Het is altijd al verboden geweest iemand daarmee te plagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:42 schreef JanPawelII het volgende:
Waarom is het gebruik van de mentionfunctie opeens verboden
Misschien kunnen ze de functie weghalen als je het toch niet mag gebruikenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:42 schreef JanPawelII het volgende:
Waarom is het gebruik van de mentionfunctie opeens verboden
Kan je het ook uitzeten? Ik krijg er last vanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is altijd al verboden geweest iemand daarmee te plagen.
Niet meer doen hoor!
uitzetenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:47 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Kan je het ook uitzeten? Ik krijg er last van
Is vietnamese spellingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:48 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Uitzetten
Mijn android haakt soms
sorry
Beter iPhonequote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:48 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Uitzetten
Mijn android haakt soms
sorry
Bedankt voor je feedback.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
Haha vollenhoven was 40-45 seconden blauw
Die is er niet volgens mij. Alleen losse wedstrijd-topics.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
IS er ergens een EK voorronde topic? kan hem niet vinden
Bedankt Rolandquote:
Als hij dat wil mag hij mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:41 schreef Zipportal het volgende:
Mag @:klaasweetalles weer terugkomen?
@:GGMM
@:Onlogisch
Mag alleen tegen Caland.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom mag je wel ''teringmongool'' zeggen in de SC?
Waarom mag je elkaar uitschelden voor ''teringmongool'' in de SC en niet daarbuiten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |