abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187544963
Hallo allemaal.
Ik heb vanacht over de beste vriend van mijn man gedroomd, in de droom was het overduidelijk en de liefde spatte er vanaf. Ik ben compleet in de war. Nu ik verder na denk is dit gevoel er al langer. Ik heb vaker op een bepaalde manier naar hem gekeken.
Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en staan op het punt ons eerste huis te kopen. Ik weet echt even niet wat ik moet met dit gevoel. Ik houd van mijn man. Hij is de vader van ons zoontje, maar ik heb die kriebels niet meer bij hem..
Ik ben de hele dag al van slag.. ik kon die vriend zojuist niet eens normaal aankijken..
pi_187545036
Een droom is de verzameling van beelden, geluiden, gedachten en gevoelens die iemand ervaart, als hij of zij slaapt. Dromen komen vooral voor tijdens de remslaap, en duren doorgaans tussen de 5 en 10 minuten. Veel dromen zijn na eenzelfde periode ook weer verdwenen. De wetenschap die zich bezighoudt met het bestuderen en interpreteren van dromen heet oneirologie Tijdens een lucide droom is de dromer zich bewust van het feit dat hij droomt. Elke dromer kan een lucide dromer worden door simpele oefeningen.

Is niks meer dan dit dus nee omdat je iets droomt ben je niet meteen verliefd
pi_187545040
Wat heeft die vriend wat je man niet heeft?
Google is your friend, abuse your friends
pi_187545046
Gewoon en die 8 jaar weggooien, jullie kind, nouja die heeft pech dat pa en ma uit elkaar gaan, die vriendschap tussen je man en zn beste vriend naar de kloten helpen en die vriend verleiden en je vervolgens finaal door midden laten trekken.

En dat allemaal om je eigen geiligheid tevreden te stellen, want zeg nou zelf, de hele wereld draait om jou; niet waar?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187545058
Man man man. :r
vosss is de naam,
pi_187545073
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:01 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb vanacht over de beste vriend van mijn man gedroomd, in de droom was het overduidelijk en de liefde spatte er vanaf. Ik ben compleet in de war. Nu ik verder na denk is dit gevoel er al langer. Ik heb vaker op een bepaalde manier naar hem gekeken.
Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en staan op het punt ons eerste huis te kopen. Ik weet echt even niet wat ik moet met dit gevoel. Ik houd van mijn man. Hij is de vader van ons zoontje, maar ik heb die kriebels niet meer bij hem..
Ik ben de hele dag al van slag.. ik kon die vriend zojuist niet eens normaal aankijken..
Wat heb je zoal geprobeerd om die kriebels bij je man weer op te starten?
  zaterdag 22 juni 2019 @ 00:11:30 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187545111
Zoals Marco Borsato al te veel te vaak heeft gezegd: De meeste dromen zijn bedrog.
Je droom was niet echt, maar een illusie.

Nu is het belangrijk om om als vrouw niet je gevoel te volgen maar kijken hoe je de kriebels bij je man weer een beetje terug kan krijgen. Ga je daar maar op focussen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187545201
Volg je hart je leeft maar één keer!
pi_187545320
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:18 schreef Mr.Ping het volgende:
vriend van man gespot
pi_187545376
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Gewoon en die 8 jaar weggooien, jullie kind, nouja die heeft pech dat pa en ma uit elkaar gaan, die vriendschap tussen je man en zn beste vriend naar de kloten helpen en die vriend verleiden en je vervolgens finaal door midden laten trekken.

En dat allemaal om je eigen geiligheid tevreden te stellen, want zeg nou zelf, de hele wereld draait om jou; niet waar?
Dit.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 00:37:45 #11
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187545454
Iedere dag dat ik R&P lees brokkelt mijn vertrouwen in vrouwen weer een stukje meer af man man man....
pi_187545465
Het is niet heel gek dat je die kriebels van een prille verliefdheid niet meer hebt bij je man.. En het is ook niet gek dat je andere mannen leuk/aantrekkelijk kunt vinden en ook weleens kriebels van die kriebels kunt voelen..

Als je zo van slag raakt van zo'n droom, vermoed ik dat er een dieper liggend probleem is.. Ik kan me niet voorstellen dat een enkele droom, je zo aan het twijfelen kan brengen als je gewoon helemaal gelukkig bent met en zeker bent van je relatie met je man.
pi_187545589
7 year itch topic. :9 >:)
pi_187545828
Een ander leuk vinden hoef toch niet zo erg te zijn. Shit gebeurd, er zijn genoeg leuke mensen. Geniet ervan en reageer die vlinders op je man af en ga wat leuks doen samen. Weekendje weg ofzo, even lekker met z'n tweeën.
pi_187545963
Een droom? Nou, dat zegt inderdaad wel alles ja. Beter trek je meteen bij die kerel in.

Dat je geen kriebels meer bij je vriend voelt is wellicht wel wat om aan te doen.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 22 juni 2019 @ 01:45:31 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187546105
Als je niet meer je best doet voor je huidige relatie duurt het niet lang meer voor het over is.

In voor en tegenspoed, denk daar maar over na.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 22 juni 2019 @ 07:30:56 #17
286575 Roces18
Chef de party
pi_187547053
Mensen die hun trouwgeloften vergeten :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187547082
quote:

Dit!!

quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:18 schreef Mr.Ping het volgende:
Zo kun je alle foute streken wel beargumenteren. :')
Wacht maar totdat jij een vrouw hebt waar je zielsveel van houdt en zij jouw (beste) vriend wil doen.. "Volg je hart schat, je leeft maar één keer!". :')

Tenzij je niet monogaam bent en je met open relaties bezigt, dan ben ik degene hier die :') is.
pi_187547099
Vraag je man of die vriend in is voor een trio.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_187547212
Vrouwen die alleen maar hun kriebels najagen :')
pi_187547241
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:38 schreef madam-april het volgende:
Het is niet heel gek dat je die kriebels van een prille verliefdheid niet meer hebt bij je man.. En het is ook niet gek dat je andere mannen leuk/aantrekkelijk kunt vinden en ook weleens kriebels van die kriebels kunt voelen..

Als je zo van slag raakt van zo'n droom, vermoed ik dat er een dieper liggend probleem is.. Ik kan me niet voorstellen dat een enkele droom, je zo aan het twijfelen kan brengen als je gewoon helemaal gelukkig bent met en zeker bent van je relatie met je man.
Nou ja, TS neemt die kriebels gewoon veel te serieus. Ja een droom van de afgelopen nacht kan intens voelen, maar dat gaat ook gewoon weer over. En het zegt niks over de relatie met je man.
pi_187547372
quote:

Dit ja.
Mensen die denken dat ze met elke kriebel iets moeten doen. :') Wat een teringzooi zou het dan zijn.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 08:48:15 #23
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_187547396
Toevallig net Eyes Wide Shut gekeken? Wie weet wat je man allemaal al uitspookt....
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 08:57:32 #24
441859 crew  Lenny77
pi_187547438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 08:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Vrouwen die alleen maar hun kriebels najagen :')
Mensen die alleen maar hun kriebels najagen :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 08:58:07 #25
441859 crew  Lenny77
pi_187547440
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Iedere dag dat ik R&P lees brokkelt mijn vertrouwen in mensen weer een stukje meer af man man man....
Ook fixed...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187547460
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 08:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook fixed...
Denk je niet dat dit voor beide geslachten opgaat, maar dat het bij vrouwen meer voorkomt?
pi_187547467
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 08:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mensen die alleen maar hun kriebels najagen :')
Het gaat hier over een vrouw. Voor mannen geldt uiteraard hetzelfde.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 09:03:27 #28
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_187547472
quote:

Dit dus. Dom je emoties achterna lopen maakt je echt niet gelukkiger.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_187547479
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 07:48 schreef Ticootje het volgende:
Vraag je man of die vriend in is voor een trio.
Misschien heeft hij wel een cuckhold kink!
pi_187547575
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel een cuckhold kink!
Sharing is caring.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 09:20:58 #31
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187547583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 08:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dit ja.
Mensen die denken dat ze met elke kriebel iets moeten doen. :') Wat een teringzooi zou het dan zijn.
Dat doen ze toch al? Kijk hoeveel mensen uit elkaar gaan.

TS: Doe eens wat moeite voor je gezin in plaats van iets achterna jagen wat er niet is. Het gras is altijd groener aan de overkant.
pi_187548685
quote:

Mwah ik denk dat ze eerst een tijdje gaat twijfelen, in de tussentijd samen dat huis koopt, en dan pas man en kind verlaat.
pi_187548799
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat ze eerst een tijdje gaat twijfelen, in de tussentijd samen dat huis koopt, en dan pas man en kind verlaat.
Waarschijnlijk eerst nog een 2de kindje maken om de relatie te redden. Wat uiteraard niet lukt.

:')
vosss is de naam,
pi_187548808
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 11:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarschijnlijk eerst nog een 2de kindje maken om de relatie te redden. Wat uiteraard niet lukt.

:')
Ah ja, das ook een goed idee :)
pi_187548859
quote:
Hallo allemaal.
Wat een achterlijke gedachtegang ik kijk ook wel eens naar de vrouw van een vriend op een bepaalde manier zoals jij het noemt. Dat is meestal omdat ze knap en aardig zijn. Dan ben je toch niet meteen verliefd. Ik zou het er lekker bij laten en niets met die vriend doen je hebt toch wel fatsoensnormen meegekregen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_187549033
TS is het type wat droomt over dat haar partner vreemdgaat en dan de hele dag boos op m is terwijl de gozer zoiets heeft van Huh wtf
pi_187549390
quote:
Hallo allemaal.
Dus er is nog liefde.

Loopt de relatie op zichzelf goed, of zijn daar ook barstjes ontstaan?

Je bent momenteel seksueel niet meer zo tot hem aangetrokken. Gebeurt helaas heel veel stellen. Heb jij enig idee waarom dat is? Heb je je al afgevraagd of en wat jij daaraan kan doen? Heb je er met jouw man over gesproken? Zo ja, wat was zijn reactie?

Tenzij je al besloten hebt niet meer voor de relatie te willen of kunnen gaan zul je iets aan deze situatie moeten doen. Wil je dat niet is het tijd om zo snel mogelijk en zo fatsoenlijk mogelijk uit elkaar te gaan.

En die vriend van jouw man gewoon met rust laten. Die is gewoon aantrekkelijk omdat hij niet-Henk is.
pi_187549681
In een relatie blijf je niet eeuwig verliefd, maar je kan wel aan de relatie werken en het voor elkaar interessant houden. Je kan met je man praten over wat jij spannend, leuk en geil vind.

Daarbij dromen zijn dromen, een illusie van onze hersenen.
quote:

Daarbij ook dit!!
pi_187550055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 12:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:

Daarbij ook dit!!
Ik heb anders niet het gevoel dat dit gewoon om geiligheid gaat. Jij wel?
pi_187550166
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er zijn mensen die dat doen ja, maar ik bedoel stel je voor dat iedereen zich voortaan laat leiden door z'n kriebeltjes.

quote:
TS: Doe eens wat moeite voor je gezin in plaats van iets achterna jagen wat er niet is. Het gras is altijd groener aan de overkant.
Mee eens
pi_187550733
Ik vind de reacties hier iha van een stuitende naïviteit getuigen.

Dit draait m.i. niet om seks, maar veel diepere emoties zoals begeerd willen worden, (fysieke) connectie, fysieke aantrekking, enz.

TS zegt ook helemaal niet dat ze seks met die vriend wil, maar dat ze in de war is. Zou dan die aanvallende toon echt helpen?
pi_187550923
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind de reacties hier iha van een stuitende naïviteit getuigen.

Dit draait m.i. niet om seks, maar veel diepere emoties zoals begeerd willen worden, (fysieke) connectie, fysieke aantrekking, enz.

TS zegt ook helemaal niet dat ze seks met die vriend wil, maar dat ze in de war is. Zou dan die aanvallende toon echt helpen?
Een geile droom draait per definitie om veel diepere emoties? Pls.
pi_187550932
Iedereen kan gedurende een relatie een crush hebben op een ander. Het punt is dat je direct tegen jezelf zegt dat je daar verder niets mee doet, de pijn van dat verlies (de crush laten gaan) accepteert en ervaart, om vervolgens verder te blijven gaan met de persoon waar je daadwerkelijk van houdt (mits de relatie verder over het algemeen ook goed is).
pi_187551442
Nou bedankt voor de reacties he!
Gelijk doen alsof ik een onbezonnen bitch ben die alles aan de kant gooit om een beetje kriebels😂.
Ik geef alleen aan dat ik in de war ben.. tuurlijk ga ik niet met mijn man zijn beste vriend verder. Die weet hier niets van en komt hier ook niets van te weten..
Was opzoek naar ervaringen maar hier krijg je alleen verwijten😂
Mijn man en ik leven samen als Vrienden met af en toe een keer een vrijpartijtje in de 3 maanden . er is vrij weinig nog maar ik ben er nog altijd.. zal nooit zomaar weg gaan!
pi_187551464
quote:

On point mijn broer _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_187551496
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 00:06 schreef Metalfrost het volgende:
Wat heeft die vriend wat je man niet heeft?
Mijn man is niet heel
quote:

nou wat een reactie zeg😂 ik heb niets over geiligheid gezegd of wel...
pi_187551512
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:25 schreef Mimilabelle1 het volgende:

[..]

Mijn man is niet heel
[..]

nou wat een reactie zeg😂 ik heb niets over geiligheid gezegd of wel...
Hoef je niet expliciet te zeggen. Uit heel je topic spat dit ervan af.
pi_187551539
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Net of jij weet wat ik voor mn gezin doe?😂 ik doe werkelijk alles voor mn gezin.. maar als het altijd van 1 kant moet komen is het niet heel vreemd dat ik zo reageer op kriebeltjes
pi_187551553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]

Man en kind verlaat? Mijn kind zal ik nooit verlaten.. en als je niet gelukkig meer bent ja dan kan een relatie kapot gaan.. ik ben zelf een kind van gescheiden ouders.. nooit iets gemist hoor..
pi_187551567
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 11:44 schreef Salvad0R het volgende:
TS is het type wat droomt over dat haar partner vreemdgaat en dan de hele dag boos op m is terwijl de gozer zoiets heeft van Huh wtf
Ohja want je kent me en weet wat voor type ik ben💪🏼
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')