Er zit een optie in Instellingen om alle data in 1x te downloaden. Helemaal onderaan ergens.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:50 schreef Rimketje het volgende:
Op een OnePlus 1 en 5 gedownload vanuit de appstore. In Duitsland al meerderen magische objecten en wezens gehad. Weinig Greenhouses en inns hier in de omgeving..
En heet vreet data ...
Ingame naam? Dan zet ik je in de OP.quote:
Jawel. PoGo draaide niet op een bepaald toestel van mijn zoon toen vanuit de Appstore.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Zo werkt het met pokemon iig niet.
Okay vaag, ik doe af en toe de nieuwste update daarvan sideloaden als ik geen zin heb om te wachten en de volgende update pakt hij gewoon weer uit de playstore.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:10 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jawel. PoGo draaide niet op een bepaald toestel van mijn zoon toen vanuit de Appstore.
Toen moest ik blijven sideloaden op het moment dat PoGo om een update vroeg.
Klopt, had het al gevonden. Zit alleen in een hotel met bagger wifi... Dus dacht even snel te kijken via mobiel internet.. maar de bundel gaat snel dan..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Er zit een optie in Instellingen om alle data in 1x te downloaden. Helemaal onderaan ergens.
Kan je via Wifi alles in 1x downloaden. Scheelt aanzienlijk.
Ja ik zag het toen ik de invite kreeg en dus meteen in de OP geknikkerd.quote:
Same. Ben al heel lang niet meer gewend aan de Nederlandse namen haha.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:42 schreef Moira. het volgende:
Tvp
Ik heb m’n taalinstelling gelijk op Engels gezet, veel leuker
Mijn ID:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:42 schreef Moira. het volgende:
Tvp
Ik heb m’n taalinstelling gelijk op Engels gezet, veel leuker
Mijn ID:
[ afbeelding ]
De muziek wel volgens mij, over de stemmen heb ik mijn twijfels....quote:Op zondag 23 juni 2019 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
Vond de eerste pixie nogal zwaar irritant om te verslaan. Kom ik een vampier tegen die nog kutter is met AR enabledMeteen na de intro ook maar op Engels gezet. Wel tof de originele muziekjes en ook stemmen van de acteurs/actrices zelf?
Nog even toegevoegd.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:12 schreef MissStevie het volgende:
Jaaa omg.. net een uurtje klaar met werken en zie dat het spel uit is 😁😎 nu alleen te laat om nog op pad te gaan.. morgen maar eens op onderzoek uit😎 Maar lijkt me leuk om met meerdere dit spelletje te spelen.
Mijn code: 5940 4922 8735
Naam: Defida
Komt nog wel dan.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan.
Al protego ik wel als de beste
Via Instellingen, naar beneden scrollen. Daar kan je kiezen voor Download all Assets of Alle benodigdheden downloaden.quote:Op zondag 23 juni 2019 00:23 schreef minthy het volgende:
Gut, wat vraagt dit spel een data
Het ziet er wel supervet uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |