En dit.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Iemand zal toch je reet moeten afvegen later.
Echt hè.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Beter hadden jullie ouders dezelfde gedachten gehad zoals jullie die nu hebben
Een tehuis met allemaal professioneel personeelquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Dat.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef pokkie1997 het volgende:
[..]
Een tehuis met allemaal professioneel personeel
Overigens, zodra je 80 bent, kan dat nog gewoon. Daarna gewoon euthanasie.
Als ze nog een cent willen beuren wel ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat de snowflakes van nu voor hun ouders gaan zorgen?
quote:
Ik kweek geen snowflakes maar bikkels.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Immigranten toch?? Ohw wachtquote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef halfway het volgende:
Nou, als het niet eerder duidelijk was dat je een troll bent is het dankzij deze reactie wel duidelijk.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:03 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso mensen die kinderen nemen met iemand die ze pas een jaar of twee kennen
Vind je het niet gewoon kut dat je bang bent om je vriend te verliezen?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vriend van me date nu met een meid met een kind van 15 maanden. Ii heb hem gewaarschuwd dat hij zijn vrijheid gedag kan zeggen maar hij is blind. Naast dat ik het behoorlijk cuck vind om andermans baby op te voeden is je leven met een klein kind toch sowieso kapot.
- Nooit meer spontaan iets afspreken, altijd oppas regelen tot het kind 12 is.
- Meedoen met schooluitjes, klassentraktaties maken en je doodvervelen bij musicals.
- Doen alsof het larf zoveel talent heeft terwijl hij er niks van bakt, zie de tekeningsketch van Hans Teeuwen.
- Schelle krijsstem in huis, gezeur gedram om onzinzaken als wel of geen snoep mogen.
- Pies, poep en kots.
- Geen privéleven.
- Seksleven minimaal.
- Gaat het uit zit je aan je ex vast...
Waarom vinden mensen kinderen uberhaupt leuk? Kosten tijd, geld en het enige wat geinig is, is dat het blaag jouw ogen heeft. Voor ze uberhaupt 12 zijn en aanspreekvaar zijn ben je een decennium verder...
Tijd van nu.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenman man man
Hoezo?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:04 schreef Solid-Snake het volgende:
Kind van 15 maanden en dan alweer single. Alleen daardoor zou ik al afwijzen.
Ze heeft 15 maanden geleden een kind gebaard. Hoezo is de relatie uit tussen haar en de vader van dat kind? Het komt gewoon heel onverandwoordelijk over.quote:
Wie van de 2 zal er tussenuit gepiept zijn? Zij of die gast? Zij is 100% zeker genaaid door die gast. Letterlijk en figuurlijk.Hoe kom jij dan bij die opmerking? Wat ik net zei had je ook wel zelf kunnen bedenken. Het aantal vrouwen wat afhaakt als ze zwanger zijn is zeer gering, bijna niet bestaand.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ze heeft 15 maanden geleden een kind gebaard. Hoezo is de relatie uit tussen haar en de vader van dat kind? Het komt gewoon heel onverandwoordelijk over.
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:30 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Wie van de 2 zal er tussenuit gepiept zijn? Zij of die gast? Zij is 100% zeker genaaid door die gast. Letterlijk en figuurlijk.Hoe kom jij dan bij die opmerking? Wat ik net zei had je ook wel zelf kunnen bedenken. Het aantal vrouwen wat afhaakt als ze zwanger zijn is zeer gering, bijna niet bestaand.
Ik ben geboren en de wereld is voor mij best relaxt als blanke vrouw. Kinderen zijn alleen een last.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dit is een filosofische vraag: waarom zou je kinderen willen?
Hetzelfde als de vraag: waarom zou je willen leven?
Er bestaat geen logisch antwoord.
Als ma hem ook niet na 15 maanden dumpt terwijl ze zwanger is van de 2e...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor zo'n kind is het ook kut, heel je jeugd samenwonen met een vreemde vent in huis die niet eens familie van je is.
Een kind kost meer dan het opbrengt en alle verloren ochtenden bij elkaar, daar kan je 3x van op vakantie in een jaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef hoechst het volgende:
Kinderbijslag en alimentatie
Xtra verlof dagen.. daarom doen ze het.
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?
Had dan gewoon anti-conceptie gebruikt. Die zooi is er niet voor niks.
Wat mijn vriend zegt is dat 'samenwonen niet ging'. Dan ben je ook zwakzinnig als je een kind neemt voor je samen hebt gewoond.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Prima, maar alsnog. Als het blijkbaar zo'n onbetrouwbare kerel was, waarom neemt ze dan een kind met hem?
Had dan gewoon anti-conceptie gebruikt. Die zooi is er niet voor niks.
Kind heet zeker Journey of Delano?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:06 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ken mensen die na een halfjaar al kinderen hadden en een jaar later gescheiden warenman man man
Nee hoor, ik spreek hem genoeg. Geb alleen geen zin in drama, die er nu wel gaat komen met zo'n meid. En wie moet dat dan aanhoren?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Vind je het niet gewoon kut dat je bang bent om je vriend te verliezen?
Je ziet hem nu genoeg, maar dan niet meer. Dat heb jij je ook bedacht. En toen ben je boos geworden?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:38 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik spreek hem genoeg. Geb alleen geen zin in drama, die er nu wel gaat komen met zo'n meid. En wie moet dat dan aanhoren?
Ik ben geen 12? Ik zie mijn vrienden iets van 2x per maand. Ik ben enorm op mezelf. Plys 90% van mijn vrienden heeft een normale vriendin.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:40 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je ziet hem nu genoeg, maar dan niet meer. Dat heb jij je ook bedacht. En toen ben je boos geworden?
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.
Okeoke.. Als dat jullie frequentie is, dan is dat primaquote:Op maandag 24 juni 2019 21:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik ben geen 12? Ik zie mijn vrienden iets van 2x per maand.
Ik ben zeker een alien.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Omdat een gozer die wil neuken, haar helemaal gek praat... en hey, heb je ooit vrouwen ontmoet? Die doen alles op emotie. Ratio is echt een mannelijk ding. Zo gek is het allemaal niet hoor.
Lees je vorige opmerking eens terug, voordat ik je aanspreek. Die kon echt niet. Je gaf haar de schuld.WTF ouwe.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.
Jeffreyquote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Kind heet zeker Journey of Delano?
quote:Op maandag 24 juni 2019 21:43 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Lees je vorige opmerking eens terug, voordat ik je aanspreek. Die kon echt niet. Je gaf haar de schuld.WTF ouwe.
Je gedraagt jezelf anders aardig ‘flakey’quote:Op maandag 24 juni 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man met kind.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:42 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar goed nu heeft ze dus een kind van 15 maanden. Ik hoop voor hun dat de relatie lukt, want er zijn niet veel kerels die zin hebben om het kind van een ander op te voeden.
Omdat ik geen zin heb ik larven en spetterpoep?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:45 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Je gedraagt jezelf anders aardig ‘flakey’
Nee, omdat je je gedraagt als een arrogant verwend nest. Misschien ben je in het echt wel aardig, maar kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb ik larven en spetterpoep?
Je kan toegeven dat ik gelijk heb? Dat is het minste. Het laat wel goed zien hoe jij in elkaar zit. Freaky.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:44 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]![]()
Moet ik nu m'n excuses aan haar aanbieden?
Je komt iets teveel white knight overquote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Je kan toegeven dat ik gelijk heb? Dat is het minste. Het laat wel goed zien hoe jij in elkaar zit. Freaky.
Als ik een man op straat een vrouw zie slaan, dan moet ik me inhouden om diegene niet te vermoorden. Maar ik zorg er wel voor dat diegene het voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |