Ik vind dat echt onzin. Je had prima nog een paar miljoen voor El Ahmadi kunnen krijgen. Zeker van een club uit het Midden-Oosten. Ga in ieder geval onderhandelen ipv meteen te zeggen: Joe, ga maar lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat die toezegging van Van Geel in hield. 1 miljoen? 3 miljoen? 5 miljoen?
Bij Brad Jones en Karim El Ahmadi was het trouwens wel begrijpelijk dat Van Geel die transfervrij liet gaan. Voor Vilhena geldt dat niet.

Toen hij terugkwam leverde hij ontzettend veel salaris in. In ruil daarvoor doet Feyenoord niet moeilijk als hij nog 1 keer een klapper kan maken. Prima deal. En ook zo'n club gaat echt niet miljoenen uitgeven aan een 33 jarige speler.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onzin. Je had prima nog een paar miljoen voor El Ahmadi kunnen krijgen. Zeker van een club uit het Midden-Oosten. Ga in ieder geval onderhandelen ipv meteen te zeggen: Joe, ga maar lekker.

En dus ga je niet eens om tafel? Je kunt hem altijd nog voor een habbekrats laten gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toen hij terugkwam leverde hij ontzettend veel salaris in. In ruil daarvoor doet Feyenoord niet moeilijk als hij nog 1 keer een klapper kan maken. Prima deal. En ook zo'n club gaat echt niet miljoenen uitgeven aan een 33 jarige speler.

Als je van te voren afspreekt om dat niet te doen dan houd je woord en doe je dat inderdaad niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
En dus ga je niet eens om tafel? Je kunt hem altijd nog voor een habbekrats laten gaan.

Precies. Dus dat soort toezeggingen gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je van te voren afspreekt om dat niet te doen dan houd je woord en doe je dat inderdaad niet.

Het was onderdeel van de transfer. Wellicht had El Ahmadi zonder die toezegging uberhaupt niet teruggekomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Dus dat soort toezeggingen gewoon niet doen.

Maar niet achteraf intrekkenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. Dus dat soort toezeggingen gewoon niet doen.

Hoort er inderdaad bij. Zelfde met een babel of moreno.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het was onderdeel van de transfer. Wellicht had El Ahmadi zonder die toezegging uberhaupt niet teruggekomen.

Als je ziet welke middenvelders je hebt moet je Tapia gewoon op het middenveld neerzetten. Half jaar bij Willem II gespeeld, met echt goede wedstrijden, nu de Copa... Dus hij heeft denk ik nu meer wedstrijdritme dan hij ooit heeft gehad in zijn periode bij Feyenoord. En hij is nog maar 23 toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 03:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Anyway, over zijn potentiële vervanger gesproken: Peru met 1-3 gewonnen van Bolivia met Tapia in de basis. Peru nu zo goed als zeker door.
Ik was zelf aan het dutten dus heb de pot gemist. Ben op het moment ook niet in Peru dus vond het geen noodzaak. Tegen Venezuela heb ik wel gekeken. Ik vond Tapia die wedstrijd niet al te sterk, hij was fysiek de baas en haalde Venezuela goed uit hun spel, maar voetballend hield het weinig over. Dat heb ik hem bij Peru wel beter zien doen. Zoals ik hoorde was ie vandaag voetballend wel wat beter, alhoewel Bolivia ook nogal zwak is natuurlijk. Hij is overigens nog wel altijd mateloos populair hier, iedereen in de supermarkt loopt met een Feyenoord-shirtje van Tapia enzo.
Zaterdag spelen ze nog tegen Brazilië, die pot ga ik wss wel kijken dus benieuwd hoe hij dan speelt.

Als Willem II supporter die alles heeft gezien kan ik dit beamen. Ik vond Tapia na de winterstop voor ons echt een aanwinst. Beest op het veld, maar je moet hem inderdaad wel op de juiste positie neerzetten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Als je ziet welke middenvelders je hebt moet je Tapia gewoon op het middenveld neerzetten. Half jaar bij Willem II gespeeld, met echt goede wedstrijden, nu de Copa... Dus hij heeft denk ik nu meer wedstrijdritme dan hij ooit heeft gehad in zijn periode bij Feyenoord. En hij is nog maar 23 toch?

quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat echt onzin. Je had prima nog een paar miljoen voor El Ahmadi kunnen krijgen. Zeker van een club uit het Midden-Oosten. Ga in ieder geval onderhandelen ipv meteen te zeggen: Joe, ga maar lekker.

Met alle respect voor jouw prachtige club Lenny, maar het blijft wel Willem II. De Staaf doet het nu ook naar behoren bij Utrecht. Zo zijn er tal van middenvelders die het leuk doen bij de middenmoot/subtop en voor Feyenoord tekort komen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als Willem II supporter die alles heeft gezien kan ik dit beamen. Ik vond Tapia na de winterstop voor ons echt een aanwinst. Beest op het veld, maar je moet hem inderdaad wel op de juiste positie neerzetten.
Ons middenveld na de winterstop was wel echt goed door komst van Tapia. Beetje jammer dat we dan zo'n matige verdediging hebben, maar ach. We kennen onze plaats.

quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Met alle respect voor jouw prachtige club Lenny, maar het blijft wel Willem II. De Staaf doet het nu ook naar behoren bij Utrecht. Zo zijn er tal van middenvelders die het leuk doen bij de middenmoot/subtop en voor Feyenoord tekort komen.
Als je maar genoegen gaat nemen met middelmaat is het een kwestie van tijd voor je daar zelf terecht komt.

Heb eigenlijk nog steeds geen idee waar ik naar kijk man, is dat een photoshop of was het voor een of andere debiele actie?quote:Op woensdag 19 juni 2019 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kan je 2 van de mooiste shirts ter wereld zo hard verneuken.

quote:Feyenoorder Tonny Vilhena staat nog steeds in de belangstelling van FK Krasnodar, ondanks dat Feyenoord het eerst bod van de Russische club van tafel veegde. De nummer drie van afgelopen seizoen ziet in de 24-jarige middenvelder een nieuwe sterkhouder.
Volgens het Algemeen Dagblad is Krasnodar nog altijd van plan om Vilhena aan te trekken. Hij moet samen met Younes Namli, die over kwam van PEC Zwolle, het nieuwe elftal vorm gaan geven en daarmee de traditionele topclubs aanvallen.

Volgens mij is er weer een actief lijntje met Rijnmond vanuit de Kuipquote:Feyenoord wil in navolging van Nicolai Jørgensen de contracten van Steven Berghuis en Jens Toornstra met één seizoen verlengen. De verbintenis van beide spelers loopt medio 2021 af.
Steven Berghuis speelt sinds 2016 voor Feyenoord. De aanvaller werd eerst nog door Feyenoord gehuurd van Watford en na de landstitel in 2017 werd Berghuis voor vier jaar vastgelegd. De Apeldoorner staat in de belangstelling van PSV als vervanger van Steven Bergwijn, die zo goed als zeker vertrekt.
Jens Toornstra speelt al sinds 2014 voor Feyenoord. De middenvelder uit Ter Aar werd toen overgenomen van FC Utrecht. De 30-jarige Toornstra speelde 190 wedstrijden voor Feyenoord en scoorde daarin 45 keer.
Vorige week wist Feyenoord spits Nicolai Jørgensen al langer te binden. De Deense spits ligt nu tot de zomer van 2022 vast.
 . Ineens zijn ze weer de eersten met 'nieuws'.
. Ineens zijn ze weer de eersten met 'nieuws'.

Ze willen dus een jaar extra de tijd om door te selecteren omdat er nu te weinig geld/perspectief is om goeie spelers aan te trekken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-Toornstra-verlengen
[..]
Volgens mij is er weer een actief lijntje met Rijnmond vanuit de Kuip. Ineens zijn ze weer de eersten met 'nieuws'.

Lijkt erop ja. Berghuis zou wel mooi zijn natuurlijk als ie er een jaartje bij aanplakt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen dus een jaar extra de tijd om door te selecteren omdat er nu te weinig geld/perspectief is om goeie spelers aan te trekken.

Niet leuk voor hem, maar Toornstra is de ideale 12e man toch? Vrij breed inzetbaar, en daarnaast eigenlijk enorm productief voor een middenvelder.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Toornstra is 32 als z'n huidige contract afloopt, waarom zou je nog willen verlengen?

quote:Tonny Vilhena leek op weg naar het Russische FK Krasnodar, maar dinsdag werd bekend dat de deal op het laatste moment niet doorging. Zelf was Vilhena al rond met de ambitieuze club uit Rusland, maar Feyenoord en Krasnodar kwamen niet tot een akkoord.
Aan Vilhena zijn door voormalig technisch directeur Martin van Geel toezeggingen gedaan dat Feyenoord zou meewerken aan een transfer, wanneer hij zijn laatste contractjaar in zou gaan. Mede onder die voorwaarden verlengde de Maassluizer in 2017 zijn aflopende verbintenis.
Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen. Feyenoord respecteert natuurlijk deze afspraken en komt deze ook altijd na. Zoals te doen gebruikelijk gaan wij verder nooit in op de inhoud van het contract'', aldus Sjaak Troost tegenover RTV Rijnmond.
Zo als het er nu naar uitziet blijft Vilhena komend seizoen bij Feyenoord en loopt hij volgend seizoen transfervrij de deur uit. De international, die al zeven seizoenen in de hoofdmacht van Feyenoord speelt, heeft nog tot 31 augustus om alsnog een nieuwe club te vinden.

quote:Aan Vilhena zijn door voormalig technisch directeur Martin van Geel toezeggingen gedaan dat Feyenoord zou meewerken aan een transfer, wanneer hij zijn laatste contractjaar in zou gaan. Mede onder die voorwaarden verlengde de Maassluizer in 2017 zijn aflopende verbintenis.
Interim-technisch directeur Sjaak Troost weet niets van deze persoonlijke overeenkomst. 'Alle door de club gemaakte afspraken worden opgenomen in contracten, die door alle partijen zijn ondertekend. Daarbij worden er geen persoonlijke toezeggingen gedaan, die niet in contracten zijn opgenomen

Klinkt gewoon goed wat Troost daar zegt. Hopelijk het begin van een wat professioneler Feyenoord.quote:

Lekker makkelijk.quote:
 Hij verlengt zijn contract en alle gemaakte afspraken die niet vastliggen worden het raam uitgetyft.
 Hij verlengt zijn contract en alle gemaakte afspraken die niet vastliggen worden het raam uitgetyft. 

Troost is het er niet mee eens. Dus volgens jou hoeft hij zich er dan niet aan te houden, toch?quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.Hij verlengt zijn contract en alle gemaakte afspraken die niet vastliggen worden het raam uitgetyft.
Als ik Vilhena was zou ik hier niet blij mee zijn.

Tuurlijk wel. Die afspraken zijn gemaakt door de TD en de speler. Hij is nu de TDquote:Op woensdag 19 juni 2019 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Troost is het er niet mee eens. Dus volgens jou hoeft hij zich er dan niet aan te houden, toch?

Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht. Dat Vilhena er niet blij mee zal zijn (als het al waar is), is begrijpelijk. Maar goed, dan had hij het ook maar zwart op wit moeten laten zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die afspraken zijn gemaakt door de TD en de speler. Hij is nu de TD
Dit is dan ook totaal niet vergelijkbaar met laten we zeggen een akkoord tussen de KNVB en 16 clubs in de Eredivisie, waar nu opeens verwacht wordt dat de 2 clubs die niet akkoord waren toch ook maar akkoord gaan omdat er 16 clubs akkoord zijn.

Een mondelinge overeenkomst tussen vGeel en Vilhena. Niet tussen Troost en Vilhena. Volgens mij is een mondelinge overeenkomst niet gebonden aan een functie.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
Een mondelinge overeenkomst is toch ook gewoon rechtsgeldig?
Het wachten is tot Tonny een zaak aanspant. Alvast een beetje in stijl aan dit dramaseizoen beginnen.

Is nog maar helemaal de vraag. Als die overeenkomst daadwerkelijk al bestond tussen Tonny en Van Geel kan hij dat niet zomaar even negeren omdat hij nu toevallig de baas is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht.

Dat vraag ik me sterk af.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nog maar helemaal de vraag. Als die overeenkomst daadwerkelijk al bestond tussen Tonny en Van Geel kan hij dat niet zomaar even negeren omdat hij nu toevallig de baas is.

Een mondelinge afspraak is gewoon rechtsgeldig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Rechtsgeldig gezien staat Troost volledig in zijn recht. Dat Vilhena er niet blij mee zal zijn (als het al waar is), is begrijpelijk. Maar goed, dan had hij het ook maar zwart op wit moeten laten zetten.

Tussen personen, volgens mij niet in functie als daar iemand anders komt te zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een mondelinge afspraak is gewoon rechtsgeldig.

quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dat is lastig
Tenzij ze Van Geel zijn nummer nog hebben.

VGeel handelde toch namens de club? Als er zo'n mondelingen afspraak is gemaakt lijkt mij dat nog steeds rechtsgeldig eigenlijk. En in ieder geval getuigen van goed fatsoen om je er aan te houden.quote:Op woensdag 19 juni 2019 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst tussen vGeel en Vilhena. Niet tussen Troost en Vilhena. Volgens mij is een mondelinge overeenkomst niet gebonden aan een functie.
Zo wel, dan zit ik er naast

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |