmaal het lot tegenwoordig, met competities waar je van tevoren 18 clubs kunt afschrijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat wordt nooit wat.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:10 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Johnson zou verhuurd worden aan PEC voor een jaar.![]()
En die Magallan, Pierie, Veltman en Schuurs mogen er ook wel heen. Complete achterlinie voor pec.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Stuur die Eiting ook maar naar PEC dan.![]()
Ja, als het voor absolute rotzooi is boeit het niet zoveel dat je die spelers naar die hindernisbaan die zij een veld noemen stuurt, nee.quote:
Al zou ik een club met zo'n veld op geen enkele manier steunen, zelfs niet door ze troep te verhuren.![]()
Gewoon je verlies nemen met spelers als Johnsen, Labyad, Cerny. Laat in Jong Ajax maar de volgende generatie doorstromen die nog wel potentieel voor Ajax 1 hebben.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit hij in ieder geval niemand in de weg bij Jong.Als PEC de enige club is die Johnsen wil huren met optie tot koop vind ik het prima.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als het voor absolute rotzooi is boeit het niet zoveel dat je die spelers naar die hindernisbaan die zij een veld noemen stuurt, nee.
Al zou ik een club met zo'n veld op geen enkele manier steunen, zelfs niet door ze troep te verhuren.
Zolang de echt talentvolle spelers maar niet naar de kunstgrasclubs gaan.Oh.![]()
Ajax kan met Johnsen alleen maar hopen dat hij een glimp van zijn talenten laat zien bij PEC en genoeg arbeidsethos heeft. Dan kunnen ze hem nog slijten voor een leuk bedragje![]()
Zeker, veltman mag blijven.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:29 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En die Magallan, Pierie, Veltman en Schuurs mogen er ook wel heen. Complete achterlinie voor pec.![]()
Alvarez heel dichtbij volgens Mexicaanse media, prima. Alvarez - Blind zal dan in principe ons CV duo worden in eerste instantie, mocht Eiting tegenvallen als LCM (wat ik niet verwacht) zou je eventueel nog Blind door kunnen schuiven naast Marin, en dan met Alvarez - Martinez gaan spelen.![]()
Eiting?quote:Op maandag 1 juli 2019 17:33 schreef Platinumgoat het volgende:
Alvarez heel dichtbij volgens Mexicaanse media, prima. Alvarez - Blind zal dan in principe ons CV duo worden in eerste instantie, mocht Eiting tegenvallen als LCM (wat ik niet verwacht) zou je eventueel nog Blind door kunnen schuiven naast Marin, en dan met Alvarez - Martinez gaan spelen.![]()
Niemand anders wil Johnsen lijkt me. Die is echt heel matigquote:Op maandag 1 juli 2019 17:38 schreef Tarado het volgende:
ik dacht dat er uit principe niet aan kunstgrasclubs verhuurd werd![]()
quote:Op maandag 1 juli 2019 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
en daar moeten we niet blij mee zijn? Het gaat gewoon om een bepaald niveau, als je de speler niet in huis hebt moet je die halenDe jeugd is er altijdquote:Op maandag 1 juli 2019 08:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jeugd is er op dit moment niet.
Alleen er is geen geduld meer met ze omdat er gewoon een ander beleid is ."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
goed genoeg is oud genoeg klaas, zeker bij Ajaxquote:Op maandag 1 juli 2019 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
De jeugd is er altijd
Alleen er is geen geduld meer met ze omdat er gewoon een ander beleid is .![]()
Ik verwacht Marin - Eiting in eerste instanties als 2 controleurs, Marin is eigenlijk een stuk aanvallender dus Eiting voor de balans is prima dan.quote:
Ik ben groot fan van Eiting, sinds de B1 al. Vorig jaar begon hij in de voorbereiding ook echt goed, dus heb er alle vertrouwen in!![]()
Ik heb Eiting nog nooit bijzonder zien spelen eerlijk gezegd, dan liever weer Schone. En buiten dat, waarom zou Ten Hag opeens met twee controleurs gaan spelen?quote:Op maandag 1 juli 2019 18:11 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ik verwacht Marin - Eiting in eerste instanties als 2 controleurs, Marin is eigenlijk een stuk aanvallender dus Eiting voor de balans is prima dan.
Ik ben groot fan van Eiting, sinds de B1 al. Vorig jaar begon hij in de voorbereiding ook echt goed, dus heb er alle vertrouwen in!![]()
Ten Hag heeft het hele vorige jaar met een (zoals hij het noemt) dubbele 6 gespeeldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet met twee controleurs. Of ik heb daar een andere definitie van, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Ten Hag heeft het hele vorige jaar met een (zoals hij het noemt) dubbele 6 gespeeld![]()
![]()
Ik snap je alquote:Op maandag 1 juli 2019 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet met twee controleurs. Of ik heb daar een andere definitie van, dat kan natuurlijk ook.![]()
Langs elkaar heen ja
Zo staat het op papier wel, in de praktijk is het anders ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet met twee controleurs. Of ik heb daar een andere definitie van, dat kan natuurlijk ook.
Oh.![]()
Omdat hij dat het hele vorige seizoen heeft gedaan? Marin komt in de Frenkie rol te spelen waarbij Marin echter nog meer naar voren zal gaan ( Meer scorend vermogen dan Frenkie) en Eiting zoals Schone vorig jaar echt de passing game en defensieve taken op zich neemt. Marin - Schone is niet heel complementair imo, daarnaast zie ik Schone dit jaar echt niet meer in de basis komen. Al dacht ik dat vorig jaar ookquote:Op maandag 1 juli 2019 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Eiting nog nooit bijzonder zien spelen eerlijk gezegd, dan liever weer Schone. En buiten dat, waarom zou Ten Hag opeens met twee controleurs gaan spelen?![]()
![]()
Maar Eiting heeft echt veel te weinig wapens, blinkt nergens in uit. Alleen met een aardige pass kom je er niet.
Defensief niet sterk genoeg en voetballend niet zo goed dat hij het daarvan moet hebben, fysiek ook te matig.Oh.![]()
Eiting zn spelinzicht is misschien wel van een hoger niveau dan Schone. Hij kan zo slim wegdraaien. En zn passing is gewoon echt meer dan "Goed". Voetballend ijzersterk. Enige wat tegen hem spreekt is snelheid, maarja dat heeft Schone ook niet.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Eiting heeft echt veel te weinig wapens, blinkt nergens in uit. Alleen met een aardige pass kom je er niet.
Defensief niet sterk genoeg en voetballend niet zo goed dat hij het daarvan moet hebben, fysiek ook te matig.![]()
Rotzooi. Zijn spelers van ons aller Ajax he...quote:proberen is de eerste stap naar falen
Die Johnson hebben we maar weinig plezier aan beleefd.
Ik hoor Hansie Kraay nog zo zeggen dat het een topper was. Misschien een jaar te vroeg vertrokken bij Heerenveen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het gaat ooit een keer gebeuren natuurlijk, en Schne zat vorig seizoen ook al een aantal keer op de bank.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waarom zou Ten Hag nu opeens Schone gaan passeren?
Denk dat hij wel gaat rouleren dus Schne zal nog genoeg spelen, denk alleen niet in de belangrijkste Europese potjes.Oh.![]()
Volgens Hans Kraay was hij beter dan Neres (lol)quote:Op maandag 1 juli 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor Hansie Kraay nog zo zeggen dat het een topper was. Misschien een jaar te vroeg vertrokken bij Heerenveen.Oh.![]()
Een jaartje langer Heerenveen had hem echt geen topper gemaakt hoor.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor Hansie Kraay nog zo zeggen dat het een topper was. Misschien een jaar te vroeg vertrokken bij Heerenveen.
Gewoon te zwak. Weg ermee.![]()
Neres overtuigde niet in zijn begin periode.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Hans Kraay was hij beter dan Neres (lol)Maar dan had hij vroeger meer speeltijd gekregen op een hoger niveau. Wil niet zeggen dat hij een topper was geworden, maar denk dat het wel beter zou zijn geweest voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Een jaartje langer Heerenveen had hem echt geen topper gemaakt hoor.
Gewoon te zwak. Weg ermee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat een onzin, je zag het talent er al meteen vanaf spatten. Hij voldeed gewoon aan de verwachtingen in zijn wenperiode van een halfjaar, dat de media meteen hysterisch liep te brullen dat hij een miskoop was zei meer over hun incompetentie dan de zijne.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neres overtuigde niet in zijn begin periode.Oh.![]()
Ligt er aan hoe je speelt. Schuurs is ook nog niet veel.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ook liever Schuurs als back-up voor RCV dan Magalln.![]()
Schuurs speelde goed laatste oefenpot. Aantal strakke crossballen, niks mis mee.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je speelt. Schuurs is ook nog niet veel.![]()
Leuk man.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schuurs speelde goed laatste oefenpot. Aantal strakke crossballen, niks mis mee.![]()
Raiola zal wel weer met aanvullende eisen aankomenquote:Op maandag 1 juli 2019 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat Juventus vandaag bekend zou maken dag De Ligt die kant op ging.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Rabiot is wel gepresenteerd toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat Juventus vandaag bekend zou maken dag De Ligt die kant op ging.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 1 juli 2019 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin, je zag het talent er al meteen vanaf spatten. Hij voldeed gewoon aan de verwachtingen in zijn wenperiode van een halfjaar, dat de media meteen hysterisch liep te brullen dat hij een miskoop was zei meer over hun incompetentie dan de zijne.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik vind het absoluut niet erg dat onze grootste concurrent haar topscoorder, voortrekker en aanvoerder weg doet voor de prijs van onze reserve linksback+4mlj. Niet alleen is de meest verongelijkte speler van afgelopen decennium eindelijk weg, maar ook dat ze zijn gemis op willen vangen met een spits met vergelijkbare toegevoegde waarde als Zivkovic, is erg fijn.![]()
Op wie doel je?quote:Op maandag 1 juli 2019 21:21 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik vind het absoluut niet erg dat onze grootste concurrent haar topscoorder, voortrekker en aanvoerder weg doet voor de prijs van onze reserve linksback+4mlj. Niet alleen is de meest verongelijkte speler van afgelopen decennium eindelijk weg, maar ook dat ze zijn gemis op willen vangen met een spits met vergelijkbare toegevoegde waarde als Zivkovic, is erg fijn.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Leuk! Vermakelijke speler om te zien, dus altijd goed om hem in de Eredivisie te houden!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cerny dus naar Utrecht voor 750k, niks mis mee.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
https://www.ajaxinside.nl(...)ar-ook-heel-slechte/
Zal nu toch wel definitief klaar zijn met MaggeljanVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Eiting is eigenlijk een beetje de Clasie van Ajax. Beiden een goede steekbal als trademark skill, beiden klein en fysiek tekortkomend, Clasie is wat meer een bijtertje, Eiting is een stuk intelligenter. Typisch eigenlijk...quote:Op maandag 1 juli 2019 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Defensief niet sterk genoeg en voetballend niet zo goed dat hij het daarvan moet hebben, fysiek ook te matig.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
scheelt nog wel een stukje met Clasie hoor qua lengte maar groot is hij nietquote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eiting is eigenlijk een beetje de Clasie van Ajax. Beiden een goede steekbal als trademark skill, beiden klein en fysiek tekortkomend, Clasie is wat meer een bijtertje, Eiting is een stuk intelligenter. Typisch eigenlijk...![]()
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:24 schreef SaferSephy het volgende:
Zal nu toch wel definitief klaar zijn met Maggeljan
Denk dat Heiko nog beter was dan deze zakkenvuller.![]()
Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat we hem nog niet goed kunnen beoordelen, maar het begint toch steeds meer op de defensieve Ivan Gabrich te lijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:24 schreef SaferSephy het volgende:
Zal nu toch wel definitief klaar zijn met Maggeljan"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
4 jaar achteraan gezetenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat we hem nog niet goed kunnen beoordelen, maar het begint toch steeds meer op de defensieve Ivan Gabrich te lijken.![]()
Verlies nemen en doorselecteren. Niet afwachten ook want aan middelmaat heb je niets, dan liever eigen jeugd.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 07:24 schreef SaferSephy het volgende:
Zal nu toch wel definitief klaar zijn met Maggeljan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: