Hu voor wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Nu moet ik NOG een keer 3,3Gb gaan downloaden!? WTF is dit
Je hebt onder instellingen de Optie om alle data in 1x te downloaden.quote:
Dit is exact dezelfde apk als die men al heeft gedownload. Geen reden om opnieuw te installeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:58 schreef wimschim het volgende:
De app is nu ook te downloaden vanaf de play store. Het lijkt erop dat je wel de "illegale" versie zal moeten uninstalleren. Je gemaakte face plaatje is wel weg hierna.
En de 3GB download gaat opnieuw gestart moeten worden.
[ link | afbeelding ]
Helaas zal je toch een keer moeten gaan downloaden want met de apk alleen krijg je nul komma nul updates! Wachten kan misschien een goede optie zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit is exact dezelfde apk als die men al heeft gedownload. Geen reden om opnieuw te installeren.
Hmmmm ok, goed puntquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:02 schreef wimschim het volgende:
[..]
Helaas zal je toch een keer moeten gaan downloaden want met de apk alleen krijg je nul komma nul updates! Wachten kan misschien een goede optie zijn.
Voor de mensen die nog niet hebben gedownload is het verstandig om direct deze versie te installeren.
Was mijn idee ook, maar voor de zekerheid maar even gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als ik in de playstore kijk, dan zie ik dat het geïnstalleerd is. Neem aan dat het de normale versie, niet geïnstalleerd via apk?
Weet je wat apart is? Ik wou de apk downloaden maar dat lukt niet volgens mij. Kreeg geen pop up of een melding dat er iets gedownload was...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Was mijn idee ook, maar voor de zekerheid maar even gedaan.
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Weet je wat apart is? Ik wou de apk downloaden maar dat lukt niet volgens mij. Kreeg geen pop up of een melding dat er iets gedownload was...
Dus voor de zekerheid verwijderen en opnieuw installeren? Even kijken of het luktquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.
Toegevoegdquote:
Dat is dezelfde als die ik al in de OP had gezet hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn code is ineens anders!!
Even in de gaten houden dus.
Mijn nieuwe is 8391 5632 9952
Echt rare shizzle. Ik heb tussendoor dus een andere gehad..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als die ik al in de OP had gezet hoor.
Dat zou raar zijn. Zo werkt het met pokemon iig niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.
Er zit een optie in Instellingen om alle data in 1x te downloaden. Helemaal onderaan ergens.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:50 schreef Rimketje het volgende:
Op een OnePlus 1 en 5 gedownload vanuit de appstore. In Duitsland al meerderen magische objecten en wezens gehad. Weinig Greenhouses en inns hier in de omgeving..
En heet vreet data ...
Ingame naam? Dan zet ik je in de OP.quote:
Jawel. PoGo draaide niet op een bepaald toestel van mijn zoon toen vanuit de Appstore.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Zo werkt het met pokemon iig niet.
Okay vaag, ik doe af en toe de nieuwste update daarvan sideloaden als ik geen zin heb om te wachten en de volgende update pakt hij gewoon weer uit de playstore.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jawel. PoGo draaide niet op een bepaald toestel van mijn zoon toen vanuit de Appstore.
Toen moest ik blijven sideloaden op het moment dat PoGo om een update vroeg.
Klopt, had het al gevonden. Zit alleen in een hotel met bagger wifi... Dus dacht even snel te kijken via mobiel internet.. maar de bundel gaat snel dan..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Er zit een optie in Instellingen om alle data in 1x te downloaden. Helemaal onderaan ergens.
Kan je via Wifi alles in 1x downloaden. Scheelt aanzienlijk.
Ja ik zag het toen ik de invite kreeg en dus meteen in de OP geknikkerd.quote:
Same. Ben al heel lang niet meer gewend aan de Nederlandse namen haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:42 schreef Moira. het volgende:
Tvp
Ik heb m’n taalinstelling gelijk op Engels gezet, veel leuker
Mijn ID:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:42 schreef Moira. het volgende:
Tvp
Ik heb m’n taalinstelling gelijk op Engels gezet, veel leuker
Mijn ID:
[ afbeelding ]
De muziek wel volgens mij, over de stemmen heb ik mijn twijfels....quote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
Vond de eerste pixie nogal zwaar irritant om te verslaan. Kom ik een vampier tegen die nog kutter is met AR enabledMeteen na de intro ook maar op Engels gezet. Wel tof de originele muziekjes en ook stemmen van de acteurs/actrices zelf?
Nog even toegevoegd.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef MissStevie het volgende:
Jaaa omg.. net een uurtje klaar met werken en zie dat het spel uit is 😁😎 nu alleen te laat om nog op pad te gaan.. morgen maar eens op onderzoek uit😎 Maar lijkt me leuk om met meerdere dit spelletje te spelen.
Mijn code: 5940 4922 8735
Naam: Defida
Komt nog wel dan.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan.
Al protego ik wel als de beste
Via Instellingen, naar beneden scrollen. Daar kan je kiezen voor Download all Assets of Alle benodigdheden downloaden.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:23 schreef minthy het volgende:
Gut, wat vraagt dit spel een data
Het ziet er wel supervet uit!
Top, thanks! Eens kijken of ik het naast (vrij intensief) Pokémon Go ga spelen.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Via Instellingen, naar beneden scrollen. Daar kan je kiezen voor Download all Assets of Alle benodigdheden downloaden.
Wel als je op Wifi zit, dan haalt hij het hele spel binnen en kost het later VEEL minder data.
Ik heb het aan de OP toegevoegd.
Het spel is sowieso veel sfeervoller dan PoGo. En dat zeg ik als dag 1 PoGo speler... Soort efteling vibe heeft het.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, thanks! Eens kijken of ik het naast (vrij intensief) Pokémon Go ga spelen.
De personages kunnen dan ook uit een andere tijd komen.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:13 schreef superkimmi het volgende:
Ik vind t suf dat er personages in voorkomen die al dood zijn
Dat wordt nog wel aangepast denk ik. Bij de launch van PoGo waren er ook veel meer spawns dan nu.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
Weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Wel heel erg veel actie onderweg en veel “beheerstaken”. Stevig doorwandelen zoals bij Pokémon zit er niet in.
Ja dat heb ik ook wel. Pogo deed ik veel met de hond, maar die staat nu zoveel te wachten dat ze er bij gaat zittenquote:Op zondag 23 juni 2019 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
Weet nog niet zo goed wat ik er van vind. Wel heel erg veel actie onderweg en veel “beheerstaken”. Stevig doorwandelen zoals bij Pokémon zit er niet in.
Je kan planten kweken in de Greenhouse he?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Inmiddels level 11.
Eerste bevindingen:
Heel sfeervol spelletje! Echt mooi vormgegeven!
Wat een hoop geklooi met alle meuk die je vind, vault zit steeds in no time vol, maar ik weet nog niet wat handig is om te bewaren.
Animaties duren lang, na de zesde pixie weet ik 't wel. Dat mag korter.
Greenhouses: daar doe ik dus niks meer mee behalve even een plantje eruit trekken. Ik ben toch altijd te laat om iets op te halen en potions brouwen gaat zo langzaam dat je gemakkelijk de ingrediënten zelf kan zoeken.
Klopt, maar andere mensen kunnen het harvestenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je kan planten kweken in de Greenhouse he?
God ik loop achter.... Zodra de kinderen weer bij mama zijn, ga ik echt even lopen en kijken hoe alles werkt.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar andere mensen kunnen het harvesten
Ik dacht dat die dan om de greenhouse heen te vinden waren.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar andere mensen kunnen het harvesten
Dark Detectors zijn net als Lures in Pokemon Go. Je moet dus bij de herberg blijven. Gedurende 30 minuten komen er dan meer Foundables tevoorschijn in de buurt van de herberg.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:23 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gister zo’n Dark Detector in een herberg gehangen en ben daar verder niet meer bij teruggeweest.
Wat zou ik daaruit moeten kunnen halen?
Oh thanks! Voor beidenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dark Detectors zijn net als Lures in Pokemon Go. Je moet dus bij de herberg blijven. Gedurende 30 minuten komen er dan meer Foundables tevoorschijn in de buurt van de herberg.
Je kan er 3 tegelijk doen om zo de kans op sterkere, zeldzame Foundables te vergroten.
Ik heb je in de OP gezet trouwens.
Gedaan!quote:
Tjeempie.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Slechtste moment ooit om je mobiel te verliezen. Gvd Gvd
Gestemd op Engelsquote:Op zondag 23 juni 2019 16:26 schreef Moira. het volgende:
Oh en ben ff benieuwd hoe veel mensen ‘m al op Engels hebben gezet
Poll: Wat is je taalinstelling in HP:Wizards Unite?
• Nederlands
• Engels
Tussenstand:
[ afbeelding ]
In de OP moeten eigk ook een lijstje met die benamingen komen in beide talen. Herberg/inn - Greenhouse/kas? - Fortress/kasteel? - Gevondeling/Confoundable, etc
Voor de mensen die in het Nederlands spelen maar er online de Engelse benamingen worden gebruikt
Heb je toegevoegdquote:Op zondag 23 juni 2019 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe ook mee, mijn code is: 3632 1682 5667
Ben benieuwd, moet nog ff kijken hoe alles werkt.
Heb eigenlijk het idee dat het einddoel redelijk hetzelfde is. Alle collectables verzamelen en zorgen dat je de hoogste level raids kunt doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef Moira. het volgende:
Net voor de 2e keer een rondje gelopen, dit keer ook langs een Greenhouse en een Fortress.
Maar het is wel meer slenteren dan wandelen wat je doet
Misschien dat ze wel extra veel dingen laten spawnen omdat er verder weinig ‘einddoel’ in zit vergeleken met PoGO.
Ook m’n eerste paar Portkeys geopend trouwens, die zijn wel leuk!
Ja alleen kan je bij Pogo nog de pokemon gebruiken die je spaar, hoe zit dat hier? Ik zie een soort stickerboek maar wat kan je hier uiteindelijk mee?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat het einddoel redelijk hetzelfde is. Alle collectables verzamelen en zorgen dat je de hoogste level raids kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |