MEEEEEGA Kut. Sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had vanmiddag vrij willen nemen maar mag opdraven in een escalatie-meeting. Wat een feest al de hele middag.
26 graden is niet koudquote:
Ik zie het nu jaquote:
Whut?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het nu jaBij ons is het nog geen 20 graden
Groningenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Waar zit jij in godesnaam?
Hier morgen ff wat koeler (25) maar dan weer door naar de 34 dit weekend.
Jezus. IJsland is nog warmer!quote:
Verkapte ik-had-seks post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
quote:
Ik wil ook weer wat goeie seksquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkapte ik-had-seks post.
En t was godjoekels goeie ook
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.quote:
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuusquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?
Mara er liepen wel serieus hele stralen zweet van 'm af.
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef gcjoel het volgende:
Vieze zweet seks![]()
seks hoort schoon en netjes.
Nou dat, EN een hitte klacht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuus
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloopquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.
Maar ja, BBQ gaat voor. (Dus wordt t morgen)
Hij is bi. Zal ik m langssturen?
O wacht. Groningen.
O, ik heb dat exact andersom.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloop
Zweet gaat te ver, maar klodders lauwe kwark niet? Wat ben jij nou voor een wijf?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.
Bedoel, krijg wel eens druppels in t oog, maar niet zweet! (al doet zweet wel minder zeer....)
Geef mij maar lauwe kwark!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zweet gaat te ver, maar klodders lauwe kwark niet? Wat ben jij nou voor een wijf?
Echt? Omdat je dan iemand leuk vind dat je je meer bewust ben van jezelf ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik heb dat exact andersom.
Ja ik ben raar.
Jemig... zelfs dat krijg ik niet voor elkaar...quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Eensch.quote:
Gewoon een cowgirl variantquote:
Omdat er niemand is die sex met je wil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?
Ja, exact dat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Omdat je dan iemand leuk vind dat je je meer bewust ben van jezelf ofzo?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jemig... zelfs dat krijg ik niet voor elkaar...
Al heb ik momenteel niet iemand met wie ik dat zou willen...
Ik zie alleen Shrek voor me nu.quote:
Misschien dat het anders is als man. Maar als ik me niet helemaal kan laten gaan dan beleef ik er geen plezier aanquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, exact dat.
Als ik iemand niet ken en t is puur voor een one night stand lust ding, boeiend.
Wauw.quote:
Maar ik kan me dus JUIST beter helemaal laten gaan als ik iemand totaal niet ken, dan aan t begin van een relatie of bij iemand voor wie ik moeite wil doen. Sure, uiteindelijk in een langere relatie is t WEER anders.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien dat het anders is als man. Maar als ik me niet helemaal kan laten gaan dan beleef ik er geen plezier aan
Neuh, dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er niemand is die sex met je wil?Niemand trapt in die spoiler popjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Diagnose parkinson van je collega's zometeen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Allures het volgende:
Echt zo'n sneaky wiebel beentje dat de maat mee tikt
Af en toe zo'n hoofdknik
vrouwke in het liedje haalt het ook maar till the end of the night hoorquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wauw.
Thanks for the encouragement....
Altijd in bed?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat is het probleem niet.Ik ben gewoon lui.
High five voor dat iedereen weer anders is en shit anders beleeftquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik kan me dus JUIST beter helemaal laten gaan als ik iemand totaal niet ken, dan aan t begin van een relatie of bij iemand voor wie ik moeite wil doen. Sure, uiteindelijk in een langere relatie is t WEER anders.
Hahaha! Het was meer om de verwachte reactie eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand trapt in die spoiler popje.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:51 schreef Californium het volgende:
[..]
High five voor dat iedereen weer anders is
[..]
Duh!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
Ik ben serieus een beetje gek van dit liedje
En de nieuwe Taytay natuurlijk naar dat spreekt voor zich natuurlijk duh
Oh, dat heb ik eigenlijk wel een beetje losgelaten. Ik heb toch vaak het idee dat het de eerste paar keer even wennen is en dat je daarna helemaal op elkaar bent ingespeeld dus vind mezelf dan niet meer raar. Maar gewoon dat vertrouwen is genoeg om in het moment op te gaan en dat heb ik wel nodigquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een beginnende relatie of echte interesse neemt mijn brein t over van de lust en ga ik dingen denken als "doe ik t wel goed", "moet ik niet nu...", "O wat als dit raar is...". Bla bla. En da's niet bevorderlijk
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik eigenlijk wel een beetje losgelaten. Ik heb toch vaak het idee dat het de eerste paar keer even wennen is en dat je daarna helemaal op elkaar bent ingespeeld dus vind mezelf dan niet meer raar. Maar gewoon dat vertrouwen is genoeg om in het moment op te gaan en dat heb ik wel nodig
Ook jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.
Helemaal eensch. Zeker om wat het impliceert.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:52 schreef Allures het volgende:
Ik ben serieus een beetje gek van dit liedje
En de nieuwe Taytay natuurlijk naar dat spreekt voor zich natuurlijk duh
Ik snap jou ook... maar er moet wel de "oh my god wat supergeil als ik met diegene seks zou hebben" vibe zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor. En je wil meer moeite voor elkaar doen om het lekker te hebben enzo. Echt zoveel leuker dan random dude seks.
Het gaat hier ook altijd over mij hè?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik snap jou ook... maar er moet wel de "oh my god wat supergeil als ik met diegene seks zou hebben" vibe zijn.
Ik denk bij haar altijd meteen aan dit:quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal eensch. Zeker om wat het impliceert.![]()
En dat laatste gedeelte van die clip![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk bij haar altijd meteen aan dit:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Bierquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Californium het volgende:
Ik heb Darude -Sandstorm op repeat staan voor de energie
Of het is een heel goede minnaar, óf hij houdt het zelf niet goed vol.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
vrouwke in het liedje haalt het ook maar till the end of the night hoor
Ik doe niet aan ketchup in bed.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?quote:
wellthatescalatedquickly.gifquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?
Omdat lui.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Damn waarom hebben we nooit supergeile, never-ending, plafondspuitende, wijkonderspuitende seks met elkaar gehad...:?
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.Tot zover deze live update
Gelukkig wel. Lijkt wel of ik bij Vinniiee thuis ben; allemaal vieze vliegjes enzo.quote:
Ja, goeie vraag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Utrecht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard nodig als je in Utrecht verblijft.Tot zover deze live update
Ohnoesquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Lijkt wel of ik bij Vinniiee thuis ben; allemaal vieze vliegjes enzo.
WIE WIL ER SEKS MET JEquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat is het probleem niet.Ik ben gewoon lui.
Jijquote:
Ik zou 'm slaan met eentje, als een mexicaanse nanna. Dat zal hem lerenquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit er met die sandalen niet in denk ik.
Nu zou ik hem helemaal om zijn oren slaan met je sandaal, CL.quote:
Dus jij urineert over je kamerplanten?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee er zitten zwarte puntjes in een van mijn planten. Zal daar wel vandaan komen
Ew.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Rouwvliegjesquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee er zitten zwarte puntjes in een van mijn planten. Zal daar wel vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |