abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 oktober 2019 @ 23:55:52 #101
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189556780
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 00:09:33 #102
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189556933
quote:
19s.gif Op maandag 29 juli 2019 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu een beetje de sets van Luminosity aan het kijken op YouTube en de videokwaliteit is echt matig. Zeker vergeleken met bijvoorbeeld de Q Dance live sets die in 4K draaien. Wel fijne muziek O+ Vooral de set van Solarstone is goddelijk.
Het is niet echt eerlijk om een kleine organisatie als Luminosity met tijdens het beachfestival max 6000 bezoekers per dag en toch zo'n enorme lineup te vergelijken met Q-dance die internationaal zijn en over miljoenen gaan, het is uiteraard een budget ding, multicam registraties, al heb je vooral statische camera's zijn best prijzig, en een 4K met schoudercams regie, cameracrane enzovoorts kan zo maar een halve ton kosten voor een weekender, geld wat dan liever in andere zaken wordt gestopt ;)
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 19:13 schreef needakill het volgende:
Ja qua stream etc lopen ze wel ver achter. Miss nog steeds een aantal sets
Je moet niet vergeten dat de streams die worden uitgezonden een service naar de fans zijn, er wordt niks op verdient, in tegendeel, het kost geld, evenals het opnemen, editten en soms clearen met de DJ's tijd en dus geld kost en het tegenwoordig haast geeist wordt dat er gestreamed wordt, als je het zo graag wilt zien, koop dan een ticket en kom langs ;)
Maar in principe streamt Luminosity wanneer mogelijk bijna alles, alleen zie hierboven, het vinden van een goeie partij die het tegen een reëel budget kan doen blijft soms lastig.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_189559346
Ik ben trouwens benieuwd of Electronic Family volgend jaar wel weer in Den Bosch plaatst gaat vinden? Ik zie dat ze nog geen locatie bekend gemaakt hebben.

En ik las best veel klachten over het terrein (met natuurlijk als grootste punt de sound bleed van de podia).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:03:58 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189560491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Electronic Family volgend jaar wel weer in Den Bosch plaatst gaat vinden? Ik zie dat ze nog geen locatie bekend gemaakt hebben.

En ik las best veel klachten over het terrein (met natuurlijk als grootste punt de sound bleed van de podia).
de afgelopen editie hebben ze ook pas laat bevestigd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189560664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de afgelopen editie hebben ze ook pas laat bevestigd
Ah ok, is voor dicht bij huis dus vrij ideaal wel.
pi_189561486
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Electronic Family volgend jaar wel weer in Den Bosch plaatst gaat vinden? Ik zie dat ze nog geen locatie bekend gemaakt hebben.

En ik las best veel klachten over het terrein (met natuurlijk als grootste punt de sound bleed van de podia).
De datum van EF 2020 is volgens mij al bevestigd, omdat het het 10-jarig bestaan is, dat wordt 11 juli. Maar geen idee of dit echt al "officieel" is en wat de locatie wordt.
Ik vraag me eerder af of Lumi Beachfestival nog wel dezelfde locatie krijgt volgend jaar na al het gedoe dit jaar rondom het geluid voor 17.00 uur...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_189561525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

De datum van EF 2020 is volgens mij al bevestigd, omdat het het 10-jarig bestaan is, dat wordt 11 juli. Maar geen idee of dit echt al "officieel" is en wat de locatie wordt.
Ik vraag me eerder af of Lumi Beachfestival nog wel dezelfde locatie krijgt volgend jaar na al het gedoe dit jaar rondom het geluid voor 17.00 uur...
Datum was idd al bekend, maar geen locatie. Ook op Partyflock niet bijvoorbeeld. Maar goed duurt nog lang.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:24:20 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189561663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Datum was idd al bekend, maar geen locatie. Ook op Partyflock niet bijvoorbeeld. Maar goed duurt nog lang.
ik heb me ook nooit geërgerd aan het terrein, ja, tussen twee podia hoorde je alles tegelijk. Maar in Amsterdam moest je ook links bij de classic stage gaan staan want dan hoorde je ook de main er doorheen.
Ik vind het wel fijn dat het wat knusser is, jammer genoeg gooide mijn lichaam roet in het eten afgelopen editie maar hoop er volgend jaar weer bij te zijn O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189561692
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Datum was idd al bekend, maar geen locatie. Ook op Partyflock niet bijvoorbeeld. Maar goed duurt nog lang.
Nee klopt. Op PF staat trouwens wel 10 én 11 juli, zou het meerdaags worden ivm 10-jarig bestaan? :o
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_189561774
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik heb me ook nooit geërgerd aan het terrein, ja, tussen twee podia hoorde je alles tegelijk. Maar in Amsterdam moest je ook links bij de classic stage gaan staan want dan hoorde je ook de main er doorheen.
Ik vind het wel fijn dat het wat knusser is, jammer genoeg gooide mijn lichaam roet in het eten afgelopen editie maar hoop er volgend jaar weer bij te zijn O+
Amsterdam edities nooit bezocht. Ik vind het ook wel fijn locatie hoor, geweldig parkeer plaatsen. korte loop afstanden, En als je gewoon een goed plekje opzocht dan viel de sound bleed vaak ook wel mee. Alleen die trance classics stage kon echt niet vond ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:37:48 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189561916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Amsterdam edities nooit bezocht. Ik vind het ook wel fijn locatie hoor, geweldig parkeer plaatsen. korte loop afstanden, En als je gewoon een goed plekje opzocht dan viel de sound bleed vaak ook wel mee. Alleen die trance classics stage kon echt niet vond ik.
wat ik van de foto's van afgelopen jaar zag was t niet veel :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:05:15 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189566139
Ik vind het terrein van de Autotron wel prima. Parkeren is ideaal en het is een leuk terrein. Geluid is wel een dingetje maar dat kan vast beter als podia een stuk gedraaid worden denk ik.

De foodtruck met kip mag ook wel weer terugkomen :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:25:52 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189566478
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 00:09 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Het is niet echt eerlijk om een kleine organisatie als Luminosity met tijdens het beachfestival max 6000 bezoekers per dag en toch zo'n enorme lineup te vergelijken met Q-dance die internationaal zijn en over miljoenen gaan, het is uiteraard een budget ding, multicam registraties, al heb je vooral statische camera's zijn best prijzig, en een 4K met schoudercams regie, cameracrane enzovoorts kan zo maar een halve ton kosten voor een weekender, geld wat dan liever in andere zaken wordt gestopt ;)
[..]

Je moet niet vergeten dat de streams die worden uitgezonden een service naar de fans zijn, er wordt niks op verdient, in tegendeel, het kost geld, evenals het opnemen, editten en soms clearen met de DJ's tijd en dus geld kost en het tegenwoordig haast geeist wordt dat er gestreamed wordt, als je het zo graag wilt zien, koop dan een ticket en kom langs ;)
Maar in principe streamt Luminosity wanneer mogelijk bijna alles, alleen zie hierboven, het vinden van een goeie partij die het tegen een reëel budget kan doen blijft soms lastig.
Vandaag hebben ze de ADE sets toegevoegd. Dikke prima weer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189567443
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 00:09 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat de streams die worden uitgezonden een service naar de fans zijn, er wordt niks op verdient, in tegendeel, het kost geld, evenals het opnemen, editten en soms clearen met de DJ's tijd en dus geld kost en het tegenwoordig haast geeist wordt dat er gestreamed wordt, als je het zo graag wilt zien, koop dan een ticket en kom langs ;)
Maar in principe streamt Luminosity wanneer mogelijk bijna alles, alleen zie hierboven, het vinden van een goeie partij die het tegen een reëel budget kan doen blijft soms lastig.
Al release je alleen het geluid zou ik ook niet erg vinden, maar van de vrijdag is van de classic room gewoon niks. Geluid niet top hoor ik dan, maar waarom die zaterdag dan wel?
Vaak doet Giuseppe het ook zelf met 2 go pro's en die kwaliteit is beter dan menig Lumi stream :')
Nu in dit tijdperk met 4k streams enz, moet toch voor een Lumi te doen zijn om een goede stream neer te zetten? Ik hoef geen aardappel streams meer.
pi_189567476
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 11:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de afgelopen editie hebben ze ook pas laat bevestigd
Pas bij ASOT, dus ik verwacht dat ook weer. Hopelijk iets speciaals voor hun 10 jaar bestaan
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:32:50 #116
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189570439
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 12:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik vraag me eerder af of Lumi Beachfestival nog wel dezelfde locatie krijgt volgend jaar na al het gedoe dit jaar rondom het geluid voor 17.00 uur...
Bo is met meerdere lokaties tegelijk bezig atm en via de Luminosity group op Facebook vrij open over het verloop er van ook omdat veel buitenlandse bezoekers hun boeken en regelen hier vanaf latenhangen, Bloemendaal blijft vrji moeilijk doen, Zandvoort is een goeie kanshebber en IJmuiden is een stuk verder maar toch ook een serieuze optie...
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag hebben ze de ADE sets toegevoegd. Dikke prima weer.
O+ O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 18:16 schreef needakill het volgende:
Al release je alleen het geluid zou ik ook niet erg vinden, maar van de vrijdag is van de classic room gewoon niks. Geluid niet top hoor ik dan, maar waarom die zaterdag dan wel?
Vaak doet Giuseppe het ook zelf met 2 go pro's en die kwaliteit is beter dan menig Lumi stream :')
Nu in dit tijdperk met 4k streams enz, moet toch voor een Lumi te doen zijn om een goede stream neer te zetten?
Even hoor, over welke streams heb je het nu? Van LBF19? Want daar zijn zoals helaas vaker een aantal opnames compleet de mist in gegaan, of de recorder staat veel te hard, of de DJ's sturen veel te hard uit en er wordt tussentijds te weinig gecheckt, het is niet zo dat er een mobiele studio achter staat die alles tegelijk opneemt, bij regelt en perfect monitort, zou fijn zijn, maar daar is gewoon geen budget voor. Dikke kans dat er voor de zaterdag wel bijgeregelt werd en die sets daarom wel online konden, maar dat is gissen van mijn kant.

Vergeet niet dat Guiseppe zelf 3/4 GoPro'tjes her en der plakt, zelf z'n set record en dat achteraf terugknipt naar een recap van 2/3 minuten, dat is heel wat anders dan 9 uur full blown streamen waar, als je eindelijk iemand hebt die z'n spullen voor elkaar heeft, vervolgens de upload van de venue weer een bottleneck lijkt te zijn.

Het klinkt allemaal heel easy want ja, Defqon doet het ook, ja die hebben een budget van 2 ton en laten een glasvezellijn aanleggen, die hebben dan ook 60.000 bezoekers die veel geld neerleggen, dat gaat bij Lumi gewoon niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 18:16 schreef needakill het volgende:
Ik hoef geen aardappel streams meer.
Koop dan tickets en kom gezellig meefeesten *O*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:41:38 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189570593
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:32 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Bo is met meerdere lokaties tegelijk bezig atm en via de Luminosity group op Facebook vrij open over het verloop er van ook omdat veel buitenlandse bezoekers hun boeken en regelen hier vanaf latenhangen, Bloemendaal blijft vrji moeilijk doen, Zandvoort is een goeie kanshebber en IJmuiden is een stuk verder maar toch ook een serieuze optie...
[..]

Kijkduin anders? Dat is voor mij logistiek wat relaxter ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:43:37 #118
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189570621
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijkduin anders? Dat is voor mij logistiek wat relaxter ;)
:D

Nope sorry, het wordt 1 van die 3 voor zover ik nu weet ;)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_189573051
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:32 schreef YuckFou het volgende:

Even hoor, over welke streams heb je het nu? Van LBF19? Want daar zijn zoals helaas vaker een aantal opnames compleet de mist in gegaan, of de recorder staat veel te hard, of de DJ's sturen veel te hard uit en er wordt tussentijds te weinig gecheckt, het is niet zo dat er een mobiele studio achter staat die alles tegelijk opneemt, bij regelt en perfect monitort, zou fijn zijn, maar daar is gewoon geen budget voor. Dikke kans dat er voor de zaterdag wel bijgeregelt werd en die sets daarom wel online konden, maar dat is gissen van mijn kant.

Vergeet niet dat Guiseppe zelf 3/4 GoPro'tjes her en der plakt, zelf z'n set record en dat achteraf terugknipt naar een recap van 2/3 minuten, dat is heel wat anders dan 9 uur full blown streamen waar, als je eindelijk iemand hebt die z'n spullen voor elkaar heeft, vervolgens de upload van de venue weer een bottleneck lijkt te zijn.

Het klinkt allemaal heel easy want ja, Defqon doet het ook, ja die hebben een budget van 2 ton en laten een glasvezellijn aanleggen, die hebben dan ook 60.000 bezoekers die veel geld neerleggen, dat gaat bij Lumi gewoon niet.
[..]

Koop dan tickets en kom gezellig meefeesten *O*
Streams van LBF19 waren vele male slechter dan van LBF18. Waarschijnlijk stond de recorder verkeerd afgesteld op vrijdag, want de zaterdag sets zijn wel aanwezig.
En dat er geen budget is vind ik zelf maar keul. Lumi Beach was voor mij 1 van de duurste festivals dit jaar (muntprijs om te janken), maar goed dit kan een eindeloze discussie worden.

GO heeft er echt maar 2 GoProtjes. Het is wel zo dat hij daarna zelf plakt, maar je kan toch ook via die dingen uitzenden? Want een uitzending hoeft niet veel geld te kosten, want Transmission heeft ook niet zo'n bijzonder budget maar de streams zijn wel altijd topnotch en Lumi blijft daar echt achter. Tuurlijk gaat het om de beleving, maar vaak na een festival wil toch nog ff de sets terugluisteren of luisteren die ik heb gemist.
pi_189573081
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:43 schreef YuckFou het volgende:

[..]

:D

Nope sorry, het wordt 1 van die 3 voor zover ik nu weet ;)
Ik had al gehoopt dat hij iets meer wist. Maar nu dat FSOE weekender bij Fuel gaat worden, heb ik toch een klein vermoeden dat het toch weer Bloemendaal word en vanaf 5uur pas geluid heb.
pi_189576219
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 20:32 schreef YuckFou het volgende:
Bo is met meerdere lokaties tegelijk bezig atm en via de Luminosity group op Facebook vrij open over het verloop er van ook omdat veel buitenlandse bezoekers hun boeken en regelen hier vanaf latenhangen, Bloemendaal blijft vrji moeilijk doen, Zandvoort is een goeie kanshebber en IJmuiden is een stuk verder maar toch ook een serieuze optie...
Thanks voor de info. Aan de locaties te zien blijft het iig een "beach festival"...
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 02:20:06 #122
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_189592614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:56 schreef needakill het volgende:
Streams van LBF19 waren vele male slechter dan van LBF18. Waarschijnlijk stond de recorder verkeerd afgesteld op vrijdag, want de zaterdag sets zijn wel aanwezig.
En dat er geen budget is vind ik zelf maar keul. Lumi Beach was voor mij 1 van de duurste festivals dit jaar (muntprijs om te janken), maar goed dit kan een eindeloze discussie worden.
Ik heb daar serieus geen antwoord op, ik ben niet degene die over de audio of de streams gaat dus ik heb geen idee wat er precies is gebeurt, wel wordt na afloop of vooraf aan de volgende dag geprobeerd alles wat gister mis ging bij te schaven voor zover dat lukt, wellicht dat daarom die zaterdag er wel is, maar eerlijk ik heb geen idee.
En ff een fabeltje de wereld uit, de drank wordt door Fuel verzorgt, niet door Luminosity, en ik ben het met je eens dat het teringdure muntjes zijn, maar daar wordt Lumi niet beter van....
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:56 schreef needakill het volgende:
GO heeft er echt maar 2 GoProtjes. Het is wel zo dat hij daarna zelf plakt, maar je kan toch ook via die dingen uitzenden? Want een uitzending hoeft niet veel geld te kosten, want Transmission heeft ook niet zo'n bijzonder budget maar de streams zijn wel altijd topnotch en Lumi blijft daar echt achter. Tuurlijk gaat het om de beleving, maar vaak na een festival wil toch nog ff de sets terugluisteren of luisteren die ik heb gemist.
Ja en nee, je kan een beperkte tijd met GoProtje toe, maar niet uren achter elkaar en dan moet je daar nog de infra etc voor aanleggen die je voor een "normale" stream ook zou moeten aanleggen, stroom netwerk etc, besides een GoPro levert data via USB en het is ondoenlijk om met zoveel USB verlengers (max 10 meter anders een convertersysteempje ertussen) te werken wat uiteindelijk alleen maar nog instabieler wordt.
En ik durf geen uitspraak te doen over het budget vanb Transmission (overigens ook een Nederlandse productie O+ ) maar aangezien ze in Praag 25.000 bezoekers trekken en wat 8(?) DJ's hebben staan kan je wel uitrekenen dat daar een behoorlijk budget voor de stream wordt getrokken, maar ik ben het met je eens dat de streams beter moeten, alleen weet ik hoe hard daar naar gezocht wordt en wat sommige van de problemen tot nu toe zijn, als je naar de nu geposte sets van zaterdag kijkt denk ik dat we een goeie partij hebben en ik hoop dat die in de toekomst meer gaat doen, maar in the end liggen dat soort beslissingen bij Bo en sta ik daar buiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 22:57 schreef needakill het volgende:
Ik had al gehoopt dat hij iets meer wist. Maar nu dat FSOE weekender bij Fuel gaat worden, heb ik toch een klein vermoeden dat het toch weer Bloemendaal word en vanaf 5uur pas geluid heb.
Eh nee dat is zeker niet het geval, het is juist die belemmering waarom er naar andere locaties wordt gekeken, naast ruimte en mogelijkheden, maar vooral dat we dat nooit meer hebben :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_189620901
Nee ik weet dat die muntprijs omhoog word geschroeft door Fuel zelf en daarom pleitte ik zelf al eerder om daar weg te gaan. Gewoon zelf een stuk strand en dan kan je zelf je eigen prijs voor drank bepalen.

Streams van Zaterdag op ADE waren van goede kwaliteit idd. Jammer dat ik er niet bij kon wezen, maar heb wel gezien dat GO 1 van onze shirts aan had :D
pi_189628967

_O_

Zonde dat zulke mooie tracks geen grotere release krijgen
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:27:29 #125
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:16:18 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189635273
Ik kan echt nooit kiezen, behalve als er dan een voorselectie gemaakt is van 20 ofzo. Dan roep ik hard dat de nummer één onterecht is :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:09:06 #127
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_189646247
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan echt nooit kiezen, behalve als er dan een voorselectie gemaakt is van 20 ofzo. Dan roep ik hard dat de nummer één onterecht is :D
Dan maar gewoon mijn lijst overnemen toch :P
pi_189647399
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan echt nooit kiezen, behalve als er dan een voorselectie gemaakt is van 20 ofzo. Dan roep ik hard dat de nummer één onterecht is :D
Nummer 1 zal vast een Armin nummer worden
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:58:21 #129
105311 Xantra
Cinematographer
pi_189663793
Ik vind deze vet

[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:42:04 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189671372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 20:27 schreef Tlaloc het volgende:
Tune of the Year 2019 voting is ook weer open:

http://vote.astateoftrance.com/

Denk dat het maar deze gaat worden dan, van 1 naar 5:



Goede suggesties deze twee.
Dit was mijn lijstje:
1.ATLANTISFiji (ReOrder Remix)
2.STEVEDEKAYKalamea
3.STEVEDEKAY&EMANUELECONGEDDUAstral
4.FERRYTAYLEFEAT.POPPYThe Way Back Home (Craig Connelly Remix )
5.BENGOLD&SIVANStay (Sneijder Remix )

Wel opvallend dat Futurecode - Dancing in the rain (Craig Connelly Remix) niet in de lijst staat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_189725733
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
pi_189725930
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
Prima tot nu toe, toch?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_189726031
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Prima tot nu toe, toch?
Ja zeker, niet ontevreden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 november 2019 @ 11:48:15 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189727464
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Solarstone
Solarstone O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:59:50 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189727586
Dat ik Solarstone mis op ASOT (ik kies in februari voor Dediqated) vind ik wel een beetje kut :(

Naja, z'n nieuwe album is onderweg, dan ga ik die wel luisteren :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189734209
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
Giuseppe sluit man af en Estiva staat in de prog.
Hopelijk komt nog een joker uit de hoge hoed :)
pi_189849904
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 19:28 schreef needakill het volgende:

[..]

Giuseppe sluit man af en Estiva staat in de prog.
Hopelijk komt nog een joker uit de hoge hoed :)
Zoek maar een joker uit, hierbij het laatste deel van de line-up, gisteren bekend gemaakt: :)
Ace Ventura
Ahmed Helmy
Beatsole
Ben Gold
Bluum
Captain Hook
Day.­Din
Elevven
Grum
Ilan Bluestone
Morten Granau
Nifra b2b Fisherman
Ritmo
Simon Patterson
Skypatrol
Sound Quelle
WAIO
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_189854627
Skypatrol is de joker voor mij. Had het niet verwacht
  dinsdag 12 november 2019 @ 17:09:23 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189910665
Armin net bij 538, groot nieuws, tweemaal naar de Ziggo. Prima.

Maar.

Daarna begint 'ie direct weer te wauwelen dat hij nog steeds van trance houdt maar ook andere stijlen wil doen enzo. Jaaaaa, dat weten we nu wel. Al ga je speedcore draaien, doe je ding, maar stop met dit herhalen om jezelf te overtuigen :') Tijssie deed het jaren geleden ook gewoon. Hup. Gewoon doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 november 2019 @ 21:00:40 #140
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_189914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraakt ;(. Redelijk wat onbekend en zou niemand specifiek willen zien, misschien Estiva alleen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_189916779
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Armin net bij 538, groot nieuws, tweemaal naar de Ziggo. Prima.

Maar.

Daarna begint 'ie direct weer te wauwelen dat hij nog steeds van trance houdt maar ook andere stijlen wil doen enzo. Jaaaaa, dat weten we nu wel. Al ga je speedcore draaien, doe je ding, maar stop met dit herhalen om jezelf te overtuigen :') Tijssie deed het jaren geleden ook gewoon. Hup. Gewoon doen.
Hij heeft dit al jaren geleden gedaan, maar het is dat hij nog ASOT heeft. Anders was hij allang weg.
pi_189919200
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2019 21:00 schreef jackson het volgende:

[..]

Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraakt ;(. Redelijk wat onbekend en zou niemand specifiek willen zien, misschien Estiva alleen.
Best wat namen uit dat rijtje draaien toch al even mee hoor?
  woensdag 13 november 2019 @ 11:19:55 #143
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_189921092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Best wat namen uit dat rijtje draaien toch al even mee hoor?
Zeker maar Alexander Popov | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Proff | RODG | Rubik | Tempo Giusto, zeggen mij niets :-).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_189921178
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:19 schreef jackson het volgende:

[..]

Zeker maar Alexander Popov | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Proff | RODG | Rubik | Tempo Giusto, zeggen mij niets :-).
Dan ben je er wel een poosje uit geweest :P. Alexander Popov en Jorn van Deynhoven zijn toch vrij redelijke namen van de afgelopen jaren.

Key4050 = John O'Callaghan & Bryan Kearney misschien dat je die beter kent ;).

Tempo Giusto draait ook wel weer een jaar of 10 mee denk ik. Zelf ben ik er ook een poosje uit geweest, maar begin het weer steeds meer op te pakken.
pi_189930798
Maar Armin hintte naar een classic stage op ASOT 1000. Hopelijk 2 dagen in jaarbeurs en dan gewoon iedereen uitnodigen.
pi_189930975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:01 schreef needakill het volgende:
Maar Armin hintte naar een classic stage op ASOT 1000. Hopelijk 2 dagen in jaarbeurs en dan gewoon iedereen uitnodigen.
En dan met Tiesto :s)

Snap niet waarom hij nooit een keer een trance set wil draaien. Je gaat er niet dood van (behalve de mensen in het publiek)
  woensdag 13 november 2019 @ 22:25:36 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189931212
ASOT 1000 moet ik wel meemaken. Waarschijnlijk 1000 euro entree, maar dat moet dan maar. Hoop stiekem dat ze er een overdag feestje van maken zoals Q-Dance doet met hun 20e verjaardag. Lekker van 12 tot 23 uur O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189931499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En dan met Tiesto :s)

Snap niet waarom hij nooit een keer een trance set wil draaien. Je gaat er niet dood van (behalve de mensen in het publiek)
Als dat gebeurd. Damn
Hopelijk ken hij wat fixen of dat Mainstage gewoon classics word met A&B, Armin, Tiesto, Ferry etc.
pi_189931556
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Armin net bij 538, groot nieuws, tweemaal naar de Ziggo.
In werkelijkheid zijn het drie dagen. Ook de woensdag, voor de fans
pi_189935344
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
ASOT 1000 moet ik wel meemaken. Waarschijnlijk 1000 euro entree, maar dat moet dan maar. Hoop stiekem dat ze er een overdag feestje van maken zoals Q-Dance doet met hun 20e verjaardag. Lekker van 12 tot 23 uur O+
Dat zou wel lekker zijn, overdag. Of misschien 2 nachten of een weekend feest? Ook al moet 950 nog komen, ben nu al benieuwd wat ze bij 1000 gaan doen, het is toch wel een mijlpaal.

Februari 2020 wordt iig al vet met eerst Dediqated en dan ASOT. :Y

Ben ook wel benieuwd naar Armins show in de Ziggy, al is dat natuurlijk niet alleen maar pure trance...
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 november 2019 @ 10:54:28 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189935510
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
ASOT 1000 moet ik wel meemaken. Waarschijnlijk 1000 euro entree, maar dat moet dan maar. Hoop stiekem dat ze er een overdag feestje van maken zoals Q-Dance doet met hun 20e verjaardag. Lekker van 12 tot 23 uur O+
dat zou fijn zijn :D iets met leeftijd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 15 november 2019 @ 14:04:36 #152
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_189954014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dan ben je er wel een poosje uit geweest :P.
"Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraakt ;(. "
Dus ja.

Ben overigens ook niet van plan het weer op te gaan pakken hoor :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 16 november 2019 @ 12:29:13 #153
105311 Xantra
Cinematographer
pi_189968722
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2019 14:04 schreef jackson het volgende:

[..]

"Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraakt ;(. "
Dus ja.

Ben overigens ook niet van plan het weer op te gaan pakken hoor :D.
Toch zijn er steeds meer (classic) tranceinvloeden te horen in de house en technosets. Denk dat het beste wel aan het terugkomen is, de bpm's gaan ook weer omhoog in de clubs.

Yotto en de anjunadeep sound is toch wel beetje de progressivetrance van vroeger toch?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_189969963
Ik zou eerder zeggen ZeroThree, Statement en FSOE UV de prog trance zijn. Anjunadeep is net iets te sloom ervoor.
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:21:57 #155
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_189976290
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat zou fijn zijn :D iets met leeftijd
Zouden we in de toekomst ook tranceconcerten met zitplekken gaan zien? :P
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 november 2019 @ 22:29:51 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189978045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zouden we in de toekomst ook tranceconcerten met zitplekken gaan zien? :P
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 18 november 2019 @ 11:08:30 #157
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_190001710
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:29 schreef Xantra het volgende:

Yotto en de anjunadeep sound is toch wel beetje de progressivetrance van vroeger toch?
Zeker, de progressive trance van vroeger. Global Underground leverde wat meer de echte progressive van die tijd, minder trancy.

Dat hele Anjunadeep is wel waanzinnig goed vind ik.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 18 november 2019 @ 13:18:17 #158
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_190003792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:29 schreef Xantra het volgende:

[..]
Yotto en de anjunadeep sound is toch wel beetje de progressivetrance van vroeger toch?
Yotto kan zulke diverse sets geven en Anjunadeep vind ik echt een heel andere sound dan de oude progressive trance. Anjuandeep heeft verder een vrij brede sound waarin meerdere (sub)stylen zitten. Vind het heel lastig om te omschrijven maar zou het zeker niet generaliseren als de oude progressive trance.

Anjuandeep heeft voor mij iets magisch, er zit heel veel 'emotie' in hun releases. Zelfde overigens als This Never Happened, het label van Lane 8.

Alle sets van Anjunadeep Open Air Prague zijn overigens fantastisch en op YouTube te vinden O+
  maandag 18 november 2019 @ 15:17:28 #159
105311 Xantra
Cinematographer
pi_190005836
Ik vind Anjunadeep aardig om naar te luisteren, maar live voor mij veeeeeel te soft.
Hou meer van het hardere acid/techno werk.

Heb die Wisternoff en Grant set nu aanstaan, je hebt wel gelijk Black-Hole, veel te housey om het de progtrance van ca 2003 te noemen. Bij die Tinlicker set zit het daarentegen wel meer in.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 18 november 2019 @ 15:34:26 #160
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_190006050
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:17 schreef Xantra het volgende:
Ik vind Anjunadeep aardig om naar te luisteren, maar live voor mij veeeeeel te soft.
Hou meer van het hardere acid/techno werk.

Heb die Wisternoff en Grant set nu aanstaan, je hebt wel gelijk Black-Hole, veel te housey om het de progtrance van ca 2003 te noemen. Bij die Tinlicker set zit het daarentegen wel meer in.
Ja Tinlicker kan je wel een beetje onder dat oude prog trance labeltje hangen. Zij zitten veel meer in de 'trance' hoek.

Begrijp wel dat je het veel te soft vind als je meer van het stevigere werk houdt :D
pi_190008348
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:17 schreef Xantra het volgende:
Ik vind Anjunadeep aardig om naar te luisteren, maar live voor mij veeeeeel te soft.
Hou meer van het hardere acid/techno werk.
Anjunadeep Praag was de sfeer wel anders dan bij een 138 feestje. Veel gemoedelijker.
Was trouwens wel een perfecte dag. 23 graden met blauwe hemel en dat midden oktober
  woensdag 20 november 2019 @ 09:55:48 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_190034118
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:10 schreef needakill het volgende:

[..]

Anjunadeep Praag was de sfeer wel anders dan bij een 138 feestje. Veel gemoedelijker.
Was trouwens wel een perfecte dag. 23 graden met blauwe hemel en dat midden oktober
Ja, heel tof! Was ik graag bij geweest :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:33:05 #163
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_190065463
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 21:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zouden we in de toekomst ook tranceconcerten met zitplekken gaan zien? :P
Dat zijn toch op festivals waar je naartoe kan zitten als je echt veels te hard gaat?

btw ontopic zijn er nog (binnenkort) psytrance fissa's naast Ruigoord
pi_190278185
Effe het topic upliften ^O^ O+




Overigens zal Armin op ASOT volgend jaar ook op de 138 staan, dat zei Ruben in de laatste radio show. :Y

Oh ja, TOTY lijstje ook maar 's maken van het weekend, zal wel weer lastig worden...
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 5 december 2019 @ 20:57:58 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190288384
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190292950
Die Darren Porter is toch wel behoorlijk goede en stevige trance met een stuwende basslijn en veel intermezzo's in zijn sets om de spanningsopbouw erin te houden. Niet gedacht dat ik als ruim 50 plusser dit geweldig vind. Heb afgelopen weekend dan ook in de Seven bar van Heerlen tot ruim 04:00 uur sluitingstijd doorgehaald op de dansvloer toen de DJ deze soort trance gang draaien.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_190300982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe het topic upliften ^O^ O+




Overigens zal Armin op ASOT volgend jaar ook op de 138 staan, dat zei Ruben in de laatste radio show. :Y

Oh ja, TOTY lijstje ook maar 's maken van het weekend, zal wel weer lastig worden...
Niet verwacht maar dan Pikken we Armin op 138 ook maar mee. Set van dit jaar was tof
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:56:29 #168
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190301945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 06:15 schreef -Hakuna- het volgende:
Die Darren Porter is toch wel behoorlijk goede en stevige trance met een stuwende basslijn en veel intermezzo's in zijn sets om de spanningsopbouw erin te houden. Niet gedacht dat ik als ruim 50 plusser dit geweldig vind. Heb afgelopen weekend dan ook in de Seven bar van Heerlen tot ruim 04:00 uur sluitingstijd doorgehaald op de dansvloer toen de DJ deze soort trance gang draaien.
Vooral zijn oude tracks zijn echt geweldig. Terraforming, The Tesla Effect _O_
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:57:40 #169
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_190301960
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
Weet niet of Faithless telt, maar die gaan er in :)
pi_190304158
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
Silence stond er vorig jaar in. Alleen draaide ze een kortere versie uiteraard.

Traffic stond nog best hoog volgens mij.
  donderdag 12 december 2019 @ 20:08:51 #171
105311 Xantra
Cinematographer
pi_190404119
Iemand interesse om naar ferry in 013 Tilburg te gaan zaterdag, ik verkoop mn kaartje, pm me maar bij interesse. :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_190739542
Beetje in de stijl van Blah Blah Blah en Turn it Up :D

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_190843602
:W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_191367448
Mensen nog naar ASOT volgende week. Ben wel verbaasd dat Rank 1 opeens erbij staat
pi_191373879
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
Niet gestemd, maar goede keuzes
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_191375516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 21:41 schreef needakill het volgende:
Mensen nog naar ASOT volgende week. Ben wel verbaasd dat Rank 1 opeens erbij staat
Ja, volgens mij was die vooraf niet aangekondigd.
Present, TT is al bekend :) nu floorplan nog. Geen idee waar ik uiteindelijk beland, genoeg DJ's die we wilden zien die tegelijk staan. :')
Om 1.00 uur wordt die nacht al wat bekend wat ze gaan doen met ASOT1000...
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 6 februari 2020 @ 13:02:47 #178
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_191375707
Present! Hoop dilemma's bij de timetable, oa de 138 set van Armin tegelijk met Aly & Fila...
pi_191383840
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 13:02 schreef Tlaloc het volgende:
Present! Hoop dilemma's bij de timetable, oa de 138 set van Armin tegelijk met Aly & Fila...
138 Armin is altijd een beest van een set. Vorig jaar was hij te vroeg met de 138 set en nu dit jaar feitelijk perfect.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 15:26:40 #180
105311 Xantra
Cinematographer
pi_191393287
wat is 138? 138 bpm?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_191393368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:26 schreef Xantra het volgende:
wat is 138? 138 bpm?
Klopt en verwijzing naar zijn label WAO138
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 10 februari 2020 @ 12:58:46 #182
105311 Xantra
Cinematographer
pi_191440012
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Klopt en verwijzing naar zijn label WAO138
^O^
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 11 februari 2020 @ 16:36:20 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191457836
quote:
On the 25th of July we will unite with trance lovers from all across the globe for the 10th and last time at the Autotron in Den Bosch! So, get ready for the massive celebration of 10 years of Electronic Family!
Laatste Electronic Family ooit :o

Misschien dat ik er dan toch maar naartoe moet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 februari 2020 @ 17:04:56 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191458205
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Laatste Electronic Family ooit :o

Misschien dat ik er dan toch maar naartoe moet.
neeeeeeeeee :'(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191461087
Wat jammer, en er zijn al zo weinig trance festivals in Nederland in de zomer, zonde... (hosts op feesten als ML en TML niet meegeteld)

Datum EF stond al geblokt in de agenda, maar nu is het zeker een reden om nog een keertje te gaan. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191467377
Erg jammer, was heerlijk een overdag Trance festival redelijk dicht bij huis. Zo slecht heeft het ook nit verkocht toch afgelopen jaar?
pi_191490420
Ruim 500 regular tickets op Ticketswap te koop voor ASOT :o

Wellicht even een cheap kaartje op de kop tikken
Moeten zij weten
pi_191493171
Ik las trouwens dat Menno de Jong dit jaar voor het laatst gaat touren en daarna stopt met zijn DJ carrière.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_191501802
Markus Schulz, Cosmic Gate, Rank 1, Jorn van Deynhoven, Ben Gold, Allen Watts en Ruben De Ronde eerste namen foor Electronic Family.

Denk dat er enkel artiesten komen die op voorgaande edities er ook al stonden (daar lijken ze naar te verwijzen).

[ Bericht 16% gewijzigd door indiaantje89 op 14-02-2020 12:00:27 ]
pi_191502021
Eens kijken of ik mensen kan charteren voor Electronic Family. 2 jaar terug voor het eerst (en helaas ook meteen voor het laatst) geweest maar dat smaakte wel naar meer.

Ondanks dat ik had gepland daar de volledige dag door te brengen bij de Legends stage maar daar nog geen minuut uiteindelijk heb gestaan :') Lang verhaal...

Morgen wel zin in ASOT. Minder in het tijdstip. Ik zal ook wel een oude lul zijn maar geef mij toch maar de dagfeestjes :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_191502046
Ben er wel weer bij. Wel jammer van deze namen dat Jorn van Deynhoven, Ben Gold en Ruben de Ronde er vorig jaar ook al stonden.

Maar dat waren wel prima sets.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 12:50:36 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191502752
Kaartjes in de pocket.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191505855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las trouwens dat Menno de Jong dit jaar voor het laatst gaat touren en daarna stopt met zijn DJ carrière.
Zonde! ;(

Zin in ASOT *O* en straks nog ff kaartje EF regelen. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_191544347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat jammer, en er zijn al zo weinig trance festivals in Nederland in de zomer, zonde... (hosts op feesten als ML en TML niet meegeteld)

Datum EF stond al geblokt in de agenda, maar nu is het zeker een reden om nog een keertje te gaan. ^O^
Lumi Beach? Lumi at the beach?
pi_191544463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Erg jammer, was heerlijk een overdag Trance festival redelijk dicht bij huis. Zo slecht heeft het ook nit verkocht toch afgelopen jaar?
Was laatste jaren nooit uitverkocht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 16 februari 2020 @ 21:48:23 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191544590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 12:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Om 1.00 uur wordt die nacht al wat bekend wat ze gaan doen met ASOT1000...
wat is er belendgemaakt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 16 februari 2020 @ 22:00:50 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191544917
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat is er belendgemaakt?
Volgens mij helemaal niets, lees er nergens iets over.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191545115
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat is er belendgemaakt?
Niks.
Dat er een ASOT 1000 komt, dat was het
  zondag 16 februari 2020 @ 23:45:17 #199
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_191546738
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef needakill het volgende:

[..]

Was laatste jaren nooit uitverkocht
Maar ook weer niet slecht bezocht toch? Denk wel dat locatie verplaatsing zorgde voor minder bezoekers.

Wel jammer, vond het eigenlijk ook wel fijn om een feestje overdag te hebben [/ouwelul]
pi_191548680
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 23:45 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Maar ook weer niet slecht bezocht toch? Denk wel dat locatie verplaatsing zorgde voor minder bezoekers.

Wel jammer, vond het eigenlijk ook wel fijn om een feestje overdag te hebben [/ouwelul]
Ja hier hetzelfde. ASOT was ook weer mooi, volgens mij waren ze weer iets met pepperspray o.i.d. bezig. Waar wij stonden kregen veel mensen pijn aan de ogen en keel.

Jammer want het was een tof feestje. Comming Soon, Markus Schulz, Rank 1 _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')