firefly3quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind
Wat lees ik nu?quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind
Byebye burgerflipperquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik vertrek
Begin je een B&B in ethiopie of een paardenknuffelstal in frankrijk?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:27 schreef rival het volgende:
Ik kan de spanning niet meer aan, ik vertrek
Naaktcamping in Tsjechiëquote:Op woensdag 19 juni 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begin je een B&B in ethiopie of een paardenknuffelstal in frankrijk?
Je was okay.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ben kapot. Cijfertjes nakijken.
Ben je opeens een hete juf geworden?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:49 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ben kapot. Cijfertjes nakijken.
Eerst maar eens wachten op bericht hequote:Op woensdag 19 juni 2019 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus nu ontevreden in Nederland blijven
niet teveel zenuw kakjes doen hequote:Op woensdag 19 juni 2019 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op bericht he
Als jij weg bent is de sc echt leeg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn enige 'zorg' was de hoeveelheid functionele kennis, maar dat heb ik ook redelijk recht weten te breien denk ik.
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te makenquote:Op woensdag 19 juni 2019 16:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zijn enige 'zorg' was de hoeveelheid functionele kennis, maar dat heb ik ook redelijk recht weten te breien denk ik.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te maken
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel mooi om eens een onzekere Dien mee te maken
Lekker man, hoop dat je erin blijftquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeker, lekker thuisgewerkt dus nu beetje tukje doen
Waarin?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man, hoop dat je erin blijft
Teleurstelling?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je wel vullen. Jij mag kiezen met wat
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je wel vullen. Jij mag kiezen met wat
Nwsquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag al hoofdpijn als een gek.
Is niet beter geworden toen ik al die debiele reacties in NWS las. Heb oprecht het gevoel dat ik dommer ben geworden.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Taartjes, chocola of ijsjes natuurlijk
Dat soort mensen mogen stemmen, dat maakt mij echt verdrietig.quote:
Die post dat immigranten de openbare lucht vervuilen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort mensen mogen stemmen, dat maakt mij echt verdrietig.
Heb ik nog niet gelezen, maar klinkt als een goudmijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die post dat immigranten de openbare lucht vervuilen?
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hele dag al hoofdpijn als een gek.
Is niet beter geworden toen ik al die debiele reacties in NWS las. Heb oprecht het gevoel dat ik dommer ben geworden.
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.
"Gelukkig heb je er twee" zou mijn vader gezegd hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.
Pizzaquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg hoofdpijn als ik moet bedenken wat ik nu weer moet eten.
Al aan nare ziektes gedacht?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hou op schei uit. Al dagenlang hoofdpijn in m'n voorhoofd en dat straalt ook uit naar 1 oog.
Iets roods met een bol?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Bier.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Zou best kunnen. Ik lig iig even in de koelste ruimte van het huis.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt die hoofdpijn niet aan het weer? Sommige mensen hebben dat nav de bedruktheid qua warmte en aankomend onweer.
too much jizz in the face?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb gewoon een geknapt vaatje in mijn linker oogwit.
Pijnloos, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |