Over Tilburg. Wat is dat toch een ontzettende Godenstad aan het worden he.quote:
al geweest?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over Tilburg. Wat is dat toch een ontzettende Godenstad aan het worden he.
Central Park genot. Zoals niemand dat in Tilburg noemt. Maar je weet wat ik bedoel.
Nog niet. Maar ik vind het prachtig hoe ze de stad aan het ontwikkelen zijn.quote:
Nee nog niet, net even te warm voor.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik vind het prachtig hoe ze de stad aan het ontwikkelen zijn.
Spoorzone, piushaven. En binnenkort natuurlijk het W2 stadion
Tilburg
Jij wel al geweest?
Beetje slacken toch.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Huh, waarom niet? Ik daarvoor woensdag tm zaterdag.
Alweer 30 graden hier, kan vanmiddag 34 worden. Antigenot.quote:
36 toch in het oosten?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alweer 30 graden hier, kan vanmiddag 34 worden. Antigenot.
Netjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
wel weer naar de sportschool geweest @:onlogisch , ging niet van harte, ondanks de airco nog wel wat te warm
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je eens hoe irritant het is als je steeds dat plaatje van link post.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Gewoon en die 8 jaar weggooien, jullie kind, nouja die heeft pech dat pa en ma uit elkaar gaan, die vriendschap tussen je man en zn beste vriend naar de kloten helpen en die vriend verleiden en je vervolgens finaal door midden laten trekken.
En dat allemaal om je eigen geiligheid tevreden te stellen, want zeg nou zelf, de hele wereld draait om jou; niet waar?
oftewel TS is een hoerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:28 schreef onlogisch het volgende:
User @:vosss deelt mokerhard uit in een R&P topic.
Kan ik waarderen
TS droomt over de bff van haar vriend en denkt nu verliefd op hem te zijn.
[..]
Dankjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:28 schreef onlogisch het volgende:
User @:vosss deelt mokerhard uit in een R&P topic.
Kan ik waarderen
TS droomt over de bff van haar vriend en denkt nu verliefd op hem te zijn.
[..]
Wat belachelijk amateuristisch zegquote:De KPN-storing die er maandag toe leidde dat het alarmnummer 112 niet bereikbaar was, was te wijten aan een storing in de systemen van KPN. Volgens minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) werkten de back-ups van de telecomprovider, die het noodnummer in de lucht hadden moeten houden, alle drie niet.
"De eerste analyses laten zien dat in de back-ups iets niet is goed gegaan", zei Grapperhaus die dinsdag verantwoording moest afleggen in het Vragenuur.
De minister zei dat het nu aan KPN is om te onderzoeken wat er fout is gegaan. Hij voegde eraan toe dat de uitkomsten van dat onderzoek gecontroleerd zullen worden.
backups falen geregeld zei iemand vanmorgen op Radio 1 omdat daar nooit onderhoud aan wordt gepleegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat belachelijk amateuristisch zeg. Hopelijk zijn die onderzoeken straks inzichtelijk, ben wel benieuwd wat voor backups dit dan zouden zijn.
Dan moeten ze voortaan onderhoud gaan plegen!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
backups falen geregeld zei iemand vanmorgen op Radio 1 omdat daar nooit onderhoud aan wordt gepleegd.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten ze voortaan onderhoud gaan plegen!!
logische verklaring inderdaad, enige wat ze doen is de bel eens in de maand laten rinkelen en that's itquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
backups falen geregeld zei iemand vanmorgen op Radio 1 omdat daar nooit onderhoud aan wordt gepleegd.
Ja, dat klopt. Maar het is wel verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maar niet verbazend toch, bij grote organisaties en zeker als het ook nog eens ambtenaren zijn weet je gewoon dat ze hun best doen om niets te doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar het is wel verschrikkelijk slecht.
3 backups binnen hetzelfde netwerkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat belachelijk amateuristisch zeg. Hopelijk zijn die onderzoeken straks inzichtelijk, ben wel benieuwd wat voor backups dit dan zouden zijn.
Ik vind dat wel verbazingwekkend eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar niet verbazend toch, bij grote organisaties en zeker als het ook nog eens ambtenaren zijn weet je gewoon dat ze hun best doen om niets te doen
Nee, preciesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 backups binnen hetzelfde netwerk
dat begrijp je toch niet
was een topverkoper alleen de servicemonteur is wat minderquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 backups binnen hetzelfde netwerk
dat begrijp je toch niet
Weet je wat ik verbazingwekkend vind eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel verbazingwekkend eigenlijk.
Uh goeie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik verbazingwekkend vind eigenlijk?
Jouw kop
Oud filmpje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hier missen allerlei mentions en een [modbreak].
Ja het is ook eigenlijk veel te warm om dit te doen.quote:
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys.
Nieuwe foon besteld (Galaxy S10).
Om dit te vieren, mag je dit topic reeksen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is ook eigenlijk veel te warm om dit te doen.
[..]
Leuk voor je.
Eerst een nieuwe computer, nu een nieuwe telefoon.
Echt een hele nieuwe Drizzt!!![]()
Zal ik doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren, mag je dit topic reeksen.
WKV / [Dinsdag 18:00 uur:] Italië - China #1 Carbonara of Ku lo yuk?
gr gr
Geregeld.quote:
Donder op met dat wijvenvoetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren, mag je dit topic reeksen.
WKV / [Dinsdag 18:00 uur:] Italië - China #1 Carbonara of Ku lo yuk?
gr gr
toe maar, doe maar duurquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys.
GOEIEDAG ZEGquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je wat ik verbazingwekkend vind eigenlijk?
Jouw kop
Abo he, mooi over twee jaar betalen.quote:
Dit niet, vriendquote:
Hoe dan erfenis?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Abo he, mooi over twee jaar betalen.
[..]
Dit niet, vriend
Dus??quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 17:00 walgelijke tokkie.
quote:
Ik overweeg nog zo in de voortuin te gaan zitten met mijn klapstoeltje, muziekbox aan te gooien de bbq aan te gooienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is nog niet eens 17:00 walgelijke tokkie.
Nouw, je kon me buurman wel zijn!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg nog zo in de voortuin te gaan zitten met mijn klapstoeltje, muziekbox m3e 2n de bbq aan te gooien
Het ruikt hier naar bbqquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg nog zo in de voortuin te gaan zitten met mijn klapstoeltje, muziekbox aan te gooien de bbq aan te gooien
Ik volg dat toch allemaal niet joh. De S10 leek me wel tof en heb gewoon doorgepakt. Zal weer een foon zijn waar ik 5 á 6 jaar mee ga doen. Niks mis mee.quote:
Wat betaalt 750 ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volg dat toch allemaal niet joh. De S10 leek me wel tof en heb gewoon doorgepakt. Zal weer een foon zijn waar ik 5 á 6 jaar mee ga doen. Niks mis mee.
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Daar zal niemand van opkijken in zo'n vogelaarswijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg nog zo in de voortuin te gaan zitten met mijn klapstoeltje, muziekbox aan te gooien de bbq aan te gooien
Toe maarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nasi met saté.
[..]
Daar zal niemand van opkijken in zo'n vogelaarswijk.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lag nog in de vriezer, geen zin om te koken.
Ik eet piepersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lag nog in de vriezer, geen zin om te koken.
Dat is niet zo goed voor je.quote:
Wel sugar freequote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed voor je.
Ik heb liever dat je water drinkt.
Oh en @:onlogisch ik had je getagd op twitter, maar je had nog geen like gegeven. Ben je dat vergeten of had je het nog niet gezien?
Wie welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo'n zin in met warm weer.
Wat vind je van mensen die op dinsdag om een uur of 4 bier drinken?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet zo goed voor je.
Ik heb liever dat je water drinkt.
Oh en @:onlogisch ik had je getagd op twitter, maar je had nog geen like gegeven. Ben je dat vergeten of had je het nog niet gezien?
Oke dan mag hetquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel sugar free
En heb al zeker 2 liter water op vandaag
Ik had daar al op gereageerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die op dinsdag om een uur of 4 bier drinken?
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maak dan wat anders. (of laat je moeder wat anders maken)
Kort maar krachtig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke dan mag het
[..]
Ik had daar al op gereageerd.
VBL / [VBL SC #7169] Koreaanse dames
Kan te gek ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mooi. Maar morgen weer normaal hier.
Zo nog even heet douchen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen nog 20 graden en nu 34. KOEKOEK.
Ja hier ook, donderdag ook iets koeler volgens mij. Wel lekker tijdens het werk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mooi. Maar morgen weer normaal hier.
Lui varken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
@:drizzt ik wil eigenlijk ook nog een ebike kopen
Ja dit is wel iets te allemaal hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hier ook, donderdag ook iets koeler volgens mij. Wel lekker tijdens het werk.
Ik vind het wel lekker maar niet als je iets moet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dit is wel iets te allemaal hè.
Zal wel in die randgebiedenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat hem altijd thuis dan, wordt zo gejat.
Ik vind het bij ons in huis helemaal niet zo warm. Als je naar buiten gaat merk je wel een aardig verschil.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heet douchen en dan eruit komen en dat het koeler lijkt is ook lekker.
Ja valt hier ook wel mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het bij ons in huis helemaal niet zo warm. Als je naar buiten gaat merk je wel een aardig verschil.
Thuis heb ik airco, op werk ook maar buiten is wel gewoon smerig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het bij ons in huis helemaal niet zo warm. Als je naar buiten gaat merk je wel een aardig verschil.
Was vandaag op school wel smerig warm, geen airco helaas in dat lokaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thuis heb ik airco, op werk ook maar buiten is wel gewoon smerig.
Pfff, niet eens vrij gekregen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was vandaag op school wel smerig warm, geen airco helaas in dat lokaal.
Nee, mochten wel eerder weg hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff, niet eens vrij gekregen?
Je mentioned nu een user die al sinds 2002 ofzo niet meer gezien is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:25 schreef JanCees het volgende:
@:drizzt ik wil eigenlijk ook nog een ebike kopen
Dat is de grapquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je mentioned nu een user die al sinds 2002 ofzo niet meer gezien is.
Ik wil zijn username hebben.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan me aan me dikke harige zwetende reet roesten
Begrijpelijk voor kaasliefhebbers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haags had er ruzie. (en ze happen redelijk gemakkelijk)
Mods hebben een voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
Dat mods zich tot dit gedrag laten verleiden...
Je moederquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Warmste plek vandaag waar jij zit?
De vochtige vagina van je moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat 40+ forum heeft geen aangestelde mods. Niemand wil daar komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:50 schreef Coco. het volgende:
Ze zijn niet echt vriendelijk daar in 40+ jegens VBL users.
Misschien dat Scrummie wil modden daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat 40+ forum heeft geen aangestelde mods. Niemand wil daar komen.
Ok.quote:
Zijn er wel hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat 40+ forum heeft geen aangestelde mods. Niemand wil daar komen.
Nouja ik zat in een gekoeld gebouwquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
terecht welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn wordt door de mangel gehaald op Twitter.
linkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn wordt door de mangel gehaald op Twitter.
Ben jij van de verkeerde kant?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
Dat mods zich tot dit gedrag laten verleiden...
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
Nou dan roepen we de modjes er toch bij !?
@:nizno
@:qltel
quote:
twitter:Nuldettig twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 17:24:34Pls send help https://t.co/1sdzFpeEow reageer retweet
man man man wat mokerdomquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]twitter:Nuldettig twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 17:24:34Pls send help https://t.co/1sdzFpeEow reageer retweet
Je wordt flink op je plek gezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ZE VERWIJDEREN ONTERECHT POSTS VAN MIJ IN DIE 40+ SC IK BEN NU HEEL ERG WOEST
Nu weer. Ze moeten je hebben Scrummie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou. Een toontje lager. Opdonderen zeg.
Als ik jou was zou ik dit echt niet pikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ojee, nu die mod in DM. Komt er ook geen normaal antwoord.
Ik denk dat ik er zo een vraag over ga stellen in FB.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit echt niet pikken.
Dat zijn geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zo een vraag over ga stellen in FB.
Is het niet wat te warm voor de act?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Ja leuk jongens ik type via mobiel dus vanzelf dat ik een paar foutjes maak
Jezus christus
Mortaxx bellenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee? Jongens zeg het maar
@:johannes_vermeer @:dj_day-v @:coco. @:onlogisch
Haags heeft het niet zo op Aziaten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Waar de fuck is haags wanneer je em nodig hebt tering zeg
jammerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
Het is veel te warm om iets interessants te posten. Mijn excuses voor deze oninteressante post.
Prima prima, het kantoor is redelijk koel dus ik ben blij.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe maak jij het op deze schitterende ochtend?
Want dat is het!
Het is heerlijk weer. Er is geen enkele reden om niet vrolijk te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima prima, het kantoor is redelijk koel dus ik ben blij.
Waarom ben jij zo vrolijk vandaag?
Goed om te horen makker. Geniet van je geweldige dag!quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Er is geen enkele reden om niet vrolijk te zijn.
Dan denk ik, laten we er dan maar gewoon een geweldige dag van maken!
Het is hier erg grijs. En mijn oor zit dicht. Dit is nog geen topdag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Er is geen enkele reden om niet vrolijk te zijn.
Dan denk ik, laten we er dan maar gewoon een geweldige dag van maken!
Pics.quote:
Ik ga meteen kijken!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:16 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zet zichzelf weer ontzettend voor aap in feedback
Helemaal niet. FOK! doet dat. Maar ja, van een vieze blauwe hoef je geen kritiek te verwachten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:16 schreef GGMM het volgende:
Je kritiek is gewoon enorm stompzinnig.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Helemaal niet. FOK! doet dat. Maar ja, van een vieze blauwe hoef je geen kritiek te verwachten.
Weet je wat enorm stompzinnig is?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kritiek is gewoon enorm stompzinnig.
NET ALS JIJ ZELF
Komt omdat je moeder er zo lang op heeft gezeten!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat enorm stompzinnig is?
Jouw kop.
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat je moeder er zo lang op heeft gezeten!!
Moeten we hier nog van opkijken?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:16 schreef GGMM het volgende:
Geil.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat je moeder er zo lang op heeft gezeten!!
Inmiddels vernedert frass hem inhoudelijk.quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)gevangenis~a3357a7a/
Wat vinden we hiervan?
Hopelijk krijg je gordelroos.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger kan bewijst user @:Scrummie2.0 eens te meer dat nóg dommer uit de hoek komen mogelijk is. Het lijkt wel alsof hij het erom doet
Sow.quote:
Even flink zijn en de vernedering accepteren. Als je wild om je heen gaat slaan, is dat een teken van zwakte.quote:
Even de toerenteller in de tuin opzoeken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even flink zijn en de vernedering accepteren. Als je wild om je heen gaat slaan, is dat een teken van zwakte.
Ik heb netjes de vernedering geaccepteerd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Even de toerenteller in de tuin opzoeken.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Even de toerenteller in de tuin opzoeken.
Klopt, was erg grappigquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb netjes de vernedering geaccepteerd.
Bring back @klaasweetallesquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
en ik heb vernomen dat mijn goede vriend @:jancees vanavond ook weer vrij komt
Mail je klacht maar naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, en degene die mij deze ban heeft gegeven:!
Geen reden van de ban erbij zetten..
Fok
Je mag blij zijn dat er weer iemand post hier. Dood topic.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
Is Lenny nu al terug?
Volgens mij stond de datum verkeerd.. Even aankaarten achter.
Gewoon gedragen maat dan kan je hier voor altijd blijven posten!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat er weer iemand post hier. Dood topic.
Fok beleid
Ik weet niet eens waarvoor ik een ban heb gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon gedragen maat dan kan je hier voor altijd blijven posten!
Helaas kan ik dat ook niet bespreken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarvoor ik een ban heb gehad.
Dank voor de toelichting en het beamen dat mijn ban onterecht was.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas kan ik dat ook niet bespreken.
PS. ik heb je even een dm gestuurd.
Bedankt dat je mijn klaagzang over yvonne niet openbaart.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de toelichting en het beamen dat mijn ban onterecht was.
Liever @JanCees , maar GGMM zou ook prima zijn ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM zou FA (of A) moeten worden, die snapt wél hoe je met users omgaat.
Zo enorm kansloos ben ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Onrespectloos jegens de andere mods.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Uh... neequote:Op woensdag 26 juni 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Noem je @:Pharkus @:jogy en @:murp nou enorm kansloos?
Leuke post nap, moest lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onrespectloos jegens de andere mods.
Onterechte mentions.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Noem je @:Pharkus @:jogy en @:murp nou enorm kansloos?
Jij bepaalt niet of een mention terecht of onterecht is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onterechte mentions.
TR meegepakt.
Wie dan wel?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet of een mention terecht of onterecht is.
Heb jij wel eens een ban gehad?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, had Lenny alweer een ban? Sommige mensen leren het ook nooit.
Ah, ik vroeg me al af waarom hij mod was.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mention-politie
Onlogisch kijkt er zo even naar.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, godver. Nou komen al die debielen naar deze SC.
Bedankt @:scrummie2.0
Ja, die nam deze taak over van Guitarist.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom hij mod was.
Deed Klummie dit destijds ook?
Voetbal in de SC.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:29 schreef murp het volgende:
Ik ben blij dat er niet over voetbal gepraat wordt, anders ben ik zooo weg.
Je maakt daarnaast ook nog eens uitstekende topics en bent een feest in de omgang! tijd dat jij mod wordt! (leest murp nog mee?)quote:
Crewbash en onnodig mentionen. Tr gezet. @murpquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, godver. Nou komen al die debielen naar deze SC.
Bedankt @:scrummie2.0
Dat is dan net zoveel als ik heb gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben redelijk braaf.Het waren er trouwens twee. Beide een dag.
Bedankt voor de complimenten maar die ambitie heb ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt daarnaast ook nog eens uitstekende topics en bent een feest in de omgang! tijd dat jij mod wordt! (leest murp nog mee?)
Snap ik, de begeleiding van onlogisch kan best intensief werk zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimenten maar die ambitie heb ik niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, de begeleiding van onlogisch kan best intensief werk zijn.
Nee, ik ben opgehouden met meelezenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je maakt daarnaast ook nog eens uitstekende topics en bent een feest in de omgang! tijd dat jij mod wordt! (leest murp nog mee?)
ik heb m geband in MED, hij kan daar niet meer postenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Crewbash en onnodig mentionen. Tr gezet. @:murp
Klootzak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 niemand post door het slotje heen hoor jij zit in het verkeerde topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |