Er mist een woordje in je laatste zin.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, zo gaan mensen in de SC al jaren met elkaar om toch? Waarom begin je daar nu opeens over.
In een SC gaan mensen die elkaar kennen wat harder met elkaar om. Als dit een discussie-topic, clubtopic oid gebeurt wordt het uiteraard wel weggehaald.
Heel goed scrummie.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er mist een woordje in je laatste zin.
Precies. Ik snap niet zo goed waarom er opeens een post van mij wordt weggehaald met het woord kanker in een normale context.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef GGMM het volgende: Maar serieus, zo gaan mensen in de SC al jaren met elkaar om toch? Waarom begin je daar nu opeens over. In een SC gaan mensen die elkaar kennen wat harder met elkaar om. Als dit een discussie-topic, clubtopic oid gebeurt wordt het uiteraard wel weggehaald.
Moderator tegen een user in de SC: "Achterlijke teringmongool".quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, zo gaan mensen in de SC al jaren met elkaar om toch? Waarom begin je daar nu opeens over.
In een SC gaan mensen die elkaar kennen wat harder met elkaar om. Als dit een discussie-topic, clubtopic oid gebeurt wordt het uiteraard wel weggehaald.
Hopelijk trapt iemand hier inquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed scrummie.
Ik zal er letten voortaan.
Exact, precies zoals jij dat beoordeelde toen jij mod was. Dat voorbeeld volg ik graag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moderator tegen een user in de SC: "Achterlijke teringmongool".
Moderator tegen een user in een ander topic dan de SC: "OMG DAT MAG JE NIET ZEGGE. NOTE VOOR JE".
[ afbeelding ]
Moderator in SC:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moderator tegen een user in de SC: "Achterlijke teringmongool".
Moderator tegen een user in een ander topic dan de SC: "OMG DAT MAG JE NIET ZEGGE. NOTE VOOR JE".
[ afbeelding ]
Ik proef wat rancune.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact, precies zoals jij dat beoordeelde toen jij mod was. Dat voorbeeld volg ik graag.
Alhoewel ik mijn users niet voor dikke pedofiel uitmaak.
Niets mis met jouw smaakpapillen.quote:
Schelden met kanker is ook in de SC verboden ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator in SC:
Achterlijke teringmongool
User in SC:
Werken voor je kkgeld
OMG!!1! NOTE!!
We spreken over een periode van twee jaar geleden. In die tijd kunnen mensen nieuwe inzichten doen, inschatten wat goed is en wat niet goed is. We proberen even, zeker in tijden dat in VBL blijkbaar ook mods kunnen baggeren in een open topic, de scheidslijnen duidelijk weer te geven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact, precies zoals jij dat beoordeelde toen jij mod was. Dat voorbeeld volg ik graag.
Alhoewel ik mijn users niet voor dikke pedofiel uitmaak.
Heel raarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moderator in SC:
Achterlijke teringmongool
User in SC:
Werken voor je kkgeld
OMG!!1! NOTE!!
Hopelijk is die nu weer duidelijk dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We spreken over een periode van twee jaar geleden. In die tijd kunnen mensen nieuwe inzichten doen, inschatten wat goed is en wat niet goed is. We proberen even, zeker in tijden dat in VBL blijkbaar ook mods kunnen baggeren in een open topic, de scheidslijnen duidelijk weer te geven.
Is dat stiekem niet specifiek anders omdat de SC niet in de zoekmachines wordt weergegeven en het dan iets simpeler is om te kunnen schelden?quote:
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Volgens mij is de SC ook gewoon vindbaar via google.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat stiekem niet specifiek anders omdat de SC niet in de zoekmachines wordt weergegeven en het dan iets simpeler is om te kunnen schelden?
Dan zal dat tegenwoordig weer anders zijn. Kan me herinneren dat het een tijdje niet zo was. In ieder geval tijdens mijn modperiode kon je die topics verbergen voor zoekmachines.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Volgens mij is de SC ook gewoon vindbaar via google.
Ik help wel even! Wat was je vraag?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn vraag niet beantwoord wordt
WAT EEN WANBELEID
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zal dat tegenwoordig weer anders zijn. Kan me herinneren dat het een tijdje niet zo was. In ieder geval tijdens mijn modperiode kon je die topics verbergen voor zoekmachines.
Dacht dat dat ook de reden was voor tieten in de scquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zal dat tegenwoordig weer anders zijn. Kan me herinneren dat het een tijdje niet zo was. In ieder geval tijdens mijn modperiode kon je die topics verbergen voor zoekmachines.
Okéquote:
Context mattiequote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oké.
Fijn om te weten dat je elkaar mag uitschelden in de SC zolang het woord 'kanker' maar niet wordt gebruikt.
Ligt ook aan de context natuurlijk. Mensen moeten tegen een stootje kunnen, maar iemand die de hele dag door iedereen uitscheldt wordt wel weer hinderlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oké.
Fijn om te weten dat je elkaar mag uitschelden in de SC zolang het woord 'kanker' maar niet wordt gebruikt.
Ik wens je een mooi restant van de dag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt ook aan de context natuurlijk. Mensen moeten tegen een stootje kunnen, maar iemand die de hele dag door iedereen uitscheldt wordt wel weer hinderlijk natuurlijk.
Maar dat even als kleine toevoeging.
Ik jou ook maat.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wens je een mooi restant van de dag.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn vraag niet beantwoord wordt
WAT EEN WANBELEID
Ik hoop dat deze vraag behandeld gaat worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is het FB-topic in VBL eigenlijk geen sticky (meer)? In andere fora is het FB-topic dat wel.
Nieuwe topics in een stickyreeks moeten handmatig weer sticky gemaakt worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is het FB-topic in VBL eigenlijk geen sticky (meer)? In andere fora is het FB-topic dat wel.
Weer een mysterie opgelost. Bedankt Stijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwe topics in een stickyreeks moeten handmatig weer sticky gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Done.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Met de marketing van de crew is weinig mis. Ik kan het wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Bedankt voor het compliment Rolandquote:Op woensdag 26 juni 2019 07:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de marketing van de crew is weinig mis. Ik kan het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |