Hu voor wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:56 schreef HostiHawaii het volgende:
Nu moet ik NOG een keer 3,3Gb gaan downloaden!? WTF is dit
Je hebt onder instellingen de Optie om alle data in 1x te downloaden.quote:
Dit is exact dezelfde apk als die men al heeft gedownload. Geen reden om opnieuw te installeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:58 schreef wimschim het volgende:
De app is nu ook te downloaden vanaf de play store. Het lijkt erop dat je wel de "illegale" versie zal moeten uninstalleren. Je gemaakte face plaatje is wel weg hierna.
En de 3GB download gaat opnieuw gestart moeten worden.
[ link | afbeelding ]
Helaas zal je toch een keer moeten gaan downloaden want met de apk alleen krijg je nul komma nul updates! Wachten kan misschien een goede optie zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dit is exact dezelfde apk als die men al heeft gedownload. Geen reden om opnieuw te installeren.
Hmmmm ok, goed puntquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:02 schreef wimschim het volgende:
[..]
Helaas zal je toch een keer moeten gaan downloaden want met de apk alleen krijg je nul komma nul updates! Wachten kan misschien een goede optie zijn.
Voor de mensen die nog niet hebben gedownload is het verstandig om direct deze versie te installeren.
Was mijn idee ook, maar voor de zekerheid maar even gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
Als ik in de playstore kijk, dan zie ik dat het geïnstalleerd is. Neem aan dat het de normale versie, niet geïnstalleerd via apk?
Weet je wat apart is? Ik wou de apk downloaden maar dat lukt niet volgens mij. Kreeg geen pop up of een melding dat er iets gedownload was...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Was mijn idee ook, maar voor de zekerheid maar even gedaan.
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Weet je wat apart is? Ik wou de apk downloaden maar dat lukt niet volgens mij. Kreeg geen pop up of een melding dat er iets gedownload was...
Dus voor de zekerheid verwijderen en opnieuw installeren? Even kijken of het luktquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.
Toegevoegdquote:
Dat is dezelfde als die ik al in de OP had gezet hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn code is ineens anders!!
Even in de gaten houden dus.
Mijn nieuwe is 8391 5632 9952
Echt rare shizzle. Ik heb tussendoor dus een andere gehad..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als die ik al in de OP had gezet hoor.
Dat zou raar zijn. Zo werkt het met pokemon iig niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je moet hem eerst helemaal deinstalleren en dan via de playstore. Maar in principe krijgen alleen devices die hem NIET via de playstore kunnen installeren, geen updates. Die moeten steeds de nieuwste APK downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |