Nee, de ander is vrij saai en zakelijk.quote:
Je bent intussen toch ouder dan 12?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Ajax-overtrek af en toe. Aan Barcelona committeer ik me niet, beste -XOR-.
Oh, PSV zal het heus niet beter doen met een verdediging bestaande uit Behich, Viergever, Luckassen en Teze.quote:
Zo spelen sommige ploegen in de eredivisie ookquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
De meest succesvolle tactiek in een vrouwenwedstrijd is nog wel om de bal maar gewoon voor t doel te gooien en hopen dat de verdediging m voor de voeten van een aanvaller schopt. Dat zegt alles over t niveau.
Zou het wat uitmaken?quote:
Niet onder een daniel da cruz carvalho-overtrek slapenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hopelijk wordt er zo nog gescored, geen zin in verlenging
Atlético domineert in Spanje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou Martens laat eens zien waarom je bij Barca speelt
Tijd voor aankopenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, PSV zal het heus niet beter doen met een verdediging bestaande uit Behich, Viergever, Luckassen en Teze.
Wilfred Boumaquote:
Dan moeten jullie eerst effe 40-45 miljoen betalen voor Mountainwinequote:
Waarvan een panenkapenalty.quote:
Maximaal 25 kunnen jullie krijgenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten jullie eerst effe 40-45 miljoen betalen voor Mountainwine
Hebben ze niet keepers genoegquote:
Unnerstal hep een blessure.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maximaal 25 kunnen jullie krijgen
[..]
Hebben ze niet keepers genoeg
Op z'n Nedeerlands 90+3 2-1quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou laat Japan die 2-1 er maar inprikken dan zijn we ervan af
Ben bang dat we dit niet redden iddquote:
Collaborateur!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Samequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben bang dat we dit niet redden idd
Toen had Oranje Foppe ter beschikkingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien maar eens concluderen dat het tijdens het EK ook echt allemaal meezat.
Engelsman.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Die dacht zeker ik trouw met een Amerikaan dan kan ik pas echt goed voetballen.
Bas Roorda?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef SaferSephy het volgende:
Pffffft krijg een Ajax - Spurs relapse
Oja, die had je ook nog.quote:
Is dit het definitieve einde tijdperk van de vrouwenvoetbal hypetrain?quote:
Nee niet doen! dan ben ik 25 euro kwijtquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sarah Jessica Parker?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Paardengezicht houdt Oranje erin.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom niet gewoon Rood erin? Je hebt nog twee wissels
Lekker serietje, maat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog aan beginnen. (seizoen 2)
Als ze die tien minuten en blessuretijd overlevenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inclusief blessuretijd en verlenging nog 40/45 minuten
Lijkt net Juventus zonder omkoping, kunnen er ook geen kut van.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef bianconeri het volgende:
Die vrouwen kunnen echt niet voetballen zeg.
Die Nederlandse dames kunnen amper een bal passen. En wat traag zeg.
Enige wat ze doen is balletje naar voren trappen.
En die Japanners schieten een bal op doel met de kracht van een F-je.
Dit is toch niet om aan te gluren zeg.
quote:
Zo ging het ook 80 jaar geledenquote:
Heb ik niet gedaan maar heb wel een goed geheugen dus wist wel veel nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel veel vergeten, laatst even een samenvatting gekeken.
Die was echt mokerslecht.quote:
Precies mijn gedachte, klaagcultuurquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
NIET KLAGEN MIEDEMA, verover die bal terug in plaats van met je armen te zwaaien...
Die is totaal niet geschiktquote:
Dat leek mij op zich wel nodig, Van dongen werd wel echt weggespeeld.quote:
quote:
Naar je tv gooien?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:43 schreef VeX- het volgende:
Ik weet niet of ik mijn laatste biertje aan deze wedstrijd moet verspillen.
Nee, na de rust.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Van Es ingebracht voor de rust, aan haar gezichtsuitstraling te zien
Een tampon wissel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogen vrouwen ook een vierde wissel toepassen in de verlenging?
Yup die rechteraanvaller van Japan is ook best snelquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij op zich wel nodig, Van dongen werd wel echt weggespeeld.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mogen vrouwen ook een vierde wissel toepassen in de verlenging?
Als ze nu scoort en WIegman haar de volgende wedstrijd nog steeds niet opstelt mag ze echt oprottenquote:
Goed om het dan 5 minuten voor tijd te doen...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij op zich wel nodig, Van dongen werd wel echt weggespeeld.
Heeft Nance een poepzak?!quote:
Jeetje Tom wat een taalquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kijk nu 5 minuten en die spleetogen hadden er al 3 kunnen maken
He bah, wat is entropie toch naarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |