Niet leuk voor hem, maar Toornstra is de ideale 12e man toch? Vrij breed inzetbaar, en daarnaast eigenlijk enorm productief voor een middenvelder.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra is 32 als z'n huidige contract afloopt, waarom zou je nog willen verlengen?
quote:Tonny Vilhena leek op weg naar het Russische FK Krasnodar, maar dinsdag werd bekend dat de deal op het laatste moment niet doorging. Zelf was Vilhena al rond met de ambitieuze club uit Rusland, maar Feyenoord en Krasnodar kwamen niet tot een akkoord.
Aan Vilhena zijn door voormalig technisch directeur Martin van Geel toezeggingen gedaan dat Feyenoord zou meewerken aan een transfer, wanneer hij zijn laatste contractjaar in zou gaan. Mede onder die voorwaarden verlengde de Maassluizer in 2017 zijn aflopende verbintenis.
Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen. Feyenoord respecteert natuurlijk deze afspraken en komt deze ook altijd na. Zoals te doen gebruikelijk gaan wij verder nooit in op de inhoud van het contract'', aldus Sjaak Troost tegenover RTV Rijnmond.
Zo als het er nu naar uitziet blijft Vilhena komend seizoen bij Feyenoord en loopt hij volgend seizoen transfervrij de deur uit. De international, die al zeven seizoenen in de hoofdmacht van Feyenoord speelt, heeft nog tot 31 augustus om alsnog een nieuwe club te vinden.
quote:Aan Vilhena zijn door voormalig technisch directeur Martin van Geel toezeggingen gedaan dat Feyenoord zou meewerken aan een transfer, wanneer hij zijn laatste contractjaar in zou gaan. Mede onder die voorwaarden verlengde de Maassluizer in 2017 zijn aflopende verbintenis.
Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen
Klinkt gewoon goed wat Troost daar zegt. Hopelijk het begin van een wat professioneler Feyenoord.quote:
Lekker makkelijk.quote:
Troost is het er niet mee eens. Dus volgens jou hoeft hij zich er dan niet aan te houden, toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.Hij verlengt zijn contract en alle gemaakte afspraken die niet vastliggen worden het raam uitgetyft.
Als ik Vilhena was zou ik hier niet blij mee zijn.
Tuurlijk wel. Die afspraken zijn gemaakt door de TD en de speler. Hij is nu de TDquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Troost is het er niet mee eens. Dus volgens jou hoeft hij zich er dan niet aan te houden, toch?
Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht. Dat Vilhena er niet blij mee zal zijn (als het al waar is), is begrijpelijk. Maar goed, dan had hij het ook maar zwart op wit moeten laten zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die afspraken zijn gemaakt door de TD en de speler. Hij is nu de TD
Dit is dan ook totaal niet vergelijkbaar met laten we zeggen een akkoord tussen de KNVB en 16 clubs in de Eredivisie, waar nu opeens verwacht wordt dat de 2 clubs die niet akkoord waren toch ook maar akkoord gaan omdat er 16 clubs akkoord zijn.
Een mondelinge overeenkomst tussen vGeel en Vilhena. Niet tussen Troost en Vilhena. Volgens mij is een mondelinge overeenkomst niet gebonden aan een functie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
Een mondelinge overeenkomst is toch ook gewoon rechtsgeldig?
Het wachten is tot Tonny een zaak aanspant. Alvast een beetje in stijl aan dit dramaseizoen beginnen.
Is nog maar helemaal de vraag. Als die overeenkomst daadwerkelijk al bestond tussen Tonny en Van Geel kan hij dat niet zomaar even negeren omdat hij nu toevallig de baas is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht.
Dat vraag ik me sterk af.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nog maar helemaal de vraag. Als die overeenkomst daadwerkelijk al bestond tussen Tonny en Van Geel kan hij dat niet zomaar even negeren omdat hij nu toevallig de baas is.
Een mondelinge afspraak is gewoon rechtsgeldig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht. Dat Vilhena er niet blij mee zal zijn (als het al waar is), is begrijpelijk. Maar goed, dan had hij het ook maar zwart op wit moeten laten zetten.
Tussen personen, volgens mij niet in functie als daar iemand anders komt te zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een mondelinge afspraak is gewoon rechtsgeldig.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dat is lastig
Tenzij ze Van Geel zijn nummer nog hebben.
VGeel handelde toch namens de club? Als er zo'n mondelingen afspraak is gemaakt lijkt mij dat nog steeds rechtsgeldig eigenlijk. En in ieder geval getuigen van goed fatsoen om je er aan te houden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst tussen vGeel en Vilhena. Niet tussen Troost en Vilhena. Volgens mij is een mondelinge overeenkomst niet gebonden aan een functie.
Zo wel, dan zit ik er naast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |