En dit.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Iemand zal toch je reet moeten afvegen later.
Echt hè.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Een tehuis met allemaal professioneel personeelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Dat.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Een tehuis met allemaal professioneel personeel
Overigens, zodra je 80 bent, kan dat nog gewoon. Daarna gewoon euthanasie.
Als ze nog een cent willen beuren wel ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?
quote:
Ik kweek geen snowflakes maar bikkels.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Immigranten toch?? Ohw wachtquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Nou, als het niet eerder duidelijk was dat je een troll bent is het dankzij deze reactie wel duidelijk.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:03 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso mensen die kinderen nemen met iemand die ze pas een jaar of twee kennen
Vind je het niet gewoon kut dat je bang bent om je vriend te verliezen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vriend van me date nu met een meid met een kind van 15 maanden. Ii heb hem gewaarschuwd dat hij zijn vrijheid gedag kan zeggen maar hij is blind. Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
- Nooit meer spontaan iets afspreken, altijd oppas regelen tot het kind 12 is.
- Meedoen met schooluitjes, klassentraktaties maken en je doodvervelen bij musicals.
- Doen alsof het larf zoveel talent heeft terwijl hij er niks van bakt, zie de tekeningsketch van Hans Teeuwen.
- Schelle krijsstem in huis, gezeur gedram om onzinzaken als wel of geen snoep mogen.
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
- Gaat het uit zit je aan je ex vast...
Waarom vinden mensen kinderen uberhaupt leuk? Kosten tijd, geld en het enige wat geinig is, is dat het blaag jouw ogen heeft. Voor ze uberhaupt 12 zijn en aanspreekvaar zijn ben je een decennium verder...
Tijd van nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenman man man
Hoezo?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:04 schreef Solid-Snake het volgende:
Kind van 15 maanden en dan alweer single. Alleen daardoor zou ik al afwijzen.
Ze heeft 15 maanden geleden een kind gebaard. Hoezo is de relatie uit tussen haar en de vader van dat kind? Het komt gewoon heel onverandwoordelijk over.quote:
Wie van de 2 zal er tussenuit gepiept zijn? Zij of die gast? Zij is 100% zeker genaaid door die gast. Letterlijk en figuurlijk.Hoe kom jij dan bij die opmerking? Wat ik net zei had je ook wel zelf kunnen bedenken. Het aantal vrouwen wat afhaakt als ze zwanger zijn is zeer gering, bijna niet bestaand.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze heeft 15 maanden geleden een kind gebaard. Hoezo is de relatie uit tussen haar en de vader van dat kind? Het komt gewoon heel onverandwoordelijk over.
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wie van de 2 zal er tussenuit gepiept zijn? Zij of die gast? Zij is 100% zeker genaaid door die gast. Letterlijk en figuurlijk.Hoe kom jij dan bij die opmerking? Wat ik net zei had je ook wel zelf kunnen bedenken. Het aantal vrouwen wat afhaakt als ze zwanger zijn is zeer gering, bijna niet bestaand.
Ik ben geboren en de wereld is voor mij best relaxt als blanke vrouw. Kinderen zijn alleen een last.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dit is een filosofische vraag: waarom zou je kinderen willen?
Hetzelfde als de vraag: waarom zou je willen leven?
Er bestaat geen logisch antwoord.
Als ma hem ook niet na 15 maanden dumpt terwijl ze zwanger is van de 2e...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor zo'n kind is het ook kut, heel je jeugd samenwonen met een vreemde vent in huis die niet eens familie van je is.
Een kind kost meer dan het opbrengt en alle verloren ochtenden bij elkaar, daar kan je 3x van op vakantie in een jaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef hoechst het volgende:
Kinderbijslag en alimentatie
Xtra verlof dagen.. daarom doen ze het.
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?
Had dan gewoon anti-conceptie gebruikt. Die zooi is er niet voor niks.
Wat mijn vriend zegt is dat 'samenwonen niet ging'. Dan ben je ook zwakzinnig als je een kind neemt voor je samen hebt gewoond.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?
Had dan gewoon anti-conceptie gebruikt. Die zooi is er niet voor niks.
Kind heet zeker Journey of Delano?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenman man man
Nee hoor, ik spreek hem genoeg. Geb alleen geen zin in drama, die er nu wel gaat komen met zo'n meid. En wie moet dat dan aanhoren?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vind je het niet gewoon kut dat je bang bent om je vriend te verliezen?
Je ziet hem nu genoeg, maar dan niet meer. Dat heb jij je ook bedacht. En toen ben je boos geworden?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:38 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik spreek hem genoeg. Geb alleen geen zin in drama, die er nu wel gaat komen met zo'n meid. En wie moet dat dan aanhoren?
Ik ben geen 12? Ik zie mijn vrienden iets van 2x per maand. Ik ben enorm op mezelf. Plys 90% van mijn vrienden heeft een normale vriendin.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je ziet hem nu genoeg, maar dan niet meer. Dat heb jij je ook bedacht. En toen ben je boos geworden?
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.
Okeoke.. Als dat jullie frequentie is, dan is dat primaquote:Op maandag 24 juni 2019 21:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ben geen 12? Ik zie mijn vrienden iets van 2x per maand.
Ik ben zeker een alien.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.
Lees je vorige opmerking eens terug, voordat ik je aanspreek. Die kon echt niet. Je gaf haar de schuld.WTF ouwe.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.
Jeffreyquote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kind heet zeker Journey of Delano?
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lees je vorige opmerking eens terug, voordat ik je aanspreek. Die kon echt niet. Je gaf haar de schuld.WTF ouwe.
Je gedraagt jezelf anders aardig ‘flakey’quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man met kind.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.
Omdat ik geen zin heb ik larven en spetterpoep?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:45 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je gedraagt jezelf anders aardig ‘flakey’
Nee, omdat je je gedraagt als een arrogant verwend nest. Misschien ben je in het echt wel aardig, maar kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb ik larven en spetterpoep?
Je kan toegeven dat ik gelijk heb? Dat is het minste. Het laat wel goed zien hoe jij in elkaar zit. Freaky.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Moet ik nu m'n excuses aan haar aanbieden?
Je komt iets teveel white knight overquote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kan toegeven dat ik gelijk heb? Dat is het minste. Het laat wel goed zien hoe jij in elkaar zit. Freaky.
Als ik een man op straat een vrouw zie slaan, dan moet ik me inhouden om diegene niet te vermoorden. Maar ik zorg er wel voor dat diegene het voelt.
Ik sport heel veel, dus dan zeg je het makkelijkerquote:Op maandag 24 juni 2019 21:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je komt iets teveel white knight over
Maar ik wil je best gelijk geven hoor. Alleen ik blijf het een vreemde situatie vinden.
Dat klopt gedeeltelijk. Kinderen zijn een last.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ben geboren en de wereld is voor mij best relaxt als blanke vrouw. Kinderen zijn alleen een last.
? Serieus ? Jij bent zeker het vriendje van die andere gast?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:07 schreef Roces18 het volgende:
Een kind van een ander opvoeden is wel erg beta
Nahquote:Op maandag 24 juni 2019 21:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee, omdat je je gedraagt als een arrogant verwend nest. Misschien ben je in het echt wel aardig, maar kan het me niet voorstellen.
Hoe? Ze kunnen schattig lachen maar verder?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat klopt gedeeltelijk. Kinderen zijn een last.
Maar kinderen zijn niet alleen een last. Meestal verrijken kinderen ook je tijdelijke aanwezigheid op deze wereld.
Cuck gespot.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
? Serieus ? Jij bent zeker het vriendje van die andere gast?
Gilf gespot. Als je op d'r billen slaat, komen de bromvliegen uit d'r muts.quote:
Onterecht klacht.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vriend van me date nu met een meid met een kind van 15 maanden. Ii heb hem gewaarschuwd dat hij zijn vrijheid gedag kan zeggen maar hij is blind. Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
- Meedoen met schooluitjes, klassentraktaties maken en je doodvervelen bij musicals.
- Doen alsof het larf zoveel talent heeft terwijl hij er niks van bakt, zie de tekeningsketch van Hans Teeuwen.
- Schelle krijsstem in huis, gezeur gedram om onzinzaken als wel of geen snoep mogen.
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
Waarom vinden mensen kinderen uberhaupt leuk? Kosten tijd, geld en het enige wat geinig is, is dat het blaag jouw ogen heeft. Voor ze uberhaupt 12 zijn en aanspreekvaar zijn ben je een decennium verder...
Mensen zijn sociale wezens (uitzonderingen daargelaten). Dat betekent dat mensen relaties aangaan met andere mensen. Dat kunnen vriendschappelijke relaties zijn, maar ook zakelijke relaties en allerlei andere relaties die je maar kunt bedenken.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hoe? Ze kunnen schattig lachen maar verder?
Heb je het nou nog over hem? Moet je zijn nummer?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:31 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom je aan de kant bent geschoven door je ex. Je komt over als een debiele puber.
Gaat tegen de mannelijk biologie inquote:Op maandag 24 juni 2019 22:10 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
? Serieus ? Jij bent zeker het vriendje van die andere gast?
Jullie beiden hebben geen idee hoe jullie maatschappij en natuur moeten verbinden. Daarom reageren jullie ook zo raar. Het is best wel jammer ook.quote:
Waarom heb je een huisdier genomen?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb een huisdier waar ik dol op ben. Meer dan welk kind dan ook schat ik.
Heb jij kort, pittig haar?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Heb je het nou nog over hem? Moet je zijn nummer?
De lusten niet de lasten van iets kleins en schattigs.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:36 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Waarom heb je een huisdier genomen?
Mijn echte naam is Ria.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Heb jij kort, pittig haar?
Hoe irritant veel aandacht vraag jij joh? WTF.
Dat is echt een kutantwoord. Bullshit.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
De lusten niet de lasten van iets kleins en schattigs.
Volgens mij ben jij echt koekoek. Het is nu nog een vooroordeel. Irritant ben je 100 % zeker.quote:
Jij houdt stiekem gewoon van dikke negerlullen en hebt al 2 marciano's en 3 Shaniqua's uitgepoeptquote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kind heet zeker Journey of Delano?
Hey,quote:Op maandag 24 juni 2019 22:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt koekoek. Het is nu nog een vooroordeel. Irritant ben je 100 % zeker.
Goed dat je het zegt. Ze kan goede trainingsschema's downloaden op :www.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:50 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hey,
Zij is ook ChristmasRoses en Pikachu.
Ze heeft kloons en is aan het trollen.
Ze is gewoon een verwende dikzak. 1.65m en 70 kg. Even aan de dieet TS
Klopt.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij houdt stiekem gewoon van dikke negerlullen en hebt al 2 marciano's en 3 Shaniqua's uitgepoept
En wat zijn jouw stats?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:50 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hey,
Zij is ook ChristmasRoses en Pikachu.
Ze heeft kloons en is aan het trollen.
Ze is gewoon een verwende dikzak. 1.65m en 70 kg. Even aan de dieet TS
Onderhand heb je een uitgewoonde kut door die negerlullen en moeten mannen naar je kut zoeken omdat je vetrollen over je kut hangen.quote:
Serieus? Dus je hebt zeer zware overgewicht?quote:
ja man...quote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Serieus? Dus je hebt zeer zware overgewicht?
Creatief ben je wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Onderhand heb je een uitgewoonde kut door die negerlullen en moeten mannen naar je kut zoeken omdat je vetrollen over je kut hangen.
Bo moet jij geen kutantwoorden geven ? Zoals meh, wat? nah..quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Creatief ben je wel.
En nu ontopic; meid twijfelt want heeft weinig tijd omdat larf alle aandacht wil
Arrogant ben je wel. Laat je je vanavond weer uitwonen in een steegje?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Creatief ben je wel.
En nu ontopic; meid twijfelt want heeft weinig tijd omdat larf alle aandacht wil
Nee, je moeder heeft mijn klanten ingepikt.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:02 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Arrogant ben je wel. Laat je je vanavond weer uitwonen in een steegje?
Houd alsjeblieft je muil. Niemand wil je.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee, je moeder heeft mijn klanten ingepikt.
Een huisdier heeft ook lasten..uitlaten, verzorgen, borstelen, teekvrij houden, ontvlooien, jaarlijkse dierenarts check, brokken kopen.. ?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
De lusten niet de lasten van iets kleins en schattigs.
In een steegje zoals jij heb je geen klanten. Daar laat je je in een kelderbox uitwonen voor 10 euro prepaid op je Lebara abonnement.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee, je moeder heeft mijn klanten ingepikt.
Dat doe ik met liefde. Huisdier is geen hond btwquote:Op maandag 24 juni 2019 23:04 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Een huisdier heeft ook lasten..uitlaten, verzorgen, borstelen, teekvrij houden, ontvlooien, jaarlijkse dierenarts check, brokken kopen.. ?
Ben je nu ziedendquote:Op maandag 24 juni 2019 23:04 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Houd alsjeblieft je muil. Niemand wil je.
Hoezo, wil je dat ik ook m'n polsen dreig door te snijden?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Heb je het nou nog over hem? Moet je zijn nummer?
Zo denk ik er nu idd ook over. Vooral nu ik eindelijk een behoorlijk salaris krijg.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
En jij verwacht dat die mormels dat gaan doen? Ze stoppen je niet eens in een bejaardentehuis, want dat kost ze centen. Mijn oma heeft 11 kinderen, 11, onlangs knieoperatie gehad, GEEN ENKELE kind is langsgeweest (mijn moeder ook niet).quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Dit is een test.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Creatief ben je wel.
Tegen die tijd hebben we daar wel robots voor mits de mensheid dan nog niet is uitgeroeid door kwaadaardige AI.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Daar zijn we zelf bij toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we daar wel robots voor mits de mensheid dan nog niet is uitgeroeid door kwaadaardige AI.
Laat wel goed zien hoe ze situaties weet in te schatten bij levensbepalende beslissingenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wie van de 2 zal er tussenuit gepiept zijn? Zij of die gast? Zij is 100% zeker genaaid door die gast. Letterlijk en figuurlijk.Hoe kom jij dan bij die opmerking? Wat ik net zei had je ook wel zelf kunnen bedenken. Het aantal vrouwen wat afhaakt als ze zwanger zijn is zeer gering, bijna niet bestaand.
Want daarna breekt een never ending fantastische tijd aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:48 schreef matigeuser het volgende:
Op je 54e nog steeds kinderloos leven en alleen maar gefixeerd zijn op je eigen kleine wereldje van carrière maken, sporten en nutteloze hobby's![]()
En dat alleen maar omdat je niet even door de baby-fase wil heen bijten. Die overigens veel leuker, gelukzaliger en verrijkender is dan je op dit moment denkt.
Maar zal je nooit een overtogen woord geven en is altijd eerlijk tegen jequote:Op maandag 24 juni 2019 23:04 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Een huisdier heeft ook lasten..uitlaten, verzorgen, borstelen, teekvrij houden, ontvlooien, jaarlijkse dierenarts check, brokken kopen.. ?
Sukkeltjequote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Dr. Dre was hier nog swole as fuck!quote:
Als je een kind heb doe je dat ook met liefdequote:Op maandag 24 juni 2019 23:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat doe ik met liefde. Huisdier is geen hond btw
Ja, maar een kind levert veel meer lasten op. Een huisdier leeft minder lang, is niet brutaal en ongewenst gedrag train je weg. Plus ik hoef niet vroeg op te staan of me te belemmeren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:07 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Als je een kind heb doe je dat ook met liefde
Het weg trainen noem je bij een kind opvoeding.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ja, maar een kind levert veel meer lasten op. Een huisdier leeft minder lang, is niet brutaal en ongewenst gedrag train je weg. Plus ik hoef niet vroeg op te staan of me te belemmeren.
Een zwangerschap duurt toch 9 maanden waren de kinderen nog verwekt door een ex?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
scheelt weer pensioen gezeikquote:Op maandag 24 juni 2019 22:34 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jullie beiden hebben geen idee hoe jullie maatschappij en natuur moeten verbinden. Daarom reageren jullie ook zo raar. Het is best wel jammer ook.
Wat je zegt, is het voorstellen om weer primitief te leven. Waar mensen weer hooguit 40 werden enzo..
Nou als ik om me heen kijk zijn honden beter opgevoed dan larven.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:10 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Het weg trainen noem je bij een kind opvoeding.
Over algemeen leeft een mens langer tenzij je een papegaai heb.
Inderdaad.. had jij ook maar een beetje opvoeding gehadquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:25 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nou als ik om me heen kijk zijn honden beter opgevoed dan larven.
Nou nou heeft ze het 9 maanden met hem volgehoudenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een zwangerschap duurt toch 9 maanden waren de kinderen nog verwekt door een ex?
Ik kreeg gewoon een klap als ik krijste hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:26 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
[..]
Inderdaad.. had jij ook maar een beetje opvoeding gehad
Waarschijnlijk heb je iets teveel gekrijst.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een klap als ik krijste hoor.
Is het dat niet in enige mate?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lees je vorige opmerking eens terug, voordat ik je aanspreek. Die kon echt niet. Je gaf haar de schuld.WTF ouwe.
Een kind heeft dan al heel snel door dat jouw partner helemaal niks te vertellen heeft. Moet je ook maar zin in hebben als man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:10 schreef MissVanity het volgende:
Zo erg zijn kinderen nou ook weer niet. Er zijn echt ergere situaties te bedenken. Ik heb een kind van 6 en het is niet het einde van de wereld. Ja, tuurlijk, ik heb minder vrijheid en doe veel voor hem maar de liefde die je terugkrijgt maakt het het waard. Daten is wel lastig. Mannen staan nou niet echt te springen om het kind van een ander toe te laten in hun leven. Opvoeden hoeft mijn partner niet. Dat doe ik. Sowieso is mijn partner nooit verantwoordelijk voor mijn kind. Ik zorg er altijd voor dat mijn partner zo min mogelijk 'last' heeft van mijn kind. Dus niet zo haten op kinderen. Ze zijn schattig en grappig en heel eerlijk en daardoor dus ook weer grappig.
En niet na je 40e nog aan kinderen beginnen hoor. Dat is sneu voor het kind.
Mijn partner hoeft niks. Als hij wel behoefte heeft een rol te vervullen dan mag dat. Uiteraard mag mijn partner mijn kind ook aanspreken als hij vervelend is. Maar het hoeft niet. Sommige mannen vinden dat juist wel fijn. Ze mogen van mij lekker uitslapen in het weekend, gaan stappen, leuke dingen gaan doen, hoeven geen billen te vegen. Maar stiekem date ik helemaal niet en zijn dit soort problemen niet aan de ordequote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een kind heeft dan al heel snel door dat jouw partner helemaal niks te vertellen heeft. Moet je ook maar zin in hebben als man.
Als ik een man neem die al een kind heeft en ik mag niet mee opvoeden en niet mee verantwoordelijk zijn dan zou ik voorstellen dat dat kind dan niet bij ons zou wonen. Wat voor partner zou ik zijn als ik niet wil delen en hoezo wil hij dat niet met mij delen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:10 schreef MissVanity het volgende:
Zo erg zijn kinderen nou ook weer niet. Er zijn echt ergere situaties te bedenken. Ik heb een kind van 6 en het is niet het einde van de wereld. Ja, tuurlijk, ik heb minder vrijheid en doe veel voor hem maar de liefde die je terugkrijgt maakt het het waard. Daten is wel lastig. Mannen staan nou niet echt te springen om het kind van een ander toe te laten in hun leven. Opvoeden hoeft mijn partner niet. Dat doe ik. Sowieso is mijn partner nooit verantwoordelijk voor mijn kind. Ik zorg er altijd voor dat mijn partner zo min mogelijk 'last' heeft van mijn kind. Dus niet zo haten op kinderen. Ze zijn schattig en grappig en heel eerlijk en daardoor dus ook weer grappig.
En niet na je 40e nog aan kinderen beginnen hoor. Dat is sneu voor het kind.
Maar nog altijd geldt wel wat ik zeg. Behalve dan de tweede alinea die nu niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Lees mijn bericht boven jouw bericht. Eerst lezen dan schreeuwen.
Ik zeg niet dat mijn partner zich nergens mee mag bemoeien alleen dat het niet hoeft. Veel mannen willen geen verantwoordelijkheid over een kind dat niet van hen is. Natuurlijk zou het ideaal zijn als mijn toekomstige partner wel onderdeel zou willen zijn van mijn gezin maar ik zal dit nooit afdwingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar nog altijd geldt wel wat ik zeg. Behalve dan de tweede alinea die nu niet van toepassing is.
Ik wil geen kids.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:55 schreef dagobertE6 het volgende:
TS is een vrouw die kids gaat nemen als ze 40+ is
Omdat het niet jouw kind is. In veel gevallen heeft zo'n kind ook nog een moeder en heeft dus geen nieuwe moeder nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als ik een man neem die al een kind heeft en ik mag niet mee opvoeden en niet mee verantwoordelijk zijn dan zou ik voorstellen dat dat kind dan niet bij ons zou wonen. Wat voor partner zou ik zijn als ik niet wil delen en hoezo wil hij dat niet met mij delen?
En jouw partner vindt het prima dat hij zich niet met jouw kind mag bemoeien?
Toch zou ik ook nooit een man willen die die verantwoordelijkheid met mij niet zou willen dragen als ik het was die een kind had.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijn partner zich nergens mee mag bemoeien alleen dat het niet hoeft. Veel mannen willen geen verantwoordelijkheid over een kind dat niet van hen is. Natuurlijk zou het ideaal zijn als mijn toekomstige partner wel onderdeel zou willen zijn van mijn gezin maar ik zal dit nooit afdwingen.
Hoeft ook geen nieuwe moeder. Is wel partner van de ouder.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:54 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Omdat het niet jouw kind is. In veel gevallen heeft zo'n kind ook nog een moeder en heeft dus geen nieuwe moeder nodig.
Kind hoort ook naar stiefouder te luisteren vind ik. In overleg met moeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoeft ook geen nieuwe moeder. Is wel partner van de ouder.
Idd!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:58 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kind hoort ook naar stiefouder te luisteren vind ik. In overleg met moeder.
Ja daar zeg je het goed. De partner van de ouder. Mijn vrouw is niet verantwoordelijk voor het welzijn en de opvoeding van mijn kind, ze hoeft alleen maar aardig te zijn voor mijn kind. Opvoeden en verantwoordelijk zijn moet ik zelf doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoeft ook geen nieuwe moeder. Is wel partner van de ouder.
Zij is jouw partner, waarom zou ze die verantwoordelijkheid niet met jou moeten delen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:59 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja daar zeg je het goed. De partner van de ouder. Mijn vrouw is niet verantwoordelijk voor het welzijn en de opvoeding van mijn kind, ze hoeft alleen maar aardig te zijn voor mijn kind. Opvoeden en verantwoordelijk zijn moet ik zelf doen.
Jawel behalve mijn eigen kind.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zij is jouw partner, waarom zou ze die verantwoordelijkheid niet met jou moeten delen?
Dus alles wat van jou was van voordat zij kwam is niet van haar?
Nee hoor. Dat vind ze juist fijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En zij heeft geen problemen met dat ze zich niet mag bemoeien met jouw kind?
Ik bedoel of er zich geen problemen voordoen omdat zij niet mee mag praten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:11 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat vind ze juist fijn.
Nee, soms vraag ik haar mening maar ik beslis uiteindelijk wel alles voor mijn kind zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik bedoel of er zich geen problemen voordoen omdat zij niet mee mag praten.
Wat vond je van seks toen je 10 was en wat toen je 20 was?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Alsof ik in 10 jaar opeens van mening verander.
Dat is toch een totaal ander verhaal. Toen ik 10 was was ik een kind.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Wat vond je van seks toen je 10 was en wat toen je 20 was?
En hoe vaak gebeurt dat?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kan toegeven dat ik gelijk heb? Dat is het minste. Het laat wel goed zien hoe jij in elkaar zit. Freaky.
Als ik een man op straat een vrouw zie slaan, dan moet ik me inhouden om diegene niet te vermoorden. Maar ik zorg er wel voor dat diegene het voelt.
Die eierstokken gaan vanzelf wel rammelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Alsof ik in 10 jaar opeens van mening verander.
Nee een jaar nadat ze dat kind hadden gekregen gingen ze scheidenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een zwangerschap duurt toch 9 maanden waren de kinderen nog verwekt door een ex?
Als jij in 10 jaar geen noemenswaardige groei in je opvattingen meer doormaakt, omdat je nu geen kind meer bent, dan vind ik dat enigszins zorgwekkend. Je mening kan best hetzelfde blijven op dit vlak, maar net zoals vele andere meningen zullen veranderen en zijn veranderd in deze tijd, kan dat hierin ook gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat is toch een totaal ander verhaal. Toen ik 10 was was ik een kind.
Nu denk ik er al 10 jaar hetzelfde over. Naast dat ik mijn levenniet wilaanpassen vind ik geen man betrouwbaar genoeg als vader tot nu toe.
Alsof iemand zo gek is om z'n kwakje in een labiele borderliner te stoppenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat is toch een totaal ander verhaal. Toen ik 10 was was ik een kind.
Nu denk ik er al 10 jaar hetzelfde over. Naast dat ik mijn levenniet wilaanpassen vind ik geen man betrouwbaar genoeg als vader tot nu toe.
Rustig Volkertquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Alsof iemand zo gek is om z'n kwakje in een labiele borderliner te stoppen
Ik ben ook al 15 jaar zeker dat ik hetero ben, al 30 jaar dat ik vrouw ben etc. Kinderloos willen zijn is ook zoiets. Ik hecht niet aan kleine kinderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als jij in 10 jaar geen noemenswaardige groei in je opvattingen meer doormaakt, omdat je nu geen kind meer bent, dan vind ik dat enigszins zorgwekkend. Je mening kan best hetzelfde blijven op dit vlak, maar net zoals vele andere meningen zullen veranderen en zijn veranderd in deze tijd, kan dat hierin ook gebeuren.
Ja en? Wat maakt het dan uit dat anderen wel graag kinderen willen? Jij hoeft ze niet en dat is prima maar vanwaar het veroordelen van mensen die ze wel willen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ben ook al 15 jaar zeker dat ik hetero ben, al 30 jaar dat ik vrouw ben etc. Kinderloos willen zijn is ook zoiets. Ik hecht niet aan kleine kinderen.
Als je kinderen hebt dan weet je hoe geweldig het is. Niks is het leven is altijd 100% van de tijd koek en ei, maar de verrijking is enorm. Nieuwe mensen in je leven die het belangrijkst voor je zijn en andersom. Liefde. Vermaak. Nieuwe problemen om op te lossen. Ze op zien groeien. Ze dingen leren maar zeker ook andersom. Je kindertijd deels opnieuw beleven. De wereld herontdekken als je ziet hoe je kind de wereld ontdekt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:39 schreef the-eye het volgende:
[..]
Want daarna breekt een never ending fantastische tijd aan?
Een mooi en goed onderbouwd antwoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan weet je hoe geweldig het is. Niks is het leven is altijd 100% van de tijd koek en ei, maar de verrijking is enorm. Nieuwe mensen in je leven die het belangrijkst voor je zijn en andersom. Liefde. Vermaak. Nieuwe problemen om op te lossen. Ze op zien groeien. Ze dingen leren maar zeker ook andersom. Je kindertijd deels opnieuw beleven. De wereld herontdekken als je ziet hoe je kind de wereld ontdekt.
Het is niet eens goed uit te leggen. Sinds ik vader ben voel ik me een completer mens. En dat komt van iemand met een eigen business, een creatief verleden met vele creaties en projecten, een mooie vrouw, etc. Je kunt dus niet zeggen dat mijn leven zonder kinderen niks voorstelde. Maar nu is het compleet.
En als ik dan denk aan dat ik geen kinderen zou hebben of willen... Dat ik dan over 20-30 jaar nog steeds alleen voor mezelf leef. Geen kans op kleinkinderen. Niet mijn dochter helpen met haar 1e huis inrichten en verbouwen. Maar nog steeds met je kortharige vrouw TV kijken of reisjes maken.
Nee, dat lijkt me een zeer leeg bestaan. Vooral nu ik de rijkdom heb geproefd.
Oh, overigens had ik nooit wat met kinderen voordat ik ze zelf kreeg. Vooral baby's en hele jonge kinderen niet. Ik heb zelfs ooit gegrapt dat ze mijn dochter pas na 2 jaar hoeven te brengen.
Maar wat zat ik ernaast. Direct verliefd. Direct het mooiste wat me is overkomen. Alle clichés zijn waar. Je weet het pas als het je overkomt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan weet je hoe geweldig het is. Niks is het leven is altijd 100% van de tijd koek en ei, maar de verrijking is enorm. Nieuwe mensen in je leven die het belangrijkst voor je zijn en andersom. Liefde. Vermaak. Nieuwe problemen om op te lossen. Ze op zien groeien. Ze dingen leren maar zeker ook andersom. Je kindertijd deels opnieuw beleven. De wereld herontdekken als je ziet hoe je kind de wereld ontdekt.
Het is niet eens goed uit te leggen. Sinds ik vader ben voel ik me een completer mens. En dat komt van iemand met een eigen business, een creatief verleden met vele creaties en projecten, een mooie vrouw, etc. Je kunt dus niet zeggen dat mijn leven zonder kinderen niks voorstelde. Maar nu is het compleet.
En als ik dan denk aan dat ik geen kinderen zou hebben of willen... Dat ik dan over 20-30 jaar nog steeds alleen voor mezelf leef. Geen kans op kleinkinderen. Niet mijn dochter helpen met haar 1e huis inrichten en verbouwen. Maar nog steeds met je kortharige vrouw TV kijken of reisjes maken.
Oh, overigens had ik nooit wat met kinderen voordat ik ze zelf kreeg. Vooral baby's en hele jonge kinderen niet. Ik heb zelfs ooit gegrapt dat ze mijn dochter pas na 2 jaar hoeven te brengen.
Maar wat zat ik ernaast. Direct verliefd. Direct het mooiste wat me is overkomen. Alle clichés zijn waar. Je weet het pas als het je overkomt.
Jij oordeelt nu ook he.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt het dan uit dat anderen wel graag kinderen willen? Jij hoeft ze niet en dat is prima maar vanwaar het veroordelen van mensen die ze wel willen?
Rijkdom is ook zo'n cliche kotswoord. En als jij bang bent dat je vrouw een pitje wordt heb je de verkeerde.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Terechte klacht!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
Zorgwekkend? Leg uit!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Als jij in 10 jaar geen noemenswaardige groei in je opvattingen meer doormaakt, omdat je nu geen kind meer bent, dan vind ik dat enigszins zorgwekkend.
Zo zag JOUW toekomst als kinderloze er wellicht uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
Maar nog steeds met je kortharige vrouw TV kijken of reisjes maken.
Goed verhaal, doen we niks mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ik vraag me af of dat interessant blijft na 40 jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Rijkdom is ook zo'n cliche kotswoord. En als jij bang bent dat je vrouw een pitje wordt heb je de verkeerde.
Ik leef graag voor mezelf. Werd eens tijd na alle vergooide jaren.
Alle vergooide jaren nog wel.. Een paar relaties van een paar jaar en heel de tijd ervoor was je een egocentrisch kind en daarna een egoïstische tiener. Dan die relaties waar je zelf voor gekozen hebt, maar nu moet je echt aan jezelf denken hoor! Stel je voor...quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Rijkdom is ook zo'n cliche kotswoord. En als jij bang bent dat je vrouw een pitje wordt heb je de verkeerde.
En dan als dertiger uit pure armoede bij je ouders wonenquote:Op woensdag 26 juni 2019 01:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
Kinderen zou ik wel willen, maar kinderen van een ander niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik overdrijf maar wat, mijn vrouw zal geen kort haar nemen en is ook geen standaard Hollandsche vrouw. Maar mijn punt blijft staan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo zag JOUW toekomst als kinderloze er wellicht uit.
Ja dat is een ander verhaal. En in ruzies krijg je ineens het verwijt 'Je bent mijn echte vader niet eens!' naar je hoofd. Nee, goed dat je daar voor past.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kinderen zou ik wel willen, maar kinderen van een ander niet.
Je blijft dan toch maar "die aangewaaide klojo" die mag dokken voor de kroost terwijl de ex ze het weekend op komt halen.
Daarom doodt in de natuur de nieuwe echtgenoot vaak het nageslacht van de vorige.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:38 schreef Werkman het volgende:
[..]
Kinderen zou ik wel willen, maar kinderen van een ander niet.
Je blijft dan toch maar "die aangewaaide klojo" die mag dokken voor de kroost terwijl de ex ze het weekend op komt halen.
Ja, en was dus altijd afhankelijk van anderen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alle vergooide jaren nog wel.. Een paar relaties van een paar jaar en heel de tijd ervoor was je een egocentrisch kind en daarna een egoïstische tiener. Dan die relaties waar je zelf voor gekozen hebt, maar nu moet je echt aan jezelf denken hoor! Stel je voor...
Je kan een instrument oppakken. Een nieuwe taal leren. Vrijwilligerswerk doen. Een boek schrijven. Zoveel andere dingen dan alleen reizen of kinderen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik overdrijf maar wat, mijn vrouw zal geen kort haar nemen en is ook geen standaard Hollandsche vrouw. Maar mijn punt blijft staan.
Zonder kinderen evolueert je leven niet en blijf je meer van hetzelfde doen. Op je 30e lijkt dat misschien nog leuk. Je baan / bedrijf groeit. Je krijgt steeds meer verantwoordelijkheid, steeds meer geld. Je verhuist nog eens. Etc.
Maar het is allemaal 'ik ik ik'.
Over 20 jaar nog steeds Kerst vieren met je vrouw? Maar weer op vakantie naar een exotisch land? Paar duizend euro per jaar erbij? Tuin maar weer eens goed aanpakken?
Leuk hoor allemaal. Maar ik denk dat je dan toch vroeg of laat voor de vraag komt te staan 'Is dit nou alles?'
Ik zou mijn vent dan de keuze geven; of je kind beter opvoeden, of ik weg. Maar ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja dat is een ander verhaal. En in ruzies krijg je ineens het verwijt 'Je bent mijn echte vader niet eens!' naar je hoofd. Nee, goed dat je daar voor past.
Ik woon niet uit armoede bij mijn ouders. Ik spaar flink wat geld zodat ik kan kopen ipv het te vergooien aan een vies kamertje in een achterstandsbuurt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:27 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
En dan als dertiger uit pure armoede bij je ouders wonen
Je bedoelt dat je parasiteert en profiteert van je oudersquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik woon niet uit armoede bij mijn ouders. Ik spaar flink wat geld zodat ik kan kopen ipv het te vergooien aan een vies kamertje in een achterstandsbuurt.
En ondertussen op de zakken van je ouders teren. Lekker man.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik woon niet uit armoede bij mijn ouders. Ik spaar flink wat geld zodat ik kan kopen ipv het te vergooien aan een vies kamertje in een achterstandsbuurt.
Dat jouw ouders je zat waren op je 18e is mijn probleem niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je parasiteert en profiteert van je ouders
Ik betaal mee aan de huur, doe het huishouden, boodschappen etc.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ondertussen op de zakken van je ouders teren. Lekker man.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik betaal mee aan de huur, doe het huishouden, boodschappen etc.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:45 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wel lachen hoeveel woede deze mening oproept. Men pist zowat in zijn broek en probeert je over te halen dat kinderen nemen echt een geniale keuze was terwijl ze al jaren geen seks hebben gehad en om de paar uur een drammend blaag moeten sussen.quote:
Nee, als je op je 30e nog bij pap en mam woont en werkloos bent, dan ben je een hoogvlieger.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Wel lachen hoeveel woede deze mening oproept. Men pist zowat in zijn broek en probeert je over te halen dat kinderen nemen echt een geniale keuze was terwijl ze al jaren geen seks hebben gehad en om de paar uur een drammend blaag moeten sussen.
Je kunt ook gewoon toegeven dat je denkt dat je een waardeloze moeder zou zijn en er daarom maar helemaal niet aan begint.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Wel lachen hoeveel woede deze mening oproept. Men pist zowat in zijn broek en probeert je over te halen dat kinderen nemen echt een geniale keuze was terwijl ze al jaren geen seks hebben gehad en om de paar uur een drammend blaag moeten sussen.
Al was ik eeb crackhoer met tig soa's, dan nog ben ik jou niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, als je op je 30e nog bij pap en mam woont en werkloos bent, dan ben je een hoogvlieger.
Ik zou inderdaad waardeloos zijn omdat ik het kind zou zien als een indringer in mijn leven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:40 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon toegeven dat je denkt dat je een waardeloze moeder zou zijn en er daarom maar helemaal niet aan begint.
Dat zou nog een stapje omhoog zijn voor je, een crackhoer houdt tenminste de eigen broek op.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Al was ik eeb crackhoer met tig soa's, dan nog ben ik jou niet.
Ik weet niet waarom je mij mee meeneemt in die quote? Bang dat je niet genoeg aandacht krijgt anders voor je 'o kijk mij eens uniek zijn' mening?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb werk, straks meer ww dan jij in een maand voltijd verdient en daarna ha ik gewoon een bijbaan nemen tot ik wat anders vind.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:42 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat zou nog een stapje omhoog zijn voor je, een crackhoer houdt tenminste de eigen broek op.
Er zijn miljoenen vrouwen bewust kinderloos.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je mij mee meeneemt in die quote? Bang dat je niet genoeg aandacht krijgt anders voor je 'o kijk mij eens uniek zijn' mening?
Proficiat, wil je nu een sticker?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb werk, straks meer ww dan jij in een maand voltijd verdient en daarna ha ik gewoon een bijbaan nemen tot ik wat anders vind.
In dat geval ben je niet geschikt om nieuw leven op de aarde te zetten en is het beter als jouw genen uitsterven zonder voortplanting. Goede keuze dus van je om geen kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad waardeloos zijn omdat ik het kind zou zien als een indringer in mijn leven.
Gelukkig ben jij god's gift en willen we allemaal jou zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:45 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
In dat geval ben je niet geschikt om nieuw leven op de aarde te zetten en is het beter als jouw genen uitsterven zonder voortplanting. Goede keuze dus van je om geen kinderen te krijgen.
Wat? Doet het toch een beetje pijn dat je geen goede moeder zou zijn? Ik heb nergens gezegd dat ik God's gift ben ofzo. Jij daarentegen vind jezelf helemaal fantastisch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij god's gift en willen we allemaal jou zijn.
Nee totaal niet, ik zou een slechte moeder zijn omdat ik geen kind WIL. Ik zou het kind vanalles verwijten omdat het me dan opgedrongen is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:50 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wat? Doet het toch een beetje pijn dat je geen goede moeder zou zijn? Ik heb nergens gezegd dat ik God's gift ben ofzo. Jij daarentegen vind jezelf helemaal fantastisch.
Een mini-me is het pas na 18 jaar, daarvoor heb je geen leven meer.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:59 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Een kind op de wereld zetten is het mooiste dat er is, en alsie een beetje op jou lijkt, heb je een mini-me op de wereld gezet. Wat is er nou mooier dan dat? Ach ja, je moet het zelf maar ervaren hebben.
Nou zeg, iets met het glas is half leeg ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Een mini-me is het pas na 18 jaar, daarvoor heb je geen leven meer.
Klopt, ik zie alleen nadelen. Net ook, man met kind in de trein. Kind was echt schattig tot het een halfuur lang krijste omdat hij een ijsje wilde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:01 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Nou zeg, iets met het glas is half leeg ofzo
Mwah, valt echt mee hoor. Er is een BSO, daarna komt de bassischool met overblijf eventueel, en dat tekent zich slechts van 1 tot 5 jaar, daarna heb je echt niet last van ze. Ligt er echt aan hoe je je kind opvoedt. In de casus die jij schetst lijkt het een enorm verwend kind te zijn, waarschijnlijk enigskind, conclusie: juist meer kinderen nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Klopt, ik zie alleen nadelen. Net ook, man met kind in de trein. Kind was echt schattig tot het een halfuur lang krijste omdat hij een ijsje wilde.
Pubers zijn eindelijk echt individuen tenminsye, voor die tijd stop je er eten in en er komt gekrijs uit.
Hangt af hoe je het opvoedt zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:04 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Klopt, ik zie alleen nadelen. Net ook, man met kind in de trein. Kind was echt schattig tot het een halfuur lang krijste omdat hij een ijsje wilde.
Pubers zijn eindelijk echt individuen tenminsye, voor die tijd stop je er eten in en er komt gekrijs uit.
Ik spreek je ook nergens tegen, ik zeg enkel dat je hier gewoon weer een beetje interessant aan het doen bent over een non issue om aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen vrouwen bewust kinderloos.
Niemand zegt ook dat je wel kinderen moet krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:58 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik zou een slechte moeder zijn omdat ik geen kind WIL. Ik zou het kind vanalles verwijten omdat het me dan opgedrongen is.
Je kan. Maar doe je dat ook? Hoeveel mensen van 55 ken jij die nog besluiten een nieuwe taal te gaan leren (waarvoor? Zodat je een baguette kunt bestellen?) of ineens besluiten gitarist te worden?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Je kan een instrument oppakken. Een nieuwe taal leren. Vrijwilligerswerk doen. Een boek schrijven. Zoveel andere dingen dan alleen reizen of kinderen.
Prima dat jij voortplanten ziet als jouw enige doel op aarde. Je moet maar een invulling vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:14 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je kan. Maar doe je dat ook? Hoeveel mensen van 55 ken jij die nog besluiten een nieuwe taal te gaan leren (waarvoor? Zodat je een baguette kunt bestellen?) of ineens besluiten gitarist te worden?
Maar goed. Eerder zei je al dat het een onpopulaire mening is dat je geen kinderen wilt. En natuurlijk is dat zo. Dat heeft verschillende redenen. Komen er een paar:
- Mensen die geen kinderen willen zijn een bedreiging voor het voortbestaan van onze soort. Iets waarvoor we allemaal geprogrammeerd zijn om ons daarvoor te behoeden.
Namelijk, als iedereen hetzelfde dacht als jij en dus geen kinderen zou willen, dan is dit de laatste generatie homo sapiens op deze planeet.
- Jouw hele genetische 'stamboom' sterft na jouw leventje uit als je geen kinderen krijgt. Jij staat hier vandaag, omdat duizenden generaties voor jou kinderen gekregen hebben. Jouw overgrootvader, jouw oma, jouw moeder en nu jij. Als jij geen kinderen krijgt dan houdt deze genetische levensloop hierop. Einde. Door jou is de hele historie van jouw DNA stamboom en familie een doodlopende straat geworden. Ze hadden jou net zo goed niet kunnen krijgen. Na 80 jaar loopt het namelijk toch dood. (neem dit argument met een korreltje zout, ik liet mijn dramatische voorstellingsvermogen even op de loop)(het klopt wel)
- Mensen die geen kinderen willen, willen vaak sowieso niks te maken hebben met kinderen. Tot een paar honderd jaar geleden was het heel normaal (en in veel gebieden op aarde nog steeds) dat kinderen worden opgevoed en verzorgd door gemeenschappen en stammen. Het geeft ouders een veilig gevoel dat er ook andere mensen iets om jouw kinderen geven, het beste met ze voor hebben en een goede toekomst willen voor de mensheid.
- Het is onnatuurlijk. Je hele lichaam is er op gemaakt. Je hebt brede heupen gekregen om voldoende ruimte te geven aan het geboortekanaal. Je hebt borsten die gemaakt zijn om kinderen te voeden. Je hebt eierstokken die elke maand hun werk doen. Zelfs je hele psyche is zo gevormd om je leven zo in te richten dat je klaar bent om kinderen te krijgen én een goede partner te zoeken die een goede toekomst voor het nageslacht garandeert. En om zo aantrekkelijk te zijn in uiterlijk en gedrag om hem bij je te houden.
Dit allemaal negeren en overrulen met je vrije wil en het gebruik van onnatuurlijke middelen is inderdaad sinds kort mogelijk. Toch blijft het een beetje alsof je een auto van zijn wielen ontdoet, het stuur eruit haalt, de benzine eruit laat lopen, de stoelen eruit sloopt en er vervolgens een massagesalon van maakt.
Nee, ik ben geen gelovige of conservatieveling die tegen de pil, condoom of wat dan ook is. Ik verklaar hier wel waarom de 1e gedachte van mensen vaak negatief is tegenover mensen zonder kinderwens. We kunnen van alles verzinnen, maar honderdduizenden jaren 'programmering' van het menselijk brein laat zijn sporen achter. En kinderen krijgen is dé reden waarom we op deze planeet zijn gekomen. Als niemand het deed, was jij er ook niet. Sterker nog, als jouw moeder geen kinderen wilde dan was jij er ook niet. Zo belangrijk is het dus.
Er is enorme overbevolking. We hoeven geen kinderen te krijgen want er zijn veel te veel mensen op aarde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:14 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je kan. Maar doe je dat ook? Hoeveel mensen van 55 ken jij die nog besluiten een nieuwe taal te gaan leren (waarvoor? Zodat je een baguette kunt bestellen?) of ineens besluiten gitarist te worden?
Maar goed. Eerder zei je al dat het een onpopulaire mening is dat je geen kinderen wilt. En natuurlijk is dat zo. Dat heeft verschillende redenen. Komen er een paar:
- Mensen die geen kinderen willen zijn een bedreiging voor het voortbestaan van onze soort. Iets waarvoor we allemaal geprogrammeerd zijn om ons daarvoor te behoeden.
Namelijk, als iedereen hetzelfde dacht als jij en dus geen kinderen zou willen, dan is dit de laatste generatie homo sapiens op deze planeet.
- Jouw hele genetische 'stamboom' sterft na jouw leventje uit als je geen kinderen krijgt. Jij staat hier vandaag, omdat duizenden generaties voor jou kinderen gekregen hebben. Jouw overgrootvader, jouw oma, jouw moeder en nu jij. Als jij geen kinderen krijgt dan houdt deze genetische levensloop hierop. Einde. Door jou is de hele historie van jouw DNA stamboom en familie een doodlopende straat geworden. Ze hadden jou net zo goed niet kunnen krijgen. Na 80 jaar loopt het namelijk toch dood. (neem dit argument met een korreltje zout, ik liet mijn dramatische voorstellingsvermogen even op de loop)(het klopt wel)
- Mensen die geen kinderen willen, willen vaak sowieso niks te maken hebben met kinderen. Tot een paar honderd jaar geleden was het heel normaal (en in veel gebieden op aarde nog steeds) dat kinderen worden opgevoed en verzorgd door gemeenschappen en stammen. Het geeft ouders een veilig gevoel dat er ook andere mensen iets om jouw kinderen geven, het beste met ze voor hebben en een goede toekomst willen voor de mensheid.
- Het is onnatuurlijk. Je hele lichaam is er op gemaakt. Je hebt brede heupen gekregen om voldoende ruimte te geven aan het geboortekanaal. Je hebt borsten die gemaakt zijn om kinderen te voeden. Je hebt eierstokken die elke maand hun werk doen. Zelfs je hele psyche is zo gevormd om je leven zo in te richten dat je klaar bent om kinderen te krijgen én een goede partner te zoeken die een goede toekomst voor het nageslacht garandeert. En om zo aantrekkelijk te zijn in uiterlijk en gedrag om hem bij je te houden.
Dit allemaal negeren en overrulen met je vrije wil en het gebruik van onnatuurlijke middelen is inderdaad sinds kort mogelijk. Toch blijft het een beetje alsof je een auto van zijn wielen ontdoet, het stuur eruit haalt, de benzine eruit laat lopen, de stoelen eruit sloopt en er vervolgens een massagesalon van maakt.
Nee, ik ben geen gelovige of conservatieveling die tegen de pil, condoom of wat dan ook is. Ik verklaar hier wel waarom de 1e gedachte van mensen vaak negatief is tegenover mensen zonder kinderwens. We kunnen van alles verzinnen, maar honderdduizenden jaren 'programmering' van het menselijk brein laat zijn sporen achter. En kinderen krijgen is dé reden waarom we op deze planeet zijn gekomen. Als niemand het deed, was jij er ook niet. Sterker nog, als jouw moeder geen kinderen wilde dan was jij er ook niet. Zo belangrijk is het dus.
Die haat wordt ook deels veroorzaakt door de post geschiedenis van TS. Deze is namelijk altijd doordrenkt van een mix van minachting, agressiviteit en superioriteitsgevoel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:54 schreef Hippocratos het volgende:
Waarom is er zoveel haat tegen TS in dit topic
Allemaal volwassenen met kinderen die nu spijt hebben zeker
Als je zelfverzekerd zou zijn had het je weinig kunnen schelen. Blijkbaar raakt het je als kalende mbo'er met kind.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:57 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Die haat wordt ook deels veroorzaakt door de post geschiedenis van TS. Deze is namelijk altijd doordrenkt van een mix van minachting, agressiviteit en superioriteitsgevoel.
Nee het raakt mijn niet, ik leg alleen uit hoe je post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Als je zelfverzekerd zou zijn had het je weinig kunnen schelen. Blijkbaar raakt het je als kalende mbo'er met kind.
Helemaal geen haat naar TS, maar TS gooit er een vrij breed open statement uit en daar wordt aan alle kanten op gereageerd. Als er mensen zijn die anders denken dan TS, noemt men dat 'haten op'. Deze generatiequote:Op woensdag 26 juni 2019 13:54 schreef Hippocratos het volgende:
Waarom is er zoveel haat tegen TS in dit topic
Allemaal volwassenen met kinderen die nu spijt hebben zeker
Wat een hoop onzin.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
e planeet verandert en de draagkracht van de planeet waar we op leven ook. Als iedereen zou werpen 'omdat het genetisch moet' zou er binnen no time niets meer van de m
Zie mijn post hierboven. Door kinderen te krijgen en zelf dood te gaan draag je niet bij aan overbevolking. Dat is pas vanaf 3-4 kinderen per gezin het geval.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Er is enorme overbevolking. We hoeven geen kinderen te krijgen want er zijn veel te veel mensen op aarde.
Mijn eierstokken doen hun werk ook niet want ik slik de pil door en over 10 jaar laat ik me sterilliseren (,eerder willen ze het vaak niet).
Ik geef les aan pubers, dat zijn ook geen volwassenen. Maar daar ben ik na een paar uur weer vanaf.
En verder leer ik een nieuwe taal voor de lol. Omdat ik iets wil leren. Dat jouw drang eerder bij voortplanten zit in plaats van je intellectuele horizon verbreden zegt al genoeg over je.
Pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in domme keuzes. Ik ga ook niet iemand die al zijn geld vergokt vragen waarom. Ik geef aan dat het dom is en qls hij niet luistert wil ik er niks meer over horen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel![]()
Jammer dat je de behoefte voelt jouw geniale keuze op deze nare manier te onderstrepen. In plaats van oprecht interesse te tonen voor andermans keuzes en je best te doen de ander te begrijpen (lijkt me zeker voor je vriend stom, met je gewaarschuw).
Dat je geen interesse hebt in het antwoord is natuurlijk duidelijk, ook al open je een topic waarin je de vraag stelt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in domme keuzes. Ik ga ook niet iemand die al zijn geld vergokt vragen waarom. Ik geef aan dat het dom is en qls hij niet luistert wil ik er niks meer over horen.
Ocharme.. Zij moeten huren maar jij kan lekker sparen zodat jij lekker kan kopen. Zij blijven met hun huur zitten natuurlijk..quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik betaal mee aan de huur, doe het huishouden, boodschappen etc.
Sorry, ik betaal huur aan ze, zij hebben koop.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ocharme.. Zij moeten huren maar jij kan lekker sparen zodat jij lekker kan kopen. Zij blijven met hun huur zitten natuurlijk..
Denk je nou echt dat als je hard genoeg krijst ik opeens wel om jouw mening geef?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:17 schreef Quotidien het volgende:
Stel je voor zo'n secreet van een mens te hebben opgevoed. Je ouders waren nooit thuis zeker?
Als ik niet meer in staat ben om dat zelf te doen dan krijg ik liever een spuitje.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Ditquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik niet meer in staat ben om dat zelf te doen dan krijg ik liever een spuitje.
Pubers lesgeven =/= kleine blagen opvoeden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:23 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Bo heeft echt een hekel aan kinderen is mijn idee, veel plezier op middelbaar onderwijs!
M'n dochter van 15 is lastiger dan m'n zoon van 18 maanden. Tegen hem zeg ik gewoon nee. Met haar komen er hele discussies over waarom iets wel of niet mag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Pubers lesgeven =/= kleine blagen opvoeden.
Ook nog eens tweede legquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:43 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
M'n dochter van 15 is lastiger dan m'n zoon van 18 maanden. Tegen hem zeg ik gewoon nee. Met haar komen er hele discussies over waarom iets wel of niet mag.
Wat is er mis met een tweede kind? En nee, pubers kun je net zo min alleen laten als een kleintje. Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ook nog eens tweede leg![]()
En ja, daar zijn het pubers voor. Maar die kun je ook alleen laten en vragen niet 24/7je aandacht.
Als je als alternatief ten opzichte van bij je ouders wonen in een pauperhok moet wonen woon je dus wel uit pure armoede bij je ouders.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Lekker man. Een zusje hebben dat 14 jaar ouder is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Wat is er mis met een tweede kind? En nee, pubers kun je net zo min alleen laten als een kleintje. Kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.
Daarom hebben we er ook nog 1 in de maak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker man. Een zusje hebben dat 14 jaar ouder is.
Lekker blijven werpen. Waarom niet joh.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Daarom hebben we er ook nog 1 in de maak.
Daarom? Wat een reden om een kind te maken!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat kind was niet echt gepland maar is gewoon welkom. En straks hebben ze elkaar nog.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daarom? Wat een reden om een kind te maken!
Hoe krijg je het in je kop om 14 jaar na de geboorte van je 1e kind nog 1 te maken?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Lekker boeiendquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in je kop om 14 jaar na de geboorte van je 1e kind nog 1 te maken?
Had dat na een jaar of twee gedaan.
14 jaar verschil, kan vroeger wel voor maar dan zaten er 10 andere kinderen ertussen....
Was ook de planning maar anders gelopen. Daar kan ik verder ook niks aan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in je kop om 14 jaar na de geboorte van je 1e kind nog 1 te maken?
14 jaar verschil, kan vroeger wel voor maar dan zaten er 10 andere kinderen ertussen....
De abortuskliniek is je beste vriend.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:39 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Was ook de planning maar anders gelopen. Daar kan ik verder ook niks aan doen.
Kutkind is vast ook een Indigokind die Boet heet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker blijven werpen. Waarom niet joh.
Ach Volkert, moet jij niet terug naar je zweethut?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:19 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Als je als alternatief ten opzichte van bij je ouders wonen in een pauperhok moet wonen woon je dus wel uit pure armoede bij je ouders.
Op zich niet erg, maar als je dat als dertiger nog steeds moet doen is dat ronduit sneu. Waarschijnlijk werk je al een jaar of 7 en dan had die spaarpot er al lang kunnen en moeten zijn.
Ja daar weet jij alles van he, met je: ik heb al 2 wijven vol gestoptquote:
Goed voor de egoquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja daar weet jij alles van he, met je: ik heb al 2 wijven vol gestopt
abortus is babymoord man! Bloed wat aan mijn handen kleeft vind ik geen probleem maar niet het bloed van babies, wie wil naaien moet ook voor de gevolgen opdraaien zegt die ouweheer van me, als ik kindjes maak ben ik daar verantwoordelijk voor.quote:
Wat indigokind? jij?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kutkind is vast ook een Indigokind die Boet heet.
Jammer voor jou zeg. Ik woon in een koophuis met een hypotheek die waarschijnlijk binnen 15 jaar wordt afbetaaldquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ach Volkert, moet jij niet terug naar je zweethut?
Ok stoertje.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Jammer voor jou zeg. Ik woon in een koophuis met een hypotheek die waarschijnlijk binnen 15 jaar wordt afbetaald
Kunnen of willen,?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:38 schreef damsco het volgende:
Mensen die geen relaties kunnen onderhouden. Lekker geld verdienen en eenzaam dood gaan zonder nageslacht
Kunnen, je bent blijkbaar mentaal niet in staat om een gezin te stichten en vind het gek dat de overgrote meerderheid dat wel kan.quote:
Dat is wel erg simpel gedacht, want het leven heb je niet algeheel onder controle.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:37 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:38 schreef damsco het volgende:
Mensen die geen relaties kunnen onderhouden. Lekker geld verdienen en eenzaam dood gaan zonder nageslacht
Alsof fok!ers niet ook gewoon toegang hebben tot het darkweb om een kind te kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Al die internethelden die nog nooit een vrouw zo ver hebben gekregen seks met ze te hebben, laat staan hun kind te baren in dit topic
Seks is voor de meesten al onbereikbaar dus kinderen krijgen al helemaal.
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:38 schreef damsco het volgende:
Is dat op je 63e ook nog leuk?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:48 schreef Duke79 het volgende:
Terechte klacht.
Eens met TS over de redenen waarom.
Lekker vrij leven en doen waar ik zin in heb.
Jij bent raarquote:
Kquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij bent raar![]()
Volgens mij heb je afkeer tegen kinderen omdat geen man met je kinderen wil![]()
HAHA LOSER
De meeste opa's en oma's vinden dat inderdaad heel erg leuk ja!quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Zijn krijsende, brutale (klein)kinderen op je 63e nog leuk?
Op je 63ste weer in het gekrijs en de stront zitten, want kleinkinderen,. Als je je kinderen al ziet. Tehuizen zitten vol met mensen die hopen dat hun neuktrofee misschien wel weer een keer langs komt.quote:
Heu, op je 63e zit je gemiddeld nog niet in een tehuis hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:18 schreef Duke79 het volgende:
[..]
Op je 63ste weer in het gekrijs en de stront zitten, want kleinkinderen,. Als je je kinderen al ziet. Tehuizen zitten vol met mensen die hopen dat hun neuktrofee misschien wel weer een keer langs komt.
En misschien is dat op mijn 63 niet leuk, misschien vind jij het op je 63ste wel niet leuk hoeveel tijd en geld je in je jonge jaren hebt opgeofferd. De dankbaarheid is nog maar afwachten. Zulke dingen weet je natuurlijk nooit zeker.
Wat ik wel zeker weet is dat ik de schaarse vrije tijd die ik heb naast 40 uur werken liever niet aan verplichtingen en al dat bij een kind komt kijken wil besteden. Het is niet een beslissing die je terug draait als het niet bevalt ofzo...
Heu. Nee je besteed je leven liever aan leuren voor de baas dan aan je eigen nageslacht? Goh...quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:18 schreef Duke79 het volgende:
Wat ik wel zeker weet is dat ik de schaarse vrije tijd die ik heb naast 40 uur werken liever niet aan verplichtingen en al dat bij een kind komt kijken wil besteden. Het is niet een beslissing die je terug draait als het niet bevalt ofzo...
Echt hè. Dat is toch wel één van de treurigste stukjes tekst die ik de afgelopen tijd heb gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Heu. Nee je besteed je leven liever aan leuren voor de baas dan aan je eigen nageslacht? Goh...
Liever niet, werken om te leven, niet andersom. En de vrije tijd op mijn manier invullen met dingen waar ik blij van word ipv het zorgen voor en het wegcijferen van mezelf voor..quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Heu. Nee je besteed je leven liever aan leuren voor de baas dan aan je eigen nageslacht? Goh...
Inderdaad. Een heeeeeeel groot gedeelte vd wereldbevolking zal dat ook totaal niet begrijpen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Echt hè. Dat is toch wel één van de treurigste stukjes tekst die ik de afgelopen tijd heb gelezen.
Kijk, daar ben ik het mee eens. En als je geen kinderen hebt, heb je veel minder kosten, minder groot huis+auto etc nodig, dus waarom dan 40 uur werken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:59 schreef Duke79 het volgende:
[..]
Liever niet, werken om te leven, niet andersom.
Slaven keep slavingquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
#lifegoals en dromen...minder weken is er daar 1 van. Dat is iets dat nog gaat komen. Groot huis en auto boeit me verder ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Kijk, daar ben ik het mee eens. En als je geen kinderen hebt, heb je veel minder kosten, minder groot huis+auto etc nodig, dus waarom dan 40 uur werken?
Ik heb geen kinderwensquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Als je je eigen zaad laat aborteren zal het vast meevallen met je ego.
Ten eerste krijsen niet alle kinderen. Wij hebben een heel makkelijk kind bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Zijn krijsende, brutale (klein)kinderen op je 63e nog leuk?
Haha inderdaad. Vooral als je niet eens een eigen bedrijf hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Echt hè. Dat is toch wel één van de treurigste stukjes tekst die ik de afgelopen tijd heb gelezen.
Mijn punt exact. Iemand die schreeuwt over zijn ego, maar geen kinderwens heeft neem ik niet serieus. Als je zelfs de meest basale vorm van arrogantie, de diepgewortelde wens om je genen te verspreiden mist, dan kan je lekker blijven roepen hoe geweldig je jezelf vindt, maar het mist alle geloofwaardigheid.quote:
Grappig die conclusie dat ik carrière belangrijk vind, ik ben niet materialistisch en geef niks om spullen. Carrière boeit me niet, ik werk puur omdat het moet (inkomen). Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven al depressief, dus zit echt niet te wachten om dit door te geven aan een volgende generatie. En ongetwijfeld is het verrijkend voor je leven. Ook dat is echter geluk hebben, dat de een makkelijke kinderen heeft wil niet zeggen dat jij ze krijgt. Of ze zijn gehandicapt op welke manier dan ook.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Vooral als je niet eens een eigen bedrijf hebt.
Lekker heel je leven iemand anders rijk gemaakt en dan ga je dood. Al je voorouders hadden niet eens kinderen hoeven te krijgen want met jouw leven eindigt de bloedlijn en worden de genen van je familie voorgoed uitgewist.
En waar hebben al die generaties voor jou het dan voor gedaan? Zodat jij een bedrijf nog rijker hebt gemaakt? De baas lacht zich de ballen uit de broek. En die heeft waarschijnlijk wel 3 nazaten op de wereld gezet.
Mensen, laat je nou niet gek maken door het feminisme en het kapitalisme. Een carrière is toch echt niet meer zaligmakend als je ouder wordt.
Daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:40 schreef Duke79 het volgende:
Het liefs
[..]
Ik ben het grootste gedeelte van mijn leven al depressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |