Tof! rondreisje?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tickets naar Noord-Macedonië, 3 september heen en 12 september terug.
Ja auto huren en dan inderdaad beetje door dat land crossen. Denk dat we Skopje aan het einde doen qua overnachtingen, komen rond 12 uur aan dus kunnen meteen op pad. Ergens halverwege bij Ohrid terecht komen en dan weer terug richting Skopje.quote:
Oeh tof! benieuwd hoe het is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja auto huren en dan inderdaad beetje door dat land crossen. Denk dat we Skopje aan het einde doen qua overnachtingen, komen rond 12 uur aan dus kunnen meteen op pad. Ergens halverwege bij Ohrid terecht komen en dan weer terug richting Skopje.
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke contentquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:30 schreef Samzz het volgende:
https://socialblade.com/youtube/user/jeffreestar
Jezus fuck.
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtquote:
Uiteraard, je moet wel een beetje opvallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke content
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet wel een beetje opvallen.
Maar er zijn er zat die het in de avonduren na hun werk doen en toch een behoorlijk zakcentje meepakken.
Gemist denk ik, maar tof!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtmisschien als verrassing
Ik vraag me af hoe het zit met kinderen, ik zou mijn kind niet zomaar YT filmpjes laten posten ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.
Zo'n super de luxe suite voor 200 euro, waar je hier normaal 500 euro ofzo voor neertelt. Maar ze hebben ook veel toffe AirBnB's, dus komt wel goedquote:
Mijn neefje is groot deel van hun views gok ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Of kleine kinderen die kinder-surprises uitpakken..... Miljonair.
Oeh vet. Wel goedkoop land denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n super de luxe suite voor 200 euro, waar je hier normaal 500 euro ofzo voor neertelt. Maar ze hebben ook veel toffe AirBnB's, dus komt wel goed
Views zijn viewsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn neefje is groot deel van hun views gok ik.
Wat een rotzooi kijkt dat kind joh. Echt halve reclame videos zijn dat. En dan nog vaak in spaans ofzo ook.
Precies, maakt het uit verder wie er kijktquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja snap ik, als het werkt dan werkt het.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb dus die presidential suite geboekt voor de laatste nachtmisschien als verrassing
Ja, daar komt t wel op neerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Degene die het meest verdienen hebben volgens mij ook de meest belachelijke content
Nee, maar hij heeft ook uploads waar ie een tattoo wil laten zetten bij de slechtste tattooshop en dat soort dingen.quote:
Het is gewoon ideaal, er zijn altijd wel mensen die een fetish hebben of gewoon iets raars/aparts willen zien en er zijn altijd mensen die dat best willen doen voor geld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft ook uploads waar ie een tattoo wil laten zetten bij de slechtste tattooshop en dat soort dingen.
Ja is het ook. Zelf vind ik 'm niet zo, beetje creepy ook, maar hij heeft enorm veel volgers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon ideaal, er zijn altijd wel mensen die een fetish hebben of gewoon iets raars/aparts willen zien en er zijn altijd mensen die dat best willen doen voor geld.
Vriendin van me heeft een tijdje een voetfetish-kanaal gehad, alleen dr voeten laten zien en mannen stuurden echt van alles naar dr op.
Ik ken hem niet, maar goed er zijn er zo veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja is het ook. Zelf vind ik 'm niet zo, beetje creepy ook, maar hij heeft enorm veel volgers.
Ik ook hoor. Ik kijk graag the late late show.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar goed er zijn er zo veel.
Ik volg wel wat op YT, maar da's voornamelijk techrelated en een paar willekeurige kanalen, ik vermaak me er wel mee.
Gemiddelde AirBnB in Skopje tussen de 25 en 40 euro per nachtquote:
Brad Leonequote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
Meeste youtubers doen belachelijke content.
Ik vooral Good Mythical Morning, The Try Guys en The Amazing Atheistquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik kijk graag the late late show.
BA, Chef John, How to drink, Sean Evans, Binging with Babish, Cocktail Chemistry.quote:
Ken ze geen van allenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vooral Good Mythical Morning, The Try Guys en The Amazing Atheist.
Geeft nietquote:
Americas test kitchen heeft ook wel aardige items. “What’s eating Dan” bespreek de wetenschap achter bepaalde kooktechnieken etcquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
BA, Chef John, How to drink, Sean Evans, Binging with Babish, Cocktail Chemistry.
Ik zie een thema in mijn abbonementen.
Mr. Beast kwam ik gisteren tegen in een filmpje van SimplyNailogicalquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet. Dit zijn dan een aantal niet tech-channels die ik volg. Maar ik browse ook nog wel eens, kom best leuke dingen tegen.
Oh, Mr Beast is soms best grappig.
Die gast komt overal geloof ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mr. Beast kwam ik gisteren tegen in een filmpje van SimplyNailogical.
Is dat nog steeds zo'n hysterische domme doos?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mr. Beast kwam ik gisteren tegen in een filmpje van SimplyNailogical.
Ik vind haar hilarisch. En ze is absoluut niet domquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo'n hysterische domme doos?
Grahamquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast komt overal geloof ik.
Ach, ik kijk ook dingen als QI af en toe als ik het tegenkom, of Graham Norton.
Uiteraard en ze hebben dus vaak de recenste aflevering, mag niet, maar zo goed werkt het detectiesysteem van YT nietquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard en ze hebben dus vaak de recenste aflevering, mag niet, maar zo goed werkt het detectiesysteem van YT niet.
Misschien als ex-nagellakblogger een aversie vanwege haar te extreme volgers (die letterlijk MIJN Instagram gingen spammen dat ZIJ zo awesome was en ik haar moest volgen enzo), ik kan er echt niets mee met die stijlquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar hilarisch. En ze is absoluut niet dom.
Zij kan natuurlijk weinig doen aan het gedrag van haar volgersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien als ex-nagellakblogger een aversie vanwege haar te extreme volgers (die letterlijk MIJN Instagram gingen spammen dat ZIJ zo awesome was en ik haar moest volgen enzo), ik kan er echt niets mee met die stijl.
Twitch heeft juist die ene twitcher die ik volg gebanned, wegens nudity, ze had gewoon een topje aanquote:
Yo MMquote:
Ik dut altijd na het naaien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:40 schreef Allures het volgende:
Het is dat ik moet gaan naaien maar anders kon ik zo een dutje doen
Als influencer hoor je die shit in toom te houden. Maar zij riep op een gegeven moment zelfs op tot het lastig vallen van anderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij kan natuurlijk weinig doen aan het gedrag van haar volgers.
Ik bedoel meer dat ze irl gewoon slim is, zeg maar. Al zou ik als ik haar was niet meer werken.
*jouw.quote:
Helaas, dat werkt zo niet, modjes kunnen zien of ik iets heb aangepastquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja snel een quote aanpassen kan ik ook.
Dan stond er aangepast onder mijn post. Staat er niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas, dat werkt zo niet, modjes kunnen zien of ik iets heb aangepast.
Nee, maar dit wel :quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan stond er aangepast onder mijn post. Staat er niet.
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 25-06-2019 17:46
Gewoon beter en sneller leren tikken helpt ookquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd wachten op de revisie en niet te snel blehren. Les#1
Boks!quote:
Dikke buiken bump.quote:
Wel fout maar reed in druk verkeer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon beter en sneller leren tikken helpt ook.
Idem. Hebben ze ook gezonde dingen op Thuisbezorgd? Eergiste McD, gister pizzaquote:
Vaak wel sushi, toko, salades, pasta. In de stad nog wel meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. Hebben ze ook gezonde dingen op Thuisbezorgd? Eergiste McD, gister pizza
Hier alleen sushi, pizza, doner en shoarma.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak wel sushi, toko, salades, pasta. In de stad nog wel meer.
Hier hebben ze best veel voor een dorp.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier alleen sushi, pizza, doner en shoarma.
Ja, al was het vorig jaar zonder ventilator bij mij niet beterquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch een slecht plan, dat samenwonen.
Heeft hij geen gordijnen ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, al was het vorig jaar zonder ventilator bij mij niet beter
Zolder appartement... en inderdaad geen gordijnen hahaquote:
Oh Jezus wat een hel. Was net op de zolder boven mijn huis. HEETquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolder appartement... en inderdaad geen gordijnen haha
Tijd voor airco.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, al was het vorig jaar zonder ventilator bij mij niet beter
Eerlijk waar, als ze hier Mexicaans of Indiaas via thuisbezorgd gaan doen, ga ik failliet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier hebben ze best veel voor een dorp.
Hier in de buurt op Deliveroo en UberEats wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. Hebben ze ook gezonde dingen op Thuisbezorgd? Eergiste McD, gister pizza
Sushi vind ik vies. Salades vind je hier weinig. Pasta verdraag ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak wel sushi, toko, salades, pasta. In de stad nog wel meer.
Gelukkig wel mogelijkheid tot doorwaaien dus dat doen we dan ook maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh Jezus wat een hel. Was net op de zolder boven mijn huis. HEET
Ik bestel bijna nooit. In je eentje is het zo onvoordelig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, als ze hier Mexicaans of Indiaas via thuisbezorgd gaan doen, ga ik failliet.
Afkoelen met een ijsjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolder appartement... en inderdaad geen gordijnen haha
B&J erbij doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sushi vind ik vies. Salades vind je hier weinig. Pasta verdraag ik niet zo goed.
Wilde van de Wok iets bestellen. Alle gerechten 9,80 en dan het minimum bestelbedrag op 9,95 zetten
Drankje erbij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sushi vind ik vies. Salades vind je hier weinig. Pasta verdraag ik niet zo goed.
Wilde van de Wok iets bestellen. Alle gerechten 9,80 en dan het minimum bestelbedrag op 9,95 zetten
Ja dat wel. Dan ga ik weer gewoon in dat restaurant eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik bestel bijna nooit. In je eentje is het zo onvoordelig.
En je wederhelft dan? Heb ik een memo gemist?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik woon niet samen he.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je wederhelft dan? Heb ik een memo gemist?
Nope, goedkoopste wat erbij kan is 3 euro. Dan nog 2,50 bezorgkosten.... gaan we niet doen.quote:
Ja, met jouw inkomen..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er echt te vaak geweest de laatste tijd. Zo goed.
Doe dan een footycall. 1 op de 4 Engelse vrouwen date puur voor de gratis maaltijd hoorde ik net.quote:
Alleenstaande cis witte man, zwaar levenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleenstaande man. Eenverdiener
Ik val ook zowat om van de honger.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:05 schreef Californium het volgende:
Ik heb nachos besteld. Ging / ga bijna van mijn stokje al een paar uur. Bult met suiker heeft niet geholpen
Ik heb dan weer GEEN honger helaasquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val ook zowat om van de honger.
Ik trooste me maar met de gedachte dat ik vanmiddag ook al heel gezond een kopje kippensoep heb gehad
Ik vind 29 graden ook knap warmquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik eet ook bijna niets met dit weer.
Gelukkig is het morgen weer normaal.
Die is goed "ingeburgerd".quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door deze man.
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door deze man.
[ afbeelding ]
Hij is leuker zonder aanhalingstekens.quote:
Dan maak je een burgertje.quote:
Moreel verheven zijn heeft zijn prijs.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:22 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort toch maar eens die beyond meat proberen. Best duur nog.
Nee hoor, ik voel me moreel verheven boven het gepeupel voor gratis.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moreel verheven zijn heeft zijn prijs.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me moreel verheven boven het gepeupel voor gratis.
Geef het nog even.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat er een ban stond op dat soort posts
Nog wat meegekregen van de laatste politieke acties van googles?quote:
Neuhquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog wat meegekregen van de laatste politieke acties van googles?
Eerst werd er stiekem een filmpje opgenomen waarin iemand van Google duidelijk zei wat we allemaal al wisten maar altijd wordt ontkent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even woorden een nieuwe betekenis geven om je ware ideeën te verhullen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst werd er stiekem een filmpje opgenomen waarin iemand van Google duidelijk zei wat we allemaal al wisten maar altijd wordt ontkent.
https://www.washingtontim(...)ing-says-only-big-te
Vervolgens werd het filmpje hiervan door youtube geblokkeerd (goh)
https://www.breitbart.com(...)deo-exposing-google/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even woorden een nieuwe betekenis geven om je ware ideeën te verhullen
[ afbeelding ]![]()
Ministry of Truth![]()
Geen 2 ton hequote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moreel verheven zijn heeft zijn prijs.
Ik heb ook maar besteld... nu 45 minuten geleden. Had even gebeld; ze hebben het achterlijk druk. Schijnbaar wil niemand kokenquote:
Oh sorry, meende dat niet natuurlijk. Dit zeggen we altijd tegen elkaar op het werk, touwtje kopen of treintje koppen al iemand steeds klaagt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat er een ban stond op dat soort posts
Heb ook maar even gebeld. Ben bijna aan de beurt, uur geleden besteldquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook maar besteld... nu 45 minuten geleden. Had even gebeld; ze hebben het achterlijk druk. Schijnbaar wil niemand koken
Fuck jaloersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrienden zijn naar Rammstein vanavond, zal goed warm zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst werd er stiekem een filmpje opgenomen waarin iemand van Google duidelijk zei wat we allemaal al wisten maar altijd wordt ontkent.
https://www.washingtontim(...)ing-says-only-big-te
Vervolgens werd het filmpje hiervan door youtube geblokkeerd (goh)
https://www.breitbart.com(...)deo-exposing-google/GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon even woorden een nieuwe betekenis geven om je ware ideeën te verhullen
[ afbeelding ]![]()
Trouwens, Donald Trump Emails geeft ook geen suggestie meer![]()
Bij mij konden ze niet zeggen hoe lang het nog zou duren.... zei dat ik het vanzelf wel zou zien verschijnen; ze doen toch alleen maar hun bestquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ook maar even gebeld. Ben bijna aan de beurt, uur geleden besteld
Jij bent vrienden met @Molo?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrienden zijn naar Rammstein vanavond, zal goed warm zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook vrienden buiten fok.
Ongehoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sorry, wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als ze naar Rammstein gaan, zijn ze misschien undercover fokkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me wel "hell of a show" of te commercieel uitgebuit. 1 vd 2.quote:
Jij hebt geeneens vrienden op FOK. Hoe kun je dan in hemelsnaam vrienden naast FOK hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens vrienden op FOK. Hoe kun je dan in hemelsnaam vrienden naast FOK hebben?
Er zijn meer fokkers die hem willen hoor, @gcjoel is al 1 namelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens vrienden op FOK. Hoe kun je dan in hemelsnaam vrienden naast FOK hebben?
Nee, joel is afgeknapt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die hem willen hoor, @:gcjoel is al 1 namelijk
Leukquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was de meet van het weekend?
Dat zegt ze tegen iedereen met geld. Hij is het middel, niet het doel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn meer fokkers die hem willen hoor, @:gcjoel is al 1 namelijk
Morgen Robyn?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze naar Rammstein gaan, zijn ze misschien undercover fokkers.
Klinkt goed. Hopelijk kan ik een volgende keer mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vin, Themeparktommy, Groupfunder, Anne, Memo, MevrouwPuff en ik
Niet in het bijzonder.quote:
Mwah, zit nu op anderhalf uur. Dat wordt wel erg laatquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij mij konden ze niet zeggen hoe lang het nog zou duren.... zei dat ik het vanzelf wel zou zien verschijnen; ze doen toch alleen maar hun best
Wat een onthutsend berichtquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hopelijk kan ik een volgende keer mee.
Maar goed, was nu in Arnhem, was ook gezellig.
[..]
Niet in het bijzonder.
Mijn besteltijd is 19:10uur. Do the math....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mwah, zit nu op anderhalf uur. Dat wordt wel erg laat
Weet even niet wanneer de volgende meet is. Balletje opgegooid om te golfen, maar geen datum...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hopelijk kan ik een volgende keer mee.
Maar goed, was nu in Arnhem, was ook gezellig.
[..]
Niet in het bijzonder.
Maar jij bent af voor vandaagquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn besteltijd is 19:10uur. Do the math....
Datumprikker terreur.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet even niet wanneer de volgende meet is. Balletje opgegooid om te golfen, maar geen datum...
Dit. Tenzij ik een kortingcode krijg en een pizza net zo duur is als afhalen. Bezorg hem dan maar mooi terwijl ik in het zwembad ronddobber. Oh wacht dat heb ik net gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
IK HEB VOER!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn besteltijd is 19:10uur. Do the math....
Is ook wel grappig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet even niet wanneer de volgende meet is. Balletje opgegooid om te golfen, maar geen datum...
Hier nog steeds niet....quote:
Zou in Rotterdam zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook wel grappig.
Hier in Wassenaar geloof ik wel eens gedaan.
Yes!quote:
Morrigan komt misschien mee naar volgende Rotterdam meet (sjoelmeet).quote:
Valide afwijsredenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee heb genoeg aan mijn huidige vrienden en anders raak ik overprikkeld.
Sjoelmeet whutquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morrigan komt misschien mee naar volgende Rotterdam meet (sjoelmeet).
Die waar ik je laatst over sprak, in Rotterdam, ESF sc.quote:
Wel veel aparte types en lhbt'ers wrs.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Komen zeker wel veel kortpttige potjes op af?
Spannend voor een keertje misschienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel veel aparte types en lhbt'ers wrs.
Geytenbeekje weer zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, mooi trigger topic over god en geloof in R&P.
Nu pas gevonden?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, mooi trigger topic over god en geloof in R&P.
Kan me het sjoelgedeelte even niet herinnerenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die waar ik je laatst over sprak, in Rotterdam, ESF sc.
Dronken van de liefmans?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me het sjoelgedeelte even niet herinneren
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Interesseerde me weinig tot ik jou streng zag doen
Kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me het sjoelgedeelte even niet herinneren
Eetze!quote:
Kleuters die 1 ingrediënt niet lusten en dan maar alles wegflikkerenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eetze!
De salade die ik besteld had ligt in de afvalbak. Ik verwachte een paar olijven die ik er wel uit kon halen. Shitload aan klein gesneden olijf door die hele salade heen
Heel veel plezierquote:
Inderdaad. Moet zeggen dat het bij Robyn de sfeer wel ten goede kwam.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel veel aparte types en lhbt'ers wrs.
Thnx.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel veel plezier![]()
Een van mijn beste optredens die ik dit jaar gezien heb. Hopelijk is het publiek net zo goed als in Keulen
Mijn moeder had een keer niet eens door dat ik er olijf door had gedaan en toen ik het zei ging ze het eruit vissenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Kleuters die 1 ingrediënt niet lusten en dan maar alles wegflikkeren
Heb je dr ook een tik met de pollepel gegeven?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn moeder had een keer niet eens door dat ik er olijf door had gedaan en toen ik het zei ging ze het eruit vissen
Had ik vroeger eens moeten proberen verdomme, de hypocriet
Ik zou een wajong aanvragen voor dit traumaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn moeder had een keer niet eens door dat ik er olijf door had gedaan en toen ik het zei ging ze het eruit vissen
Had ik vroeger eens moeten proberen verdomme, de hypocriet
Je was niet bij Tool afgelopen week, begrijp ik? Wat een bazenoptreden was dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heel veel plezier![]()
Een van mijn beste optredens die ik dit jaar gezien heb. Hopelijk is het publiek net zo goed als in Keulen
Je lust geen rauwe tomaat?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:07 schreef xBubbles het volgende:
Net als mensen die, wanneer m'n gerecht bijna op is, zeggen dat er rauwe tomaat in zit. WAT wil je precies bereiken
Een oorvijg.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je dr ook een tik met de pollepel gegeven?
Oh jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was niet bij Tool afgelopen week, begrijp ik? Wat een bazenoptreden was dat.
Alle recensies die ik heb gelezen waren allemaal positief. Dat zie je niet heel vaak. Nóg leuker om er dan bij te zijn geweest.quote:
Ohja en dat zeggen ze dan zo triomfantelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:07 schreef xBubbles het volgende:
Net als mensen die, wanneer m'n gerecht bijna op is, zeggen dat er rauwe tomaat in zit. WAT wil je precies bereiken
Op wat gezeur van de pauzes en nieuwe nummers na inderdaad. Vandaag nog even genoten van Lateralusquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle recensies die ik heb gelezen waren allemaal positief. Dat zie je niet heel vaak. Nóg leuker om er dan bij te zijn geweest.
Vandaag nog heel hard 'learn to swim, learn to swim' tegen een half verzuipende pool geroepen op het strand.
Ik had helemaal geen verwachtingen (en het laatste album nauwelijks geluisterd) maar het was van begin tot eind een feest met allerlei verschillende mensen. Benieuwd wat je er van gaat vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thnx.Wow dat klinkt goed! Zulke hoge verwachtingen heb ik er nu nog niet van. Ben ook benieuwd hoe de temperatuur binnen is
Correct. Daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was niet bij Tool afgelopen week, begrijp ik? Wat een bazenoptreden was dat.
Maar dan ben je allergisch met een reden, wel aparte reden trouwensquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja en dat zeggen ze dan zo triomfantelijk![]()
Tof, verklaart wel al die blaasjes in m'n mond
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle recensies die ik heb gelezen waren allemaal positief. Dat zie je niet heel vaak. Nóg leuker om er dan bij te zijn geweest.
Vandaag nog heel hard 'learn to swim, learn to swim' tegen een half verzuipende pool geroepen op het strand.
Was er maar een manier om buiten online te gaan!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:24 schreef gcjoel het volgende:
Wat is het buiten lekker. Helaas binnen 5 graden warmer
Hier omgekeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:24 schreef gcjoel het volgende:
Wat is het buiten lekker. Helaas binnen 5 graden warmer
Buiten is geen love island.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er maar een manier om buiten online te gaan!
Hier koelt het echt al heerlijk af buitenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier omgekeerdDeur maar weer dichtgedaan
Want je kan geen TV kijken op een browser?quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want je kan geen TV kijken op een browser?.
Nou, dat kan dusquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want je kan geen TV kijken op een browser?.
Moderne wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus.
Ik zit naar "voetbal" te kijken terwijl ik een rondleiding in Florida krijg op twitch.
Welkom in 2019quote:
32 graden nogquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier koelt het echt al heerlijk af buiten
Ze woont wel in IJmuiden hequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welkom in 2019.
Best wel grappig om te zien.
Ja en bij de ene tomaat wel en de andere niet. Heel irritantquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar dan ben je allergisch met een reden, wel aparte reden trouwens
Dus je stemt geen SP?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en bij de ene tomaat wel en de andere niet. Heel irritant
Blijkbaar hebben ze er internet, meer heb je niet nodigquote:
Ook van gelijke soorten?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja en bij de ene tomaat wel en de andere niet. Heel irritant
Waarheid toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze er internet, meer heb je niet nodig.
Haha een plant met PMSquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Wisten jullie dat de bladeren van aardbeiplanten de ene dag gemeen kunnen prikken en de andere dag niet? Superleuk.
Ben je ernstig gewond?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Wisten jullie dat de bladeren van aardbeiplanten de ene dag gemeen kunnen prikken en de andere dag niet? Superleuk.
Ticket al geboekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:50 schreef HeatWave het volgende:
Ze zeggen dat alle Amerikanen vet zijn. Maar damn dat strand bewijst dat het wel meevalt, de streamer niet eens meegerekend.
Grappig wel, dat meekijken met iemand in een heel ander land, live.
Ja. Paar jaar mee gewerkt als aardbijbaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Neuh, ik hoef niet naar Florida, dan kan je net zo goed naar Spanje gaanquote:
Waarheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel eng om uit je kelder te komen hoor
In Spanje liggen alleen Nederlandse en Engelse biggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik hoef niet naar Florida, dan kan je net zo goed naar Spanje gaan>
Dan nog is het niet de moeite waard volgens vrienden van me, Florida is gewoon doodsaai.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Spanje liggen alleen Nederlandse en Engelse biggen.
Ja lijkt me ook niet het leukste stukje dat je kunt kiezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de moeite waard volgens vrienden van me, Florida is gewoon doodsaai.
Nee, echt een tourist trap, ook waar ik nu naar zit te kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook niet het leukste stukje dat je kunt kiezen.
Cocoa, ofzo, met een lange pier etc.quote:
Echt aan de hele Spaanse kust inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hihi, leuk woordgarpjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Paar jaar mee gewerkt als aardbijbaan.
Twitch jezelf terwijl je zit te FOK!kenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:05 schreef HeatWave het volgende:
En hop, 20 dollar erbij (nee niet van mij).
Ik doe echt iets verkeerd.
?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:05 schreef HeatWave het volgende:
En hop, 20 dollar erbij (nee niet van mij).
Ik doe echt iets verkeerd.
Ok, mensen zijn gek, maar ZO gek nou ook weer nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twitch jezelf terwijl je zit te FOK!ken
Een beetje de nieuwe braad worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twitch jezelf terwijl je zit te FOK!ken
Kun je nagaan wat ze geven als ze jou zo zien sliden in de DM's van allemaal FOK! chickies.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef HeatWave het volgende:
Ok, mensen zijn gek, maar ZO gek nou ook weer niet.
Maar ze zit gewoon lekker op de pier een drankje te doen, beetje tegen de camera te lullen en een of andere chick geeft gewoon even 20 bucks.
Fatshamingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmmmmmz, goed punt wel. Moment, even de GoPro opstellenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ze geven als ze jou zo zien sliden in de DM's van allemaal FOK! chickies.
Ik deelsquote:
Simpel, HW is gewoon een voyeur.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij blijft er helemaal in hangen.
(PS wat is twitch?)
Ja maar Jezus, Florida.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:50 schreef HeatWave het volgende:
Ze zeggen dat alle Amerikanen vet zijn. Maar damn dat strand bewijst dat het wel meevalt, de streamer niet eens meegerekend.
Grappig wel, dat meekijken met iemand in een heel ander land, live.
Ach, zo vervelend ziet het er nou ook weer niet uit allemaalquote:
Zal wel even een rondleiding door ijmuiden aan zee makenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zo vervelend ziet het er nou ook weer niet uit allemaal. Alleen is het gewoon echt zo'n badplaats.
Zou volgenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal wel even een rondleiding door ijmuiden aan zee maken
Zou vijf cent donerenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zal wel even een rondleiding door ijmuiden aan zee maken
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vroeger een keer op vakantie geweest naar IJmuiden
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af, mijn moeder dacht waarschijnlijk er is zee in de buurt dus het is vast leuk, maar er was eigenlijk niks.quote:
Nee er is echt niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af, mijn moeder dacht waarschijnlijk er is zee in de buurt dus het is vast leuk, maar er was eigenlijk niks.
Ik voel jequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vroeger een keer op vakantie geweest naar IJmuiden
Skeere tijden momenteelquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best wat meer af, met je salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |