ik ook nu voor de tweede keerquote:Op maandag 24 juni 2019 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook net binnen, nu voor de tweede keer, kutgeluid
Ik heb een echte Zuk.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ja.. gelukkig krijg ik die spam nooit.. Lang leve Chinese telefoons..!
Op mijn OP6 komen ze gewoon binnen hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ja.. gelukkig krijg ik die spam nooit.. Lang leve Chinese telefoons..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een verstandshuwelijk...quote:
Nee die rijdt er rond zodat je m kunt aanspreken mocht er wat zijn,quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er rijd hier al 10 minuten een ambulance door de wijk. Misschien is die op zoek naar iemand, maar kan hij de precieze locatie niet vinden.
Kreeg er net 2 binnen in een paar minutenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef Antonov89 het volgende:
Nou eindelijk hoor, de NL alert is binnen.
ach jezusquote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er rijd hier al 10 minuten een ambulance door de wijk. Misschien is die op zoek naar iemand, maar kan hij de precieze locatie niet vinden.
Rijdt er uit voorzorg, hebben ze ook gemeldquote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah, juist.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee die er rijdt rond zodat je m kunt aanspreken mocht er wat zijn,
Ik heb de meldingen weggeklikt, geen idee hoe je die terug kan halen om uberhaupt de nummers te kunnen zienquote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef DaMart het volgende:
Mijn vrouw heeft ook weer NL-alert. Ergens wel slecht dat er nu meerdere NL-alerts met verschillende alternatieve nummers (eerst 020, nu het 088-nr) worden verstuurd. Lekker duidelijke communicatie.
Ze rijden nu ook op surveillance, gewoon zodat ze zichtbaar zijn, en je ze eventueel kunt aanspreken. (Via C2000 kunnen ze namelijk wel alle hulpdiensten bereiken)quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ook 2 tegelijk ja, eerst met een regionaal noodnummer, de 2e zegt dat ik naar de brandweerkazerne moet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Kreeg er net 2 binnen in een paar minuten
Die staan tussen je sms'jes als het goed is.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de meldingen weggeklikt, geen idee hoe je die terug kan halen om uberhaupt de nummers te kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |