Helder nu.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
Oh als echte jurist: ligt aan de omstandigheden van het geval.
wat is je vraag nu? Dit wordt een welles nietes verhaal, waarbij de vraag sowieso is of MvG wel bevoegd is om dergelijke handelingen te doen. Nu V. stelt dat er een mondeling overeenkomst is, is het ook aan hem om te bewijzen dat die afspraak er is. Dus dan zal hij MvG moeten oproepen om te getuigen. Wil je dit is de vraag? V. is sowieso een matige speler dus had hem al lang verkocht voor een pakje kauwgom.quote:
Vraag is ook; handel je, vGeel zijnde, in deze situatie in naam van Feyenoord of in de persoon vGeel? Aangezien er een persoonswisseling heeft plaatsgevonden in de functie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is je vraag nu? Dit wordt een welles nietes verhaal, waarbij de vraag sowieso is of MvG wel bevoegd is om dergelijke handelingen te doen. Nu V. stelt dat er een mondeling overeenkomst is, is het ook aan hem om te bewijzen dat die afspraak er is. Dus dan zal hij MvG moeten oproepen om te getuigen. Wil je dit is de vraag? V. is sowieso een matige speler dus had hem al lang verkocht voor een pakje kauwgom.
Nu zit je dus met een speler die de pest in heeft al verbaast het me dat hij daar heen wildequote:Op woensdag 19 juni 2019 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag is ook; handel je, vGeel zijnde, in deze situatie in naam van Feyenoord of in de persoon vGeel? Aangezien er een persoonswisseling heeft plaatsgevonden in de functie.
Dan moet je even kijken bij de statuten/kvk of hij dergelijke handelingen mag doen, in dat geval bindt het Feyenoord. Maar je kan er ook van uit gaan dat MvG dit soort dingen mag doen in naam van de club en is het gewoon gebonden aan de club.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag is ook; handel je, vGeel zijnde, in deze situatie in naam van Feyenoord of in de persoon vGeel? Aangezien er een persoonswisseling heeft plaatsgevonden in de functie.
Dat is speculatief, maar niet onvoorstelbaar inderdaad. Al heeft Krasnodar aangegeven waarschijnlijk nog wel terug te komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu zit je dus met een speler die de pest in heeft al verbaast het me dat hij daar heen wilde
Dank!quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan moet je even kijken bij de statuten/kvk of hij dergelijke handelingen mag doen, in dat geval bindt het Feyenoord. Maar je kan er ook van uit gaan dat MvG dit soort dingen mag doen in naam van de club en is het gewoon gebonden aan de club.
Daarnaast beste @:elan ben ik bestuursjurist, geen ondernemingsrechtjurist.
In hoeverre hij met zo'n mondelinge afspraak enige juridische poot heeft om op te staan was een beetje de vraag die ons bezighieldquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is je vraag nu? Dit wordt een welles nietes verhaal, waarbij de vraag sowieso is of MvG wel bevoegd is om dergelijke handelingen te doen. Nu V. stelt dat er een mondeling overeenkomst is, is het ook aan hem om te bewijzen dat die afspraak er is. Dus dan zal hij MvG moeten oproepen om te getuigen. Wil je dit is de vraag? V. is sowieso een matige speler dus had hem al lang verkocht voor een pakje kauwgom.
Knaken jongen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu zit je dus met een speler die de pest in heeft al verbaast het me dat hij daar heen wilde
Toch een redelijk inhoudelijke uitleg. Waar wij niet verder kwamen dan welles nietes.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarnaast beste @:elan ben ik bestuursjurist, geen ondernemingsrechtjurist.
5 miljoen moet je al blij mee zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Voor welk minimaal bedrag zouden jullie Vilhena dan verkopen?
Ik zou inmiddels wel akkoord gaan met 6 miljoen denk ik, wel jammer want je had er ooit veel meer voor kunnen krijgen.
Een mondelinge overeenkomst die betwist wordt kan je alleen bewijzen als er getuigen zijn. De vraag is dus wie Tonny's getuigen zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
In hoeverre hij met zo'n mondelinge afspraak enige juridische poot heeft om op te staan was een beetje de vraag die ons bezighield.
Bedankt voor je toelichtingTroost kan zijn borst nat maken.
Nee, de vraag is of er afspraken gemaakt zijn door Van Geel die niet contractueel vastgelegd zijn. Volgens onze huidige TD, Troost, is dat niet het geval.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst die betwist wordt kan je alleen bewijzen als er getuigen zijn. De vraag is dus wie Tonny's getuigen zijn.
Volgens Rijnmond zijn er wel degelijk afspraken gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, de vraag is of er afspraken gemaakt zijn door Van Geel die niet contractueel vastgelegd zijn. Volgens onze huidige TD, Troost, is dat niet het geval.
Er was net antwoord op gekomen, totdat jij het weer opbracht.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gaat het hier nu al 2 pagina's over of iets, waarvan niemand weet of het daadwerkelijk zo is dat er afspraken gemaakt zijn, rechtsgeldig is?En naar aanleiding daarvan hebben we; ontevreden speler, mogelijk arbitragezaak, gaat Kokcu Feyenoord ook naaien, etc. Man man man, wat een opportunisme weer
Of heb ik een bericht gemist van Vilhena of Van Geel waarin dat bevestigt is?
Als Ajax 5 miljoen krijgt voor een bankzitter met ook nog een 1 jarig contract, vind ik 6 miljoen voor een onbetwiste basisspeler en international met ook een 1 jarig contract wel bijzonder weinig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:05 schreef hhh38 het volgende:
Voor welk minimaal bedrag zouden jullie Vilhena dan verkopen?
Ik zou inmiddels wel akkoord gaan met 6 miljoen denk ik, wel jammer want je had er ooit veel meer voor kunnen krijgen.
Volgens mij is de bron van die afspraak uiteindelijk een journalist van Elf voetbal.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Rijnmond zijn er wel degelijk afspraken gemaakt.
De vraag is dus wie er jokt.
Ik heb dat nog niet gezien, nee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Of heb ik een bericht gemist van Vilhena of Van Geel waarin dat bevestigt is?
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:48:07Jens Toornstra x Feyenoord🔜 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣! #Jens2022 🤝 https://t.co/JikIF56yRn reageer retweet
@klaasweetallesquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:48:07Jens Toornstra x Feyenoord🔜 2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣! #Jens2022 🤝 https://t.co/JikIF56yRn reageer retweet
Feyenoord kampioenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef Maastoren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |