Dit heb ik al weerlegd zojuist.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:22 schreef fetX het volgende:
Maar goed, volgens GGMM hoef je je ergens toch niet aan te houden als je het er niet mee eens bent. Dus het doet niet terzake.

In het normale arbeidsrecht is een mondelinge afspraak gewoon rechtsgeldig. Alleen hebben wij geen idee van de context verder.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VGeel handelde toch namens de club? Als er zo'n mondelingen afspraak is gemaakt lijkt mij dat nog steeds rechtsgeldig eigenlijk. En in ieder geval getuigen van goed fatsoen om je er aan te houden.
 .
 .

'Het is anders' is een argument voor vrouwen die er niet meer uitkomen. Het ging bij mij om het principe en dat is nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit heb ik al weerlegd zojuist.
Jammer dat je daar niet inhoudelijk op ingaat maar nu wel bijdehand probeert te doen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden nuquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VGeel handelde toch namens de club? Als er zo'n mondelingen afspraak is gemaakt lijkt mij dat nog steeds rechtsgeldig eigenlijk. En in ieder geval getuigen van goed fatsoen om je er aan te houden.

Huhquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
'Het is anders' is een argument voor vrouwen die er niet meer uitkomen. Het ging bij mij om het principe en dat is nu precies hetzelfde.

@napoleonfourquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden nu
Wie is er jurist?

Sowieso is 'meewerken' nogal vaag. Dat betekent niet dat hij voor elk aannemelijk bod weg mag.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
In het normale arbeidsrecht is een mondelinge afspraak gewoon rechtsgeldig. Alleen hebben wij geen idee van de context verder.
Misschien heeft Van Geel wel gewoon zoiets geroepen als "met een goed bod mag je weg" . Dat is natuurlijk aan persoonlijke interpretatie onderhevig.

Uh, jawel hoor. Lees anders de post van Tarado even terug. Bovendien een onderdeel van een breder pakket. Als je daar dus mee akkoord gaat, moet je je daar dus aan houden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh
Ajax is nooit ergens mee akkoord gegaan. De TD van Feyenoord wel.
Dus is het anders.
"Dan ben jij een vrouw!!" vind ik niet zo'n sterk argument.

"nemen in principe geen jeugdspelers van elkaar over, gebeurt dat toch staat er een dubbele vergoeding tegenover"quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Uh, jawel hoor. Lees anders de post van Tarado even terug. Bovendien een onderdeel van een breder pakket. Als je daar dus mee akkoord gaat, moet je je daar dus aan houden.
Nog even een bron voor je: https://www.voetbalprimeu(...)d-een-barri-re-.html

Het lijkt mij wel dat ze zoiets iets specifieker afspreken, zijn zaakwaarnemer kwam mij ook altijd wel vrij gehaaid over. Ze kunnen het altijd even navragen bij yellow, die heeft toch geen belang meer bij een grote transfersom.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
In het normale arbeidsrecht is een mondelinge afspraak gewoon rechtsgeldig. Alleen hebben wij geen idee van de context verder.
Misschien heeft Van Geel wel gewoon zoiets geroepen als "met een goed bod mag je weg" . Dat is natuurlijk aan persoonlijke interpretatie onderhevig.

Daarom.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso is 'meewerken' nogal vaag. Dat betekent niet dat hij voor elk aannemelijk bod weg mag.
Uiteindelijk zal Vilhena weinig te eisen hebben.
 .
 .

Fijn dat je het eens bent met me dat als je een overeenkomst sluit, je je daar ook aan dient te houden. Zijn we het toch eens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nemen in principe geen jeugdspelers van elkaar over, gebeurt dat toch staat er een dubbele vergoeding tegenover"
Bedankt voor je bron

Belangrijke les voor Vilhena: alles zwart op wit laten vastleggen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel dat ze zoiets iets specifieker afspreken, zijn zaakwaarnemer kwam mij ook altijd wel vrij gehaaid over. Ze kunnen het altijd even navragen bij yellow, die heeft toch geen belang meer bij een grote transfersom.

Doen clubs wel vaker hoor, hoe denken jullie dat je zo goedkoop aan Vermeer bent gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom.
Het zou natuurlijk te bizar voor woorden zijn als spelers over hun eigen transfersommen zouden gaan.
Al zou het ook wel weer echt iets voor Feyenoord zijn om daarmee de primeur te hebben.

Hij zit bij die Turk die op Erdogan lijkt toch.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel dat ze zoiets iets specifieker afspreken, zijn zaakwaarnemer kwam mij ook altijd wel vrij gehaaid over. Ze kunnen het altijd even navragen bij yellow, die heeft toch geen belang meer bij een grote transfersom.

Dat is precies wat ik altijd gezegd heb.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Fijn dat je het eens bent met me dat als je een overeenkomst sluit, je je daar ook aan dient te houden. Zijn we het toch eens.
Kunnen anderen eens een voorbeeld aan nemen, hoe gemakkelijk wij er uit komen.
 "
 " 

Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit bij die Turk die op Erdogan lijkt toch.

Akkoord. Mocht ik zo’n post missen, mag je me altijd taggen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik altijd gezegd heb.
Snapte de verontwaardiging al niet dat Ajax "nu toch spelers overneemt!!"
Volgens dat akkoord is dat namelijk prima. Feyenoord is daar ook mee akkoord gegaan
Dat gejank zal dus nu ook wel stoppen hier wanneer dat weer gebeurt. Mocht iemand janken ga ik er vanuit dat jij diegene hier even over aanspreekt.

Die 1 miljoen is uiteindelijk gewoon door Overmars vastgesteld hoor, niet door Vermeer.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen clubs wel vaker hoor, hoe denken jullie dat je zo goedkoop aan Vermeer bent gekomen?

In overleg natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die 1 miljoen is uiteindelijk gewoon door Overmars vastgesteld hoor, niet door Vermeer.

waar gaat dit nu weer over?quote:

Volgens mij is dat ook niet helemaal fatsoenlijk verlopen. Overmars was in de veronderstelling dat hij met AZ zaken deed, dus mocht hij voor 1 miljoen weg. En toen alles al rond was en er getekend was bleek dat hij niet naar AZ maar naar Feyenoord ging.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In overleg natuurlijk.
Zullen Vilhena en Van Geel ook wel hebben gedaan.

Bedankt!quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
Oh als echte jurist: ligt aan de omstandigheden van het geval.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |