firefly3quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind
Wat lees ik nu?quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind
Byebye burgerflipperquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik vertrek
Begin je een B&B in ethiopie of een paardenknuffelstal in frankrijk?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik vertrek
Naaktcamping in Tsjechiëquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begin je een B&B in ethiopie of een paardenknuffelstal in frankrijk?
Je was okay.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ben kapot. Cijfertjes nakijken.
Ben je opeens een hete juf geworden?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ben kapot. Cijfertjes nakijken.
Eerst maar eens wachten op bericht hequote:Op woensdag 19 juni 2019 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus nu ontevreden in Nederland blijven
niet teveel zenuw kakjes doen hequote:Op woensdag 19 juni 2019 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op bericht he
Als jij weg bent is de sc echt leeg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn enige 'zorg' was de hoeveelheid functionele kennis, maar dat heb ik ook redelijk recht weten te breien denk ik.
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te makenquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn enige 'zorg' was de hoeveelheid functionele kennis, maar dat heb ik ook redelijk recht weten te breien denk ik.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te maken
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te maken
Lekker man, hoop dat je erin blijftquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, lekker thuisgewerkt dus nu beetje tukje doen
Waarin?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man, hoop dat je erin blijft
Teleurstelling?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je wel vullen. Jij mag kiezen met wat
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je wel vullen. Jij mag kiezen met wat
Nwsquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag al hoofdpijn als een gek.
Is niet beter geworden toen ik al die debiele reacties in NWS las. Heb oprecht het gevoel dat ik dommer ben geworden.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Taartjes, chocola of ijsjes natuurlijk
Dat soort mensen mogen stemmen, dat maakt mij echt verdrietig.quote:
Die post dat immigranten de openbare lucht vervuilen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort mensen mogen stemmen, dat maakt mij echt verdrietig.
Heb ik nog niet gelezen, maar klinkt als een goudmijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die post dat immigranten de openbare lucht vervuilen?
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag al hoofdpijn als een gek.
Is niet beter geworden toen ik al die debiele reacties in NWS las. Heb oprecht het gevoel dat ik dommer ben geworden.
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.
"Gelukkig heb je er twee" zou mijn vader gezegd hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.
Pizzaquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg hoofdpijn als ik moet bedenken wat ik nu weer moet eten.
Al aan nare ziektes gedacht?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.
Iets roods met een bol?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Bier.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Zou best kunnen. Ik lig iig even in de koelste ruimte van het huis.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.
too much jizz in the face?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gewoon een geknapt vaatje in mijn linker oogwit.
Pijnloos, dat wel.
De vriezer?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik lig iig even in de koelste ruimte van het huis.
Nope. Helaas.quote:
1) Dan moet je beter richten; ofquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoor mn vriendin altijd klagen dat zaad in de ogen pijn doet
We nemen het mee naar achteren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Dan moet je beter richten; of
2) Druk d'r hoofd tegen je aan terwijl ze 'm in de mond heeft, dan MOET ze wel slikken; of
3) Ze houdt het in d'r mond en spuugt het terug in je oog.
Dan komt het zeker nooit in haar oog. Slimquote:
Volgens mij heb jij er kijk opquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan komt het zeker nooit in haar oog. Slim
Met mijn medische achtergrond kan ik een beetje inschatten hoever dit van elkaar af ligt en hoe ken de kans is dat jij dan het oog kan rakenquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Met mijn medische achtergrond kan ik een beetje inschatten hoever dit van elkaar af ligt en hoe ken de kans is dat jij dan het oog kan raken
Oeh optie 2 ga ik ook even testen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Dan moet je beter richten; of
2) Druk d'r hoofd tegen je aan terwijl ze 'm in de mond heeft, dan MOET ze wel slikken; of
3) Ze houdt het in d'r mond en spuugt het terug in je oog.
Ik ben echt gigantisch geil van dit weer. Sue me.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben echt gigantisch geil van dit weer. Sue me.
Hoi Air.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben echt gigantisch geil van dit weer. Sue me.
Ja en daarna had hij hele erge honger.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
doordeweeks eten bestellen, heeft moozy rapportbesprekingen met de stagiair?
Pourqoui?quote:
Zielig voor Dop.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een geile vrouw meegemaakt denk ik dus dop gelooft je niet
Hey MCHquote:
Zo'n smerige gedachtequote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je cali nog aangeduwd op de WCs bij Tool?
Ik zie nu een omvallende Dixie voor mequote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zij mij welquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woon jij in zaltbommel?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:34 schreef Lotusss het volgende:
Die hele sliert met onweer gewoon DWARS over mijn woonplaats heen
[ afbeelding ]
in de ziggo domequote:Op woensdag 19 juni 2019 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie nu een omvallende Dixie voor me.
7+.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
fille, je suis aussi excitée par le temps
Neen.quote:
Dat weet ik ook wel. Zie gewoon iemand voor me die een Dixie om duwt.quote:
Ik zal jouw leegte eens vullenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je vult de leegte met treinbier. Geef nou maar toe.
Ik koop alvast popcornquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe pc besteld. Verwacht fantastische posts dit weekend.
Boven Waddeneilanden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In zee ook gewoon![]()
Geen wonder dat het zo lang duurde
Dat ze überhaupt nog gevonden is. Zal er ook niet fraai uit hebben gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In zee ook gewoon![]()
Geen wonder dat het zo lang duurde
Gewoon doen. Dan heb je het nodig!!!quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:00 schreef Californium het volgende:
mijn god, 2 uur geslapen en nogsteeds zooooo moe. Ik denk dat ik gewoon gelijk door ga rollen in bed
Jaaaa lekker je slaapritme verklotenquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan heb je het nodig!!!
Vannacht om 3 uur wakker en niet meer kunnen slapenquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaa lekker je slaapritme verkloten
Lekker om 3 uur fokken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur wakker en niet meer kunnen slapen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net thuis. Durf niet te kijken of ik vanmorgen raam dicht gedaan heb op mijn slaapkamer
Ijsbedquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net thuis. Durf niet te kijken of ik vanmorgen raam dicht gedaan heb op mijn slaapkamer
Is even wennen. Ik had eerst ook het idee alsof er een extra glasplaat op m'n telefoon zat.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Jezus. Eindelijk stevige screenprotector erop gezet. Wat een ENORM kutding.
Ik doe het gewoon zonder. Puur natuur.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is even wennen. Ik had eerst ook het idee alsof er een extra glasplaat op m'n telefoon zat.
Laat je je telefoon zo vaak vallen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:18 schreef Debsterr het volgende:
Jezus. Eindelijk stevige screenprotector erop gezet. Wat een ENORM kutding.
Net geslapen op de bank, dat wordt vannacht niet slapen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaaa lekker je slaapritme verkloten
Wordt het hier nog gezellig vannacht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Net geslapen op de bank, dat wordt vannacht niet slapen.
Ik heb ook nog 500 muggen op mn slaapkamer die ons gezelschap komen houden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het hier nog gezellig vannacht.
Hij reageert niet overal even goed meer en ik snap nu de "werkt met vingerafdruk" - er zit een gat op die plekquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is even wennen. Ik had eerst ook het idee alsof er een extra glasplaat op m'n telefoon zat.
Ben redelijk lomp er mee jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je je telefoon zo vaak vallen?
Dan zou ik toch voor de knuffelstal kiezen ben ik bang.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begin je een B&B in ethiopie of een paardenknuffelstal in frankrijk?
Volgens mij is Ethiopië voor Afrikaanse begrippen best geciviliseerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor de knuffelstal kiezen ben ik bang.
Dan wel een alpacaknuffelstal toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor de knuffelstal kiezen ben ik bang.
Dat zal gerust.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij is Ethiopië voor Afrikaanse begrippen best geciviliseerd
Alpaca's zijn duur. Maar wel mateloos populair.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal wat knuffelbare dieren vergelijken en daarvan de kosten vergelijken.
Dit is allemaal veel te veel voorbereiding.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal wat knuffelbare dieren vergelijken en daarvan de kosten vergelijken.
Katten zijn een stuk goedkoperquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alpaca's zijn duur. Maar wel mateloos populair.
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Superspannend WK vrouwenvoetbal. Zitten jullie er ook helemaal in?
Ja en totaal niet boeiend op een knuffelstal.quote:
Triggeredquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en totaal niet boeiend op een knuffelstal.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Bevalt het samenwonen met koffiemeneer een beetje?
Hekel aan katten ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en totaal niet boeiend op een knuffelstal.
Vanavond NL elftal, de buurman komt langs met bier, hapjes erbij, orange-tenue aan. Heerlijk.quote:
Voor een wedstrijd die nergens om gaatquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanavond NL elftal, de buurman komt langs met bier, hapjes erbij, orange-tenue aan. Heerlijk.
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:50 schreef Elvi het volgende:
We moeten weer terug naar max 3 vragen per topic voor MCH.
Jij bent hier altijd degene die chagrijnig is hoorquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:50 schreef Elvi het volgende:
We moeten weer terug naar max 3 vragen per topic voor MCH.
Sinds ze een carrièrevrouw geworden is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 07:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd degene die chagrijnig is hoor
Daarvoor was ze altijd het zonnetje van de SC.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds ze een carrièrevrouw geworden is.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:00 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor was ze altijd het zonnetje van de SC.
Dat gaat automagischquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo, beetje gmail refreshen de hele ochtend.
Nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:06 schreef MCH het volgende:
Zijn er in centrum Amsterdam ook leuke restaurantjes?
O, dat doe ik best vaakquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga toch niet de hele ochtend naar hetzelfde scherm zitten staren.
In Amsterdam is niets leuk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:06 schreef MCH het volgende:
Nee, geen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:06 schreef MCH het volgende:
Jezus is dat een ding?quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gemiste kans om "vras" te gebruiken in een zin.
Dat is wel leukquote:Op donderdag 20 juni 2019 07:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanavond NL elftal, de buurman komt langs met bier, hapjes erbij, orange-tenue aan. Heerlijk.
Geen FOK!-master-abo hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:20 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik ben even tijdelijk blind door een reclame-uiting op FOK!.
Ja he, en die jurken van mij danquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens op bezuinigen? Weet je wel hoe duur al dat bier is?
Idd. Ik schrok ervan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het wordt jouw week wel qua temperatuur.
Ja sorryquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:45 schreef Allures het volgende:
Crisis ik zit in een of andere groepsapp nu een half uur. Word er nu al gek van
wat voor kleur?quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:51 schreef Samzz het volgende:
Wtf, mooie Elsie in de sale. wil ik m aanklikken, is ie weg. Als in page not found. Why
.
Wit met een bloemenprint. Maar ik vind m helemaal nergens meerquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:59 schreef Allures het volgende:
[..]
wat voor kleur?
Ik heb nu mijn roze aan
Date vind ze zo mooi en die zie ik straks nog dus dacht doe hem meteen maar aan en vind zelf de zachtroze de mooiste
Die begon dus ooit met een spuitbusje zijn naam overal rond te kliederen en nu huren mensen hem in om de buurt te verfraaienquote:
Zal er zelf weinig van genieten maar warm weer is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2019 08:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het wordt jouw week wel qua temperatuur.
Nou dat snap ik wel. Vele malen mooier dan wat je meestal ziet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:02 schreef rival het volgende:
[..]
Die begon dus ooit met een spuitbusje zijn naam overal rond te kliederen en nu huren mensen hem in om de buurt te verfraaien
Ik zou zeggen spuit lekker alle flats etc onder!quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dat snap ik wel. Vele malen mooier dan wat je meestal ziet.
In Servië hadden ze op bepaalde gebouwen hele portretten van bekende mensen, was ook erg mooi.
Ik weet niet hoe groot jij hem draagt maar bij mij volgt ie precies mijn bil hoorquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:02 schreef Samzz het volgende:
Elsie is niet heel strak toch? Tekenend wel.
Mwa, dat hoeft van mij ook weer niet denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou zeggen spuit lekker alle flats etc onder!
Ja, dat wel. Maar niet strak of zo. Vind de stof daar ook niet zo geschikt voor, beetje dun.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jij hem draagt maar bij mij volgt ie precies mijn bil hoor
Nee echt strak lukt je ook niet met die stof want die rekt als een mofoquote:Op donderdag 20 juni 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat hoeft van mij ook weer niet denk ik.
[..]
Ja, dat wel. Maar niet strak of zo. Vind de stof daar ook niet zo geschikt voor, beetje dun.
Strakke zwarte jurk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, dat hoeft van mij ook weer niet denk ik.
[..]
Ja, dat wel. Maar niet strak of zo. Vind de stof daar ook niet zo geschikt voor, beetje dun.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Zal er zelf weinig van genieten maar warm weer is altijd goed natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |