Vraag ik me ook afquote:Op maandag 24 juni 2019 20:19 schreef SaferSephy het volgende:
Okay waarom zit Claudia de Breij daar? WAAROM??????
Als ze daar niet mag... mag ze dan bij jou?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:19 schreef SaferSephy het volgende:
Okay waarom zit Claudia de Breij daar? WAAROM??????
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ze daar niet mag... mag ze dan bij jou?
over alzheimer gesproken, Hans Kazan!quote:Op maandag 24 juni 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alzheimer Nederland heeft ruim reclametijd ingekocht zodat ze zeker niet vergeten worden.
jij stelt de goede vragen!quote:
Ja ik snapte ook niet helemaal waar ie het over had.quote:
Dit is de chef Voetbal van de NOSquote:Op maandag 24 juni 2019 20:54 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja ik snapte ook niet helemaal waar ie het over had.
is dit de "en de goal" meneer?
een statement maken dusquote:Op maandag 24 juni 2019 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de chef Voetbal van de NOS
Dat was gisteren met Roelfs bij Brazilie (die het ook bij iedere goal zei)quote:Op maandag 24 juni 2019 20:54 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja ik snapte ook niet helemaal waar ie het over had.
is dit de "en de goal" meneer?
hmm Canada wint het tot nu toe op basis van eye candy andersquote:
Arn0 zegt vaak als een bal er bijna in gaat 'daar is de goal... NEE'quote:Op maandag 24 juni 2019 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was gisteren met Roelfs bij Brazilie (die het ook bij iedere goal zei)
Erg teleurstellend dat de arrogante en irritante klootzak Wade PC18 heeft gewonnen. Ik zei in een tweet begin deze week dat ik hoopte dat hij nooit meer een titel zou winnen maar jammer genoeg zijn de zogenaamde dartgoden tegen mij want hij wint vandaag weer een titelquote:Op maandag 24 juni 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Yannick gaat haar armen breken. @:el-stinho
En natuurlijk de man van WAOOOOOO en wetenschappelijk overtuigend bewijsquote:Op maandag 24 juni 2019 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arn0 zegt vaak als een bal er bijna in gaat 'daar is de goal... NEE'
ranqueensquote:
lastig, ik ben normaal voor de underdog maar wil dat Huitema doorgaatquote:
Ik ga dit nog een paar keer lezen om te zien of het kwartje dan een keer valt.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij blackstanious moet ik altijd aan muizen denken maar dat black6 en castanious
BLACKEDsteniusquote:Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij blackstanious moet ik altijd aan muizen denken maar dat black6 en castanious
Niet naar vrouwenvoetbal willen kijken alleen omdat het vrouwen zijn is verwerpelijkquote:Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk op de Belg.
Niet om hip te zijn maar om iedere kans op het horen en/of zien van Claudia de Breij te vermijden.
Zijn muizen strains maar dat is een beroepsafwijking denk ikquote:Op maandag 24 juni 2019 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga dit nog een paar keer lezen om te zien of het kwartje dan een keer valt.
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zijn muizen strains maar dat is een beroepsafwijking denk ik
Welke van de 22?quote:
minstens de helft wil gewoon pik hoorquote:
Het was maar een mopje hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
minstens de helft wil gewoon pik hoor
oh..ja sorry ik ben ook gewoon een beetje knotterig. Slechte wedstrijdquote:
Gewoon wat anders gaan doen in de rust.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:10 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk op de Belg.
Niet om hip te zijn maar om iedere kans op het horen en/of zien van Claudia de Breij te vermijden.
Dat is zo grappig aan deze wedstrijden. Dan is het een kwartier bagger, en opeens zie je 2 seconden iets prachtigs. Enorm grilligquote:Op maandag 24 juni 2019 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Sow dat was wel serieus een uitstekende pass
Zeker als de ruimtes niet al te klein zijn zie je soms best nog aardige dingenquote:Op maandag 24 juni 2019 21:26 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dat is zo grappig aan deze wedstrijden. Dan is het een kwartier bagger, en opeens zie je 2 seconden iets prachtigs. Enorm grillig
Nee. Deze bal bleef in elk geval nog binnen de lijnen.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Shanice vd Sanden daar op rechtsbuiten?
Precies, ik vind het ook echt irritant als mensen op voorhand het al geen kans willen geven. Zitten zat leuke potjes tussen. Ik app dan naar iemand iets over over de lopende wedstrijd, en de helft van de tijd krijg je dan verontwaardigde reacties "kijk jij daar naar?!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker als de ruimtes niet al te klein zijn zie je soms best nog aardige dingen
Nu moet ik wel zeggen dat ik het echt bij gebrek aan beter kijkquote:Op maandag 24 juni 2019 21:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Precies, ik vind het ook echt irritant als mensen op voorhand het al geen kans willen geven. Zitten zat leuke potjes tussen. Ik app dan naar iemand iets over over de lopende wedstrijd, en de helft van de tijd krijg je dan verontwaardigde reacties "kijk jij daar naar?!"
is er ooit iets beters dan voetbal op tv?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik het echt bij gebrek aan beter kijk
Dat betekent niet dat de tv aan moetquote:Op maandag 24 juni 2019 21:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
is er ooit iets beters dan voetbal op tv?
hah touche!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de tv aan moet
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke club wordt gezien als de beste als het gaat om vrouwenvoetbal? Lyon?
Dat gebeurt alleen bij zaadwedstrijden.quote:
Wel bijzonder.quote:
is dat een Evert ten Napel reference?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Jan Roelfs en Arno Vermeulen in een stadion, goeie genade
Wim is ook geen fanquote:
Is die niet specifiek voor Oranje?quote:Op maandag 24 juni 2019 21:57 schreef Pedroso het volgende:
Gaat Claudia zometeen nog die geweldige meedeiner zingen ?
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Claudia is zelfs niet leuk op verjaardagen
Had dat eerder gezegdquote:Op maandag 24 juni 2019 22:09 schreef SaferSephy het volgende:
volgens mij kunnen ze 3 dagen voetballen en dan is het nog steeds nul nul
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:13 schreef TLC het volgende:
Halve finale Nederland-Duitsland zou mooi zijn
Dit ja, ook al kon ze er niks aan doen, ze voorkomt wel een doelpogingquote:Op maandag 24 juni 2019 22:23 schreef Zorro het volgende:
Strafschop. De bal was anders recht op doel gegaan.
Maar dat betekent niet (meer) dat het geen hands is tochquote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Nah... ik vond het geen onnatuurlijke beweging. Hele goedkope pingel dit.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
nog langer deze ellende, echt genot inderdaad
Regel is volgens mij dat het niet per se een onnatuurlijke beweging hoeft te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Nah... ik vond het geen onnatuurlijke beweging. Hele goedkope pingel dit.
Denk je dat dit in de Eredivisie ooit een penalty was? En al helemaal door de VAR?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Regel is volgens mij dat het niet per se een onnatuurlijke beweging hoeft te zijn.
Als er onbedoeld toch een doelpoging mee wordt voorkomen, is het ook hands
Arno trekt de hele dag conclusies.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Arno wil altijd wel graag zijn mening doordouwen he
Denk best dat er scheidsrechters zijn die hem geven ja al blijft het een grijs gebiedquote:Op maandag 24 juni 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat dit in de Eredivisie ooit een penalty was? En al helemaal door de VAR?
ja, sterker nog. er zijn er afgelopen seizoen minstens 2 op deze manier gegeven. Of het was in de CL, 1 van de 2quote:Op maandag 24 juni 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat dit in de Eredivisie ooit een penalty was? En al helemaal door de VAR?
Als dat niet zo is zou het dat wel moeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Arno trekt de hele dag conclusies.
Connecties bij de FIFAquote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af, hoe krijgen jullie altijd zo snel die gifjes?
Vast CL. Die waren er ook nog niet echt aan gewendquote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
ja, sterker nog. er zijn er afgelopen seizoen minstens 2 op deze manier gegeven. Of het was in de CL, 1 van de 2
Dan krijg je straks dat een bal bewust richting een hand wordt geschoten om een pingel te krijgen.. beetje zoals bij het hockey waar ze vooral op zoek zijn naar een voet om een strafcorner te krijten ipv op doel te schieten..quote:Op maandag 24 juni 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet (meer) dat het geen hands is toch
Daarom indirecte vrijetrapgodquote:Op maandag 24 juni 2019 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks dat een bal bewust richting een hand wordt geschoten om een pingel te krijgen.. beetje zoals bij het hockey waar ze vooral op zoek zijn naar een voet om een strafcorner te krijten ipv op doel te schieten..
Nee, voorwaarde is wel dat de bal richting het doel gaatquote:Op maandag 24 juni 2019 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je straks dat een bal bewust richting een hand wordt geschoten om een pingel te krijgen.. beetje zoals bij het hockey waar ze vooral op zoek zijn naar een voet om een strafcorner te krijten ipv op doel te schieten..
Vast CL. Die waren er ook nog niet echt aan gewendquote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
ja, sterker nog. er zijn er afgelopen seizoen minstens 2 op deze manier gegeven. Of het was in de CL, 1 van de 2
Misschien Higler. Of Makkelie als het voor Ajax is. Verder denk ik nietquote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk best dat er scheidsrechters zijn die hem geven ja al blijft het een grijs gebied
Jij moet ook niet zoveel denkenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vast CL. Die waren er ook nog niet echt aan gewend
[..]
Misschien Higler. Of Makkelie als het voor Ajax is. Verder denk ik niet
Dat blijft een grijs gebied, wie zegt dat je niet na die lobje op doel kan schieten oid. Of je gaat met je gezicht richting doel bal erop schieten..quote:Op maandag 24 juni 2019 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, voorwaarde is wel dat de bal richting het doel gaat
en dat is dan wel weer lastig soms voor de scheids om dat in te schatten. Maar in dit geval ging de bal duidelijk richting het doel
Daarom alleen een strafschop als het een doelpoging hindert. Knappe jongen die bewust een doelpoging doet en tegelijk op een hand mikt en die hand raakt.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze heet Karen en ze wil de manager sprekenquote:
Komt voor een groot deel wel gewoon door VARquote:Op maandag 24 juni 2019 22:38 schreef matthijst het volgende:
Meer penalty's in 1 vrouwenwk dan in 10 mannenwk's
kut, gebiedende wijs of niet? Mea culpaquote:
Of Arno heeft ductape op zijn mond geplakt.quote:
Als dat nou konquote:Op maandag 24 juni 2019 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of Arno heeft ductape op zijn mond geplakt.
Vul gewoon een ander woord in dan wordt het duidelijker.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
kut, gebiedende wijs of niet? Mea culpa
Dat valt toch reuze mee johquote:Op maandag 24 juni 2019 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Oprecht juichen kan gewoon niet meer tegenwoordig. Alles wordt gecheckt.
Nu kun je 2x juichenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Oprecht juichen kan gewoon niet meer tegenwoordig. Alles wordt gecheckt.
Ik overdrijf. Maar dat doen vrouwen ook vaak.quote:
Jaquote:Op maandag 24 juni 2019 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zweden gaat toch wel verdiend winnen.
Var keurde deze af en in de eerdere wedstrijd vanavond ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komt voor een groot deel wel gewoon door VAR
Waar helemaal niks mis mee is
En dus is het onmogelijk dat de VAR gemiddeld genomen voor meer penalty's zorgt of wat wil je zeggen?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Var keurde deze af en in de eerdere wedstrijd vanavond ook.
Neu.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dus is het onmogelijk dat de VAR gemiddeld genomen voor meer penalty's zorgt of wat wil je zeggen?
Vond haar tegen Nederland een van de beste.quote:
Blame Canada!quote:Op maandag 24 juni 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zal echt de SF moeten halen voor dat olumpische ticket zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |