Anjunadeep Praag was de sfeer wel anders dan bij een 138 feestje. Veel gemoedelijker.quote:Op maandag 18 november 2019 15:17 schreef Xantra het volgende:
Ik vind Anjunadeep aardig om naar te luisteren, maar live voor mij veeeeeel te soft.
Hou meer van het hardere acid/techno werk.
Ja, heel tof! Was ik graag bij geweestquote:Op maandag 18 november 2019 18:10 schreef needakill het volgende:
[..]
Anjunadeep Praag was de sfeer wel anders dan bij een 138 feestje. Veel gemoedelijker.
Was trouwens wel een perfecte dag. 23 graden met blauwe hemel en dat midden oktober
Dat zijn toch op festivals waar je naartoe kan zitten als je echt veels te hard gaat?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zouden we in de toekomst ook tranceconcerten met zitplekken gaan zien?
Niet verwacht maar dan Pikken we Armin op 138 ook maar mee. Set van dit jaar was tofquote:Op donderdag 5 december 2019 09:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Effe het topic upliften![]()
![]()
Overigens zal Armin op ASOT volgend jaar ook op de 138 staan, dat zei Ruben in de laatste radio show.![]()
Oh ja, TOTY lijstje ook maar 's maken van het weekend, zal wel weer lastig worden...
Vooral zijn oude tracks zijn echt geweldig. Terraforming, The Tesla Effectquote:Op vrijdag 6 december 2019 06:15 schreef -Hakuna- het volgende:
Die Darren Porter is toch wel behoorlijk goede en stevige trance met een stuwende basslijn en veel intermezzo's in zijn sets om de spanningsopbouw erin te houden. Niet gedacht dat ik als ruim 50 plusser dit geweldig vind. Heb afgelopen weekend dan ook in de Seven bar van Heerlen tot ruim 04:00 uur sluitingstijd doorgehaald op de dansvloer toen de DJ deze soort trance gang draaien.
Weet niet of Faithless telt, maar die gaan er inquote:Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
Silence stond er vorig jaar in. Alleen draaide ze een kortere versie uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog stemmers voor de Top 2000 hier, en welke trance platen heb je gekozen? Ik ben voor Silence gegaan uit de stemlijst, en Satellite en RAMelia als eigen keuzes.
twitter:arminvanbuuren twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 16:02:00Happy birthday @tiesto! 🎉 https://t.co/DriuIUXRsj reageer retweet
twitter:PAULVANDYK twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 17:08:08Happy birthday @tiesto 🎂 https://t.co/Yfd2cTajDD reageer retweet
Good old days.twitter:FerryCorsten twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 00:22:28Happy Birthday @tiesto! https://t.co/usaGCG7Nqs reageer retweet
Niet gestemd, maar goede keuzesquote:Op donderdag 5 december 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, volgens mij was die vooraf niet aangekondigd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:41 schreef needakill het volgende:
Mensen nog naar ASOT volgende week. Ben wel verbaasd dat Rank 1 opeens erbij staat
138 Armin is altijd een beest van een set. Vorig jaar was hij te vroeg met de 138 set en nu dit jaar feitelijk perfect.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:02 schreef Tlaloc het volgende:
Present! Hoop dilemma's bij de timetable, oa de 138 set van Armin tegelijk met Aly & Fila...
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt en verwijzing naar zijn label WAO138
Laatste Electronic Family ooitquote:On the 25th of July we will unite with trance lovers from all across the globe for the 10th and last time at the Autotron in Den Bosch! So, get ready for the massive celebration of 10 years of Electronic Family!
neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste Electronic Family ooit![]()
Misschien dat ik er dan toch maar naartoe moet.
Zonde!quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las trouwens dat Menno de Jong dit jaar voor het laatst gaat touren en daarna stopt met zijn DJ carrière.
Lumi Beach? Lumi at the beach?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat jammer, en er zijn al zo weinig trance festivals in Nederland in de zomer, zonde... (hosts op feesten als ML en TML niet meegeteld)
Datum EF stond al geblokt in de agenda, maar nu is het zeker een reden om nog een keertje te gaan.
Was laatste jaren nooit uitverkochtquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Erg jammer, was heerlijk een overdag Trance festival redelijk dicht bij huis. Zo slecht heeft het ook nit verkocht toch afgelopen jaar?
wat is er belendgemaakt?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Om 1.00 uur wordt die nacht al wat bekend wat ze gaan doen met ASOT1000...
Volgens mij helemaal niets, lees er nergens iets over.quote:
Maar ook weer niet slecht bezocht toch? Denk wel dat locatie verplaatsing zorgde voor minder bezoekers.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef needakill het volgende:
[..]
Was laatste jaren nooit uitverkocht
Ja hier hetzelfde. ASOT was ook weer mooi, volgens mij waren ze weer iets met pepperspray o.i.d. bezig. Waar wij stonden kregen veel mensen pijn aan de ogen en keel.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar ook weer niet slecht bezocht toch? Denk wel dat locatie verplaatsing zorgde voor minder bezoekers.
Wel jammer, vond het eigenlijk ook wel fijn om een feestje overdag te hebben [/ouwelul]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |