Wat heb je zoal geprobeerd om die kriebels bij je man weer op te starten?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:01 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb vanacht over de beste vriend van mijn man gedroomd, in de droom was het overduidelijk en de liefde spatte er vanaf. Ik ben compleet in de war. Nu ik verder na denk is dit gevoel er al langer. Ik heb vaker op een bepaalde manier naar hem gekeken.
Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en staan op het punt ons eerste huis te kopen. Ik weet echt even niet wat ik moet met dit gevoel. Ik houd van mijn man. Hij is de vader van ons zoontje, maar ik heb die kriebels niet meer bij hem..
Ik ben de hele dag al van slag.. ik kon die vriend zojuist niet eens normaal aankijken..
Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Gewoon en die 8 jaar weggooien, jullie kind, nouja die heeft pech dat pa en ma uit elkaar gaan, die vriendschap tussen je man en zn beste vriend naar de kloten helpen en die vriend verleiden en je vervolgens finaal door midden laten trekken.
En dat allemaal om je eigen geiligheid tevreden te stellen, want zeg nou zelf, de hele wereld draait om jou; niet waar?
Dit!!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Gewoon en die 8 jaar weggooien, jullie kind, nouja die heeft pech dat pa en ma uit elkaar gaan, die vriendschap tussen je man en zn beste vriend naar de kloten helpen en die vriend verleiden en je vervolgens finaal door midden laten trekken.
En dat allemaal om je eigen geiligheid tevreden te stellen, want zeg nou zelf, de hele wereld draait om jou; niet waar?
Zo kun je alle foute streken wel beargumenteren.quote:
Nou ja, TS neemt die kriebels gewoon veel te serieus. Ja een droom van de afgelopen nacht kan intens voelen, maar dat gaat ook gewoon weer over. En het zegt niks over de relatie met je man.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:38 schreef madam-april het volgende:
Het is niet heel gek dat je die kriebels van een prille verliefdheid niet meer hebt bij je man.. En het is ook niet gek dat je andere mannen leuk/aantrekkelijk kunt vinden en ook weleens kriebels van die kriebels kunt voelen..
Als je zo van slag raakt van zo'n droom, vermoed ik dat er een dieper liggend probleem is.. Ik kan me niet voorstellen dat een enkele droom, je zo aan het twijfelen kan brengen als je gewoon helemaal gelukkig bent met en zeker bent van je relatie met je man.
Dit ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Mensen die alleen maar hun kriebels najagenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Vrouwen die alleen maar hun kriebels najagen
Ook fixed...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:37 schreef BaksteenMongool het volgende:
Iedere dag dat ik R&P lees brokkelt mijn vertrouwen in mensen weer een stukje meer af man man man....
Het gaat hier over een vrouw. Voor mannen geldt uiteraard hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar hun kriebels najagen
Dit dus. Dom je emoties achterna lopen maakt je echt niet gelukkiger.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Misschien heeft hij wel een cuckhold kink!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:48 schreef Ticootje het volgende:
Vraag je man of die vriend in is voor een trio.
Sharing is caring.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een cuckhold kink!
Dat doen ze toch al? Kijk hoeveel mensen uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dit ja.
Mensen die denken dat ze met elke kriebel iets moeten doen.Wat een teringzooi zou het dan zijn.
Mwah ik denk dat ze eerst een tijdje gaat twijfelen, in de tussentijd samen dat huis koopt, en dan pas man en kind verlaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Waarschijnlijk eerst nog een 2de kindje maken om de relatie te redden. Wat uiteraard niet lukt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ze eerst een tijdje gaat twijfelen, in de tussentijd samen dat huis koopt, en dan pas man en kind verlaat.
Ah ja, das ook een goed ideequote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst nog een 2de kindje maken om de relatie te redden. Wat uiteraard niet lukt.
Wat een achterlijke gedachtegang ik kijk ook wel eens naar de vrouw van een vriend op een bepaalde manier zoals jij het noemt. Dat is meestal omdat ze knap en aardig zijn. Dan ben je toch niet meteen verliefd. Ik zou het er lekker bij laten en niets met die vriend doen je hebt toch wel fatsoensnormen meegekregenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:01 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Hallo allemaal.
Ik heb vanacht over de beste vriend van mijn man gedroomd, in de droom was het overduidelijk en de liefde spatte er vanaf. Ik ben compleet in de war. Nu ik verder na denk is dit gevoel er al langer. Ik heb vaker op een bepaalde manier naar hem gekeken.
Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en staan op het punt ons eerste huis te kopen. Ik weet echt even niet wat ik moet met dit gevoel. Ik houd van mijn man. Hij is de vader van ons zoontje, maar ik heb die kriebels niet meer bij hem..
Ik ben de hele dag al van slag.. ik kon die vriend zojuist niet eens normaal aankijken..
Dus er is nog liefde.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:01 schreef Mimilabelle1 het volgende:
Hallo allemaal.
Daarbij ook dit!!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Er zijn mensen die dat doen ja, maar ik bedoel stel je voor dat iedereen zich voortaan laat leiden door z'n kriebeltjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al? Kijk hoeveel mensen uit elkaar gaan.
Mee eensquote:TS: Doe eens wat moeite voor je gezin in plaats van iets achterna jagen wat er niet is. Het gras is altijd groener aan de overkant.
Een geile droom draait per definitie om veel diepere emoties? Pls.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vind de reacties hier iha van een stuitende naïviteit getuigen.
Dit draait m.i. niet om seks, maar veel diepere emoties zoals begeerd willen worden, (fysieke) connectie, fysieke aantrekking, enz.
TS zegt ook helemaal niet dat ze seks met die vriend wil, maar dat ze in de war is. Zou dan die aanvallende toon echt helpen?
On point mijn broerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Mijn man is niet heelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:06 schreef Metalfrost het volgende:
Wat heeft die vriend wat je man niet heeft?
nou wat een reactie zeg😂 ik heb niets over geiligheid gezegd of wel...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef vosss het volgende:
Hoef je niet expliciet te zeggen. Uit heel je topic spat dit ervan af.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:25 schreef Mimilabelle1 het volgende:
[..]
Mijn man is niet heel
[..]
nou wat een reactie zeg😂 ik heb niets over geiligheid gezegd of wel...
Net of jij weet wat ik voor mn gezin doe?😂 ik doe werkelijk alles voor mn gezin.. maar als het altijd van 1 kant moet komen is het niet heel vreemd dat ik zo reageer op kriebeltjesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al? Kijk hoeveel mensen uit elkaar gaan.
TS: Doe eens wat moeite voor je gezin in plaats van iets achterna jagen wat er niet is. Het gras is altijd groener aan de overkant.
Man en kind verlaat? Mijn kind zal ik nooit verlaten.. en als je niet gelukkig meer bent ja dan kan een relatie kapot gaan.. ik ben zelf een kind van gescheiden ouders.. nooit iets gemist hoor..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ze eerst een tijdje gaat twijfelen, in de tussentijd samen dat huis koopt, en dan pas man en kind verlaat.
Ohja want je kent me en weet wat voor type ik ben💪🏼quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:44 schreef Salvad0R het volgende:
TS is het type wat droomt over dat haar partner vreemdgaat en dan de hele dag boos op m is terwijl de gozer zoiets heeft van Huh wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |