MEEEEEGA Kut. Sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had vanmiddag vrij willen nemen maar mag opdraven in een escalatie-meeting. Wat een feest al de hele middag.
26 graden is niet koudquote:
Ik zie het nu jaquote:
Whut?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het nu jaBij ons is het nog geen 20 graden
Groningenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Waar zit jij in godesnaam?
Hier morgen ff wat koeler (25) maar dan weer door naar de 34 dit weekend.
Jezus. IJsland is nog warmer!quote:
Verkapte ik-had-seks post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
quote:
Ik wil ook weer wat goeie seksquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkapte ik-had-seks post.
En t was godjoekels goeie ook
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.quote:
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuusquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?
Mara er liepen wel serieus hele stralen zweet van 'm af.
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef gcjoel het volgende:
Vieze zweet seks![]()
seks hoort schoon en netjes.
Nou dat, EN een hitte klacht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuus
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloopquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.
Maar ja, BBQ gaat voor. (Dus wordt t morgen)
Hij is bi. Zal ik m langssturen?
O wacht. Groningen.
O, ik heb dat exact andersom.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloop
Zweet gaat te ver, maar klodders lauwe kwark niet? Wat ben jij nou voor een wijf?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.
Bedoel, krijg wel eens druppels in t oog, maar niet zweet! (al doet zweet wel minder zeer....)
Geef mij maar lauwe kwark!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweet gaat te ver, maar klodders lauwe kwark niet? Wat ben jij nou voor een wijf?
Echt? Omdat je dan iemand leuk vind dat je je meer bewust ben van jezelf ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik heb dat exact andersom.
Ja ik ben raar.
Jemig... zelfs dat krijg ik niet voor elkaar...quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Eensch.quote:
Gewoon een cowgirl variantquote:
Omdat er niemand is die sex met je wil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?
Ja, exact dat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Omdat je dan iemand leuk vind dat je je meer bewust ben van jezelf ofzo?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jemig... zelfs dat krijg ik niet voor elkaar...
Al heb ik momenteel niet iemand met wie ik dat zou willen...
Ik zie alleen Shrek voor me nu.quote:
Misschien dat het anders is als man. Maar als ik me niet helemaal kan laten gaan dan beleef ik er geen plezier aanquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, exact dat.
Als ik iemand niet ken en t is puur voor een one night stand lust ding, boeiend.
Wauw.quote:
Maar ik kan me dus JUIST beter helemaal laten gaan als ik iemand totaal niet ken, dan aan t begin van een relatie of bij iemand voor wie ik moeite wil doen. Sure, uiteindelijk in een langere relatie is t WEER anders.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien dat het anders is als man. Maar als ik me niet helemaal kan laten gaan dan beleef ik er geen plezier aan
Neuh, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?Niemand trapt in die spoiler popjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Diagnose parkinson van je collega's zometeen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Allures het volgende:
Echt zo'n sneaky wiebel beentje dat de maat mee tikt
Af en toe zo'n hoofdknik
vrouwke in het liedje haalt het ook maar till the end of the night hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wauw.
Thanks for the encouragement....
Altijd in bed?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat is het probleem niet.Ik ben gewoon lui.
High five voor dat iedereen weer anders is en shit anders beleeftquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik kan me dus JUIST beter helemaal laten gaan als ik iemand totaal niet ken, dan aan t begin van een relatie of bij iemand voor wie ik moeite wil doen. Sure, uiteindelijk in een langere relatie is t WEER anders.
Hahaha! Het was meer om de verwachte reactie eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand trapt in die spoiler popje.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
High five voor dat iedereen weer anders is
[..]
Duh!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
Ik ben serieus een beetje gek van dit liedje
En de nieuwe Taytay natuurlijk naar dat spreekt voor zich natuurlijk duh
Oh, dat heb ik eigenlijk wel een beetje losgelaten. Ik heb toch vaak het idee dat het de eerste paar keer even wennen is en dat je daarna helemaal op elkaar bent ingespeeld dus vind mezelf dan niet meer raar. Maar gewoon dat vertrouwen is genoeg om in het moment op te gaan en dat heb ik wel nodigquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een beginnende relatie of echte interesse neemt mijn brein t over van de lust en ga ik dingen denken als "doe ik t wel goed", "moet ik niet nu...", "O wat als dit raar is...". Bla bla. En da's niet bevorderlijk
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik eigenlijk wel een beetje losgelaten. Ik heb toch vaak het idee dat het de eerste paar keer even wennen is en dat je daarna helemaal op elkaar bent ingespeeld dus vind mezelf dan niet meer raar. Maar gewoon dat vertrouwen is genoeg om in het moment op te gaan en dat heb ik wel nodig
Ook jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.
Helemaal eensch. Zeker om wat het impliceert.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
Ik ben serieus een beetje gek van dit liedje
En de nieuwe Taytay natuurlijk naar dat spreekt voor zich natuurlijk duh
Ik snap jou ook... maar er moet wel de "oh my god wat supergeil als ik met diegene seks zou hebben" vibe zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.
Het gaat hier ook altijd over mij hè?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik snap jou ook... maar er moet wel de "oh my god wat supergeil als ik met diegene seks zou hebben" vibe zijn.
Ik denk bij haar altijd meteen aan dit:quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal eensch. Zeker om wat het impliceert.![]()
En dat laatste gedeelte van die clip![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk bij haar altijd meteen aan dit:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Bierquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Californium het volgende:
Ik heb Darude -Sandstorm op repeat staan voor de energie
Of het is een heel goede minnaar, óf hij houdt het zelf niet goed vol.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
vrouwke in het liedje haalt het ook maar till the end of the night hoor
Ik doe niet aan ketchup in bed.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?quote:
wellthatescalatedquickly.gifquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?
Omdat lui.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.Tot zover deze live update
Gelukkig wel. Lijkt wel of ik bij Vinniiee thuis ben; allemaal vieze vliegjes enzo.quote:
Ja, goeie vraag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Utrecht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.Tot zover deze live update
Ohnoesquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lijkt wel of ik bij Vinniiee thuis ben; allemaal vieze vliegjes enzo.
WIE WIL ER SEKS MET JEquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat is het probleem niet.Ik ben gewoon lui.
Jijquote:
Ik zou 'm slaan met eentje, als een mexicaanse nanna. Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit er met die sandalen niet in denk ik.
Nu zou ik hem helemaal om zijn oren slaan met je sandaal, CL.quote:
Dus jij urineert over je kamerplanten?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee er zitten zwarte puntjes in een van mijn planten. Zal daar wel vandaan komen
Ew.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rouwvliegjesquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee er zitten zwarte puntjes in een van mijn planten. Zal daar wel vandaan komen
Zal eens over jou urineren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij urineert over je kamerplanten?
Plant zat helemaal vol, maar even buiten gezet. Valt dat nog te fixen?quote:
Net besteld? Zou niet te hard hopen op morgen dan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Morgen loop ik op nieuwe sandalen
En toen werd het zeker kutweer.
Geen idee, heb nog geen zwarte vliegjes gehad. Alleen spint en trips en dan kun je de plant wel wegflikkeren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal eens over jou urineren.
[..]
Plant zat helemaal vol, maar even buiten gezet. Valt dat nog te fixen?
Alle grond eruit en weggooien, wortels van de plant en de pot goed schoonmaken en terug pottenquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal eens over jou urineren.
[..]
Plant zat helemaal vol, maar even buiten gezet. Valt dat nog te fixen?
Doe het nietquote:
Nieuwe plant kopen dus.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle grond eruit en weggooien, wortels van de plant en de pot goed schoonmaken en terug potten.
En als dat niet werkt, aaltjes.
En als dat niet werkt, pech.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog geen zwarte vliegjes gehad. Alleen spint en trips en dan kun je de plant wel wegflikkeren.
Nieuwe plant is makkelijkerquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle grond eruit en weggooien, wortels van de plant en de pot goed schoonmaken en terug potten.
En als dat niet werkt, aaltjes.
En als dat niet werkt, pech.
Ik moest aan je denken want ik draag deze week ook Teva sandalenquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:40 schreef CherryLips het volgende:
Morgen loop ik op nieuwe sandalen
En toen werd het zeker kutweer.
Het leven gaat niet over rozen. Badum tssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:
Ik krijg blaren met m'n eerste paarquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken want ik draag deze week ook Teva sandalen![]()
eeeehm op je PC verdergaan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Jongens dit weten jullie vast. M'n telefoon verliest steeds de verbinding met m'n WiFi. Heb de router al gereset en nu is m'n kennis op. En m'n bundel ook bijna.
Je was okay. Stuur je die tietenpics nog even snel door voor je bundel op is?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Jongens dit weten jullie vast. M'n telefoon verliest steeds de verbinding met m'n WiFi. Heb de router al gereset en nu is m'n kennis op. En m'n bundel ook bijna.
Ik had dit met mijn telefoon en de Ziggorouter. De WiFi-chip matchte niet goed of zo. Maar dat is niet iets plotselings, dus als je je telefoon en router al langer hebt is dat het niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Bedankt voor de herinneringquote:
Connecten met je wifi verbinding op een andere frequentiequote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf jou niet zo om advies te vragen maar hoequote:Op woensdag 26 juni 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Connecten met je wifi verbinding op een andere frequentie
quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf jou niet zo om advies te vragen maar hoe
Heb je ziggo?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Die telefoon wordt steeds van WiFi gemikt. Hoe dan.
Gewoon onder je horizon box kijken, daar staan passwords van twee signalen. Probeer de andere.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En welk modem heb je, de kleur van het modem is in principe al voldoende informatie.
Ik heb geen horizon. Ben niet gek.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Gewoon onder je horizon box kijken, daar staan passwords van twee signalen. Probeer de andere.
Ip range vastzetten in de range van modem ip, inloggen modem. Kanaal wifi aanpassen.quote:
Wit modem of een zwarte?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen horizon. Ben niet gek.
Dat dus. Als je een zwarte hebt even omwisselen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wit modem of een zwarte?
Ik had dat probleem ook en toen bleek ik een oud modem te hebben. Heb een nieuw modem gekregen en sindsdien geen probleem meer gehad.
Jij hebt jouw Ziggo router niet in bridgemodus?quote:
Hè kutquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Als je een zwarte hebt even omwisselen.
Dat staat ie automatischquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hebt jouw Ziggo router niet in bridgemodus?
Nee heb er langer last van. Anders vloog ik niet zo snel door m'n bundel van 5gb heenquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Issues erger sinds je nieuwe laptop hebt?
Je hebt een zwarte dus? Dan is je probleem met een paar dagen opgelost.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:06 schreef CherryLips het volgende:
O, Verbind automatisch staat uit.
HOE DAN.
Wat een plork dat wijf.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)che-tweets~be97a106/x1000!
Wat een smerige kut.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)che-tweets~be97a106/x1000!
Hier net 2 muggen doodgemept maar ik doe het ervoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Deuren en ramen tegen elkaar open gezet, hopelijk koelt het wat af zonder dat er allerlei beesten naar binnen komen.
En me dan kapot schrikken omdat de deur ineens een stukje opengaat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Deuren en ramen tegen elkaar open gezet, hopelijk koelt het wat af zonder dat er allerlei beesten naar binnen komen.
Irritante kut beesten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier net 2 muggen doodgemept maar ik doe het ervoor
Ja of klapt er ineens een deur dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En me dan kapot schrikken omdat de deur ineens een stukje opengaat.
Hier ook, altijd in zo'n hittegolf, als je dan op de pot gaat zitten is het net alsof je in een infraroodcabine zit. Gutsend weer naar buiten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:47 schreef CherryLips het volgende:
De warmste ruimte in dit huis is momenteel de wc geloof ik.
Momenteel heb ik liever muggen dan die kutrupsenquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritante kut beesten.
[..]
Ja of klapt er ineens een deur dicht.
Wamtedampen uit de pot.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier ook, altijd in zo'n hittegolf, als je dan op de pot gaat zitten is het net alsof je in een infraroodcabine zit. Gutsend weer naar buiten.
Zou je haar wel doen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Deze commotie had ik niet verwacht”
Klopt. Was naar bios gisteravond dus pas laat thuis en ik kan bij thuiskomst nooit meteen slapen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Geen lang nachtje gehad zo te zien.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 05:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt. Was naar bios gisteravond dus pas laat thuis en ik kan bij thuiskomst nooit meteen slapen.
Hij vraagt “welke film” niet wanneer je deze gezien hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Yesterday, vermakelijk maar niks bijzonders, ik geef 'm 'n 6
Denk je nu dat je grappig bent of...quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij vraagt “welke film” niet wanneer je deze gezien hebt.
Zegt me ook nietsquote:Op donderdag 27 juni 2019 06:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Yesterday, vermakelijk maar niks bijzonders, ik geef 'm 'n 6
Te vroeg?quote:Op donderdag 27 juni 2019 06:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Denk je nu dat je grappig bent of...
nee nee, in de winter moet het vriezenquote:
Boeiend, ze zijn waarschijnlijk blij dat je gaatquote:Op donderdag 27 juni 2019 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Zat net met een collega te praten, draai ik me om naar m'n scherm staat er nog een concept e-mail naar HR met contractbesprekingen open.
Je ouders waren dat ook gok ik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, ze zijn waarschijnlijk blij dat je gaat
Hier ook. Geen jas, trouwens. Nu heerlijk zonnetjequote:Op donderdag 27 juni 2019 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het lekker buiten, vanochtend jasje aan gehad en prima te doen
Lekker man, kon tenminste weer eens doorfietsenquote:
Bel me niet register?quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik word twee keer per dag gebeld door een kutterig bedrijf dat me een nieuw energiecontract wil aansmeren en ben het zat. Maar het nummer is anoniem dus kan ze niet blokkeren.
Ik neem ook niet meer op als ik zie dat het weer dat anonieme nummer is, maar ze bellen nu twee keer per dag terwijl ik heb aangegeven geen interesse te hebben. Ik snap niet hoeveel ze denken aan mij te kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb nooit dit soort volk aan de telefoon
Aangifte doen van stalking?quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik word twee keer per dag gebeld door een kutterig bedrijf dat me een nieuw energiecontract wil aansmeren en ben het zat. Maar het nummer is anoniem dus kan ze niet blokkeren.
Sinds ik daar ben aangemeld heb ik geen last meer. Maar ik sta dan ook niet ingeschreven bij de kvk.quote:
Ik zou ook wel een vintage chick willen.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een vintage chick willen.
Idem hier.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds ik daar ben aangemeld heb ik geen last meer. Maar ik sta dan ook niet ingeschreven bij de kvk.
Nu alleen nog een keer iets foen aan die verkopers aan de deur.
Had laatst Unicef aan de deur.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds ik daar ben aangemeld heb ik geen last meer. Maar ik sta dan ook niet ingeschreven bij de kvk.
Nu alleen nog een keer iets foen aan die verkopers aan de deur.
Ze zijn daar niet van onder de indruk hoorquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idem hier.
Verkopers aan de deur zeg ik al per direct geen interesse. En als ze dan vragen waarom zeg ik dat dat mijn zaken zijn.
@:CherryLips: wellicht kan je hier wat mee:
https://www.bel-me-niet.n(...)ar-kan-ik-een-klacht
En anders dreigen met AVG/GPDR
Ik stalk gelukkig wat subtieler.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst Unicef aan de deur.
IK WORD GEK.
Die mag ik niet aan want niet representatief genoeg. Terwijl er 0 klanten hier over de vloer komenquote:
Onder de indruk of niet, je kan een er altijd werk van maken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet van onder de indruk hoor
Oh please. Fiets altijd snel om in 2min de trein te halen op het stationquote:Op donderdag 27 juni 2019 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan fiets je niet hard genoeg.
Dat is niet lang genoeg om op te warmen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh please. Fiets altijd snel om in 2min de trein te halen op het station
Me wat standaardbrieven al je gegevens opvragenquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet van onder de indruk hoor
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet lang genoeg om op te warmen.
Ik zit te overwegen ergens zo'n sticker met wie wel en wie niet aan mag bellen te bestellen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst Unicef aan de deur.
IK WORD GEK.
Was het ook al aan het lezen. Mijn God. Over beren gesprokenquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Dit topic R&P / Date heeft het financieel moeilijk ?
Ik vind het mooi!quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het ook al aan het lezen. Mijn God. Over beren gesproken
Jij hebt makkelijk praten met Dino zijn inkomen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Dit topic R&P / Date heeft het financieel moeilijk ?
Ja ik wil toch ook gewoon minstens 5 sterren sneeuw om in te kakken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met Dino zijn inkomen.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wil toch ook gewoon minstens 5 sterren sneeuw om in te kakken.
De witste sneeuw.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo romantisch ditquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
That's racistquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso. Witter dan wit is mijn eis.
Jaloers! Maar goed, volgende week weer lang weekend gelukkigquote:
Ja ben echt zo toe aan 2,5 week niet werken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaloers! Maar goed, volgende week weer lang weekend gelukkig
je moet rustig opbouwen natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ben echt zo toe aan 2,5 week niet werken.
nee gewoon in 1x BAM vrij.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet rustig opbouwen natuurlijk
nog 3 weken, 1 dag, 4 uur en een kwartier werken eerstquote:
Bevalt je nieuwe job nog wel?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ben echt zo toe aan 2,5 week niet werken.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:47 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Vent ontmoet die dus WEL direct is in de communicatie. En waar ik ook nog eens een leuke klik mee heb... zaterdagavond date
Het komt wel goed met me...
Echt vakantie nemen en ergens naartoe gaanquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe aan parttime vakantie. Minder werk aannemen en dat dan over een hele week uitsmeren en enorm SOG'gen en alsnog lastminute stress om het af te krijgen.
Dat moet anders kunnen
Dit is waarschijnlijk de enige oplossing als zzpquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt vakantie nemen en ergens naartoe gaan
Nooit meer lekker vrij kunnen zijn in eigen omgevingquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de enige oplossing als zzp
Of gigolo? Kan je eindelijk van bil en dan nog het gevoel alsof je aan het werk bent.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Nooit meer lekker vrij kunnen zijn in eigen omgeving
Ja huisvrouwtje worden ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh. Toch maar naar Nijmegen verhuizen dan.
Nog nooit gedaan. Wel eens aan gedacht voor werk maar nog niks mee gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:09 schreef Chia het volgende:
Worden hier nog mensen gecoacht voor het een of ander?
Heb het idee dat er tegenwoordig heel veel coaches zijn voor van alles en nog wat, maar niet per se dat er nou heel veel coaching wordt afgenomen. Alleen dat zal vast wel zo zijn, anders waren al die coaches er niet.
Vooral iets voor Viva vrouwen..quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:09 schreef Chia het volgende:
Heb het idee dat er tegenwoordig heel veel coaches zijn voor van alles en nog wat, maar niet per se dat er nou heel veel coaching wordt afgenomen. Alleen dat zal vast wel zo zijn, anders waren al die coaches er niet.
Straks wel een minimumloon als ZZP’er.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Nooit meer lekker vrij kunnen zijn in eigen omgeving
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:09 schreef Chia het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:37 schreef Californium het volgende:
Oké! Stressniveautje van 80 naar 1000. Mijn baas vind dat ik niet zo'n haast moet hebben maar mijn co-promotor gaat schijnbaar over 1,5 week al op vakantie dus als ik nog voor de zomer wil indienen![]()
Dus ik ga typen en hoop dat ik energie ergens vind en hopelijk kan leven zonder slaap![]()
Succes joh!quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:37 schreef Californium het volgende:
Oké! Stressniveautje van 80 naar 1000. Mijn baas vind dat ik niet zo'n haast moet hebben maar mijn co-promotor gaat schijnbaar over 1,5 week al op vakantie dus als ik nog voor de zomer wil indienen![]()
Dus ik ga typen en hoop dat ik energie ergens vind en hopelijk kan leven zonder slaap![]()
Nou, bij echt motivatie kan ik echt zeker 12 uur op hoog niveau werken hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2019 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Succes joh!
Je kunt met 4 uur per dag super concentratie toch wel enorm veel doen?
Meer rijd daaraan besteden is ook ineffectief denk ik.
Een ritalin in de mik en gaan.
Succesquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou, bij echt motivatie kan ik echt zeker 12 uur op hoog niveau werken hoor.Meestal betekend dat wel dat ik na de deadline even de man met de hamer tegenkom, maar goed
![]()
Dus![]()
![]()
Oke. Bye
Beter aanbod gekregen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Ontslagbrief ligt klaar, alleen nog even wachten op een laatste bevestiging.
[ afbeelding ]
6 maanden reis/onkostenvergoeding, daarna vast contract. 20-25% bonusregeling en momenteel zijn ze nog in overleg over 10% verhoging.quote:
Oei, helemaal klaar mee dus? En tof man, klinkt alsof je er goed op vooruit gaat op alle frontenquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
6 maanden reis/onkostenvergoeding, daarna vast contract. 20-25% bonusregeling en momenteel zijn ze nog in overleg over 10% verhoging.
Zelfs zonder deze optie had ik waarschijnlijk ontslag genomen gezien de manier het compleet uit de klauwen is geescaleerd gister/vandaag.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
6 maanden reis/onkostenvergoeding, daarna vast contract. 20-25% bonusregeling en momenteel zijn ze nog in overleg over 10% verhoging.
Zelfs zonder deze optie had ik waarschijnlijk ontslag genomen gezien de manier het compleet uit de klauwen is geescaleerd gister/vandaag.
Ze verwachten zonder enige vorm van overleg dat ik een hoop van mijn oude werk weer ga doen. Zonder planning tot wanneer, vervanging etc.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oei, helemaal klaar mee dus? En tof man, klinkt alsof je er goed op vooruit gaat op alle fronten.
Gewoon je nieuwe laptop op de grond gooien en je ontslagbrief indienen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze verwachten zonder enige vorm van overleg dat ik een hoop van mijn oude werk weer ga doen. Zonder planning tot wanneer, vervanging etc.dikke doei.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je nieuwe laptop op de grond gooien en je ontslagbrief indienen.
Ik zou ontslagbrief indienen en laptop meenemenquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon je nieuwe laptop op de grond gooien en je ontslagbrief indienen.
Wel lekker dat je vrijwel meteen na dit gezeik ontslag kunt nemen,quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze verwachten zonder enige vorm van overleg dat ik een hoop van mijn oude werk weer ga doen. Zonder planning tot wanneer, vervanging etc.dikke doei.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, en ze wilden vriendin wel spreken voor een functie als data analyst in een ander bedrijfsonderdeel.![]()
Ik vind dat soort dingen maar engquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een leuke deepfakes app te vinden: "New AI deepfake app creates nude images of women in seconds"
https://www.theverge.com/(...)fqVwxpXbg0vMV8Sn5wC4
Nee zij moet wel minder, anders voelt Dien zich minder mannelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]echte liefde dit. Samen 4 ton binnen harken.
Zou je dat wel willen? Wel ineens heel serieus dan met je vriendin.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, en ze wilden vriendin wel spreken voor een functie als data analyst in een ander bedrijfsonderdeel.![]()
Oh ja, dat is wel zo. Of hij poept een keer extra in de sneeuw om zijn dominantie te tonen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zij moet wel minder, anders voelt Dien zich minder mannelijk.
Dat wil ze zelf ook niet gelukkig. Het is al best serieus ondertussenquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen? Wel ineens heel serieus dan met je vriendin.
Maar gaat ze dan wel mee verhuizen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf ook niet gelukkig. Het is al best serieus ondertussen
Niet direct, ik zit eerst nog in proeftijd (die zes maanden) waarin we elkaar wat minder zien. Plan is om na een paar maanden / na die proeftijd iets semi-permanents te huren en te verhuizen. Wel relatief snel, maar we zullen zien. Komende maanden beetje oefenen door veel tijd met elkaar door te brengen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar gaat ze dan wel mee verhuizen?
Je gaat heen en weer reizen dus in het beginquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet direct, ik zit eerst nog in proeftijd (die zes maanden) waarin we elkaar wat minder zien. Plan is om na een paar maanden / na die proeftijd iets semi-permanents te huren en te verhuizen. Wel relatief snel, maar we zullen zien. Komende maanden beetje oefenen door veel tijd met elkaar door te brengen.
Precies. Als het goed voelt is het goed. Fuck de zogenaamde regeltjes.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je gaat heen en weer reizen dus in het begin?
Spannend hoor! En ach, wat is snel
Hoe is het met jouw lover danquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Als het goed voelt is het goed. Fuck de zogenaamde regeltjes.
Goedquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wil ze zelf ook niet gelukkig. Het is al best serieus ondertussen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ergens in augustus een weekendje kamperen en in november samen op vakantie.
Ja best welquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]dat wordt ook al lekker serieus dus. Fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |