abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187521868
Geen plaatje want mobiel en gedoe :P

Eh... sloot ik toch per ongeluk het topic.

Anyway... geen bqq-meet.
(First things first @Lucky)

En wel olijvenpoeder... ben benieuwd.
pi_187521874
Mijn eerste nieuw sc-topic :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187521917
Kaatje, voel je niet verplicht hoor. Ik kan nog wel een paar maanden op olijvenpoeder wachten, geen enkel probleem.

Vandaag is leuk! Niet alleen ging alles goed, ik heb ook nog een kilo asperges gevonden en mijn oogdruppels zijn weer leverbaar. Nu tijd voor Game of Thrones S08e01 *O*
Spoilers!
pi_187521945
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn eerste nieuw sc-topic :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke titel wil je?
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 juni 2019 @ 17:25:01 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187522034
Groetjes vanuit ho Chi Minh stad. Prachtig hier, wat een chaos in het verkeer. Elke keer rond tien uur 's avonds wel op. Groep nog steeds leuk en ik denk dat ik mijn eerste vakantieliefde heb. 8-). Ze stribbelt in elk geval niet tegen als we zoenen en het is vakantie.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 17:25:41 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187522044
Ik had eigenlijk ook niet gekund LS :@

Vond je best goed bezig, ook met PR enzo. Jammer dat het nog niet helemaal gaat zoals je zou willen. Volgende keer beter :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187522207
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik had eigenlijk ook niet gekund LS :@

Vond je best goed bezig, ook met PR enzo. Jammer dat het nog niet helemaal gaat zoals je zou willen. Volgende keer beter :Y
Jij hoort er wel bij hoor! En thanks :@ Ik heb het best naar mijn zin op PR hier.

Nu alles toch zo voorspoedig gaat vandaag, heb ik gelijk maar een restaurant dat binnenkort sluit gebeld of ze nog een tafel hebben. En dat is gelukt. Ik ga zo ook maar een staatslot kopen.
Spoilers!
pi_187522222
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef Kreator het volgende:
Groetjes vanuit ho Chi Minh stad. Prachtig hier, wat een chaos in het verkeer. Elke keer rond tien uur 's avonds wel op. Groep nog steeds leuk en ik denk dat ik mijn eerste vakantieliefde heb. 8-). Ze stribbelt in elk geval niet tegen als we zoenen en het is vakantie.
Niet tegenstribbelen is al wel een win ja.
Spoilers!
pi_187522224
Hoort eigenlijk maar halfhalf hier

Maar wat doen mijn pepers het ineens goed <3

Ik spotte ineens 2 white ghostpeppers to be...
en vond er spontaan eentje die toch alvast anderhalve cm groot was.
3 cajennepepers in miniatuur.. terwijl er nauwelijks bloemetjes in zaten.
De medusa-pepers groeien ook supergoed.

En mijn bolivian rainbow plantjes.... hebben geen regenboogpepers... maar zijn meer paars (bloemen) dan groen (van het blad) dus ik vermoed dat daar nog genoeg vanaf gaat komen.
Alle bloemetjes even “gevingerd” zoals degene van wie ik ze kreeg dat zo lekker beeldend noemt.
(Diezelfde die zei: natuurlijk groeien ze goed.. ik heb superzaad... )

Peperparty binnenkort :+

(Ik krijg dit nooit opgegeten... de laatste bolivian rainbow oogst van vorig jaar is nog niet eens op... en nu de rest erbij 😱)

Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 17:41:10 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187522265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij hoort er wel bij hoor! En thanks :@ Ik heb het best naar mijn zin op PR hier.

Nu alles toch zo voorspoedig gaat vandaag, heb ik gelijk maar een restaurant dat binnenkort sluit gebeld of ze nog een tafel hebben. En dat is gelukt. Ik ga zo ook maar een staatslot kopen.
Koop je mij ook een straatje dan?
Als ik de hoofdprijs win word ik hobby boer. Krijg je elk jaar een gevacumeerde koe :+
pi_187522269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:

En mijn bolivian rainbow plantjes.... hebben geen regenboogpepers... maar zijn meer paars (bloemen) dan groen (van het blad) dus ik vermoed dat daar nog genoeg vanaf gaat komen.
Alle bloemetjes even “gevingerd” zoals degene van wie ik ze kreeg dat zo lekker beeldend noemt.

(Ik krijg dit nooit opgegeten... de laatste bolivian rainbow oogst van vorig jaar is nog niet eens op... en nu de rest erbij 😱)

[ afbeelding ]
Oh, die zijn mooi! Ik heb vandaag de laatste peperplanten verpot. Ik heb hier alleen saaie pepers: 8 cayenne, 2 jalapeno en 1 capsicum anuum (gewone paprika). Aan de grootste cayenneplanten zitten ook al wat bloempjes en een enkel pepertje.
Spoilers!
pi_187522283
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Koop je mij ook een straatje dan?
Als ik de hoofdprijs win word ik hobby boer. Krijg je elk jaar een gevacumeerde koe :+
Deal!
Spoilers!
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 17:42:31 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187522288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Niet tegenstribbelen is al wel een win ja.
Ja is wel handig. Bezit van GHB wordt meestal niet echt gewaardeerd in Azië :+
pi_187522332
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh, die zijn mooi! Ik heb vandaag de laatste peperplanten verpot. Ik heb hier alleen saaie pepers: 8 cayenne, 2 jalapeno en 1 capsicum anuum (gewone paprika). Aan de grootste cayenneplanten zitten ook al wat bloempjes en een enkel pepertje.
ik heb nog een hele voorraad zaadjes ook liggen die ik netjes had gedroogd.
Maarja... de plant is meerjarig.. dus niet meer gezaaid.

En straks met verschillende kleuren pepers is ie ook leuk.

Het is mn enige peper met paarse bloemtjes trouwens. De rest heeft gewoon witte.
pi_187522475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Sollicitatiesoap, ronde 3 8-)

SPOILER
Klinkt positief! :D

Ik heb ooit bij iSense gesolliciteerd, maar toch maar niet verder mee gegaan omdat het me toch niet zo'n leuk bedrijf leek om de communicatie bij te doen, vanwege het onderwerp. En alleen maar mannen in team. Maar het leek me verder wel een net bedrijf, fijn dat ze de fee willen aanpassen.
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:00:56 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187522545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:11 schreef Sarabi het volgende: [..] Stretch :Y
Dan zou je een bovenlijfje naar je smaak heel goed kunnen combineren met een cirkelrok.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187522749
Boh,door sommige mensen hier wilde ik ook eens naar Yama. Vanaf afgelopen woensdag kon je reserveren voor de tweede helft van 2019.
Ik net kijken. Nog maar op 1 vrijdag 2 plaatsen beschikbaar, half december.
Wel een paar keer wo of do, maar dat is zo onhandig met oppas...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187522781
Eindelijk naar huis! Lange dag..

Oh nog over de vorige tt: Vanyel snapte het. Had achteraf beter bultjesprocessie kunnen zijn maar ach. Overigens heb ik de Engelse ziekte dus had net zo goed per ongeluk kunnen zijn geweest :+
pi_187522792
quote:

[ afbeelding ]
@onlogisch
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:13:49 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187522809
quote:
En ter gelegenheid van jouw bezoek wordt oom Ho weer behandeld:
https://nos.nl/artikel/22(...)pnieuw-balsemen.html
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187522845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, voel je niet verplicht hoor. Ik kan nog wel een paar maanden op olijvenpoeder wachten, geen enkel probleem.

Vandaag is leuk! Niet alleen ging alles goed, ik heb ook nog een kilo asperges gevonden en mijn oogdruppels zijn weer leverbaar. Nu tijd voor Game of Thrones S08e01 *O*
Ik had heel veel gemaakt (waar 140 gram van overbleef _O- ) maar ik gebruik nog geen half theelepeltje per keer. En ik heb nog wat. Ik doe gewoon wat in een plastic zakje in een envelop en stuur het op.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 18:21:33 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187522919
quote:

[ afbeelding ]
Een medepeperliefhebber :D

Ik heb de Bolivian Rainbow ook staan. Bij mij kleuren ze ook paars, en alleen maar paars. Alleen hij is nog niet zo volgroeid als de jouwe.

Mijn white ghostpeppers hebben het niet gered tot de uiteindelijke selectie.

• Orange Scorpion
• 7pot Bubblegum
• Aji Pineapple
• Rainforest
• Bolivia Rainbow
• Royal Gold
• Jamaican Hot Yellow
• Aje Little Finger
• Sugar Rush Peach
• Carolina Reaper
• Fatalii Yellow
• Habanero Magnum Orange
• Madame Jeanette
• Aji Mochero
• Antep Aci Dolma
• Black Scorpion Tongue
• Citron Pepper
• Inca Hot
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_187523025
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Boh,door sommige mensen hier wilde ik ook eens naar Yama. Vanaf afgelopen woensdag kon je reserveren voor de tweede helft van 2019.
Ik net kijken. Nog maar op 1 vrijdag 2 plaatsen beschikbaar, half december.
Wel een paar keer wo of do, maar dat is zo onhandig met oppas...
Bizar he! Mijn zwager heeft er echt maanden over gedaan om te kunnen reserveren. Ik keek in mei een keer even snel omdat ik nog geen verjaardagscadeau had voor mijn vriend en kon toen nog uit van alles kiezen :o Dus nu gaan we in september, op een woensdag wel :+
pi_187523027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ooit bij iSense gesolliciteerd, maar toch maar niet verder mee gegaan omdat het me toch niet zo'n leuk bedrijf leek om de communicatie bij te doen, vanwege het onderwerp. En alleen maar mannen in team. Maar het leek me verder wel een net bedrijf, fijn dat ze de fee willen aanpassen.
Hmm hier al paar keer mee gesproken.
Leuke gesprekken altijd.
Maar uifeindelijk toch steeds voor iets anders gekozen.
pi_187523105
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Geen plaatje want mobiel en gedoe :P

Eh... sloot ik toch per ongeluk het topic.

Anyway... geen bqq-meet.
(First things first @:lucky)

En wel olijvenpoeder... ben benieuwd.
Het poeder zal niet gortdroog worden, het blijft vettig/plakkerig, strooit ook niet makkelijk maar als het tussen je vingers uitstrooit over eten, is het weer wel poederig.
pi_187523168
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb de Bolivian Rainbow ook staan. Bij mij kleuren ze ook paars, en alleen maar paars. Alleen hij is nog niet zo volgroeid als de jouwe.

• Orange Scorpion
• 7pot Bubblegum
• Aji Pineapple
• Rainforest
• Bolivia Rainbow
• Royal Gold
• Jamaican Hot Yellow
• Aje Little Finger
• Sugar Rush Peach
• Carolina Reaper
• Fatalii Yellow
• Habanero Magnum Orange
• Madame Jeanette
• Aji Mochero
• Antep Aci Dolma
• Black Scorpion Tongue
• Citron Pepper
• Inca Hot
Oh als ik daar nou plek voor had he :D

Die aji pineapple en carolina reaper stonden heel hoog op mn shortlist.. maar uiteindelijk moest ik toch keuzes maken :(
Heb alleen een vensterbank of 2 op de zon.

Behalve die ik net noemde groeit er ook nog een biquino red op mijn vensterbank.
Maar die groeit niet zo heeeeel hard.
En wel knopjes... maar nog geen pepers.
Die vond het laatst zelfs te warm merkte ik... had dapper al zn blaadjes opgerold.
Dus die moet van de zomer toch maar een klein stukje verhuizen denk ik.

De bolivian rainbow is trouwens 1,5 jaar oud nu zo’n beetje. Vorig jaar begin van het jaar gezaaid en ook afgelopen jaar al meteen een flinke oogst. Ben benieuwd hoeveel het dit jaar wordt.
pi_187523248
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

• Orange Scorpion
• 7pot Bubblegum
• Aji Pineapple
• Rainforest
• Bolivia Rainbow
• Royal Gold
• Jamaican Hot Yellow
• Aje Little Finger
• Sugar Rush Peach
• Carolina Reaper
• Fatalii Yellow
• Habanero Magnum Orange
• Madame Jeanette
• Aji Mochero
• Antep Aci Dolma
• Black Scorpion Tongue
• Citron Pepper
• Inca Hot
Tof! Is er niet ergens een pepertopic trouwens?

En oh ja, zijn donkergekleurde bladoksels een probleem?
Spoilers!
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:56:19 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_187523657
quote:
Je durft al alleen de straat over te steken?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 18:57:01 #29
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187523675
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh als ik daar nou plek voor had he :D

Die aji pineapple en carolina reaper stonden heel hoog op mn shortlist.. maar uiteindelijk moest ik toch keuzes maken :(
Heb alleen een vensterbank of 2 op de zon.

Behalve die ik net noemde groeit er ook nog een biquino red op mijn vensterbank.
Maar die groeit niet zo heeeeel hard.
En wel knopjes... maar nog geen pepers.
Die vond het laatst zelfs te warm merkte ik... had dapper al zn blaadjes opgerold.
Dus die moet van de zomer toch maar een klein stukje verhuizen denk ik.

De bolivian rainbow is trouwens 1,5 jaar oud nu zo’n beetje. Vorig jaar begin van het jaar gezaaid en ook afgelopen jaar al meteen een flinke oogst. Ben benieuwd hoeveel het dit jaar wordt.
Oh ik heb ze nu op mijn balkon en in de tuin staan. Eigenlijk pas sinds eergisteren volledig. Voor die tijd stonden ze in 2 groeitenten die ik heb. Alleen de ruimte werd echt te klein. Ze moesten nu wel naar buiten. Gelukkig is de temperatuur daar nu naar. Enige probleem wat ik heb is dat ze niet voldoende aan de zon gewend zijn. Blaadjes gaan meestal na 2 of 3 uurtjes al hangen ;(

Tips?
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zeker tof :D Pepers O+

Heb je er een foto van? Want bruin als in de kleuring die je weleens op de bladeren ziet? Of echt donker/paarsachtig? Mij is altijd verteld dat die donkere, paarsachtige kleur juist aangeeft dat de plant heel scherp/gezond is :)
4045
onlogisch
pi_187523898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Bizar he! Mijn zwager heeft er echt maanden over gedaan om te kunnen reserveren. Ik keek in mei een keer even snel omdat ik nog geen verjaardagscadeau had voor mijn vriend en kon toen nog uit van alles kiezen :o Dus nu gaan we in september, op een woensdag wel :+
In mei?
Ik had speciaal woensdag in mijn agenda gezet omdat op de site stond dat je pas vanaf nu kon reserveren.

Of zou dat 19 mei geweest zijn ipv juni? 8)7 8)7
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_187523927
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij mij horen die bij de donkere pepers. Ziet er best tof uit vind ik eigenlijk.
pi_187524156
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]

In mei?
Ik had speciaal woensdag in mijn agenda gezet omdat op de site stond dat je pas vanaf nu kon reserveren.

Of zou dat 19 mei geweest zijn ipv juni? 8)7 8)7
Het gaat geloof ik steeds in een periode van 3 maanden. Begin mei kon gereserveerd worden voor juli/aug/sep. Maar mijn zwager kon iets van een week geleden reserveren voor okt/nov/dec dus ik denk dat ie al wel even open stond ja :)
pi_187524172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh ik heb ze nu op mijn balkon en in de tuin staan. Eigenlijk pas sinds eergisteren volledig. Voor die tijd stonden ze in 2 groeitenten die ik heb. Alleen de ruimte werd echt te klein. Ze moesten nu wel naar buiten. Gelukkig is de temperatuur daar nu naar. Enige probleem wat ik heb is dat ze niet voldoende aan de zon gewend zijn. Blaadjes gaan meestal na 2 of 3 uurtjes al hangen ;(

Tips?
[..]

Zeker tof :D Pepers O+

Heb je er een foto van? Want bruin als in de kleuring die je weleens op de bladeren ziet? Of echt donker/paarsachtig? Mij is altijd verteld dat die donkere, paarsachtige kleur juist aangeeft dat de plant heel scherp/gezond is :)
Hmm balen.... hier is me altijd “ingepeperd” dat je dat gefaseerd moet doen inderdaad. Dus eerst een paar uurtjes en dan later meer.

Maar goed.. bij mij komen ze niet buiten.
Mijn balkon is zonloos en meeste planten kunnen daar niet zo tegen.

Had dinsdag wel een gestresste peper...
ook vocht te kort bleek.

Beetje typisch want de rest op dezelfde vensterbank had nergens last van :)
pi_187524522
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan zou je een bovenlijfje naar je smaak heel goed kunnen combineren met een cirkelrok.
Ja zoiets zat ik ook te denken :D
Alleen dan met een soort mermaidrok, cirkelrokken heb ik al veel.
  donderdag 20 juni 2019 @ 19:42:05 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187524936
Zwaait even vanaf de Rijnoever.

Was tof congres, en congres centrum van Burgers Zoo is tof.
Nu dode benen en schorre keel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187525121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:42 schreef fietsie het volgende:

Je hebt mooi weer om op het terras van het hotel te zitten! Morgen fiets ik langs ;)
pi_187525737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:42 schreef fietsie het volgende:

Waar ging het over? En waarom dode benen :D
pi_187525744
Ik had een goeie fijne dag O+

Jammer van de BBQmeet Lucky, maar verstandig :)
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:12:10 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187525812
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waar ging het over? En waarom dode benen :D
Architectuur in de zorg; niet over “dingen die gemaakt worden” maar “methoden om dingen te ontwerpen”

Lang en veel staan tussen lange zit sessies, maar altijd schuifelen / stilstaan: vermoeiend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187525887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Architectuur in de zorg; niet over “dingen die gemaakt worden” maar “methoden om dingen te ontwerpen”

Lang en veel staan tussen lange zit sessies, maar altijd schuifelen / stilstaan: vermoeiend
Interessant, heb je voorbeelden?
Ja snap ik.
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:19:19 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187525991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Interessant, heb je voorbeelden?
Ja snap ik.
https://sites.google.com/site/zirawiki/

https://zorginformatiearchitectuur.nl/2019/
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:29:53 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187526225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:12 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat een kutonderwerp, oninteressant ook!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:31:16 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187526259
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat een kutonderwerp, oninteressant ook!
Verre van :P
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:31:44 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187526270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Verre van :P
PI's zijn zo ondergewaardeerd :'(
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:37:20 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187526425
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef Molo het volgende:

[..]

PI's zijn zo ondergewaardeerd :'(
Waar moet je die mobiel vinden dan?
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:38:35 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187526460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waar moet je die mobiel vinden dan?
Om te lezen of in te voeren?

In je settings geloof ik, of profiel. Te lang geleden dat ik dat ingesteld heb

Maar was matige garp dus, want interessant en deels mijn onderwerp
pi_187526473
Ik ga morgen een pepertopic maken hoor @onlogisch @Uhmmpie @Vanyel
Veel te mooi onderwerp om niets mee te doen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 20:39:49 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187526494
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga morgen een pepertopic maken hoor @:onlogisch @:uhmmpie @:vanyel
Veel te mooi onderwerp om niets mee te doen.
Leuk ^O^
4045
onlogisch
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:40:52 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187526515
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Om te lezen of in te voeren?

In je settings geloof ik, of profiel. Te lang geleden dat ik dat ingesteld heb

Maar was matige garp dus, want interessant en deels mijn onderwerp
Waarom had je je er dan niet voor ingeschreven ;)
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:41:09 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187526522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom had je je er dan niet voor ingeschreven ;)
Kwam niet uit :+
pi_187526546
@Sarabi je zou ook eens kunnen lezen op de site van the curvy sewing collective

@Bluezz ik ben voor de operatie nog gecheckt op schildklier en gebeurt over drie maanden weer (en in t verleden ook meermaals) maar is altijd ok geweest. Dit is meer omdat er veel oestrogeen vrijkomt als je snel vet verliest, schijnt..
Kwak
pi_187526639
Ik heb goede pizza op O+

Werd voor je neus vers gebakken. Bodem met lekker knapperige randen, flink tomatige tomatensaus, en ze hadden een veganistische pizza met veganistische kaas O+ :o O+ :o

B had pizza ham en champignons en hij was ook heel tevreden. En A had een vegan burger met friet (met schil) en koolsla, die had ik vorige keer en was ook goed. Ook helemaal vers en echt lekkere friet. :)

En we hebben wederom een ijsje gehaald. Dit keer had ik meloensorbet en chocoladesorbet (heel erg puur chocolade-ijs O+ )
En we hebben gewandeld en A en ik zijn in dingen geklommen O+
pi_187526661
En @Kreator met z'n vakantieliefde! O+ :D
pi_187526726
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb goede pizza op O+

Werd voor je neus vers gebakken. Bodem met lekker knapperige randen, flink tomatige tomatensaus, en ze hadden een veganistische pizza met veganistische kaas O+ :o O+ :o

B had pizza ham en champignons en hij was ook heel tevreden. En A had een vegan burger met friet (met schil) en koolsla, die had ik vorige keer en was ook goed. Ook helemaal vers en echt lekkere friet. :)

En we hebben wederom een ijsje gehaald. Dit keer had ik meloensorbet en chocoladesorbet (heel erg puur chocolade-ijs O+ )
Meloensorbet :9~
pi_187526813
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Leuk ^O^
Jaaaaaa
pi_187526866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Alleen mannen? Ik heb meestal contact met jonge meiden (nu toevallig een man, maar meestal niet). Bij events is het ook bijna alleen maar vrouw :D Ik vind dat ze iig naar buiten toe goed overkomen. Ook met hun twee-maandelijkse events met bbq of diner.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187526882
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Alleen mannen? Ik heb meestal contact met jonge meiden (nu toevallig een man, maar meestal niet). Bij events is het ook bijna alleen maar vrouw :D Ik vind dat ze iig naar buiten toe goed overkomen. Ook met hun twee-maandelijkse events met bbq of diner.
Ik heb inderdaad nog nooit met een man gesproken bij isense :)
Leuke, wel jong maar niet TE jonge, vlotte en slimme dames doorgaans.
pi_187526930
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad nog nooit met een man gesproken bij isense :)
Leuke, wel jong maar niet TE jonge, vlotte en slimme dames doorgaans.
:Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187526945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y
Je kwijlt een klein beetje _O-
pi_187527033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

:D :D :D
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:08:47 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187527157
quote:

[..]

Een beetje maar?
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:11:17 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527213
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb goede pizza op O+

Klinkt goed!

Chocoladesorbet is lekker hè :9~
Had ik in Ljubljana,er frambozen. Echt absurd puur, en lekker _O_

Hier te zien :9

pi_187527309
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt goed!

[ afbeelding ]
geef.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:19:06 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527361
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

geef.
Alstu!

pi_187527362
Ja jongens nu heb ik zin in ijs }:|
pi_187527387
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

geef.
*Lonaa wegduwt* :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187527401
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Alstu!

[ afbeelding ]
Oooh. :9
* Lonaa neemt nog een aardbei
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:21:31 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527414
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oooh. :9
* Lonaa neemt nog een aardbei
Alleen daarom al had je naar Slovenië moeten gaan man!
pi_187527429
Het schijnt dinsdag en woensdag 37 graden te worden hier. :%
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187527465
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja ;(
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:24:22 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527477
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kut-zooi
pi_187527499
RIP Cat, Molo en Lonaa.

In de hitte zijn zij gesmolten ;(
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:26:55 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527511
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:25 schreef Lonaa het volgende:
RIP Cat, Molo en Lonaa.

Ik heb woensdag vrij genomen om een stuk buitenboel te gaan schilderen

Mwep mwep mwep mwepppp
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 21:26:55 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187527512
https://www.trouw.nl/groe(...)-melkrobot~afbbabea/

Interessant leesvoer (vind ik)
Patent is van iemand/bedrijf uit Molodorp (toch?)
pi_187527535
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb woensdag vrij genomen om een stuk buitenboel te gaan schilderen

Mwep mwep mwep mwepppp
Droogt wel snel dan. :7
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:30:32 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527577
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:26 schreef derLudolf het volgende:

Klopt :Y
Groot bedrijf, staat goed aangeschreven.
Snap die boer wel met zijn klachten, maar snap niet echt dat dit een nieuwsartikel is
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:30:50 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527580
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Droogt wel snel dan. :7
Niet met al mijn ranszweet erdoor :'(
pi_187527604
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:25 schreef Lonaa het volgende:
RIP Cat, Molo en Lonaa.

RIP ons ;(

Dinsdsg normaal roostervrij. Maar nu natuuurlijk een middag werkoverleg.
En woensdag een hele dag vergadering op een plek waar volgens mij geen airco is.

Daarna wel vakaaaansie *O*
pi_187527618
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet met al mijn ranszweet erdoor :'(
Butsen en blazen op je houtwerk ;(
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:33:58 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527627
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Butsen en blazen op je houtwerk ;(
Ja lijkt me wat zonde

En een Molo die van de uitbouw lazert met uitdrogingsverschijnselen :+
pi_187527637
Ik appte mijn ouders. En kreeg opeens een video oproep van mijn vader :D
De goede man wist niet waar hij had geswyped en ik mocht het halve gesprek tegen een plafond voeren _O-
Gelukkig bleef zijn oor me bespaard, zullen we maar zeggen O+
pi_187527657
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja lijkt me wat zonde

En een Molo die van de uitbouw lazert met uitdrogingsverschijnselen :+
Niet jezelf een preventief NaCl infuusje prikken :')
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:36:23 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527671
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik appte mijn ouders. En kreeg opeens een video oproep van mijn vader :D
De goede man wist niet waar hij had geswyped en ik mocht het halve gesprek tegen een plafond voeren _O-
Gelukkig bleef zijn oor me bespaard, zullen we maar zeggen O+
Oh heerlijk dat

Beetje niveau wat mijn dochter heeft qua smartphone gebruik :+
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:36:32 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527676
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet jezelf een preventief NaCl infuusje prikken :')
Maggiknie :'(
pi_187527683
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Kannikwel. :7
pi_187527701
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
Trouwens, bij jezelf maggutwel! Boeit niet wat je jezelf aandoet :+
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:38:06 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527711
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Kannikwel. :7
Ja doei :D
  donderdag 20 juni 2019 @ 21:38:21 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187527717
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

-O-

SPOILER
Trouwens, bij jezelf maggutwel! Boeit niet wat je jezelf aandoet :+
Is zelfmoord niet meer strafbaar tegenwoordig?
pi_187527773
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja doei :D
Nou, dan flikker je maar lekker van het dak jonge.
pi_187527778
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Is zelfmoord niet meer strafbaar tegenwoordig?
Uiteraard. TBS dacht ik. En sleutel weggooien.
Maar van een misprik ga je niet zo snel dood.
pi_187527805
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Uiteraard. TBS dacht ik. En sleutel weggooien.
Maar van een misprik ga je niet zo snel dood.
Doet wel zeer, die meuk niet in je aderen maar daar buiten ;(
* Lonaa herinnert het zich levendig
pi_187527844
quote:

[..]

O-)
pi_187527853
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:26 schreef derLudolf het volgende:

Mooi artikel en zeker interessant. Ik zat een half uur geleden nog een documentaire te kijken waarin uitgebreid aandacht voor melkrobots was.
Spoilers!
pi_187527869
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doet wel zeer, die meuk niet in je aderen maar daar buiten ;(
* Lonaa herinnert het zich levendig
Auwa ;(

Schijnt best vervelend te zijn ja. Ligt wel aan het spul wat ze inspuiten, volgens mij is het een naarder dan het ander.
pi_187527910
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Auwa ;(

Schijnt best vervelend te zijn ja. Ligt wel aan het spul wat ze inspuiten, volgens mij is het een naarder dan het ander.
Volgens mij was het 'gewoon' NaCl. Was pre-op iig. Ze hadden geprobeerd een ader aan de bovenkant van mn hand aan te prikken en dan wat in te spuiten om te kijen of ie goed zat. Hij zat niet goed. :')

Uiteindelijk had ik m in mn elleboogholte en in de nacht na de operatie is ie daar ook uit de ader geschoten en heeft ie de hele nacht vocht in mn lijf gedruppeld. :') Ik was vreemd opgezwollen. Aan 1 kant.
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 21:50:50 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187527933
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mooi artikel en zeker interessant. Ik zat een half uur geleden nog een documentaire te kijken waarin uitgebreid aandacht voor melkrobots was.
Zeker het puntje in hoeverre een leverancier/dealer ook verantwoordelijk is voor dierwelzijn :Y
pi_187527963
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeker het puntje in hoeverre een leverancier/dealer ook verantwoordelijk is voor dierwelzijn :Y
Ja precies.

Elke keer dat ik dit soort dingen lees denk ik weer dat ik naar de landbouwuni had moeten gaan.
Spoilers!
pi_187527984
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Volgens mij was het 'gewoon' NaCl. Was pre-op iig. Ze hadden geprobeerd een ader aan de bovenkant van mn hand aan te prikken en dan wat in te spuiten om te kijen of ie goed zat. Hij zat niet goed. :')

Uiteindelijk had ik m in mn elleboogholte en in de nacht na de operatie is ie daar ook uit de ader geschoten en heeft ie de hele nacht vocht in mn lijf gedruppeld. :') Ik was vreemd opgezwollen. Aan 1 kant.
Buh. Paar druppels of een halve liter maakt ook wel verschil ja. Gedoe!
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 21:54:26 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187528007
Voor het blad "Veehouderij Techniek" heb ik twee artikelen geschreven. Was sowieso lastig om de gebruiker dan over negatieve punten te vragen. Of om een eerlijk antwoord te krijgen.
pi_187528017
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:11 schreef Molo het volgende:
Klinkt goed!

[ afbeelding ]
Amper wat gegeten, want geen honger vandaag. En nu zo ineens, plotseling enorme trek :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')